Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Автостъкла Glass Gold Group

 

Иван Реджев - 0876 255 005
Казвате, че аз съм дал телефона и че той ми е сменял на моето ауди стъклото с атермично. Идват двамата с неговия колега и на място ви го сменят за 1 час. Стъклата са налични при тях.

Атермичните стъкла са за нашите коли са два варианта:

Pilkington - 580лв (Атермично с черна летна) - Това сткло е малко по-лилаво но пък е по слабо като здравина

Saint Gobain - 680лв (Атермично с черна летна) - Не е чак толкова лилаво, но пък е доста по качествено * Аз съм с такова.

 

Момчетата работят много добре. Попринцип оригинално ауди мисля, че вграждат Saint Gobain, просто са ребрандирани.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Звъннаха ми от порше запад преди малко и още не мога да преценя дали ситуацията става по-положителна или обратното :)

 

Първо, явно добавката която ползвах (ProTec) е подействала, защото освен че спря да пуши колата (имаше лек бял пушек като застои), са видяли само 1 дюза да има стойности извън нормите (при 3 преди добавката).

 

Също така се оказа, че играещите обороти на топъл двигател за които споменах по-рано са точно от тази 1 дюза (на 4-ти цилиндър)

 

ЕГР-а също му няма нищо, а всъщност тръбичката за връщане на газовете се е запушила. Дали ще я чистя или сменям, ще реша следващата седмица като се върна от чужбина.

 

Обаче идва и лошата страна на нещата :) Днеска не успяха да замерят налягането в охладителната система, но факта че досега не намерихме теч никъде и има проблем в един от цилиндрите, който има шанс да не е от самата дюза, за съжаление подсказва за възможност от загуба на компресия в този цилиндър, причинена я от пукнатина в главата или нещо друго. Да се надявам че утре като я надуят, ще бликне вода от някъде :) Отделно като се върна ще се тества и компресията на цилиндъра, че сега ги е страх да не се скъса свеща, че после си е е**ло майката :)

 

Междувременно, тая radweld добавката нещо не са ми я доставили още и няма да мога да я пробвам... Някой да знае къде я продават някъде в магазин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъннаха ми от порше запад преди малко и още не мога да преценя дали ситуацията става по-положителна или обратното :)

 

Първо, явно добавката която ползвах (ProTec) е подействала, защото освен че спря да пуши колата (имаше лек бял пушек като застои), са видяли само 1 дюза да има стойности извън нормите (при 3 преди добавката).

 

Също така се оказа, че играещите обороти на топъл двигател за които споменах по-рано са точно от тази 1 дюза (на 4-ти цилиндър)

 

ЕГР-а също му няма нищо, а всъщност тръбичката за връщане на газовете се е запушила. Дали ще я чистя или сменям, ще реша следващата седмица като се върна от чужбина.

 

Обаче идва и лошата страна на нещата :) Днеска не успяха да замерят налягането в охладителната система, но факта че досега не намерихме теч никъде и има проблем в един от цилиндрите, който има шанс да не е от самата дюза, за съжаление подсказва за възможност от загуба на компресия в този цилиндър, причинена я от пукнатина в главата или нещо друго. Да се надявам че утре като я надуят, ще бликне вода от някъде :) Отделно като се върна ще се тества и компресията на цилиндъра, че сега ги е страх да не се скъса свеща, че после си е е**ло майката :)

 

Междувременно, тая radweld добавката нещо не са ми я доставили още и няма да мога да я пробвам... Някой да знае къде я продават някъде в магазин?

 

Ти така или иначе си на път да махаш главата, скъсаната свещ ти е последния проблем ....

 

Тя в 99% от случаите се къса в горната част, спира ти подгрева на въпросния цилиндър (а той сега не ти трябва въобще). На моя 4Ф карах цяла година така, с практически откъснат свещ на единия цилиндър ... просто не знаех какво съм "наследил" от предишния горд собственик :)

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, че без подгрев не е драма. В един момент на бившата ми три свещи не работеха и не усещах разлика в паленето.

Отделно, че от хора в Порше съм чувал че и да ги палиш без подгрев им е все тая. Това последното са само приказки на крак, разбира се нямат някаква научна стойност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то най-голямата беля с тях май е да ги избие... Един колега така хубаво си изби едната свещ, че почти мина през кората :) И той така караше със скъсана, щото не можеха да му я извадят. Така че не бих рискувал. Сега чакам да я тесват на загрял двигател, защото на студен няма теч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да лапа по един литър на 1000 километра и да няма видим теч ми прилича, че го гори в цилиндъра от пробив в гарнитурата примерно. Белия пушек на празен ход също говори за това, че гори вода, ама нали е на сервиз колата, да го установяват по-бързо да не отиде и някой цилиндър.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не можаха да го установят... И на топъл и на студен двигател тестваха налягането и не изпуска. Единствено капачката на казанчето не изпуска (до 1.6 бара са тествали, а трябвало при 1.1 бара). Пушенето вече го няма, като сложих добавката. Като се върна от Румъния ще тестваме налягането в цилиндрите и ако и там няма нищо, вече ще се сваля главата...

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две бързи въпросчета.

 

1. Някой знае ли как се нарича тръбичката която връща обратно газовете от EGR-a (където и да ги връща) или по-добре да ? има парт номер, че в Ауди не ми дадоха никаква информация за нея, освен че ? искат 150 кинта :)

 

2. Предния прозорец ми се запотява от външната страна, долу в средата. Не е постоянно и ту е малко петно, ту е по-големичко и понеже никога не съм виждал такова нещо, си нямам на идея откъде идва.

 

И един бонус въпрос :) Някой знае ли къде правят тест за теч на антифриз с оцветяване или каквото там се води + тестване на компресията в цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз едно въпросче - как се сваля ключа за светлини на таблото и може ли да се дръпне малко напред без да се изключва куплунга отзад?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от двата кабела на ръчната да е пътник?

За ръчната не пише ли нещо electronic parking brake bla bla bla... Лошото е че съм в Австрия и си пищи когато му падне по време на движение... А не логва грешки защото съд Стефан я хледахме..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Колега, какво е състоянието на предните ти накладки ? Аз имах същият проблем, червена иконка BRAKES! Проверих спирачната течност - ОК, погледнах и за грешки - нямаше. От време на време се появяваше и накрая постоянно :D Оказа се, че това е датчика за износване на предни накладки :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш лявата кора за бушони и с пръсти натискаш от вътре. Съвсем лесно е :)

Мерси Христо, справих се :).
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен всеки собственик на ауди трябва да си носи в него си вагком и лаптоп. Еле пък ти се локне кормилната колонка в Австрия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има идея защо може от време на време да светва Brakes кръгче с удивиътелна ? Течност има...

На моята 4F правеше същото, Мишо я натъпка яко с течност и спря да свети. При визуалната инспекция видимо беше на нивото max, но явно нещо с датчика не е съвсем наред и се оправя като допълниш над max.

Опитай, няма да ти коства кой знае какво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...