Jump to content

230 км/час с 1.8 АДР


A4Fena

Recommended Posts

Колеги помагайте:smilie_colors1:

Така, ходих до Русе векенда. Едната посока е 200 км. На отиване карах нормално. При пристигането в Русе установих, че дроселклапата не се е обучила и пк има заиграване с оборотите. Днес викам ще карам по динамично. До магистралата карах 150-160 км/час. После на магистралата реших да проверя колко ми вдига колата. Вдигнах 230 км/час и после взех да отпускам. В резултат колата почна да вдига градусите докато не се принудих да спра, тъй като не искаха да падат. Колата поистина до 90 градуса, тръгвам аз и карам малко и пак се вдигат. Сега, перката е с виско, не вярвам да съм издухал гарнитура, тъй като системата не беше се задула до камък (говоря за маркучите) и маслото небеше танало на "боза" и антифриза си беше на място, както и ауспуха ми беше сух. Оставаше да е термостата. Звъннах на Божо от Виница и той каза: Пипни радиатора, ако горе е топъл а долу студен, значи е останал в затворено положение термостата. Утре ще сменям термостата и дано всичко се опрай. На някой колега случвало ли му се е подобно на моето преживяване?

Един приятел дойде да ме дърпа, ама след като 4 пъти къса въжето се прибрах на собствен ход със спиране. Интересно като работеше на празен ход си се охлаждаше.

А отностно дроселклапата, ами май се опрай от многото юркане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

пич според мен таблото с приборите ти е за смяна .. никой от приборите не ти показва верно !! а най вече на километража :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте:)

Така, ходих до Русе векенда. Едната посока е 200 км. На отиване карах нормално. При пристигането в Русе установих, че дроселклапата не се е обучила и пк има заиграване с оборотите. Днес викам ще карам по динамично. До магистралата карах 150-160 км/час. После на магистралата реших да проверя колко ми вдига колата. Вдигнах 230 км/час и после взех да отпускам. В резултат колата почна да вдига градусите докато не се принудих да спра, тъй като не искаха да падат. Колата поистина до 90 градуса, тръгвам аз и карам малко и пак се вдигат. Сега, перката е с виско, не вярвам да съм издухал гарнитура, тъй като системата не беше се задула до камък (говоря за маркучите) и маслото небеше танало на "боза" и антифриза си беше на място, както и ауспуха ми беше сух. Оставаше да е термостата. Звъннах на Божо от Виница и той каза: Пипни радиатора, ако горе е топъл а долу студен, значи е останал в затворено положение термостата. Утре ще сменям термостата и дано всичко се опрай. На някой колега случвало ли му се е подобно на моето преживяване?

Един приятел дойде да ме дърпа, ама след като 4 пъти къса въжето се прибрах на собствен ход със спиране. Интересно като работеше на празен ход си се охлаждаше.

А отностно дроселклапата, ами май се опрай от многото юркане

какво значи пък "дросел клапата не се е обучила"?!???? Тя твоята да не е нещо регененираща ли там,нещо суперкомпютър в компютъра,изкуствен интелект нещо????Колко пъти трябва да се обучава,че да ти бачка колата??При мен онзи ден я вадих,чистих,сложих и естествено забравих да я закача......,припалих,колата угасна......,закачих я,попищя десетина секунди когато дадох на контакт и....толкоз,обучена си беше одма!

Какво значи "не се е обучила" да питам пак???Ти я откачаш всеки път,когато паркираш ли????

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич според мен таблото с приборите ти е за смяна .. никой от приборите не ти показва верно !! а най вече на километража B)

брат паднах от стола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич според мен таблото с приборите ти е за смяна .. никой от приборите не ти показва верно !! а най вече на километража :)

B) смех, смех....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

230 e малко, даже към 260 може, 270...280

вървят си тия АДР-и да ги еба...

дали е термосттата, според мен си думнал водната помпа

Един приятел дойде да ме дърпа, ама след като 4 пъти къса въжето се прибрах на собствен ход със спиране. Интересно като работеше на празен ход си се охлаждаше.

на празен ход не вдига градуси... точно на водна помпа

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Вдигнах 230 км/час и после взех да отпускам. В резултат колата почна да вдига градусите...
Като ти се е откачила някоя от степените при навлизане в открития космос е чукнала главния ускорител.Обърни се за тоя проблем към "Байконур"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигнах 230 км/час и после взех да отпускам.

Е не мога да не се изходя и аз по темата, класически бисер в стил "можеше и още" :)B);)

Редактирано от stef_nikolaev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...дали е термосттата, според мен си думнал водната помпа

на празен ход не вдига градуси... точно на водна помпа

Ако замине водната помпа ше заври за отрицателно време. Нема на место, нема на баир, нема под вода ;)

Виж си некви датчици дали не са дали фира. Термостат се познава лесно бачка или не...Ся ако полу-бачка е по-трудно, ма не ти е такъв случая B)

Иначе ако си беше карал кротко с 220 немаше имаш такиа разправии :);)

Възможно е ако на трета си ги напрайл 230-те да си я презорил, ползвай и по-високите предавки следващия път :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че в това време, както си е леко заледено , влажно и хлъзгаво са малко тия 230км/ч .. трябва по-бързо да се кара за да прехвърчаш уекичко над асвалта :) 280-300 км/ч за българските пътища си е по-добре според мен..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако замине водната помпа ше заври за отрицателно време. Нема на место, нема на баир, нема под вода ;)

Виж си некви датчици дали не са дали фира. Термостат се познава лесно бачка или не...Ся ако полу-бачка е по-трудно, ма не ти е такъв случая ;)

Иначе ако си беше карал кротко с 220 немаше имаш такиа разправии :hilezh:;)

Възможно е ако на трета си ги напрайл 230-те да си я презорил, ползвай и по-високите предавки следващия път B)

bate bate bate bate

точно аз имах проблем с водната помпа и бях със същите симптоми, без 230те км/ч.

имах и тема даже, но нека пробва с термостата първо - че е едни 20 кинта

примерно http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=30431&hl=

Между другото Тимоне, според мен не я е презорил на 3та... карал я е на R ;)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е ако на трета си ги напрайл 230-те да си я презорил, ползвай и по-високите предавки следващия път ;)

Не не, коментарите в тая тема къртят :hilezh:

B);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен преди 1 седмица на 130 усетих как ми се "отпускат" задните колелета и почнаха да планират. Представям си да бях минал средата на километража :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успокойте са ве, момчето съжали че е пуснал темата вече. 230 на километраж са 205-210 реални на тия коли, мерено е с GPS, това спокойно може да е максималната скорост, така че споко с коментарите.

А4Fena, 230 ще си вдигнал ако километража ти отиде на 260, и това е мерено :hilezh:

Редактирано от Awaken
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успокойте са ве, момчето съжали че е пуснал темата вече. 230 на километраж са 205-210 реални на тия коли, мерено е с GPS, това спокойно може да е максималната скорост, така че споко с коментарите.

А4Fena, 230 ще си вдигнал ако километража ти отиде на 260, и това е мерено B)

Със същата апаратура ли, дет ти измери ускорение 0-100 за 5,8сек, на 1,8Т само със софтуеърен ъпгрейд. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Са сериозно!

Начи!

Искам да попитам хората дет разбирВат, номинирВат и паркирВат мноо добре.

Тъ.

При мен м/у 243 и 256км/ч се чува плющящ звк от лево над главата ми, та и некакси и изотзадзе идва! Същя звук, но с по голяма чИстотЪ се повтаря пак м/у 268 и 276км/ч!

Туй от кФо йе? :hilezh:

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся вече знам че в АДРа е истината.Нема такъв мотор,по книжка макс. скорост 202км/ч,а той безпроблемно си прави 230.И аз съм мнението на колегите,че още е можело ама пробвай като се позаледи още.Отностно термостата,няма как да караш бърза кола и да не се чупи,ние си караме със стотина и термостатите са ни здрави. B)

:hilezh:

Corso,аз имам подобен звук межди 12000 и 14000 оборота.Ако откриеш проблема,пиши,ще следя с интерес.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bate bate bate bate

точно аз имах проблем с водната помпа и бях със същите симптоми, без 230те км/ч.

имах и тема даже, но нека пробва с термостата първо - че е едни 20 кинта

примерно http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=30431&hl=

Между другото Тимоне, според мен не я е презорил на 3та... карал я е на R :hilezh:

Бате,бате, тва R e Rally нали, чувал съм аз, ама още не смея да я включвам на магистралата B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате,бате, тва R e Rally нали, чувал съм аз, ама още не смея да я включвам на магистралата :hilezh:

ти днеска не си ли на лекар бе ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...