Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Колеги, трябва ми малко помощ... От известно време колата яде антифриз. Казвам яде, защото видими течове няма. Гледах я няколко пъти, при различни майстори и никой не може да ми каже, къде отива антифриза. Няма пушене (малкото което имаше на празен ход, изчезна като покарах на добавка, още не съм погледнал дали стойностите на дюзите са се променили), мотора работи нормално, общо взето няма признаци да хвърля антифриз в мотора, но освен там си нямам на идея къде би могло да ходи.

 

За 700-800км градско съм долял около 3 литра вода, а уикенда, като я разходих до морето, долях около литър като стигнах и после още литър като се върнах. Датчика ми светва само веднага след като запаля колата, след като вече съм я карал доста. Тогава само отварям казанчето да изкара налягането и отива на 2-3см под минимума.

 

За Петък съм си запазил час в Порше Запад, попринцип за други работи, та ще ги карам да гледат и това, но колкото повече инфо събера, толкова по-добре.

 

И като казах още неща... Както стана ясно по-рано, ЕГР-а ми явно е запушен, или вакума не работи, или каквото и да е там. Попринцип съм решил да го махам и докато го правя, да взема и да я ремапна. От тук следват няколко въпроса:

 

1. Тъй като не смятам да я ремапвам точно сега, ЕГР-а може ли да се почиства, защото в Порше Запад ми казаха, че вече не ги чистят, а директно сменят. Идеята е да го почистя, та да не ме дразни, докато стигна до там да го махам

 

2. Казахте да си ъпдейтна двигателя. Да се мъча ли да го правя в Порше Запад, щото като ходих малко се дръпнаха. Трябвало да имам проблем за да ми го ъпдейтнат. Всъщност какво вклчва новия ъпдейт?

 

3. Как точно се "премахва" ЕГР-а и какво да ги накарам да направят, когато я ремапват. Смисъл, че на места казват, че се заобикаля софтуерно, другате казват, че се заварява клапата, трети че си се маха изцяло (варианта който най ме устройва)

 

4. Къде да я ремапна. Реално не търся максимума на двигателя, най много 250кс и 500-520нм, с малко по-ранно включване на турбото и по-бързо реагиращ педал на газта (не твърде много, защото няма да я карам на макс). Засега ми препоръчаха Digital Tuning и Heed 91. Не съм минавал през digital tuning, но според сайта им взимат 800 кинта за услугата + още за ЕГР-а (не знам колко). В Heed 91 искат 500лв за ремапа и 70лв за махане на ЕГР-а. Цената не ми е основния мерител, а по-точно някой с опит, който да е нямал после никакви проблеми, щото не ми се занимава да ходя после десетки пъти за настройки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Аз само да се оплача. Сложих еС-лайн 18-ки джанти с предписания размер на гумите 245х40 и на обикновеното окачване не ми харесва как стоят,четири пръста разстояние до калника. Явно без спортно окачване няма да се дооформи картината. Няма да е сега,някой ден ще е. Ще почета за варианти,може би и качествени неоригинални,просто нещо във форума се наплаших,че имало сто вида оригинални пружини и амортисьори и че едва ли не зависело и от кода на боята кои точно.

Без окачване няма да се получи,ако си намериш с-лайн окачване от кола с 3.0 тди и да е авант ще се получи .Наистина са много моделите и кодовете ,но предполагам че тези много кодове са заради различното оборудване на колите.Сега ако отпред има един милиметър разлика от отзад няма да ги хванеш на око ,а когато колите са били нови това е било важно .С афтърмаркети се опитах и аз отначало ,карах ги точно 3 дни защото ми застана прекалено ниска и возеше като лагерна количка.Ако са афтърмаркет предполагам и са някой над 1000 лева може да  се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трябва ми малко помощ... От известно време колата яде антифриз. Казвам яде, защото видими течове няма. Гледах я няколко пъти, при различни майстори и никой не може да ми каже, къде отива антифриза. Няма пушене (малкото което имаше на празен ход, изчезна като покарах на добавка, още не съм погледнал дали стойностите на дюзите са се променили), мотора работи нормално, общо взето няма признаци да хвърля антифриз в мотора, но освен там си нямам на идея къде би могло да ходи.

 

За 700-800км градско съм долял около 3 литра вода, а уикенда, като я разходих до морето, долях около литър като стигнах и после още литър като се върнах. Датчика ми светва само веднага след като запаля колата, след като вече съм я карал доста. Тогава само отварям казанчето да изкара налягането и отива на 2-3см под минимума.

 

Ако си сигурен, че не тече от никъде (да кажем микроскопична пукнатина в разширителния съд) има голям шанс да ти е пукната някоя от двете глави... няма да си първия с подобен проблем. Имаше някакво специфично място около изпускателните клапани, на което се пукат тиквите, но честно казано не си спомням повече ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля да взимам излиза около 2200 регулируемо на височина и твърдост

има и вариант за 700 лв само на височина .. има и вариант само пружини за 220 ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kainy – моята също губеше много вода, когато я взех. Ходих на най-различни диагностики (лакмуси във водата, душене в аспуха, визуални инспекции по мотора, водна помпа и т.н. т.н. дивотии) и никой не каза нищо конкретно. ВЕСКО и тогава сподели за главите, но не се хванах да ги свалям.

Как си реших проблема – малка синя тубичка radweld, приложение точно по инструкциите - наливаш в студена, караш 20 мин след като е загряла хубаво, оставяш да изстине.

 

Стана чудо.

 

После след година и нещо-две чудото изчезна, и го върнах с втора тубичка. За двайсе кинта си реших проблема докато карах колата няколко години.

 

Относно свалянето на всякакви чаркове и чипването аз лично съм против, привърженик съм само на ъпдейт до последните версии.



PS. Тази добавка е на принцип, който не запушва радиатори. Четох доста, преди да се престраша и не съжалявах нито за миг. Парното продължи да работи безупречно, в антифриза нямаше никакви видими мизерии, изобщо – перфектно решение за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен, че не тече от никъде (да кажем микроскопична пукнатина в разширителния съд) има голям шанс да ти е пукната някоя от двете глави... няма да си първия с подобен проблем. Имаше някакво специфично място около изпускателните клапани, на което се пукат тиквите, но честно казано не си спомням повече ...

Точно от това се опасявам... Явно ще се сваля двигателя, по-рано от предвиденото... Каква е актуалната цена на комплекта вериги, обтегачи и т.н. и колко се връзва смяната им горе-долу, че и това трябва да се прави...

kainy – моята също губеше много вода, когато я взех. Ходих на най-различни диагностики (лакмуси във водата, душене в аспуха, визуални инспекции по мотора, водна помпа и т.н. т.н. дивотии) и никой не каза нищо конкретно. ВЕСКО и тогава сподели за главите, но не се хванах да ги свалям.

Как си реших проблема – малка синя тубичка radweld, приложение точно по инструкциите - наливаш в студена, караш 20 мин след като е загряла хубаво, оставяш да изстине.

Стана чудо.

После след година и нещо-две чудото изчезна, и го върнах с втора тубичка. За двайсе кинта си реших проблема докато карах колата няколко години.

Относно свалянето на всякакви чаркове и чипването аз лично съм против, привърженик съм само на ъпдейт до последните версии.

PS. Тази добавка е на принцип, който не запушва радиатори. Четох доста, преди да се престраша и не съжалявах нито за миг. Парното продължи да работи безупречно, в антифриза нямаше никакви видими мизерии, изобщо – перфектно решение за мен.

За тази ли става дума? Другата седмица ще ходя до Румъния и нищо не пречи да я пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на взелите отношение по моята болежка колеги. :respekt: Ако знаех,може би щях да се опитам да компенсирам с по-високи гуми. Но вече извадих над 1 000 лв. за нови. Затова и сега-засега няма да има движение по въпроса. Все пак,междувременно ще проверя вариантите за окачване. На първо място бих предпочел ново оригинално,но ме съмнява,че ще чуя приемлива цифра. За втора употреба не съм много сигурен,може би само пружините е удачно да са ползвани,нали почти не се износват. Поразгледах тунинг раздела,горе-долу ми се изясни кои са качествените марки. Ще ги видя при БГ вносителите и в ибей. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трябва ми малко помощ...

4. Къде да я ремапна. Реално не търся максимума на двигателя, най много 250кс и 500-520нм, с малко по-ранно включване на турбото и по-бързо реагиращ педал на газта (не твърде много, защото няма да я карам на макс). Засега ми препоръчаха Digital Tuning и Heed 91. Не съм минавал през digital tuning, но според сайта им взимат 800 кинта за услугата + още за ЕГР-а (не знам колко). В Heed 91 искат 500лв за ремапа и 70лв за махане на ЕГР-а. Цената не ми е основния мерител, а по-точно някой с опит, който да е нямал после никакви проблеми, щото не ми се занимава да ходя после десетки пъти за настройки.

Не ти препоръчвам да я ремапваш, особено до тези Nm. 6HP19A e на максимум 450 Nm, а в момента колата ти е на тези показатели. Дигнеш ли нагоре, скоро ще ревеш за кутия.

Ако ще ремапваш - http://www.madness-motorsport.com, тия пичове наистина разбират от Ауди.[/size

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен повече ме интересува оптимизцията за родните горива и реакцията на педала, както и по-ранното включване на турбината. Повишаването на мощността в никакъв случай не ми е приоритет, така че ако ме съветвате да не я дигам, не е проблем :) За АСК-то знаех, но мислех, че се появяват проблеми при по-екстрмно напомпване на мускули :) Идеята е, че така или иначе като махам ЕГР-а, препрограмиране ще се наложи, та да се възползвам от ситуацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай момчетата от Маднес, както ти казах имат опит с много такива коли. Ще ти дадат най - адекватният отговор. 

 

П.С. А защо ще махаш ЕГР-а ? Просто го почисти и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ами търся къде ги чистят, за да проверя колко ще си свиркам след това :) Ако е поне 20к км, няма проблем да го оставя, поне засега. Ремапа със сигурност ще се случи, защото има ли вриант колата да стане по отзивчива, ще го оползотворя със сигурност :) Но имайки още n на брой ремонти и по двете ми коли, бих забавил ремапа, ако мога да изчистя ЕГР-а

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kainy аз може да ти изчиста ЕГР и да ти чипна колата без да пуши. За зимата може би е хубаво да имаш ЕГР, защото без него трудно загрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на взелите отношение по моята болежка колеги. :respekt: Ако знаех,може би щях да се опитам да компенсирам с по-високи гуми. Но вече извадих над 1 000 лв. за нови. Затова и сега-засега няма да има движение по въпроса. Все пак,междувременно ще проверя вариантите за окачване. На първо място бих предпочел ново оригинално,но ме съмнява,че ще чуя приемлива цифра. За втора употреба не съм много сигурен,може би само пружините е удачно да са ползвани,нали почти не се износват. Поразгледах тунинг раздела,горе-долу ми се изясни кои са качествените марки. Ще ги видя при БГ вносителите и в ибей. :zustimm:

Аз съм с 235/45/18 на нормално окачване и доста по-добре изглежда и вози от 245/40/18.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти е пукнат ЕГР-а

 

Надявам се, че не е. Докато работи няма видими признаци да му има нещо. Общо взето само грешката която извадих миналата седмица и като ходих до Каварна, през целия път светеше Check Engine лампата, но в момента в който се върнах в София, спря... В движението на колата не мога да кажа със сигурност дали има видно отразяване на проблем с ЕГР-а, просто защото не я познавам достатъчно добре все още. Стори ми се че няколко пъти колата изгуби мощност във високите обороти, но не съм сигурен. В ниските също чат пат се бави с потегллянето, веднага след като съм намалил до почти изцяло спиране или просто забавил доста (включване в движение и т.н.).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам нуждата от малко помощ - преди 2 дни една мацка с X3 сбърка предна със задна и уеко ме удари, вследствие на което ми пукна предната решетка (маска) и счупи рамката при рег. номера. Поръчах си оригинална рамка за около 70 лв. (няма заместител), но все още се чудя за решетката 511 лв без отстъпките... Баси, това е само пластмаса + имитация на хром ... Сега дилемата ми е дали да търся втора употреба (60-120лв) или нова (заместител за около 120 лв) на оригиналната 4F0 853 651 ? Притеснява ме, че цвета на рамката на рег.номера и решетката ще е различен и няма да се напаснат добре. Някой случайно да си е взимал наскоро ( става дума за обикновената, без S-line и тунинг истории ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от това се опасявам... Явно ще се сваля двигателя, по-рано от предвиденото... Каква е актуалната цена на комплекта вериги, обтегачи и т.н. и колко се връзва смяната им горе-долу, че и това трябва да се прави...

 

 

Искренно се надявам, че се шегуваш за ваденето на мотора и няма да си причиниш всичко това...

 

Глава се сменя на място, без да се вади мАторя... обтегачите на горните вериги също.

 

Няма никакъв смисъл да сменяш всички вериги, обтегачите, пиньоните и т.н., защото цената е 35%-40% от стойността на колата

 

Взимаш си глава втора ръка (по-възможност от кола малко по-нова като година), гарнитурки разни, болтове, два горни обтегача и за един ден си обратно на пътя - всичко останало е пълна загуба на време и средства.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

ще може ли да ме насочите къде да си сменя челното стъкло и каква марка да сложа. В момента съм с обикновенно , но искам соларно. 

Звънях в кобра , казаха ми 650лв. , но не ми казаха каква марка е .. не им излизало , било европейско. Обикновенното казаха , че е GUARDIAN 285лв.

В Мустанг... само турски , а за други с поръчка 10-тина дена. За соларното ми дадоха цена 420лв. - Pilkington. Знаете ли оригинално стъкло колко е плюс монтаж в Порше и дали пак се чака за доставка.

Как стои въпроса със сензора за дъжд. Дали ще има проблеми след смяната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Само много внимавай със смяната как ще ти я направят. Моето понеже има 1-2 шупли, също ще трябва да го сменям в някакъв момент (най-вероятно като тръгне пукнатина) и специално си говорих с бояджията ми, който предупреди, че много често ги слагат калпаво, като изтъргвайки стъклото ти отнемат от боята при тавана, откъде почти винаги после почва да излиза ръжда. Аз реално съм го планирал да викна кобраджиите направо при бояджията да го сменят там, че да се подготви леглото на стъклото преди да го поставят, щото те не го правят (не знам при други стъклари как е, но за тях знам със сигурност, защото точно това стана със задното стъкло на стария ми пасат)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...