Jump to content

AUDI V8 Quattro


Recommended Posts

Преди седмица попаднах на тази обява : http://www.lespac.com/detail/vynhicules/au...quattro-v8.html .Свързх се със собственика колата не е продадена още дори вече оспях да е видя и да е запалим работи добре но има много работа по колата .От 10 години не е карана и е за реставрация !!!! Аз съм мераклия да е реставрирам но ме е страх защото не знам с какво се захващам . Цената е добра но има много работа по колата .Какво мислите да скачам ли двата крака и да я взема и после да му мисля колко ще ми струва зада е направя кола или да пасувам . Вие какво бихте направели ако имате вече две коли и тази ви идва трета :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подготви се за големи разходи,части за този модел в БГ почти не се намират.

Вуйче, пичагата не живее в БГ :)

По темата, скачай какво ще му мислиш, ако знаеш как ми се кара нещо 2.8 или 3.0 :unsure:

Редактирано от Tani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, ако мислиш че няма да скочи на 10000лв направена се лъжеш. като искаш такава в Ямбол един колега има 2 едната е 3,7 другата е 4,2 . Вземи си готова с регистрация и в движение, не че някой като мен няма да ти вземе парите но зашто да се занимаваш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин говорих с един приятел които е Българин и има сервиз , тои каза че го знае това Ауди утре ще идем с него да поуправим спирачките за да е разкараме малко и ако трансмисията работи добре мисля да скачам и ще я стягам лека по лека без да бързам . :hilezh: Преди имах такава само че с 2.2 турбо мотор по здрава кола не бях карал още ме е яд че я продадох .Частите са скъпи и тук но мисля че за около 10 000 $ ще се вместя да е направя кукла! Утре ще видим какво ще стане стискаите ппалци !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе взимай бе,колега,аз забравих/не погледнах/,че си в Канада.

В Плевен има една ,от време на време хода да я гледам,и само ми се чудат на акъла,вече сигурно ме мислят за луд,уникално красив модел е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе взимай бе,колега,аз забравих/не погледнах/,че си в Канада.

В Плевен има една ,от време на време хода да я гледам,и само ми се чудат на акъла,вече сигурно ме мислят за луд,уникално красив модел е.

Мнооооооого си^прав мен съçо ме кефи то/но този модел :hilezh: с риск на си навлека гнева на някого мога да ти кажа :тази кола е харесвам пове4е от Ауди А8 в БГ карах А8 тук имах Ауди 200 .Втората ме кефи пове4е страхотен параход и исклу4ително здрав автомобил!!!!!тази кола и пурата на мерцедес са ми лубими .Извенявам се за грешките ама нещо клавиатурата ми се скапа и немога да намирам бългаските букви :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате нищо ти нема и аз съм като тебе.Старите ръбави красавици са ми в сърцето повече от новите :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате нищо ти нема и аз съм като тебе.Старите ръбави красавици са ми в сърцето повече от новите B)

:bia::bia: Според мен това е един от най-сполу4ливите модели на Ауди след 80 невероятна возия и сключително здрави !!!!За съжаление новите коли са малко по капризни!!Старото ми ауди беше невероятно здраво а мотора 2.2 турбо мъркаше като коте невероятна кола а на дълаг път беше непобедима никаква умора а мотора е направо проказка толкова спокоен и лек за каране турбо мотор не съм карал има някаква магия в тези 5 цилиндрови мотори :ph34r:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вуйче, пичагата не живее в БГ :bia:

По темата, скачай какво ще му мислиш, ако знаеш как ми се кара нещо 2.8 или 3.0 :ph34r:

Виждам че караш шестак значи ми разбираш болеста да обичам големи матори :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено лощото е, че е с малкия мотор.

Съседа ми имаше такава преди време и му гърмяха скоростите доста често.

Според него причината беше, че модела с този двигател е от първите модификаций и няма радиатор за маслото на скоростите.

С по големия мотор 4.2 обаче колата е изпипана отвсякъде.

Покрай комшията и аз много се запалих по този модел,обаче пустия акциз товари много първоначално..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има някаква магия в тези 5 цилиндрови мотори :)

Петака е голяма работа - 3 години карах на баща ми 100-цата с 5-цилиндров двигател - няма такова удоволствие и кеф :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина имаш място където да работиш по нея взимай малко по малко ще си стене и ще и се кефиш много.

Аз отскоро съм със 5000s но не можах да му се нарадвам по прецаках го малко но вече съм на прав път и скоро отново ще го възседна (мойте не е като бившото ти с турбо но може да му се присере защото е със разредения двигател)

А моята класация е така

от Ауди Куатро и V8

ot Мерцедес W126 и Купето на същия модел

от БМВ E38 и Е39

нема друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера карах колата но не можах да пиша прибрах се много късно това обезвъздушаване на спирачките ми разказа играта около 2 часа на студа !!! Както и да е разкарах колата мотора работи прекрасно спокоино и равномерно като се има предвид че не беше полен от около 10 години загря си добре и подържаше нормална температура само като по загря се ушашка нещо и загуби ниски обороти но после се оправи .Като разкарах колата всичко си влезна в режим без скоростна кутия тя работеше добре докато загря започна да превключва с удари и при скорост около 100 км/ч постояно играе между 2и3 скорост .Скоросната кутия е тристепена автомат.Това е единственото което ме притеснява, другото е че климатроника е блокирал нещо и работи само на студено и на дисплея испсва накакви неразбираеми символи ;) ми това е за сега сега умувам какво да правя :bia::flipoff:

Ако наистина имаш място където да работиш по нея взимай малко по малко ще си стене и ще и се кефиш много.Аз отскоро съм със 5000s но не можах да му се нарадвам по прецаках го малко но вече съм на прав път и скоро отново ще го възседна (мойте не е като бившото ти с турбо но може да му се присере защото е със разредения двигател)А моята класация е такаот Ауди Куатро и V8ot Мерцедес W126 и Купето на същия моделот БМВ E38 и Е39нема друго
Какво значи разредения двигател, дефорсиран ли??? от Ауди Куатро и V8ot Мерцедес W126 и Купето на същия моделБМВ 635 КСИ това е пък моята класация :lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под разреден разбирам двигателен код KZ това е 2226 кубика степен на сгъстяване 8,5:1 и само 115 магарета.

Реално с тази кубатура са всичките турбо мотори (MC,1B,2B,3B) само на моя кретените са забравили турботo.

Пътищата за покачване на тази мошност или да бода турбо или да вдигам степента на сгъстяването.

А относно болежките ти това с автоматика не ми харесва, тласаците са първия признак за проблеми с кутията, моята също е тристепенна и поне докато малко го карах работеше приятно меко.

С интерес ще следя развитието на това проектче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....всичко си влезна в режим без скоростна кутия тя работеше добре докато загря започна да превключва с удари и при скорост около 100 км/ч :respekt:

Сменихте ли всички масла преди да я подкарате......?

Все пак 10 години престой са си доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...