Jump to content

проблел с загряването А6 96г. 2,5 тди


stevo

Recommended Posts

Имам следния проблем колата ми не загрява уреда показва 50-60 градуса и повече не иска да вдигне зимата и няма парно доката лятото си вдига 90 градуса. Сменил съм термостата. Сблъсквал ли се някой с такъв проблем.

Редактирано от stevo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем(стига макс. 70 градуса)...Не съм сменял термостат,но може да имаш някакви грешки натрупани...Иначе е нормално за 20-тина минути да загрее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или караш на къси разстояния и не може да загрее - дизела загрява по-трудно на ниски температури и ако и парното е пуснато на "6" ще е още по-бавно :respekt: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с 6-ца, 1995 г и имам същия проблем. VBI е прав, пробвай да караш без да си пуснал парното първите минути. Качва температурата доста по-бързо. При мен стигна на 80 градуса и пуснах парното, което бързо започна да сваля температурата отново.

Аз в момента нямам и кора под двигатела де, така че може и това да е от значение.

Иначе смених термостата скоро.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз имам същия проблем и мисля че не е нормално, (2.5ТДИ;115К.С.) наистина когато парното се включи по късно, колата загрява по бързо, но при положение, че е загряла и пада температурата при работещо парно според мен не е нормално.... едва ли е така фабрично, тъй като колата става некомфорнта за каране в градски условия... аз карам доста в градски условия, и неможе да загрее нормално ако е карам спокоино... май няма да е лошо да се обърнем към специалист...

п.с Миналата година го нямах този проблем...

Редактирано от akg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха така , събрахме се :hilezh: И при мен положението си е абсолютно същото . Карам ли градско , голям кочан . Обаче като гледам , че не съм единствения с подобен проблем , ми става по-топло :respekt: Не вярвам , че и специалист ще помогне , просто това е положението братя ...

... а тази зима си е определено по-студена от предните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мойта загряваше трудно и над 60 не вдигаше ама днеска отидох да ми сменат термостата и всичко е тип топ, само дето ме ограбиха с 55 лв за труд

ПС АСЕ мотор съм и термостата е някъде зад хидравличната помпа и за смяна се налага нейното махане, незнам дали при дизелите е пак там

Редактирано от MitakaMc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам сте все за термостати.Като ги сменяте вземайте оригинални,че за една седмица ми се уцелиха два дефектни behr от по 25лв.И повече от 69градуса не задържаха.В последствие заменени с оригинални нещата си дойдоха на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам сте все за термостати.Като ги сменяте вземайте оригинални,че за една седмица ми се уцелиха два дефектни behr от по 25лв.И повече от 69градуса не задържаха.В последствие заменени с оригинални нещата си дойдоха на място.

Да и аз мисля че има много фалшиви .... ще пробвам да сменя и ще пиша коментар но това ще е другата седмица ... и някой знае ли от къде да си взема оригинлен :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз мисля че има много фалшиви .... ще пробвам да сменя и ще пиша коментар но това ще е другата седмица ... и някой знае ли от къде да си взема оригинлен :rolleyes:

Оригинален от ПОРШЕ БГ. А BEHR продават в Ауто+, казват, че били хубави, ако са истински. Затова си го купи от Ауто+.

Не знам колегата с 2-та дефектни откъде ги е взел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален от ПОРШЕ БГ. А BEHR продават в Ауто+, казват, че били хубави, ако са истински. Затова си го купи от Ауто+.

Не знам колегата с 2-та дефектни откъде ги е взел.

Единия от Ауто+ BEHR но няма щампа фв ауди,на него пишеше само че е произведен в германия.Другия клиента си го донесе,но надписите бяха едни и същи.Оригиналните и ние ги поръчваме от ПОРШЕ БГ пак са BEHR но вече си имат щампа фв ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, и при мен е така със заграването а термостата би трябвало да ми е наред. Пипам маркуча и е студен, термостата ми не е отворил, а колата не ще да загрее като хората. На брат ми на 100цата работата е същата, там даже сваляхме термостата и го тествахме, работи си без никакви проблеми, но колата не ще да загрее. Иначе парното ми е много яко, но колата ми си държи 6-70 градуса, а последните 2-3 дни рано сутрин от Перник до София си седи на 50 градуса, не ще да качи повече, качва малко към Владая, на изнанагорното като и дам малко зор, но след това ги сваля...Добре де, и при мен е така със заграването а термостата би трябвало да ми е наред. Пипам маркуча и е студен, термостата ми не е отворил, а колата не ще да загрее като хората. На брат ми на 100цата работата е същата, там даже сваляхме термостата и го тествахме, работи си без никакви проблеми, но колата не ще да загрее. Иначе парното ми е много яко, но колата ми си държи 6-70 градуса, а последните 2-3 дни рано сутрин от Перник до София си седи на 50 градуса, не ще да качи повече, качва малко към Владая, на изнанагорното като и дам малко зор, но след това ги сваля...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята след 15-20 минутно каране (градско) е над 90С, дори и при -10С навън. Термостата го смених точно защото не искаше да загрява. Къде следиш температурата - на таблото или и на климатроника? Сравни показанията (ако имаш климатроник разбира се ) защото често се прецаква т-датчик за уреда на таблото (сивия) и показва по-ниска температура от колкото е в действителност. Важно е сутрин преди да е качил поне 50С двигателя, вентилатора на парното да ти е на най-ниската степен защото иначе ще загрее много по-бавно.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много обичате силното парно. Затова не загряват. Макар че на пътя Перник-София ме учудва.

Аз днес се убедих колко силно влияе парното. Както сте забелязали днес беше злобен студ. Даже и на мен ми беше студено и си пуснах парното като отлепи стрелката и то на най-ниската степен. Още съвсем малко загря и не щя повече. Спрях го, дигна още малко, пак го пуснах, че се изпотиха стъклата, даже ми спадна температурата леко. Пак го спрях и така за 6-7 км бавно каране с много стоене на място с работещ двигател, че спирах да си пазарувам, едвам стигна 90 гр.

Не знам защо на тия е така, мотора ли е много голям, много е течността ли. Аз имах Ситроен дизел 1,4 преди. Много бързо загряваше. Даже и на -10 и то с парно.

А термостата го смених, защото преди въобще не вдигаше повече от 70гр. даже и със 130.

Ако е студен маркуча, значи термостата е в ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че дизела загрява по-трудно - и това аз не го знаех, но ми го казва човек, който отваря такива моторчета и то доста по-нови от моята 11 годишна каляска.

АЕЛ-а трябва да тропа една камара време на място, за да качи 90 градуса.

Ако обаче тръгна на дълъг път, колата загрява дота по-бързо, осезаемо дори.

Ако съм в градски условия и съм с климатроника на половината или над нея е трудна задача, но с малко повече каране и десния педал и колата си загрява пак. Закача 90 и не мърда.

Ако обаче не пускаш клима или я пускаш само на 1 докато качи температура, загряването става осезаемо по-бързо. Аз това го открих скоро от практиката покрай късите разстояния сутрин на студено.

Термостата и антифриза са ми на 2 месеца може би, нови, новенички :flipoff:

Според мене е голям мотор, а и събира 8 литра антифриз, ако не ме лъже паметта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа имах същия проблем не вдигаше повече от 60г мотора е ААТ смених термостата и всичко се оправи . Оригиналния беше Вахлер ако греша в правописа ме поправете сложих същтата марка и сега нямя проблеми :hilezh: Да попитам между другото колко градуса ви показва на климатроника на 51канал когато показанието ви е окло 60г да не би на някой от колегите да не показва вярно уредчето на таблото

Редактирано от vladim
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаете, че може и да не е от термостата. Аз имам същия "проблем" и ходих да ми сменят термостата, но се оказа, че не е от това, просто уредчето на таблото грешно ми показва, на 70 градуса си включва перката според него :hilezh: .. Така че споко хора :alien:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаете, че може и да не е от термостата. Аз имам същия "проблем" и ходих да ми сменят термостата, но се оказа, че не е от това, просто уредчето на таблото грешно ми показва, на 70 градуса си включва перката според него :D .. Така че споко хора ;)

... :) като е студено в колата не е спокоино :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Айде и аз с още един проблем същия като вашите.Та до онзи ден когато беше по топличко всичко ОК колата си загряваше до 90 грдуса без проблем и то доста бурзо и немърдаше, ОБАЧЕ последните два дни по-студеничко и неще повече от 50 гр. като се има в предвид че минавам по 70-80 км по магистрала давам и зор и пак неще.Възможно ли е термостата да е дал фира пипах маркучите горния е е доста горещ а долния хладен.Благодря предварително :bia:ПОЗДРАВИ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз с още един проблем същия като вашите.Та до онзи ден когато беше по топличко всичко ОК колата си загряваше до 90 грдуса без проблем и то доста бурзо и немърдаше, ОБАЧЕ последните два дни по-студеничко и неще повече от 50 гр. като се има в предвид че минавам по 70-80 км по магистрала давам и зор и пак неще.Възможно ли е термостата да е дал фира пипах маркучите горния е е доста горещ а долния хладен.Благодря предварително ;)ПОЗДРАВИ!!!

Колега, определено си за термостат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan: Да прав си днес я запалих студена изчаках я 15тина минути и горния и долния маркуч бяха почти еднакво топли.Определено термостата е за смяна явно е заседнал на отворено положение.Благодаря за мнението ;) ;) Редактирано от PAVEL MARINOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли определен начин за обезвъздушаване на системата(след като сменя термостата) или тя се обезвъздушава от самосебеси като загрее и отвори термостата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...