itolev Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 (Редактирано) Автостъкла Glass Gold Group Иван Реджев - 0876 255 005Казвате, че аз съм дал телефона и че той ми е сменял на моето ауди стъклото с атермично. Идват двамата с неговия колега и на място ви го сменят за 1 час. Стъклата са налични при тях.Атермичните стъкла са за нашите коли са два варианта:Pilkington - 580лв (Атермично с черна летна) - Това сткло е малко по-лилаво но пък е по слабо като здравинаSaint Gobain - 680лв (Атермично с черна летна) - Не е чак толкова лилаво, но пък е доста по качествено * Аз съм с такова. Момчетата работят много добре. Попринцип оригинално ауди мисля, че вграждат Saint Gobain, просто са ребрандирани. Редактирано 4 Юли 2014 от itolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 А как се разбира стъклото на колата какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Dekov Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Мерси колега , ще им се обадя.Само ако може да си кажеш името , иначе няма как да кажа кой ми е дал номера . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Иван ТолевОригиналните стъкла си имат парт номер, пишеш го и разбираш какво е...Атермичните си имат лого в долния край Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Звъннаха ми от порше запад преди малко и още не мога да преценя дали ситуацията става по-положителна или обратното Първо, явно добавката която ползвах (ProTec) е подействала, защото освен че спря да пуши колата (имаше лек бял пушек като застои), са видяли само 1 дюза да има стойности извън нормите (при 3 преди добавката). Също така се оказа, че играещите обороти на топъл двигател за които споменах по-рано са точно от тази 1 дюза (на 4-ти цилиндър) ЕГР-а също му няма нищо, а всъщност тръбичката за връщане на газовете се е запушила. Дали ще я чистя или сменям, ще реша следващата седмица като се върна от чужбина. Обаче идва и лошата страна на нещата Днеска не успяха да замерят налягането в охладителната система, но факта че досега не намерихме теч никъде и има проблем в един от цилиндрите, който има шанс да не е от самата дюза, за съжаление подсказва за възможност от загуба на компресия в този цилиндър, причинена я от пукнатина в главата или нещо друго. Да се надявам че утре като я надуят, ще бликне вода от някъде Отделно като се върна ще се тества и компресията на цилиндъра, че сега ги е страх да не се скъса свеща, че после си е е**ло майката Междувременно, тая radweld добавката нещо не са ми я доставили още и няма да мога да я пробвам... Някой да знае къде я продават някъде в магазин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 На всяка по-голяма бензиностанция срещу 10-12 лв ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Оригинално атермично стъкло 1750лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 T.e. същото като моето, но ребрандирано с 4 кръгчета и кой знае колко пари за труд още.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Нямам идея, сменях го по каско преди 2 години в Ауди Бургас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 (Редактирано) Звъннаха ми от порше запад преди малко и още не мога да преценя дали ситуацията става по-положителна или обратното Първо, явно добавката която ползвах (ProTec) е подействала, защото освен че спря да пуши колата (имаше лек бял пушек като застои), са видяли само 1 дюза да има стойности извън нормите (при 3 преди добавката). Също така се оказа, че играещите обороти на топъл двигател за които споменах по-рано са точно от тази 1 дюза (на 4-ти цилиндър) ЕГР-а също му няма нищо, а всъщност тръбичката за връщане на газовете се е запушила. Дали ще я чистя или сменям, ще реша следващата седмица като се върна от чужбина. Обаче идва и лошата страна на нещата Днеска не успяха да замерят налягането в охладителната система, но факта че досега не намерихме теч никъде и има проблем в един от цилиндрите, който има шанс да не е от самата дюза, за съжаление подсказва за възможност от загуба на компресия в този цилиндър, причинена я от пукнатина в главата или нещо друго. Да се надявам че утре като я надуят, ще бликне вода от някъде Отделно като се върна ще се тества и компресията на цилиндъра, че сега ги е страх да не се скъса свеща, че после си е е**ло майката Междувременно, тая radweld добавката нещо не са ми я доставили още и няма да мога да я пробвам... Някой да знае къде я продават някъде в магазин? Ти така или иначе си на път да махаш главата, скъсаната свещ ти е последния проблем .... Тя в 99% от случаите се къса в горната част, спира ти подгрева на въпросния цилиндър (а той сега не ти трябва въобще). На моя 4Ф карах цяла година така, с практически откъснат свещ на единия цилиндър ... просто не знаех какво съм "наследил" от предишния горд собственик Редактирано 5 Юли 2014 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Потвърждавам, че без подгрев не е драма. В един момент на бившата ми три свещи не работеха и не усещах разлика в паленето.Отделно, че от хора в Порше съм чувал че и да ги палиш без подгрев им е все тая. Това последното са само приказки на крак, разбира се нямат някаква научна стойност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Е то най-голямата беля с тях май е да ги избие... Един колега така хубаво си изби едната свещ, че почти мина през кората И той така караше със скъсана, щото не можеха да му я извадят. Така че не бих рискувал. Сега чакам да я тесват на загрял двигател, защото на студен няма теч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 (Редактирано) Това да лапа по един литър на 1000 километра и да няма видим теч ми прилича, че го гори в цилиндъра от пробив в гарнитурата примерно. Белия пушек на празен ход също говори за това, че гори вода, ама нали е на сервиз колата, да го установяват по-бързо да не отиде и някой цилиндър. Редактирано 5 Юли 2014 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 (Редактирано) Ми не можаха да го установят... И на топъл и на студен двигател тестваха налягането и не изпуска. Единствено капачката на казанчето не изпуска (до 1.6 бара са тествали, а трябвало при 1.1 бара). Пушенето вече го няма, като сложих добавката. Като се върна от Румъния ще тестваме налягането в цилиндрите и ако и там няма нищо, вече ще се сваля главата... Редактирано 5 Юли 2014 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Да попитам, някой знае ли как се запаметява дистанционното за бариера, което е на колата, до плафона, има три копчета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Две бързи въпросчета. 1. Някой знае ли как се нарича тръбичката която връща обратно газовете от EGR-a (където и да ги връща) или по-добре да ? има парт номер, че в Ауди не ми дадоха никаква информация за нея, освен че ? искат 150 кинта 2. Предния прозорец ми се запотява от външната страна, долу в средата. Не е постоянно и ту е малко петно, ту е по-големичко и понеже никога не съм виждал такова нещо, си нямам на идея откъде идва. И един бонус въпрос Някой знае ли къде правят тест за теч на антифриз с оцветяване или каквото там се води + тестване на компресията в цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 И аз едно въпросче - как се сваля ключа за светлини на таблото и може ли да се дръпне малко напред без да се изключва куплунга отзад? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Махаш лявата кора за бушони и с пръсти натискаш от вътре. Съвсем лесно е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Някой да има идея защо може от време на време да светва Brakes кръгче с удивиътелна ? Течност има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Някой от двата кабела на ръчната да е пътник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Някой от двата кабела на ръчната да е пътник?За ръчната не пише ли нещо electronic parking brake bla bla bla... Лошото е че съм в Австрия и си пищи когато му падне по време на движение... А не логва грешки защото съд Стефан я хледахме.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Колега, какво е състоянието на предните ти накладки ? Аз имах същият проблем, червена иконка BRAKES! Проверих спирачната течност - ОК, погледнах и за грешки - нямаше. От време на време се появяваше и накрая постоянно Оказа се, че това е датчика за износване на предни накладки Редактирано 10 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Махаш лявата кора за бушони и с пръсти натискаш от вътре. Съвсем лесно е Мерси Христо, справих се . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Според мен всеки собственик на ауди трябва да си носи в него си вагком и лаптоп. Еле пък ти се локне кормилната колонка в Австрия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Някой да има идея защо може от време на време да светва Brakes кръгче с удивиътелна ? Течност има...На моята 4F правеше същото, Мишо я натъпка яко с течност и спря да свети. При визуалната инспекция видимо беше на нивото max, но явно нещо с датчика не е съвсем наред и се оправя като допълниш над max.Опитай, няма да ти коства кой знае какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts