Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Той модула добре, ама дюзите са на път да сдадат героично :)

 

Що се касае до фаровете, определено и аз ще рециклирам моите.

Не толкова, че не светят, колкото да са в оптимална форма.

 

Умувам по няколко варианта:

 

1. Вариант - моите си фарове - рециклирани, полирани + ксенон 55 вата D2S на мястото на оригиналния,

2. Вариант - с подмяна на лупите + ксенон 55 вата, който си е към новите прожектори/лупи, цокъл Н1,

3. Вариант - рециклиране на моите фарове + нови крушки D2S.

 

Хората занимаващи се с това професионално споделят, че ефекта от вариант 2 е най - осезаем.

И ме съветват единствено и само за крушки 4300К.

Не знам защо но клоня към вариант 1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо им няма на дюзите. Една профилактика с добавката ще го оправят, тука има къде къде по-големи трагедии дето вървят - това сериозно.

 

 

ПП. Пък едно Q7 ако знаеш беше с -2 минути дюзи и пак вървеше и ни пушек ни нищо :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само внимателно с процедурите по почистване!

В повечето случай използвания препарат е "сух" и това води до необратими механични наранявания в самата дюза.

 

Човек занимаващ се с това съветва единствено за малко масълце в нафтата.

 

Лично аз нямам положителни впечатления от прехваления ПроТек.

 

ЕДИТ: апропо, човекът с дюзите се намира точно във Варна.

Така че Kazichene може да иде директно при него.

И ефекта на почистване на неговия стенд ще е сумати пъти по - добър от всякаквите препарати ;)

Редактирано от Stoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старото А6 Ц5 бях боднал китайски ксенон 55W 6000K - светеше феноменално. Сега само мога си мечтая....



Човек занимаващ се с това съветва единствено за малко масълце в нафтата.

Колко? Примерно на цял резервоар?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както споменах и по - горе, след рециклирането нищо не ти пречи на сегашната шестица да боднеш китайка 55 вата ;)

 

Другата ми кола е именно с такъв ксенон и има - няма свети 10 пъти повече от олимпиеца :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както споменах и по - горе, след рециклирането нищо не ти пречи на сегашната шестица да боднеш китайка 55 вата ;)

 

Другата ми кола е именно с такъв ксенон и има - няма свети 10 пъти повече от олимпиеца :)

Тея китайци дават фира след година - я крушка, я баласт. Иначе идеята е изкушаваща... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една седмица без фарове = няколко години употреба на същите фарове с удоволствие

 

така мисля аз ... зима е, кара се много на тъмно ...

Така мислиш ти, аз не съм си купил кола, за да не мога да я карам и то седмица или повече!

Стига с тези глупости за 55 W и китайски изпълнения...почистване, полиране, фолио и оригинални крушки на 4300, естествено :) тия 55 ще стопят рефлектора сигурно за няма и година...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитах същите тези момчета и за Osram Nightbreaker Unlimited.

Те си си заместител на оригиналните, 35 вата са, дори им дават подобрени чувствително характеристики.

 

За мое учудване казаха, че по - скоро е маркетингова кампания и досега такива крушки не са им харесали как светят.

 

Почвам да се замислям, дали всеки не си пее неговата песен.

 

Това още повече засилва колебанието ми кой вариант да избера?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам да се замислям, дали всеки не си пее неговата песен.

Ама естествено! То няма как да е иначе, много ясно.

Отдавна съм разбрал - проучваш, пробваш ако можеш, преценяваш и избираш....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП. Пък едно Q7 ако знаеш беше с -2 минути дюзи и пак вървеше и ни пушек ни нищо :D

 

Ако е била с DPF е нормално да не пуши?

 

Така мислиш ти, аз не съм си купил кола, за да не мога да я карам и то седмица или повече!

Точно така – написах, каквото мисля. А като я купува, не погледна ли фаровете? Или там пишеше, че колата гарантирано върви 24/7 и няма да влезе в бокса за нещо :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитах същите тези момчета и за Osram Nightbreaker Unlimited.

Те си си заместител на оригиналните, 35 вата са, дори им дават подобрени чувствително характеристики.

 

За мое учудване казаха, че по - скоро е маркетингова кампания и досега такива крушки не са им харесали как светят.

 

Почвам да се замислям, дали всеки не си пее неговата песен.

 

Това още повече засилва колебанието ми кой вариант да избера?!?

 

Тва някак си съм го чувал от ен на брой продавачи на боклуци - всичко на отвърдените марки е само маркетинг, ела земи тука тоя китаец за една пета от цената бате същото свети, че и по-добро. Ще ти изгори рефлектора? Нема такова нещо бе аз тоя новия модел дето е ся излезе септември го карам на голфа от пет години и нищо му няма все едно ся е слезнал от кораба от китай...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината и по немските форуми пише, че Osram Nightbreaker Unlimited леко жълтее, дори изглежда като халогенна лампа.

Ако трябва да съм докрай коректен Страхил от първия път спомена, че съветва да се сложи оригинална крушка на Philips 4300К.

После се заговорихме за лупи, прожектори и т.н.

А сменят ли се тея неща е ясно, че и ксенона е друг.

 

От друга страна 55 ватова система дава около 700 - 800 лумена повече, което не е малко.

Също така не е за пренебрегване и опита, натрупан от тези момчета. Все са видяли нещо, все са тествали нещо.

 

До тук той е категоричен относно цвета - 4300К.

Ама пуста му селяния, все си питам за 5000К и това е! Може аз да съм си изкривен идиот и да си повтарям едно и също.

 

Но едно е сигурно, ще има рециклиране!

Въпросите са:

- крушки оригинални 4300К да кажем Филипс или Осрам,

- крушки китайки 4300К или 5000К,

- подмяна на лупи/прожектори и ксенон 55 вата,

- по - "рошави" крушки 35 вата - Philips Extreme или Osram Nightbreker unlimited,

- ксенон система 55 вата в рециклираните фарове

 

Цените на всеки от вариантите са измеримо идентични ( без вариант 2 ) и НЕ водещи при взимането на решението!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stoile, за това, че са натрупали опит и искаш да го ползваш - евала.

Но за температурата, имай предвид че фабричните 4300 си светят почти бяло.

А китайските, може да излизат еднакви от завода и някой на око да определя в коя кутийка да ги сложи.



През слънчевия майски ден точно фаровете гледах  :hilezh:

Тогава що се репчиш, че не си купил кола да влезе за ремонт 1 седмица.

Що за довод е това - ами ако се счупи мотора, на гръб ли ще я носиш, защото не си купил кола която да се ремонтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,

Ако имам по-сериозен проблем, естествено, че ще трябва да я вкарам в бокса за повечко време! Аз си търся вариант за фаровете, но не си спомням да съм молил теб за помощ и коментар!?

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stoile, за това, че са натрупали опит и искаш да го ползваш - евала.

Но за температурата, имай предвид че фабричните 4300 си светят почти бяло.

А китайските, може да излизат еднакви от завода и някой на око да определя в коя кутийка да ги сложи.

Това е мега несериозно изсказване. Ако само си надниквал в отдел за качествен контрол на сериозна фабрика за електроника в Китай, сам ще разбереш колко нелепо звучиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си надниквал лично, така ли? И Стоил е уточнил, че ще купува конкретна, реномирана марка, която ти си проверил лично и не плещиш нелепици?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да видим що за експерт по ксеноновите крушки си, диплома, сертификати. Покажи как си висш авторитет и  одитираш фабриките и го раздаваш тежкар по качествения контрол ...

После ме наричай нелеп и продължавай да разбираш от всичко и да се отваряш от далеч на хора, които не познаваш. Евала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде не влизайте в препирни, никому не са нужни!

По - скоро някой ако има желание може да поразсъждава върху изброените варианти.

Вчера доста отзиви почетох за Philips Extreme и варианта не звучи зле.

Представят я като не толкова жълтееща, има 4800К ( пак стигаме до пустите келвини ), също така с много повече светлина и обхват.

Замислям се дали ако на моите си фарове след рециклирането сложа 55 вата, да не е наистина много бързо да заминат рефлекторчетата?

Което пък би дало предимство на по - хубава крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоиле в София ли си. Аз съм с Филипс Екстрийм, ако искаш може да се видим да прецениш дали ти харесва цвета им.

Аз мисля да рециклирам лупите за момента, ако пак не ми хареса ще ги сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм.

Но не пречи да кажеш на две, на три как се представят.

Все пак не са китайки по 20 лева, че да ги запраша в гюма, ако не ми допаднат!

Апропо, пробвал съм Philips Ultra Blue 6000K и не ми харесаха никак. Махнах ги на втория ден :)

Едно че светеха жълто и никакъв пимен от тея 6000к, друго че и на асфалта бяха зле.

Сега съм с китайки от Асен Лангаров и мога да кажа, че тогава в сравнение с една купчина други крушки се представиха най - добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...