Wizi Публикувано 26 Май 2005 Доклад Share Публикувано 26 Май 2005 малко off-topic: Васко, мислиш ли че засичат точно на Божура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 26 Май 2005 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2005 малко off-topic: Васко, мислиш ли че засичат точно на Божура?Ами нали праихме сравнение с техниката на Минко, който мери на всички ралита в България и е сертифициран от Федерацията - разликата беше една стотна, при условие, че клетките на двете системи бяха през 5см на старта. Нормално е да има 1-стотна. По-важният въпрос е дали времената от Божура са сравними с тези в други страни заради баира и силния вятър... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 26 Май 2005 Доклад Share Публикувано 26 Май 2005 Имаш баир, но тръгваш на бетон вместо на асфалт - за мен нещата се изравяват тук до голяма степен....... както и да е, аз съм доста анти-фен на 400те метра, така че само това ме инстерсуваше принципно.Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 27 Май 2005 Доклад Share Публикувано 27 Май 2005 Е па такава кола нема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokola Публикувано 27 Май 2005 Доклад Share Публикувано 27 Май 2005 Едно въпросче към vassil.velichkov.Ако не се лъжа преди дни долу на подписа пишеше Ауди ТТ 500+к., а сега е (coming soon). Любопитно ми беше, защо го смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 28 Май 2005 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2005 Едно въпросче към vassil.velichkov.Ако не се лъжа преди дни долу на подписа пишеше Ауди ТТ 500+к., а сега е (coming soon). Любопитно ми беше, защо го смени?500+ пише на user-а ми в tuning.bg. Тук още не съм го сменил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokola Публикувано 28 Май 2005 Доклад Share Публикувано 28 Май 2005 Едно въпросче към vassil.velichkov.Ако не се лъжа преди дни долу на подписа пишеше Ауди ТТ 500+к., а сега е (coming soon). Любопитно ми беше, защо го смени?500+ пише на user-а ми в tuning.bg. Тук още не съм го сменил Извинявай, може и да съм се объркал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 28 Май 2005 Доклад Share Публикувано 28 Май 2005 Любопитен съм да видим дали ТТто е по-бързо на 400м от Техарта, който постави нов рекорд на Божура... :roll: Аз лично се съмнявам малко, съпреки че килограмите и ръчните скорости са в предимсвто на Аудито. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokola Публикувано 28 Май 2005 Доклад Share Публикувано 28 Май 2005 Любопитен съм да видим дали ТТто е по-бързо на 400м от Техарта, който постави нов рекорд на Божура... :roll: Аз лично се съмнявам малко, съпреки че килограмите и ръчните скорости са в предимсвто на Аудито.Какво е Техарта? Дай повече инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fibrom Публикувано 28 Май 2005 Доклад Share Публикувано 28 Май 2005 http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=15186Ето тук инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 28 Май 2005 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2005 Любопитен съм да видим дали ТТто е по-бързо на 400м от Техарта, който постави нов рекорд на Божура... :roll: Аз лично се съмнявам малко, съпреки че килограмите и ръчните скорости са в предимсвто на Аудито.За по-бързо, по-бързо ще е, точно от този Порш, но има и по-силни и бързи коли от Техарта, така че ще видим...Днес заваля и не можахме да мерим времена с последните настройки, а на състезанието времето се мери от светването на светофара, а не от пресичането на стартовата клетка. Това ще рече, че времената на 400м. няма да са реални за колата, а ще включват и реакцията на шофьора. Към края на деня ако остане време ще направим и стартове за време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drift1 Публикувано 29 Май 2005 Доклад Share Публикувано 29 Май 2005 Любопитен съм да видим дали ТТто е по-бързо на 400м от Техарта' date=' който постави нов рекорд на Божура... :roll: Аз лично се съмнявам малко, съпреки че килограмите и ръчните скорости са в предимсвто на Аудито.[/quote']За по-бързо, по-бързо ще е, точно от този Порш, но има и по-силни и бързи коли от Техарта, така че ще видим...Днес заваля и не можахме да мерим времена с последните настройки, а на състезанието времето се мери от светването на светофара, а не от пресичането на стартовата клетка. Това ще рече, че времената на 400м. няма да са реални за колата, а ще включват и реакцията на шофьора. Към края на деня ако остане време ще направим и стартове за време...Да наистина излезна че има по-мощни коли и от Поршетата,пожелавам ти успех Аудито наистина е супер!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 Банда' date='Напоследък потънах дълбоко, работата дойде в повечко, а пък и ТТ-то, организацията около MaxTuningShow и drag-състезанията ми утрепаха бая време.Тук можете да видите малко снимки и дино-графики на ТТ-то:http://www.prospeed.bg/galery.php?g=10Надявам се марката Ауди да бъде достойно представена този уикенд на драг-състезанието, с едно скромно първо място в най-високия клас Все пак е състезание и нищо не се знае, но Ауди винаги се цели високо нали сме на формула бе :?: :?: :?: :?: :?:Абе плановете ми бяха разкрити в последният момент, защото кретена, който уреждаше нещата в Монако не се свързал с мен и се обадил на жена ми да пита всичко ли е ОК. Направо ме върна в първи клас... Имаше лек семеен сблъсък, слава богу билетите не ги бях платил и скоропостижно се оказвахме на Халкидики, далече от коли и писти. Не беше лошо, но трупнах 5 кила за 4 дни... :?казах ти вземи менжените щяхме да ги закараме с децата на село да копат картофите а ние да видим формулатаама ти не та нена ти са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fil Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 евала за тая машина васко страхотна Много ми е смешно как Цунами ти се смеееха се как никога се нямало да я изкараш тая кола и са като я показа никви ги нема Най-вече съм щастлив че колата е Ауди любимата марка така че ще стискаме палци да ги понамачкаш и да ни зарадваш с красива победаИ как точно прецени че никви ни няма???? 11.97 маи не е времето на тътъ-то а на голфа на тсунами а аудито маи нищо интересно не е показало още!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 Вид заяждане ли заформяте тук? Ходете в tuning.bg при децата в пясъчника да се дърляте.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 Вид заяждане ли заформяте тук? Ходете в tuning.bg при децата в пясъчника да се дърляте....че те пляскам, нема да злословиш за тунинг.бгтам са истинските рацери, тука сте ламери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fil Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 Вид заяждане ли заформяте тук? Ходете в tuning.bg при децата в пясъчника да се дърляте....Не знам кои се заяжда и кои се опитва да каже на черното бяло!!!не знам какви хора сте та не признавате никога нищо голф 2 държи наи доброто време на божура не аудито на величков поне това признаите бе.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 Моето мнение: Голф-а е нечовешки, нищо че сигурно само купето и части от двигателя са останали да напомнят за Голф 2ка. Мега респект за знанията, които са хвърлени за тунинговането му и за мерака на целия екип покрай това...... а какво време е дал на 400м и кой е по-бърз или по-бавен ми е супер безинтересно поради факта, че цялото меруприятие за мен е глупавo. Дайте ми 0-1000м и 0-200км/ч и ще ме "трогнете" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 Дайте ми 0-1000м и 0-200км/ч и ще ме "трогнете" ето ти ги хиляда метрааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа опсссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CrazyINP Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 Day malko poveche informacia po tova kakvo imash na TT-tokato turbo-to modela i firmata, kakyv software imash, ili polzvash vynshno ECU i vyobshte kakvo si slojil. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 Аз ще ти дам инфо, а ти ще пишеш ли на КИЛИРИЦА :?: Ето "малко" инфо от тунинг.бг форумаЕто един списък с модификациите. Извинявам' date=' се че е на английски, но съм го писал за друг форум, в който членувам от няколко години и там имат проблем с кирилицата В отделен отговор ще коментирам постиженията... Engine: JE Forged Pistons Forged con-rods Forged crank-shaft Big-port Euro engine head, ported & polished w/ 5-angle valve work Custom camshafts 270/286 duration, 9.24/10.96 lift, hydraulic lifters High-performance head gasket with o-rings Modified Engine block (compression ratio 9.2:1) Modified light-weight belt pulleys (smaller) Exhaust: Custom 304SS exhaust manifold insulated w/ Thermal-Tec wrap Custom Downpipe 76mm, insulated w/ Thermal-Tec wrap Custom Exhaust system, stainless steel, 76mm Tiger stainless teel rear silencer, 76mm inlet, 110mm outlet Turbo: Dual ball-bearing Turbo Garrett GT30R 0.63/0.50 H/C A/R Themal-Tec themal insulation on the Turbo. TiAL WG38 External Wastegate w/ Big Blue & Small Red springs Bon-Alume XL blow-off-to-air valve Oil & Fuel delivery: All fuel and oil lines made with braided-steel hoses and Aeroquip Fittings Mocal Oil Cooler Mocal Hydraulic Cooler Spal High-Flow Fan (slim design) Bosch 440 in-tank fuel pump Custom made fuel swirl pot Helix Catch Tank w/ BMC breather filter SX Performance External Fuel-pump (380 l/h) SX Performance Fuel Filter SX Performance Fuel Pressure Regulator RC Performance Fuel Injectors 1000cc/min. Custom made fuel rail Air-intake: All air and vacuum lines made with Samco Sport silicone hoses Custom Air-intake - modified BMC Carbon Airbox Custom made intercooler (front mount) Custom Intake Manifold Throttle body 76mm Transmission: Unorthodox Racing Feramic 6-spoke Clutch w/ lightweight flywheel Strengthened Gearbox Case VF Engineering Polyurethane engine mounts Wheels, Brakes & Suspension: OZ Superleggera 18” wheels Mov‼sup>TM</sup>it Brembo 4-piston front calipers with 355mm front rotors Ferodo Racing DS3000+ brake pads (Porsche 996 Bi-turbo) Koni Sport 2-way adjustable suspension kit Electronics & Ignition: 034EFI Stage IIc Standalone ECU w/ MAP sensor based management (5 bar MAP) Bosch Motronic 7.5 in blind mode (only to support the DBW in linear mode) Greddy Profec B Spec II boost controller Beru High-performance coils (coil per plug) Denso IK24 Iridium Spark Plugs Gauges & Interior: Sparco Fighter 2 FIA Homologated bucket seats Sabelt 3” wide 6-point seat belts 80mm Racetech Turbo-boost gauge 52mm Racetech Oil-pressure gauge 52mm Racetech Oil-temperature gauge 80mm Summit Racing Tachometer (temp solution, until I redesign the OEM dashboard) 52mm Dakota Digital EGT gauge Fluids & Fuel: Motul 300V LeMans 20W60 Double-Ester racing oil Motul Ester Gear Box oil Motul RBF600 brake fluid OMV 102.6 octane w/ some additives Coming soon in the next 4 weeks: RedTop Racing Battery (low-profile) - required to fit a second BMC air-box Unibali front shock-absorbers' mounts - the original mounts have to be replaced each week High-Power Nitro System (100 shot nozzles) - I want to set a drag record with a TT Future plans (next year): 2.0T Stroker Kit More aggressive camshafts with mechanical lifters, titanium retainers and stronger springs Garrett GT30 or GT35R 0.82 / 0.63 A/R H/C H-Pattern 6 Speed Gearbox Carbon fiber body elements[/quote'] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 А аз имам едно питане към Васко и евентуално Фил ако знае: колко *точно* тежат колите бря (ТТ, Голф)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CrazyINP Публикувано 30 Май 2005 Доклад Share Публикувано 30 Май 2005 Извинявай сега видях че тука има кирилица.Звучи впечетлявашто, само не съм сигорен че от GT30 е възможно да се изцеди 500+.Имаш ли идея дали Дайното е с компресино от загобата на quattroto или това са резултатите на гумите?Аз ще ти дам инфо' date=' а ти ще пишеш ли на КИЛИРИЦА :?: Ето "малко" инфо от тунинг.бг форумаЕто един списък с модификациите. Извинявам, се че е на английски, но съм го писал за друг форум, в който членувам от няколко години и там имат проблем с кирилицата В отделен отговор ще коментирам постиженията... Engine: JE Forged Pistons Forged con-rods Forged crank-shaft Big-port Euro engine head, ported & polished w/ 5-angle valve work Custom camshafts 270/286 duration, 9.24/10.96 lift, hydraulic lifters High-performance head gasket with o-rings Modified Engine block (compression ratio 9.2:1) Modified light-weight belt pulleys (smaller) Exhaust: Custom 304SS exhaust manifold insulated w/ Thermal-Tec wrap Custom Downpipe 76mm, insulated w/ Thermal-Tec wrap Custom Exhaust system, stainless steel, 76mm Tiger stainless teel rear silencer, 76mm inlet, 110mm outlet Turbo: Dual ball-bearing Turbo Garrett GT30R 0.63/0.50 H/C A/R Themal-Tec themal insulation on the Turbo. TiAL WG38 External Wastegate w/ Big Blue & Small Red springs Bon-Alume XL blow-off-to-air valve Oil & Fuel delivery: All fuel and oil lines made with braided-steel hoses and Aeroquip Fittings Mocal Oil Cooler Mocal Hydraulic Cooler Spal High-Flow Fan (slim design) Bosch 440 in-tank fuel pump Custom made fuel swirl pot Helix Catch Tank w/ BMC breather filter SX Performance External Fuel-pump (380 l/h) SX Performance Fuel Filter SX Performance Fuel Pressure Regulator RC Performance Fuel Injectors 1000cc/min. Custom made fuel rail Air-intake: All air and vacuum lines made with Samco Sport silicone hoses Custom Air-intake - modified BMC Carbon Airbox Custom made intercooler (front mount) Custom Intake Manifold Throttle body 76mm Transmission: Unorthodox Racing Feramic 6-spoke Clutch w/ lightweight flywheel Strengthened Gearbox Case VF Engineering Polyurethane engine mounts Wheels, Brakes & Suspension: OZ Superleggera 18” wheels Mov‼sup>TM</sup>it Brembo 4-piston front calipers with 355mm front rotors Ferodo Racing DS3000+ brake pads (Porsche 996 Bi-turbo) Koni Sport 2-way adjustable suspension kit Electronics & Ignition: 034EFI Stage IIc Standalone ECU w/ MAP sensor based management (5 bar MAP) Bosch Motronic 7.5 in blind mode (only to support the DBW in linear mode) Greddy Profec B Spec II boost controller Beru High-performance coils (coil per plug) Denso IK24 Iridium Spark Plugs Gauges & Interior: Sparco Fighter 2 FIA Homologated bucket seats Sabelt 3” wide 6-point seat belts 80mm Racetech Turbo-boost gauge 52mm Racetech Oil-pressure gauge 52mm Racetech Oil-temperature gauge 80mm Summit Racing Tachometer (temp solution, until I redesign the OEM dashboard) 52mm Dakota Digital EGT gauge Fluids & Fuel: Motul 300V LeMans 20W60 Double-Ester racing oil Motul Ester Gear Box oil Motul RBF600 brake fluid OMV 102.6 octane w/ some additives Coming soon in the next 4 weeks: RedTop Racing Battery (low-profile) - required to fit a second BMC air-box Unibali front shock-absorbers' mounts - the original mounts have to be replaced each week High-Power Nitro System (100 shot nozzles) - I want to set a drag record with a TT Future plans (next year): 2.0T Stroker Kit More aggressive camshafts with mechanical lifters, titanium retainers and stronger springs Garrett GT30 or GT35R 0.82 / 0.63 A/R H/C H-Pattern 6 Speed Gearbox Carbon fiber body elements Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 31 Май 2005 Доклад Share Публикувано 31 Май 2005 Crazy, аре да та замоля нещо, че гледам за 2ри път го правиш, а нема нужда от 3ти.Батка, кат' даваш отговор на некой пост и си следващия непосредствено след него, нема нужда да го правиш на quote.Некой ако е монтирал у поста си 17 снимки + малко съчинение с мисли и разсъждения, а ти искаш да го питаш конкретно нещо за изречението му номер 6 - пак нема нужда да quote-ваш целото му писание, ние/той пак ще те разберем.Мерси ин адванс! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CrazyINP Публикувано 1 Юни 2005 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2005 Бате няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване