Jump to content

Как се кара TDI?


HELLBOY

Recommended Posts

  • Отговори 230
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

така аз моита грам не я жаля още първия ден кат я зех махнах егра и катализатора карам я с пълна синтетика 5W30 да мое ми е динамичен мотора разглобих капака на помпата и махнах ограни4ителя на оборотите портвах главата сложих по голяма турбина,дюзи от LT и и махнах ограничителя да не изклучва турбината на всяка скорост я цепя до 6500 оборота до 4-та варти гуми чупих скорости ч път и карета много пъти ама ся съм с карета от 2.6 бензин и няма проблем съединителя го съсипвах редовно сложих керамичен от VR6 със притискателя пасва идеално на оригиналния маховик бензинки до 200 коня ги правя смешни ама от там на горе ми се опъват километража ми доиде малък опира в лоста за нулиране не километрите стрелката.

много издражлив мотор последните 3 месеца не съм барвал нищо по него само масло му сменям просто съм много доволен е само ако не гореше 14 на сто кат го настапя щеше да е по-добре

просто няма по издраьлив мотор от 1Z стига да попаднеш на читав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така аз моита грам не я жаля още първия ден кат я зех махнах егра и катализатора карам я с пълна синтетика 5W30 да мое ми е динамичен мотора разглобих капака на помпата и махнах ограни4ителя на оборотите портвах главата сложих по голяма турбина,дюзи от LT и и махнах ограничителя да не изклучва турбината на всяка скорост я цепя до 6500 оборота до 4-та варти гуми чупих скорости ч път и карета много пъти ама ся съм с карета от 2.6 бензин и няма проблем съединителя го съсипвах редовно сложих керамичен от VR6 със притискателя пасва идеално на оригиналния маховик бензинки до 200 коня ги правя смешни ама от там на горе ми се опъват километража ми доиде малък опира в лоста за нулиране не километрите стрелката.

много издражлив мотор последните 3 месеца не съм барвал нищо по него само масло му сменям просто съм много доволен е само ако не гореше 14 на сто кат го настапя щеше да е по-добре

просто няма по издраьлив мотор от 1Z стига да попаднеш на читав

Така колега, така никаква жал, здраво ръчка.

Но ми се струва ,че и бая парички си налял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така аз моита грам не я жаля още първия ден кат я зех махнах егра и катализатора карам я с пълна синтетика 5W30 да мое ми е динамичен мотора разглобих капака на помпата и махнах ограни4ителя на оборотите портвах главата сложих по голяма турбина,дюзи от LT и и махнах ограничителя да не изклучва турбината на всяка скорост я цепя до 6500 оборота до 4-та варти гуми чупих скорости ч път и карета много пъти ама ся съм с карета от 2.6 бензин и няма проблем съединителя го съсипвах редовно сложих керамичен от VR6 със притискателя пасва идеално на оригиналния маховик бензинки до 200 коня ги правя смешни ама от там на горе ми се опъват километража ми доиде малък опира в лоста за нулиране не километрите стрелката.

много издражлив мотор последните 3 месеца не съм барвал нищо по него само масло му сменям просто съм много доволен е само ако не гореше 14 на сто кат го настапя щеше да е по-добре

просто няма по издраьлив мотор от 1Z стига да попаднеш на читав

Нещо ти е преебан маторя, 1Z върти гуми до 5 на другите. Не знам, оправи си проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо мислиш ,че плаче за катанец, нещо не моа а разбера?

Карам зверски, на загрял мотор, държа я яко в обороти.

То мое да си карам градско и на четвърта с 40, 50 на 1200 оборота, нафтата я мирише тогава.

Искам да питам обаче, какво става в тоя случай?

За колко време ще ми замине съединителя?

Ще ми се прецакат ли скоростите?

Така не мъча ли колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо мислиш ,че плаче за катанец, нещо не моа а разбера?

Карам зверски, на загрял мотор, държа я яко в обороти.

То мое да си карам градско и на четвърта с 40, 50 на 1200 оборота, нафтата я мирише тогава.

Искам да питам обаче, какво става в тоя случай?

За колко време ще ми замине съединителя?

Ще ми се прецакат ли скоростите?

Така не мъча ли колата?

Ми темата стана общи размисли и страсти на тема дизелови мечти :flehan: За твоя случай - по мое мнение ще се вкараш в дебели ремонти, но това си е само мое виждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня ден зареждах на OMVто нафта за 50 кинта 28.5 литра.

Преди това сипах в резервоара ,към 400мл. масло 10W40.

След това сипах и 2литра бензин.

Бах ти якия коктеил ,а.

Ефекта е поразителен ,моторчето мърка и авдито върви на пушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли мнжко 400мл. за 30л нафата? И аз смятах да пробвам да добавя масло, отразявало се добре на ГНПто.

Също се чудя дали вискузитета и марката имат някаво значение при положение че се разтваря и ще се гори?

Няма да е лошо ако някй има дългогодишна практика да сподели и да се разбере на 100л нафта колко масло?

Редактирано от Boiski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си двутактово 2Т ,ько се притесняваш.

Аз от доста време добавям масло в нафтата и съм доволен от ефекта, слагам си спокойно и от моторното.

Колата става по тиха и си върви съвсем прилично, не съм усетил странични ефекти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли мнжко 400мл. за 30л нафата? И аз смятах да пробвам да добавя масло, отразявало се добре на ГНПто.

Също се чудя дали вискузитета и марката имат някаво значение при положение че се разтваря и ще се гори?

Няма да е лошо ако някй има дългогодишна практика да сподели и да се разбере на 100л нафта колко масло?

Аз пък от 20 000 км зареждам нафта от туби и трафо масло в съотношение :50/50...... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от началото на тая зима АФН-а го карам със следната смес - на 100 литра нафта (тубна) сипвам 5 литра бензин, 1 литър двутактово масло и едно шише добавка на СТП. Мисля, че работи по-меко мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темата беше "как се кара тди"--и специално за автора----АЗ ЛИЧНО ОТ 6 МЕСЕЦА СЪМ ПРИТЕЖАТЕЛ НА ТДИ А3-110КС--за тоя период от време хем се радвах "на външния вид на колата"-хем ми се плачеше като я натисна яко-щото я бягаше я се ибаваше--незнаех в кой мометнт ще ме прецака --ходих по майстори сменях това--онова-чистиха ми уж турбини-и простотии ама каручката ставаше все по-зле.....................до оня ден....когато посетих ifidik от варна................................ЕЕЕ ОТТОГАВА ЗНАМ КАК СЕ КАРА ТДИ---С 200 ПО МАГИСТРАЛАТА---така че препоръчвам на всеки който иска да се научи как се кара тди ---да посети IFIDIK--варна не е толкова далеко откъдето и да го погледнеш.допреди седмица мразех тия нафтови кочинки--а сега................това са ИЗРОДСКИ БЯГАЩИ МАШИНКИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още като я купих мойта и ми препоръчаха да я вкарвам в обороти, с цел да избегна запушваня на турбото

клеясваня и всякакви от тоя род простотии.

Повечето хора при такъв евентуален проблем ,дори не подозират че го имат.

В градски условия, тръгни спри, няма как да го установиш.

Да обаче мойто каране е повече извънградско и аз го усещам, затова и давам яко газ без да я жаля.

И мене много ме кефят печките, много вървят и малко харчат.

На практика стига да е добре поддържан и навременно обслужван, дизеловият мотор си е вечен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз я правя тази профилактика, градско извънградско като и вкарам 3та за някое по наложащо изпреварване направо гъза и свири :bia:

даже саждите от аспуха излизат..... но всичко това само когато е карана толкова че е вече загряла и си е в режим.

Веднъж сложих една добавка - (не помня каква беше) но и приложих пак лечение на 3та и ако знаете какви димилки бяха отзад направо се

притесних.... но това беше само за около 1 - 2 км и всичко се оправи никакъв дим работи та мърка :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин колеги ,ми направи впечатление следното нещо.

Колата си запали нормално, но като спрях за сутрешно кафенце със цигарка, след това бая въртях на стартер, докато запали.

Не съм я юркал днеска ,загря си нормално, карал съм пенсионерската.

Всичко това ме навежда само на една мисъл, проблем с ГНПто.

На студен старт никакви ядове, но като загрее, се появява проблема.

Може би турбото ,дебитомера ,ЕГРа са си изправни , но проблема е в помпата.

Може би ценровката и е кофти, дори да има износване на елементите ,не трябва ли тая кочина да прави повече от 140, 150?

Колата не изпушва черно ,на студен старт , не изпушва и при рязко подаване на газ и превключване на предавките.

Центровката и предварението само с ВАГ-КОМ ли се правят, има ли и механична намеса?

Има ли показания ,които мога да видя и като код на климатроника и на кой канал са, какво трябва да се изпише?

Като цяло колата ме кефи и километрите които развива, дори неизправна ме удоволетворяват, до 3та е много динамична.

Със две думи ,не ми се предприемат действия и мерки от сложно естество ,свързани със демонтаж, рециклиране, стендове, монтаж и сеекви там

бъзиканя, може ли да се закърпи еврейски само с ВАГ настройки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...