Jump to content

Буксите за диагностика при АУДИ 80 б3 (мисля че са 2 буксите)


Lesly

Recommended Posts

Здравейте, нов сам във форума и ще ви бъда много благодарен ако някой ми помогне, изчетох почти целия форум, но никъде неможах да открия снимки на тези две букси къде се намират....ще съм много благодарен ако някой ми помогне със снимков материал. Колата е АУДИ 80 б3 1.8s... Благодаря предварително. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов сам във форума и ще ви бъда много благодарен ако някой ми помогне, изчетох почти целия форум, но никъде неможах да открия снимки на тези две букси къде се намират....ще съм много благодарен ако някой ми помогне със снимков материал. Колата е АУДИ 80 б3 1.8s... Благодаря предварително. :hilezh:

при бушоните се намират две букси са черна и бяла

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то нали 1.8s няма компютър , ква диагностика може да му се прави.

Защото и мойто е такова карбуратор и има такива букси и си мислех че са за някви релета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако колата е с мотор PM, JN, PP имат букси за диагностика и те се намират не при предпазителите (както е при Б4) а над педалите вляво в специален отвор на кората, черна и кафява на цвят са.

Ако греша за последните 2 мотора моля да ме поправят знаещите повече<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако колата е с мотор PM, JN, PP имат букси за диагностика и те се намират не при предпазителите (както е при Б4) а над педалите вляво в специален отвор на кората, черна и кафява на цвят са.

Ако греша за последните 2 мотора моля да ме поправят знаещите повече:(

кви букси кви 5 лева

РМ е с ECU и има само код на грешката, който е пулсов, тоест само ако има проблем по миганията на лапите като дадеш на контакт се разбира какъв е...долу-горе

да има и букса, но на нея излизат именно тези импулси

ако някой се интересува мога да ги издиря тези кодове ама никва работа не вършат според мене

Редактирано от Brandt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте за да не отварям нова тема ще пиша в на колегата. Интересува ме двигател 3А на Б3 2.0 механична инжекция дали има букса за диагностика. Във краката на пасажера ми се намира компютъра може и модул да е, но доста голяма букса отива в него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са написали къде се намират тези букси(ако въобще ги имаш).При мен и на още един колега са три букси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за Бургас и региона ела те на диагностика при ауди-теам карбуратори моно инжекционни и механични такива . светлинен код стробоскоп осцилоскоп и впроче поставяне на аларми имобилайзери разполагам със сервизна мрежа дори и за най изтънчените клиенти :verweis: прецизна настройка на карбуратори

със технология за следене цветът на пламъка във цилиндъра

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При двигателите JN и DZ инжекциона e K-Jetronik - изцяло механичен без компютърно управление, подаването на гориво се регулира от положението на дроселовата клапа, което ме навежда на мисълта, че точно тези двигатели нямат такива букси за управление. Вече по-новата система КЕ-Jetronic, има някакво компютърно управление, не знам точно какво та при нея може и да има такава букса(примерно петак с код NG е с Инжекционна система KE-Jetronic).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Специално за двигател 3А грешките се отчитат с "блинк код". Сигнала се взима от релето за бензиновата помпа. Релето трябва да е отгоре с куплунг като за автомобилните предпазители. Джамбазите често ги сменят с обикновени и затова горят помпите. За написаното съм сигурен защото съм горд притежател на "хилядолетен сокол" с двигател 3А.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колеги някой запознат ли е защо на 2.0 90 коня мотор правя диагностика на мотора става, а на ABS ми дава грешка и немога да се свържа? С Vag-com 409.1 я закачам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш бутон за абс на таблото не можеш да направиш диагностика с ваг ком. Започни с мерене на съпротивленията на датчиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...