Jump to content

Що за чудо ще да бъде?


hero_85

Recommended Posts

Мислех да проверя в търсачката ама незнам какво се нарича пък и за какво служи. Та проблема е следния днес като запалих колата това вапросното нещо започна да ръмжи, пипнах го и затихна малко ама пак си издаваше странен звук (само да уточня че звука не е като зумеран на фаровете).

Моля колегите които знаят да помогнат! Ето и снимка

post-15696-1227437804_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено различния звук от този на светлините е този за маслото,незнам само дали мястото му е точно там на този зумер,моят е някаде вътре в таблото,несъм си правил труда да го тарся,колега погледна ли имаслото.Ако ти е запушена картерната вентилация както беше на мен се появява и водичка в маслото при мен имаше същия проблем при една студена сутрин отпуших си вентилацията смених маслото и проблема изчезна,но при теб незнам как точно стоят нешата.

Определено различния звук от този на светлините е този за маслото,незнам само дали мястото му е точно там на този зумер,моят е някаде вътре в таблото,несъм си правил труда да го тарся,колега погледна ли имаслото.Ако ти е запушена картерната вентилация както беше на мен се появява и водичка в маслото при мен имаше същия проблем при една студена сутрин отпуших си вентилацията смених маслото и проблема изчезна,но при теб незнам как точно стоят нешата.
само че при мен зумера беше придружен и с лампата за маслото :wall:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , открих каде отива това нещо.Отзад на това нещо имаше букса с 4 кабела който отиват към климатика :wall: защо не знам! Ето и малко снимки да видите каде отива, между другото това нещо се захранва с + през 10А предпазител :D

Моля помогнете да не би да е нещо лошо :wall: като звани. Снимал съм и контрола на киматика, двете жички кадето ги държа отиват към нещото а другите две са + и маса предполагам.

post-15696-1227445843_thumb.jpg

post-15696-1227445868_thumb.jpg

post-15696-1227445879_thumb.jpg

post-15696-1227445843_thumb.jpg

post-15696-1227445868_thumb.jpg

post-15696-1227445879_thumb.jpg

Редактирано от hero_85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май е датчик за температура в купето. Някой беше пускал подобни снимки и точно с афтърмаркет климатроник беше :wall:

A защо тогава бръмчи , да не е отишъ накино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A защо тогава бръмчи , да не е отишъ накино

явно е замърсен и иска почистване и смазване евентуално :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Това ти е датчика на вътрешната температура на климатроника. Моя климатроник е същия със същия датчик и по същия начин "ръмжеше" дори в много студено направо "пищеше"

Вътре в него има терморезистор и зад него едно много малко вентилаторче което кара въздуха да обдухва резистора.

Аз го разглобих, почистих и смазах оста на ел. двигателчето.

Като за начало опитай да пръснеш отпред със ВД40 може и да се оправи.

Доста трудно се разглобява. ВНИМАВАЙ !!! ако решиш сам да действаш.

Съжалявам че не направих снимки :respekt:

Разглобява се отзад, там където влизат четирите кабела. При мен бяха два жълти син и червен.

Пак ти казвам внимавай защото когато започнеш да вадиш назад платката и моторчети има един бял лентов кабел който е мн. тънък и отива до терморезистора. За по-сигурно, аз разпоих платката от моторчето и така го извадих. Ротора се върти на неподвижна ос, а на ротора е турбинката на вентилаторчето. Смазваш и сшлобяваш по обратния ред.

УСПЕХ :hilezh:;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Това ти е датчика на вътрешната температура на климатроника. Моя климатроник е същия със същия датчик и по същия начин "ръмжеше" дори в много студено направо "пищеше"

Вътре в него има терморезистор и зад него едно много малко вентилаторче което кара въздуха да обдухва резистора.

Аз го разглобих, почистих и смазах оста на ел. двигателчето.

Като за начало опитай да пръснеш отпред със ВД40 може и да се оправи.

Доста трудно се разглобява. ВНИМАВАЙ !!! ако решиш сам да действаш.

Съжалявам че не направих снимки ;)

Разглобява се отзад, там където влизат четирите кабела. При мен бяха два жълти син и червен.

Пак ти казвам внимавай защото когато започнеш да вадиш назад платката и моторчети има един бял лентов кабел който е мн. тънък и отива до терморезистора. За по-сигурно, аз разпоих платката от моторчето и така го извадих. Ротора се върти на неподвижна ос, а на ротора е турбинката на вентилаторчето. Смазваш и сшлобяваш по обратния ред.

УСПЕХ :):):)

:bia:;):bia:

Много благодаря колега. Утре ще го разгледам по обстйно и ще се опитам да го почистя. Още един път благодаря :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...