stevo Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 (Редактирано) Имам следния проблем колата ми не загрява уреда показва 50-60 градуса и повече не иска да вдигне зимата и няма парно доката лятото си вдига 90 градуса. Сменил съм термостата. Сблъсквал ли се някой с такъв проблем. Редактирано 5 Януари 2009 от stevo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJaGaRoV Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 И аз имам същия проблем(стига макс. 70 градуса)...Не съм сменял термостат,но може да имаш някакви грешки натрупани...Иначе е нормално за 20-тина минути да загрее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2009 Термостат със сигурност. Компютърът не участва в тая работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2009 Или караш на къси разстояния и не може да загрее - дизела загрява по-трудно на ниски температури и ако и парното е пуснато на "6" ще е още по-бавно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragomir Публикувано 6 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2009 Колега аз съм с 6-ца, 1995 г и имам същия проблем. VBI е прав, пробвай да караш без да си пуснал парното първите минути. Качва температурата доста по-бързо. При мен стигна на 80 градуса и пуснах парното, което бързо започна да сваля температурата отново.Аз в момента нямам и кора под двигатела де, така че може и това да е от значение.Иначе смених термостата скоро.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akg Публикувано 9 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2009 (Редактирано) Здравейте, аз имам същия проблем и мисля че не е нормално, (2.5ТДИ;115К.С.) наистина когато парното се включи по късно, колата загрява по бързо, но при положение, че е загряла и пада температурата при работещо парно според мен не е нормално.... едва ли е така фабрично, тъй като колата става некомфорнта за каране в градски условия... аз карам доста в градски условия, и неможе да загрее нормално ако е карам спокоино... май няма да е лошо да се обърнем към специалист...п.с Миналата година го нямах този проблем... Редактирано 9 Януари 2009 от akg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 9 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2009 Ха така , събрахме се И при мен положението си е абсолютно същото . Карам ли градско , голям кочан . Обаче като гледам , че не съм единствения с подобен проблем , ми става по-топло Не вярвам , че и специалист ще помогне , просто това е положението братя ...... а тази зима си е определено по-студена от предните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaMc Публикувано 9 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2009 (Редактирано) и мойта загряваше трудно и над 60 не вдигаше ама днеска отидох да ми сменат термостата и всичко е тип топ, само дето ме ограбиха с 55 лв за трудПС АСЕ мотор съм и термостата е някъде зад хидравличната помпа и за смяна се налага нейното махане, незнам дали при дизелите е пак там Редактирано 9 Януари 2009 от MitakaMc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 9 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2009 Като гледам сте все за термостати.Като ги сменяте вземайте оригинални,че за една седмица ми се уцелиха два дефектни behr от по 25лв.И повече от 69градуса не задържаха.В последствие заменени с оригинални нещата си дойдоха на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akg Публикувано 9 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2009 Като гледам сте все за термостати.Като ги сменяте вземайте оригинални,че за една седмица ми се уцелиха два дефектни behr от по 25лв.И повече от 69градуса не задържаха.В последствие заменени с оригинални нещата си дойдоха на място.Да и аз мисля че има много фалшиви .... ще пробвам да сменя и ще пиша коментар но това ще е другата седмица ... и някой знае ли от къде да си взема оригинлен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2009 Да и аз мисля че има много фалшиви .... ще пробвам да сменя и ще пиша коментар но това ще е другата седмица ... и някой знае ли от къде да си взема оригинлен Оригинален от ПОРШЕ БГ. А BEHR продават в Ауто+, казват, че били хубави, ако са истински. Затова си го купи от Ауто+.Не знам колегата с 2-та дефектни откъде ги е взел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 11 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2009 Оригинален от ПОРШЕ БГ. А BEHR продават в Ауто+, казват, че били хубави, ако са истински. Затова си го купи от Ауто+.Не знам колегата с 2-та дефектни откъде ги е взел.Единия от Ауто+ BEHR но няма щампа фв ауди,на него пишеше само че е произведен в германия.Другия клиента си го донесе,но надписите бяха едни и същи.Оригиналните и ние ги поръчваме от ПОРШЕ БГ пак са BEHR но вече си имат щампа фв ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2009 И аз си взех моя от Ауто+. Дано да изкара повече. Засега е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 11 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2009 Добре де, и при мен е така със заграването а термостата би трябвало да ми е наред. Пипам маркуча и е студен, термостата ми не е отворил, а колата не ще да загрее като хората. На брат ми на 100цата работата е същата, там даже сваляхме термостата и го тествахме, работи си без никакви проблеми, но колата не ще да загрее. Иначе парното ми е много яко, но колата ми си държи 6-70 градуса, а последните 2-3 дни рано сутрин от Перник до София си седи на 50 градуса, не ще да качи повече, качва малко към Владая, на изнанагорното като и дам малко зор, но след това ги сваля...Добре де, и при мен е така със заграването а термостата би трябвало да ми е наред. Пипам маркуча и е студен, термостата ми не е отворил, а колата не ще да загрее като хората. На брат ми на 100цата работата е същата, там даже сваляхме термостата и го тествахме, работи си без никакви проблеми, но колата не ще да загрее. Иначе парното ми е много яко, но колата ми си държи 6-70 градуса, а последните 2-3 дни рано сутрин от Перник до София си седи на 50 градуса, не ще да качи повече, качва малко към Владая, на изнанагорното като и дам малко зор, но след това ги сваля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2009 (Редактирано) Моята след 15-20 минутно каране (градско) е над 90С, дори и при -10С навън. Термостата го смених точно защото не искаше да загрява. Къде следиш температурата - на таблото или и на климатроника? Сравни показанията (ако имаш климатроник разбира се ) защото често се прецаква т-датчик за уреда на таблото (сивия) и показва по-ниска температура от колкото е в действителност. Важно е сутрин преди да е качил поне 50С двигателя, вентилатора на парното да ти е на най-ниската степен защото иначе ще загрее много по-бавно. Редактирано 11 Януари 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2009 Колеги, много обичате силното парно. Затова не загряват. Макар че на пътя Перник-София ме учудва. Аз днес се убедих колко силно влияе парното. Както сте забелязали днес беше злобен студ. Даже и на мен ми беше студено и си пуснах парното като отлепи стрелката и то на най-ниската степен. Още съвсем малко загря и не щя повече. Спрях го, дигна още малко, пак го пуснах, че се изпотиха стъклата, даже ми спадна температурата леко. Пак го спрях и така за 6-7 км бавно каране с много стоене на място с работещ двигател, че спирах да си пазарувам, едвам стигна 90 гр.Не знам защо на тия е така, мотора ли е много голям, много е течността ли. Аз имах Ситроен дизел 1,4 преди. Много бързо загряваше. Даже и на -10 и то с парно.А термостата го смених, защото преди въобще не вдигаше повече от 70гр. даже и със 130.Ако е студен маркуча, значи термостата е в ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 13 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2009 Истината е, че дизела загрява по-трудно - и това аз не го знаех, но ми го казва човек, който отваря такива моторчета и то доста по-нови от моята 11 годишна каляска.АЕЛ-а трябва да тропа една камара време на място, за да качи 90 градуса.Ако обаче тръгна на дълъг път, колата загрява дота по-бързо, осезаемо дори.Ако съм в градски условия и съм с климатроника на половината или над нея е трудна задача, но с малко повече каране и десния педал и колата си загрява пак. Закача 90 и не мърда.Ако обаче не пускаш клима или я пускаш само на 1 докато качи температура, загряването става осезаемо по-бързо. Аз това го открих скоро от практиката покрай късите разстояния сутрин на студено.Термостата и антифриза са ми на 2 месеца може би, нови, новенички Според мене е голям мотор, а и събира 8 литра антифриз, ако не ме лъже паметта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 13 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2009 (Редактирано) Айде и аз да се включа имах същия проблем не вдигаше повече от 60г мотора е ААТ смених термостата и всичко се оправи . Оригиналния беше Вахлер ако греша в правописа ме поправете сложих същтата марка и сега нямя проблеми Да попитам между другото колко градуса ви показва на климатроника на 51канал когато показанието ви е окло 60г да не би на някой от колегите да не показва вярно уредчето на таблото Редактирано 13 Януари 2009 от vladim Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bboybobbz Публикувано 13 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2009 Да знаете, че може и да не е от термостата. Аз имам същия "проблем" и ходих да ми сменят термостата, но се оказа, че не е от това, просто уредчето на таблото грешно ми показва, на 70 градуса си включва перката според него .. Така че споко хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akg Публикувано 13 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2009 Да знаете, че може и да не е от термостата. Аз имам същия "проблем" и ходих да ми сменят термостата, но се оказа, че не е от това, просто уредчето на таблото грешно ми показва, на 70 градуса си включва перката според него .. Така че споко хора ... като е студено в колата не е спокоино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bboybobbz Публикувано 14 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2009 ... като е студено в колата не е спокоино Еее при мен си е топло , ако е студено е страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 8 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 Айде и аз с още един проблем същия като вашите.Та до онзи ден когато беше по топличко всичко ОК колата си загряваше до 90 грдуса без проблем и то доста бурзо и немърдаше, ОБАЧЕ последните два дни по-студеничко и неще повече от 50 гр. като се има в предвид че минавам по 70-80 км по магистрала давам и зор и пак неще.Възможно ли е термостата да е дал фира пипах маркучите горния е е доста горещ а долния хладен.Благодря предварително ПОЗДРАВИ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Val Публикувано 8 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 Айде и аз с още един проблем същия като вашите.Та до онзи ден когато беше по топличко всичко ОК колата си загряваше до 90 грдуса без проблем и то доста бурзо и немърдаше, ОБАЧЕ последните два дни по-студеничко и неще повече от 50 гр. като се има в предвид че минавам по 70-80 км по магистрала давам и зор и пак неще.Възможно ли е термостата да е дал фира пипах маркучите горния е е доста горещ а долния хладен.Благодря предварително ПОЗДРАВИ!!!Колега, определено си за термостат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 8 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 (Редактирано) Да прав си днес я запалих студена изчаках я 15тина минути и горния и долния маркуч бяха почти еднакво топли.Определено термостата е за смяна явно е заседнал на отворено положение.Благодаря за мнението ;) Редактирано 8 Октомври 2010 от PAVEL MARINOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 8 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 Има ли определен начин за обезвъздушаване на системата(след като сменя термостата) или тя се обезвъздушава от самосебеси като загрее и отвори термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts