Jump to content

Проблем с парно на Ауди а4


kim4o

Recommended Posts

Здравейте Колеги, За много години живи и здрави....Аз имам този същия проблем с парното духа само хладно, а колата си ми загрява до 90гр. и да ви кажа си е за смяна радиатора който си е към парното(дето се разглобява цялото табло на колата) брат ми е с а3 аз с а4 1.9 110 коня и той имаше същия проблем, но той го смени и сега всичко е ок при него...въпроса ми е към кой да се обърна тук в София и аз да си го сменя знам че струва смяната около 180-200лв толкова беше на брат ми, но и той го смени в провинцията....Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за парното съм съгласен,че може да е от радиатора на парното, но паднето на градусите на колата след 3000 оборота от какво може да е? Тази сутрин и видях че ми е намалял малко антифриза, долях антифриз пак ще наблюдавам следващите дни. Някой да има мнения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за мен с оборотите вече може би е от термостата или някаква грешка в компютъра но другото си е от радиатора на парното...та ако някой може да ми каже къде да посетя някой майстор тук в София който да не ме излъже и да я направи както трябва...Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имах подобен проблем преди време с падането на температурата. След като ми смениха термостата,който не помня точно, но ми струваше някъде към 30лв се оказа, че не е от него а от датчика за температурата, който струваше към 50лв. След това проблеми с падането на температурата не съм имал.

Редактирано от IvayloAr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Извинявам се но аз имам подобен проблем колата си държи 90 градуса и при движение но продължава да си духа студено някой може ли да ми помогне. Защото при тези температури не е приятно... Благодаря предварително ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При загрял двигател пипни входящия и изходящия маркуч на радиаторчето на парното, ако са студени си за смяна на радиаточето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎28‎.‎1‎.‎2017‎ г. at 19:38, Денис987 написа:

колата си държи 90 градуса и при движение но продължава да си духа студено

А да са ти хвърчали дунапренчета през въздуховодите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здравейте,  колеги! Чета коментари по въпроса вече близо 2 години из  всички възможни форуми.Пиша това понеже имам почти сходен проблем с повечето от вас.Автомобила е А4Б5 1.8 125 коня с климатроник , който също няма парно вече втора зима ( "и то човек  свиква "). Проверявах какво ли не- клапите  на климатроника  работят, антифриз има, радиаторчето на парното да кажем ,че уж не е запушено ,защото съм го промивал и водата си минаваше.Наскоро разглобих всяко водно съединение по системата да се уверя че няма някъде нещо запушено всичко си  беше  наред.Проблема  ми не е като на някои колеги които имат парно  при високи обороти а при ниски не  тук парно няма.Преди време при опит да обезвъздуша системата за пореден  път слушайки различни майстори забелязах , че при работещ двигател и извадени и двата  маркуча на радиаторчето антифриз не циркулира а при изфорсиране на  мотора потича малко, но не плътна струя и спира след  падане  на оборотите.Четох , че евентуално може да е проблем с водната помпа прегледах я всички лопатки са там а и колата не прегрява не вдига повече от 90 градуса.Спирам  за сега до тук за да не  ви отегча .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам сходен проблем,само че при мен е свързано с вентилатора един път тръгва друг не когато тръгне духа ту слабо ту силно а не е на авто някакви идей 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, atoetuk написа:

колеги имам сходен проблем,само че при мен е свързано с вентилатора един път тръгва друг не когато тръгне духа ту слабо ту силно а не е на авто някакви идей 

 

При теб най вероятно са четките на моторчето.

На ‎10‎.‎2‎.‎2017‎ г. at 12:17, Manuilion написа:

при работещ двигател и извадени и двата  маркуча на радиаторчето антифриз не циркулира а при изфорсиране на  мотора потича малко, но не плътна струя и спира след  падане  на оборотите

Правилно си проверил водната помпа, но е трябвало да я смениш. На тези коли си е консуматив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ам ще трябва да разглобя и да погледна  намират ли се лесно четки 

вентилатора би трябвало да е под жабката ако не се лъжа 

 

стъпковото моторче и то ли е някъде там 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ще трябва да приспособиш някакви. До колкото знам не се продават само четки, а цялото моторче. Колкото до стъпковото, ако говориш за клапите - да, там са.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами те четките не са ли на стъпковото моторче 

или са на самия вентилатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпков мотор с четки няма (до колкото ми е известно). Четките са на постоянно-токовия мотор на вентилатора. А клапите които са монтирани веднага след вентилатора (има и една преди него) са на стъпкови мотори. Тях ти препоръчвам да не разглабяш, защото шанса да тръгнат после е минимален.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата на колегата,да не пускам същата.

И при мен парно няма-духа топло точно,колкото да не умра от студ.Сменени водна помпа,термостат,клапите са пластмасови, радиаторчето е пробвано с друго от предишният собственик,но без ефект. Като въздушна струя е ок,но като температура ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапите адаптирани ли са? Сигурно ли е, че клапата - топло-студено затваря напълно?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен ... можеш ли да ми кажеш какво трябва да направя и ще ти отговоря на по късен етап.

Имам колата от сравнително малко време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След справка установих че горното е за A6-4F (ако не съм се излъгал). Процедурата която елса дава за A4 - B5 е следната :

  • ‒ Enter "04" for the function "Starting basic setting".
 
→ Indicated on display
Rapid data transfer    Q
04 - Starting basic setting
  • ‒ Confirm entry with Q key.
 
→ Indicated on display
Initiate basic setting     Q
Enter display group number XXX
  • ‒ Enter "001" for "display group number 001" and confirm entry with Q key.

The following positioning motors are actuated consecutively and their end positions stored in the operating and display unit -E87 (resistances of potentiometers installed in the positioning motors).

  • ◆ Temperature flap positioning motor -V68
  • ◆ Central flap positioning motor -V70
  • ◆ Footwell/defroster flap positioning motor -V85:
  • ◆ Air-flow flap positioning motor -V71

Note:

Up to Model Year 1996, the installation of the positioning motor -V71 was dependent upon equipment and it is therefore not installed in all vehicles (e.g. not in right-hand drive vehicles).

 
→ Display readout:
Basic setting 1    ⇒
XXX    XXX    XXX    XXX

It is possible to track the movement of the positioning motors on the display (feedback values change).

 
→ Display readout:
Basic setting 1    ⇒
0    0    0    0

When the display zones show 0, the basic setting is finished.

  • ‒ Press ⇒key.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте колеги ! Бих искал да се обърна с питане към вас понеже ми се случват някакви неща които не си обяснявам. Колата е Ауди а4 1.6 без клима и 95г. Проблем беше първоначално в парното което не духаше никакво топло, точно обратното, а на стъклото духаше хладно. Държеше си 90градуса  загряваше за около 10на минутки но парно няма. Реших че може да е проблем в обезвъздушаването. Тръгнах за антифриз и по път пукна радиатора...смених го с такъв от 1.8. обаче сега парното духа хладен въздух а градусите ги държи към 60....замалко 90 и пак падат бързо. Въпреки старателното обезвъздушаване . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата ти е а смяна - блокирал е в отворено положение. Стария радиатор е бил доста задръстен и затова е можела да загрява даже и при отворен термостат.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е логиката, да държи 60'С на ВЕЧЕ ЗАГРЯЛ двигател, при положение, че термостата трябва да е ВЕЧЕ отворен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 60 градуса би трябвало да е затворен и да отваря чак над 87 градуса. Не знам обаче защо първоначално успява да загрее до 90 градуса. Може би първоначално е затворен, но след като се отвори, след това не се затваря. Това забира се са предположения и може да са погрешни.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.11.2020 г. at 18:10, CVT написа:

Термостата ти е а смяна - блокирал е в отворено положение. Стария радиатор е бил доста задръстен и затова е можела да загрява даже и при отворен термостат.

 

Може и той да е благодаря ти. И все пак дори в моментите когато все пак покачи до 90 парно пак няма..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...