Jump to content

Разход на Ауди 80 B3 на газ?


bobka7a

Recommended Posts

Значи имам проблем с колата, за да дава толкова разход :hilezh::musik:

Колега мисля, че нещо не е наред при теб. Мояте е 1.8 NE карбуратор 91, от 4 години я търкалям по пътищата прашни на България и на всяко зареждане смятам разхода. Той варира от 9-11 ГАЗ в София, на извън градско най-малко ми е давала 6.6л с 4 човека и малко багаж, мах скорост 120. На последък ми харчи 7.5-8.2 извънградско. Гледам че темата си я пуснал преди година какво направи по колата от тогава ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 231
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Еми сменил съм само филтри и ходих на газаджия и успяха да смъкнат разхода и сега е по-добре :hilezh:

Иначе и на мен извън градско ми харчи около 7.5 - 8л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако искаш да свалиш разхода трябва да провериш няколко неща:

1. Свещи - на тях горе-долу им личи като се свали една до колко е износена. Сменят се на 50-60к и 4-те струват около 30 лв БОШ. Аз ги купих от Нелас (http://www.nelasbg.com) За нашите двигатели са WR7LT+

2. Кабелите се виждата на тъмно при отворен капак, някой подава газ и ти гледаш в двиг. отсек дали се получава така наречената "светомузика". Нови кабели ако са зле ти струват около 60 лв, аз лично взех френски EQUIEM от Симеон с метални лули.

3. Капачка и палец - и те не са вечни и в един момент е хубаво да се сменят поне палеца той е 7.90 лв (пак от Нелас), капачката е по-скъпа.

4. Въздушен филтър - хубаво е да се сменя редовно, но аз си го сменям с маслото на 10к.

5. Също е хубаво да си смениш филтъра на газовия клапан, който се задръства с графит от "качественото" гориво което купуваме, 2 пъти съм го сменял до сега, а би трябвало и той да се сменя с маслото. За него съм плащал 2 до 3 лв.

6. При добре загряла кола, трябва да се развие една пробка от долу на изпарителя (на най-ниското място) и изтича много мръсотия - след това пак при газаджия за реглаж.

7. В изпарителя има мембрани, които е хубаво да се сменят на 50 до 60к, защото се вдървяват. Итал. струват 30 кинта с монтажа 50-55 лв.

8. И накрая, но не на последно място отиди при Люси (прави чудеса) в Орландовци да ти потегне карбуратора.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=23355

В него се сменя платно на ускорителната помпа - това е една гумичка, която струва 10-16 лв и от карането на газ изсъхва, напуква и почва да ти намирисва когато си на бенц! На мен ми оправи и карбуратора, защото леко се беше деформирал от жегата и годинките, Труд - 40 лв. Преди 2 год ми ги смени Янчо от Дружба и го пртупа много добре та пак се наложи ремонт.

9. Люси ще ти каже и делкото какво ти е. Моето беше френско Ducellier (с черна капачка е) и му се беше преебал вакуумния регулатор и се бяха разбили втулките горе (слабо място на качествените френски части по нашите коли). За в. регулатор се разбира като се сложи една тръбичка на него и засмучеш въздух! Ако работи ще направи вакуум и няма да минава въздух. А ако през тази тръбичка си дишаш спокойно значи е заминал. Вариантите са два или ти слагат едно болтче и се изолира вак. регулатор, но колата е по-тромава или отиваш при emsi_audi(Нови Искър)/More(Враждебна) и търсиш делко Бош с работещ вак. регулатор. Аз го купих от Емо за 60 левчета, а Люси го монтира за още 15.

10. Термостата - обърни му внимание и на него. Моя още не съм го сменял - за сега е добре, но от него също може да падне разхода. Много е важно да ти работи при оптимална температура.

Всичко това е пожелателно, но колкото повече неща провериш (смениш при необходимост) толкова по-щастлив ще си после !!! А и ще имаш бърза възвращаемост след това като засечеш разхода. Колата ще ти се отблагодари, пък и частите за нашите каляски не са толкова скъпи :flipoff:

-----------------------------------------------

Дълго стана, но дано върши работа. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7. В изпарителя има мембрани, които е хубаво да се сменят на 50 до 60к, защото се вдървяват. Итал. струват 30 кинта с монтажа 50-55 лв.

мн давате за смяна на тия мембрани ... аз ходя само в старгас и 25-30 лева е комплекта.... абе 35 ми зимат с монтажа и съм мн доволен от работата им. :bia:

обаче ми направи впечатление че в старгас в Пловдив искаха около 60-70 лева за тая процедура а в Старгас с.Ведраре (където ходя) 35 :bia:

http://www.stargasvedrare.com/ :) интересни коли си слагат гаЗЗЗЗ :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че за препоръчване е свещите да са БЕРУ или НЖК. Както и капачката с палеца. Кабелите може и други - например TESLA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мн давате за смяна на тия мембрани ... аз ходя само в старгас и 25-30 лева е комплекта.... абе 35 ми зимат с монтажа и съм мн доволен от работата им. :D

обаче ми направи впечатление че в старгас в Пловдив искаха около 60-70 лева за тая процедура а в Старгас с.Ведраре (където ходя) 35 :hilezh:

http://www.stargasvedrare.com/ :lol: интересни коли си слагат гаЗЗЗЗ ;)

35 чух цена и добри отзиви за Княжево, но цената е от 2006. Другото важно е какви мембрани ти слагат - има италиански за Ловато - такива купих 2008 от Италиански и холандски газови системи за 30 лв и един приятел ми ги монтира. Той ми обясни, че има и български, които са по-ефтини, но са хартиени и изкарват по-малко километри ! Така че и това трябва да се гледа. Ето тел от тяхна визитка: 02 962 34 67 и 0888 303 244.

Само да кажа, че за препоръчване е свещите да са БЕРУ или НЖК. Както и капачката с палеца. Кабелите може и други - например TESLA.

Колега, не знам за Б4-ката как е, аз Б3-ката (която е 1към1 с тази на автора на темата) я взех с 3-електроден БОШ, с който ми е давала ПЕРФЕКТЕН разход! Така, че реших да си взема съвсем същите пак от Нелас. Не съм сигурен, но мисля че БЕРУ или НЖК ще са по-скъпи от 30 лв. Не оставайте с грешното впечатление че промотирам дадена марка, просто споделям опит.

а евентуално след смяната на мембраните на изпарителя има ли шанс да спадне разхода с 2-3/100 или ефекта е минимален

Както е казал великия колега :lol: зависи на колко километра са ти старите и къде си зареждал ГЪЗ-та! Газаджия ми каза, че рекламирания "блу форс ГЪЗ" на Петрол (който е и по-скъп) е пълен с боклуци. Аз смених мембраните профилактично някъде на 55-60к, защото един приятел ги смени на голф 2 на 80-90к (след оплакване от липса на мощ и повишен разход с над 2л) и каза че старите са били ужасни - вдървени и изсъхнали. И аз прецених, че няма смисъл от икономията да ги чакам още, защото ще дам много повече за гориво ! Дори при разлика 1л на 100 км, на 1000км стават 10л, а на 20 000км стават 200литра т.е. около 200лв. Ами ако смъкне 2 литра разхода ? Стават 400 левчета. Аз на година минавам между 15 и 20 000км. Вече зависи кой колко кара!

Редактирано от fenn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На къси разстояния ли караш и в пиковите часове ли пътуваш ? Увличаш ли се с педала на газта ? Според мен спокойно можеш да свалиш разхода на 10-ка ! Да не забравяме, че Б3-ката известна още като "Яйцето" поради аеродинамичните си характеристики - Cw 0.29 е шампион в тази област. Трябва да се отбележи факта, че днес Cw 0.30, 0,29 са едни от най-разпространените аеродинамични коефициенти! За справка: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=17839

Редактирано от fenn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не не се увличам с газта ;)

Иначе доста често ми се случва да пътувам на къси разстояния, за това не се оплаквам от разхода :hilezh:

Сигурен съм че може да се смъкне разхода и съм почти на 99% сигурен, че ако сменя мембраните на изпарителя ще има ефект, но в момента съм се ограничил малко, че не бачкам ;)

Все пак мисля че за София 12 не е чак толкова зле :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Я колеги,да не пускам нова тема,дайте да споделим, на кой колата му гори най-много /бензин -газ-дизел/, ако някой каже, че му гори под 12/100, по добре да не пише,надявам се аз да съм победителя :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мене ми удари 20-21 градско тия дни :rotcol: ама я карам все студена за по 1-2км :D

Че ти по-добре ходи пеша.В книгите пише,че едно стартиране на студен мотор е износване равно на 500км.пробег при загрял двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бре, пали на бенз и после обръщай на газ, аз така правя сега в суда покарвам около 1км докато почне да духа леко топличко и обръщам.Дава ми около 13,5 разход

Редактирано от paneca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен сега отива над 20/100 на газ ,понеже на бензин не ми стои в ниските обороти иначе щях да си я карам на бензин /чакам майстора да се излекува/, освен да паля на газ и после да обръщам на бензин,иначе рекорда ми е 35/100 газ с неизправна газова уредба

Много бре, пали на бенз и после обръщай на газ, аз така правя сега в суда покарвам около 1км докато почне да духа леко топличко и обръщам.Дава ми около 13,5 разход

кажи първо с какъв двигател си

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чесно да кажа , докарвал съм го до 7.5л /100км лятото с 110-120км/ч ,предполагам че с 90км ще падне и на 7л, но в града си понагорява :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно засичане от гадната ЕКО в РУсе с 11.11 литра газ-38 км,от други газстанции с толкова литра изминавам 55 км, за 2 пт пълня газ там,резултата е същия там веднъж в 25 литрова бутилка ми наляха 31 литра газ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми тя по принцип в града ми дава около 14-15 в топло време но пак като я карам на отсечки по 2-3 км. мн яко съм я закъсал ся за пари иначе щех да си я карам на бензин зимата :hilezh: пробвах ся да я оставям по 3-4 мин да работи на място преди да потегля и с 10 лева минах 10 км повече отколкото ако паля и тръгвам :) здраве да е :) другата година съм решил да е дизел :bia: те и без това колите при мен изкарват най-много 1 година и полувина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мене като че ли мнохо михарчеше - 14-15 на градско и 10 на извънградско.

след като смених гарнитури, гумички, шлайф и т.н. все едно нова кола карам, държи постоянна температура ~ 88 градуса за извън градско и ~90 градско и не мърда, а при пълнене до дупка , да изключи , минах 106 километра след което веднага заредих пак докъто изключи - резултата беше 9.27 литра газ, което ме зарадва много и става на въпрос за смесено каране, приблизително 60-65 км на извън градско другите в града ...

така лично мене ме устройва ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно засичане от гадната ЕКО в РУсе с 11.11 литра газ-38 км,от други газстанции с толкова литра изминавам 55 км, за 2 пт пълня газ там,резултата е същия там веднъж в 25 литрова бутилка ми наляха 31 литра газ :steinigung:

ОООООх колегааааа

Позната история,

и на мен ми се е случвало два пъти на Лукойлски бензиностанции

В бутилка с щампа 27л обем на цялата бутилка първия път ми вкараха 27,5 а втория 28.

Писах оплаквания, имаше замерване на дебита на колонката(но на другия ден) и резултата е че ме убедиха че бутилката ми е по-голяма :hilezh:

Бензинаджиите си имат начин как да бръкнат в душата на колонката.

В този ред на мисли, засичането на това колко гори колата е много относително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мене като че ли мнохо михарчеше - 14-15 на градско и 10 на извънградско.

с какъв двигател си

ОООООх колегааааа

Позната история,

и на мен ми се е случвало два пъти на Лукойлски бензиностанции

В бутилка с щампа 27л обем на цялата бутилка първия път ми вкараха 27,5 а втория 28.

в този случай с 11,11/38 км ми идва разход 29/100,който е недействителен,заради КРАЖБА от страна на бензиностанцията /газ/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...