A4Fena Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Колеги помагайтеТака, ходих до Русе векенда. Едната посока е 200 км. На отиване карах нормално. При пристигането в Русе установих, че дроселклапата не се е обучила и пк има заиграване с оборотите. Днес викам ще карам по динамично. До магистралата карах 150-160 км/час. После на магистралата реших да проверя колко ми вдига колата. Вдигнах 230 км/час и после взех да отпускам. В резултат колата почна да вдига градусите докато не се принудих да спра, тъй като не искаха да падат. Колата поистина до 90 градуса, тръгвам аз и карам малко и пак се вдигат. Сега, перката е с виско, не вярвам да съм издухал гарнитура, тъй като системата не беше се задула до камък (говоря за маркучите) и маслото небеше танало на "боза" и антифриза си беше на място, както и ауспуха ми беше сух. Оставаше да е термостата. Звъннах на Божо от Виница и той каза: Пипни радиатора, ако горе е топъл а долу студен, значи е останал в затворено положение термостата. Утре ще сменям термостата и дано всичко се опрай. На някой колега случвало ли му се е подобно на моето преживяване?Един приятел дойде да ме дърпа, ама след като 4 пъти къса въжето се прибрах на собствен ход със спиране. Интересно като работеше на празен ход си се охлаждаше.А отностно дроселклапата, ами май се опрай от многото юркане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 пич според мен таблото с приборите ти е за смяна .. никой от приборите не ти показва верно !! а най вече на километража Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 (Редактирано) Колеги помагайтеТака, ходих до Русе векенда. Едната посока е 200 км. На отиване карах нормално. При пристигането в Русе установих, че дроселклапата не се е обучила и пк има заиграване с оборотите. Днес викам ще карам по динамично. До магистралата карах 150-160 км/час. После на магистралата реших да проверя колко ми вдига колата. Вдигнах 230 км/час и после взех да отпускам. В резултат колата почна да вдига градусите докато не се принудих да спра, тъй като не искаха да падат. Колата поистина до 90 градуса, тръгвам аз и карам малко и пак се вдигат. Сега, перката е с виско, не вярвам да съм издухал гарнитура, тъй като системата не беше се задула до камък (говоря за маркучите) и маслото небеше танало на "боза" и антифриза си беше на място, както и ауспуха ми беше сух. Оставаше да е термостата. Звъннах на Божо от Виница и той каза: Пипни радиатора, ако горе е топъл а долу студен, значи е останал в затворено положение термостата. Утре ще сменям термостата и дано всичко се опрай. На някой колега случвало ли му се е подобно на моето преживяване?Един приятел дойде да ме дърпа, ама след като 4 пъти къса въжето се прибрах на собствен ход със спиране. Интересно като работеше на празен ход си се охлаждаше.А отностно дроселклапата, ами май се опрай от многото юрканекакво значи пък "дросел клапата не се е обучила"?!???? Тя твоята да не е нещо регененираща ли там,нещо суперкомпютър в компютъра,изкуствен интелект нещо????Колко пъти трябва да се обучава,че да ти бачка колата??При мен онзи ден я вадих,чистих,сложих и естествено забравих да я закача......,припалих,колата угасна......,закачих я,попищя десетина секунди когато дадох на контакт и....толкоз,обучена си беше одма!Какво значи "не се е обучила" да питам пак???Ти я откачаш всеки път,когато паркираш ли???? Редактирано 30 Ноември 2008 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 пич според мен таблото с приборите ти е за смяна .. никой от приборите не ти показва верно !! а най вече на километража брат паднах от стола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashov Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 пич според мен таблото с приборите ти е за смяна .. никой от приборите не ти показва верно !! а най вече на километража смех, смех.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 (Редактирано) 230 e малко, даже към 260 може, 270...280вървят си тия АДР-и да ги еба...дали е термосттата, според мен си думнал водната помпа Един приятел дойде да ме дърпа, ама след като 4 пъти къса въжето се прибрах на собствен ход със спиране. Интересно като работеше на празен ход си се охлаждаше.на празен ход не вдига градуси... точно на водна помпа Редактирано 30 Ноември 2008 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 ... Вдигнах 230 км/час и после взех да отпускам. В резултат колата почна да вдига градусите...Като ти се е откачила някоя от степените при навлизане в открития космос е чукнала главния ускорител.Обърни се за тоя проблем към "Байконур" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 пич според мен таблото с приборите ти е за смяна .. никой от приборите не ти показва верно !! а най вече на километража Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_nikolaev Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 (Редактирано) Вдигнах 230 км/час и после взех да отпускам.Е не мога да не се изходя и аз по темата, класически бисер в стил "можеше и още" Редактирано 30 Ноември 2008 от stef_nikolaev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Timon Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 ...дали е термосттата, според мен си думнал водната помпа на празен ход не вдига градуси... точно на водна помпаАко замине водната помпа ше заври за отрицателно време. Нема на место, нема на баир, нема под вода Виж си некви датчици дали не са дали фира. Термостат се познава лесно бачка или не...Ся ако полу-бачка е по-трудно, ма не ти е такъв случая Иначе ако си беше карал кротко с 220 немаше имаш такиа разправии Възможно е ако на трета си ги напрайл 230-те да си я презорил, ползвай и по-високите предавки следващия път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Вдигнах 230 км/час Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Аз смятам, че в това време, както си е леко заледено , влажно и хлъзгаво са малко тия 230км/ч .. трябва по-бързо да се кара за да прехвърчаш уекичко над асвалта 280-300 км/ч за българските пътища си е по-добре според мен.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 (Редактирано) Ако замине водната помпа ше заври за отрицателно време. Нема на место, нема на баир, нема под вода Виж си некви датчици дали не са дали фира. Термостат се познава лесно бачка или не...Ся ако полу-бачка е по-трудно, ма не ти е такъв случая Иначе ако си беше карал кротко с 220 немаше имаш такиа разправии Възможно е ако на трета си ги напрайл 230-те да си я презорил, ползвай и по-високите предавки следващия път bate bate bate bateточно аз имах проблем с водната помпа и бях със същите симптоми, без 230те км/ч.имах и тема даже, но нека пробва с термостата първо - че е едни 20 кинтапримерно http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=30431&hl=Между другото Тимоне, според мен не я е презорил на 3та... карал я е на R Редактирано 30 Ноември 2008 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashov Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Възможно е ако на трета си ги напрайл 230-те да си я презорил, ползвай и по-високите предавки следващия път Не не, коментарите в тая тема къртят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Archetype Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Мен преди 1 седмица на 130 усетих как ми се "отпускат" задните колелета и почнаха да планират. Представям си да бях минал средата на километража Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 я кажи кво те спре да не вдигнеш повече? Километража е до 260 и НЕМА НАЧИН ДА НЕ ГИ ДИГНЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Awaken Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 (Редактирано) Успокойте са ве, момчето съжали че е пуснал темата вече. 230 на километраж са 205-210 реални на тия коли, мерено е с GPS, това спокойно може да е максималната скорост, така че споко с коментарите.А4Fena, 230 ще си вдигнал ако километража ти отиде на 260, и това е мерено Редактирано 1 Декември 2008 от Awaken Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Успокойте са ве,Гледам и ти ги чуваш нещата а ???или звездите така ти го говорят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Успокойте са ве, момчето съжали че е пуснал темата вече. 230 на километраж са 205-210 реални на тия коли, мерено е с GPS, това спокойно може да е максималната скорост, така че споко с коментарите.А4Fena, 230 ще си вдигнал ако километража ти отиде на 260, и това е мерено Със същата апаратура ли, дет ти измери ускорение 0-100 за 5,8сек, на 1,8Т само със софтуеърен ъпгрейд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 (Редактирано) Са сериозно!Начи!Искам да попитам хората дет разбирВат, номинирВат и паркирВат мноо добре.Тъ.При мен м/у 243 и 256км/ч се чува плющящ звк от лево над главата ми, та и некакси и изотзадзе идва! Същя звук, но с по голяма чИстотЪ се повтаря пак м/у 268 и 276км/ч!Туй от кФо йе? Редактирано 1 Декември 2008 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 (Редактирано) Ся вече знам че в АДРа е истината.Нема такъв мотор,по книжка макс. скорост 202км/ч,а той безпроблемно си прави 230.И аз съм мнението на колегите,че още е можело ама пробвай като се позаледи още.Отностно термостата,няма как да караш бърза кола и да не се чупи,ние си караме със стотина и термостатите са ни здрави. Corso,аз имам подобен звук межди 12000 и 14000 оборота.Ако откриеш проблема,пиши,ще следя с интерес. Редактирано 1 Декември 2008 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 bate bate bate bateточно аз имах проблем с водната помпа и бях със същите симптоми, без 230те км/ч.имах и тема даже, но нека пробва с термостата първо - че е едни 20 кинтапримерно http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=30431&hl=Между другото Тимоне, според мен не я е презорил на 3та... карал я е на R Бате,бате, тва R e Rally нали, чувал съм аз, ама още не смея да я включвам на магистралата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 Бате,бате, тва R e Rally нали, чувал съм аз, ама още не смея да я включвам на магистралата ти днеска не си ли на лекар бе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolaivw Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 колега спти ДРОГАТА за твое добро е 230км ADR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 1 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2008 колега спри ДРОГАТАИли поне да смени дилъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване