decari Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Преди седмица попаднах на тази обява : http://www.lespac.com/detail/vynhicules/au...quattro-v8.html .Свързх се със собственика колата не е продадена още дори вече оспях да е видя и да е запалим работи добре но има много работа по колата .От 10 години не е карана и е за реставрация !!!! Аз съм мераклия да е реставрирам но ме е страх защото не знам с какво се захващам . Цената е добра но има много работа по колата .Какво мислите да скачам ли двата крака и да я взема и после да му мисля колко ще ми струва зада е направя кола или да пасувам . Вие какво бихте направели ако имате вече две коли и тази ви идва трета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Подготви се за големи разходи,части за този модел в БГ почти не се намират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 (Редактирано) Подготви се за големи разходи,части за този модел в БГ почти не се намират.Вуйче, пичагата не живее в БГ По темата, скачай какво ще му мислиш, ако знаеш как ми се кара нещо 2.8 или 3.0 Редактирано 27 Февруари 2009 от Tani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glava_bg Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 колега, ако мислиш че няма да скочи на 10000лв направена се лъжеш. като искаш такава в Ямбол един колега има 2 едната е 3,7 другата е 4,2 . Вземи си готова с регистрация и в движение, не че някой като мен няма да ти вземе парите но зашто да се занимаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Колегата живее в Канада. Там ще му стъпи на колкото струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 взимай я, ако имаш къде да я държиш и леко по леко ще я направиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
decari Публикувано 27 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Тази сутрин говорих с един приятел които е Българин и има сервиз , тои каза че го знае това Ауди утре ще идем с него да поуправим спирачките за да е разкараме малко и ако трансмисията работи добре мисля да скачам и ще я стягам лека по лека без да бързам . Преди имах такава само че с 2.2 турбо мотор по здрава кола не бях карал още ме е яд че я продадох .Частите са скъпи и тук но мисля че за около 10 000 $ ще се вместя да е направя кукла! Утре ще видим какво ще стане стискаите ппалци !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Тфа е уникален танк.Съмнява ме,че има АУДИ с по-добра возия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Абе взимай бе,колега,аз забравих/не погледнах/,че си в Канада.В Плевен има една ,от време на време хода да я гледам,и само ми се чудат на акъла,вече сигурно ме мислят за луд,уникално красив модел е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
decari Публикувано 27 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Абе взимай бе,колега,аз забравих/не погледнах/,че си в Канада.В Плевен има една ,от време на време хода да я гледам,и само ми се чудат на акъла,вече сигурно ме мислят за луд,уникално красив модел е.Мнооооооого си^прав мен съçо ме кефи то/но този модел с риск на си навлека гнева на някого мога да ти кажа :тази кола е харесвам пове4е от Ауди А8 в БГ карах А8 тук имах Ауди 200 .Втората ме кефи пове4е страхотен параход и исклу4ително здрав автомобил!!!!!тази кола и пурата на мерцедес са ми лубими .Извенявам се за грешките ама нещо клавиатурата ми се скапа и немога да намирам бългаските букви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Бате нищо ти нема и аз съм като тебе.Старите ръбави красавици са ми в сърцето повече от новите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
decari Публикувано 28 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 Бате нищо ти нема и аз съм като тебе.Старите ръбави красавици са ми в сърцето повече от новите Според мен това е един от най-сполу4ливите модели на Ауди след 80 невероятна возия и сключително здрави !!!!За съжаление новите коли са малко по капризни!!Старото ми ауди беше невероятно здраво а мотора 2.2 турбо мъркаше като коте невероятна кола а на дълаг път беше непобедима никаква умора а мотора е направо проказка толкова спокоен и лек за каране турбо мотор не съм карал има някаква магия в тези 5 цилиндрови мотори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
decari Публикувано 28 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 Вуйче, пичагата не живее в БГ По темата, скачай какво ще му мислиш, ако знаеш как ми се кара нещо 2.8 или 3.0 Виждам че караш шестак значи ми разбираш болеста да обичам големи матори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Симеон Публикувано 28 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 Единствено лощото е, че е с малкия мотор.Съседа ми имаше такава преди време и му гърмяха скоростите доста често.Според него причината беше, че модела с този двигател е от първите модификаций и няма радиатор за маслото на скоростите.С по големия мотор 4.2 обаче колата е изпипана отвсякъде.Покрай комшията и аз много се запалих по този модел,обаче пустия акциз товари много първоначално.......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 1 Март 2009 Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 има някаква магия в тези 5 цилиндрови мотори Петака е голяма работа - 3 години карах на баща ми 100-цата с 5-цилиндров двигател - няма такова удоволствие и кеф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 1 Март 2009 Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 Ако наистина имаш място където да работиш по нея взимай малко по малко ще си стене и ще и се кефиш много.Аз отскоро съм със 5000s но не можах да му се нарадвам по прецаках го малко но вече съм на прав път и скоро отново ще го възседна (мойте не е като бившото ти с турбо но може да му се присере защото е със разредения двигател)А моята класация е такаот Ауди Куатро и V8ot Мерцедес W126 и Купето на същия моделот БМВ E38 и Е39нема друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
decari Публикувано 1 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2009 Вчера карах колата но не можах да пиша прибрах се много късно това обезвъздушаване на спирачките ми разказа играта около 2 часа на студа !!! Както и да е разкарах колата мотора работи прекрасно спокоино и равномерно като се има предвид че не беше полен от около 10 години загря си добре и подържаше нормална температура само като по загря се ушашка нещо и загуби ниски обороти но после се оправи .Като разкарах колата всичко си влезна в режим без скоростна кутия тя работеше добре докато загря започна да превключва с удари и при скорост около 100 км/ч постояно играе между 2и3 скорост .Скоросната кутия е тристепена автомат.Това е единственото което ме притеснява, другото е че климатроника е блокирал нещо и работи само на студено и на дисплея испсва накакви неразбираеми символи ми това е за сега сега умувам какво да правя Ако наистина имаш място където да работиш по нея взимай малко по малко ще си стене и ще и се кефиш много.Аз отскоро съм със 5000s но не можах да му се нарадвам по прецаках го малко но вече съм на прав път и скоро отново ще го възседна (мойте не е като бившото ти с турбо но може да му се присере защото е със разредения двигател)А моята класация е такаот Ауди Куатро и V8ot Мерцедес W126 и Купето на същия моделот БМВ E38 и Е39нема друго Какво значи разредения двигател, дефорсиран ли??? от Ауди Куатро и V8ot Мерцедес W126 и Купето на същия моделБМВ 635 КСИ това е пък моята класация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 Под разреден разбирам двигателен код KZ това е 2226 кубика степен на сгъстяване 8,5:1 и само 115 магарета.Реално с тази кубатура са всичките турбо мотори (MC,1B,2B,3B) само на моя кретените са забравили турботo.Пътищата за покачване на тази мошност или да бода турбо или да вдигам степента на сгъстяването.А относно болежките ти това с автоматика не ми харесва, тласаците са първия признак за проблеми с кутията, моята също е тристепенна и поне докато малко го карах работеше приятно меко. С интерес ще следя развитието на това проектче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Симеон Публикувано 2 Март 2009 Доклад Share Публикувано 2 Март 2009 .....всичко си влезна в режим без скоростна кутия тя работеше добре докато загря започна да превключва с удари и при скорост около 100 км/ч Сменихте ли всички масла преди да я подкарате......?Все пак 10 години престой са си доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване