Lesly Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Здравейте, нов сам във форума и ще ви бъда много благодарен ако някой ми помогне, изчетох почти целия форум, но никъде неможах да открия снимки на тези две букси къде се намират....ще съм много благодарен ако някой ми помогне със снимков материал. Колата е АУДИ 80 б3 1.8s... Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Здравейте, нов сам във форума и ще ви бъда много благодарен ако някой ми помогне, изчетох почти целия форум, но никъде неможах да открия снимки на тези две букси къде се намират....ще съм много благодарен ако някой ми помогне със снимков материал. Колата е АУДИ 80 б3 1.8s... Благодаря предварително. при бушоните се намират две букси са черна и бяла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getzata Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Е то нали 1.8s няма компютър , ква диагностика може да му се прави.Защото и мойто е такова карбуратор и има такива букси и си мислех че са за някви релета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 моноинжекцията и инжекцийте май имат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 27 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2009 Колега ако колата е с мотор PM, JN, PP имат букси за диагностика и те се намират не при предпазителите (както е при Б4) а над педалите вляво в специален отвор на кората, черна и кафява на цвят са.Ако греша за последните 2 мотора моля да ме поправят знаещите повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brandt Публикувано 28 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 (Редактирано) Колега ако колата е с мотор PM, JN, PP имат букси за диагностика и те се намират не при предпазителите (както е при Б4) а над педалите вляво в специален отвор на кората, черна и кафява на цвят са.Ако греша за последните 2 мотора моля да ме поправят знаещите повечекви букси кви 5 леваРМ е с ECU и има само код на грешката, който е пулсов, тоест само ако има проблем по миганията на лапите като дадеш на контакт се разбира какъв е...долу-гореда има и букса, но на нея излизат именно тези импулсиако някой се интересува мога да ги издиря тези кодове ама никва работа не вършат според мене Редактирано 28 Февруари 2009 от Brandt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milen1110 Публикувано 28 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2009 А на SF двигател има ли букси. И ако има къде се намират. И може ли да му се прави диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Здравейте за да не отварям нова тема ще пиша в на колегата. Интересува ме двигател 3А на Б3 2.0 механична инжекция дали има букса за диагностика. Във краката на пасажера ми се намира компютъра може и модул да е, но доста голяма букса отива в него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 Колегите са написали къде се намират тези букси(ако въобще ги имаш).При мен и на още един колега са три букси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditeam Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 (Редактирано) за Бургас и региона ела те на диагностика при ауди-теам карбуратори моно инжекционни и механични такива . светлинен код стробоскоп осцилоскоп и впроче поставяне на аларми имобилайзери разполагам със сервизна мрежа дори и за най изтънчените клиенти прецизна настройка на карбуратори със технология за следене цветът на пламъка във цилиндъра Цитиране на предходен пост! Редактирано 15 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Ами аз съм от Плевен колега. Някой ден ако минавам оттам ще се обадя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 При двигателите JN и DZ инжекциона e K-Jetronik - изцяло механичен без компютърно управление, подаването на гориво се регулира от положението на дроселовата клапа, което ме навежда на мисълта, че точно тези двигатели нямат такива букси за управление. Вече по-новата система КЕ-Jetronic, има някакво компютърно управление, не знам точно какво та при нея може и да има такава букса(примерно петак с код NG е с Инжекционна система KE-Jetronic). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Мотроник е,а не Джетроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naturo Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Специално за двигател 3А грешките се отчитат с "блинк код". Сигнала се взима от релето за бензиновата помпа. Релето трябва да е отгоре с куплунг като за автомобилните предпазители. Джамбазите често ги сменят с обикновени и затова горят помпите. За написаното съм сигурен защото съм горд притежател на "хилядолетен сокол" с двигател 3А. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Колеги някой запознат ли е защо на 2.0 90 коня мотор правя диагностика на мотора става, а на ABS ми дава грешка и немога да се свържа? С Vag-com 409.1 я закачам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Ако имаш бутон за абс на таблото не можеш да направиш диагностика с ваг ком. Започни с мерене на съпротивленията на датчиците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Нямам бутон аз абс. Дори и да намеря кой датчик е, как мога да изчистя грешката за да спре да ми свети лампата на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 трябва ти хубав ваг ком....ще се върже и ще се види грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване