Jump to content

СЪВЕТ ЗА А6


Aleksiev_

Recommended Posts

Колеги здравейте,искам да ви питам за подръжката на Ауди А6(смятам да си купувам).Скъпа ли е и колко(подръжката):hilezh:?Колко ще ми отиде за обслужването(качествено).Какви проблеми бих срешнал за в бъдеще.Какво да гледам като я купувам.За тънкости питам де.Насочим съм се към 2.5tdi коя модификация е наи добра?И изобщо заслужава ли си не съм някой с много пари ама си ги искарвам горе долу мислите ли дали ще е добра инвестиция?Колата от към дизаийн и екстри много ми харесва затова съм се насочил към нея.Каръл съм А3 ама ми е маничко.А4-то също не е кои знай какво.обаче А6-сигурно е голям кеф.:)) Абе с две думи-заслужава ли си кефа.БЛАГОДАРЯ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С прости думи ако ти оговоря ще е следното. От както съм си купил А6-цата съм минал 35 000км с нея и съм дал за поддръжка и разни дръги изгъзици около половината от цената на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно, ми мисля си за 99-01 нещо такова имам някои левчета събрани и се чюдя дали да ги дам за тази красота и дали после ще си бласкам главата.От хората съм дето не обичат нещо да не им е наред ЕЕ то не може може всичко да е перфектно ама все пак искам да си е колата в най-доброто састояние което мога да и осигуря.!!!!!!!!!!С прости думи ако ти оговоря ще е следното. От както съм си купил А6-цата съм минал 35 000км с нея и съм дал за поддръжка и разни дръги изгъзици около половината от цената на колата.!!!!!КОЛЕГАТА МЕ ОПЛАШИ МНОГО :ja: АЙДЕ някои да кайе нещо хубавоИзвиняваите за комбинирания отговор ама съм начинаещ с форума и ми трябва малко време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми може би не съм най-подходящия за съвет но да си кажа-от една седмица съм собственик на супер машина и съм много щастлив.За обслужването ми искат 1200лв.(ремъци,масло,филтри,водна помпа,ролки и труд)разбрах от приятели че цените в БГ цените са сходни,но и за голфче ще е почти същото ама колите нямат нищо общо.Не можеш да очакваш да се кефиш в А6 и да е евтино-скъпа кола скъпа поддръжка,не върви да и сложиш гуми втора ръка или бай Пешо в гаража да ти поправи ксенона :2gunsfiring_v1:.Абе направи като мен-взимаш въздух и скачаш-ЕДИН ЖИВОТ ЖИВЕЕМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kvasilev е прав за живота...мятай се на А6-цата, готина кола е, 1200лв обслужване ремъци, ролки, антифризи и масла, при мене са малко по-скъпи маслата заради куатрото, в скоростите е 3 литра - 165лв, за диф-а 2 литра - 110лв, каско ( 1000-1500лв ), регистрация в КАТ 300лв с екотаксата, ама не съм сигурен. Гуми 16ки най-евтините са по 130лв, 205/55/16.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е ако не ти е спешна покупката събери още малко въздух и гледай за 163 кс версия на ТДИ , колегите твърдят че има промени по мотора и проблемите са по-малко :hilezh: аз съм забелязал че и работят някак по-меко от АКН или АФБ(150 кс). За стария мотор 150 не те съветвам почти не останаха коли на под 300-400 х и мотора почва да се обажда ремонтът е неизбежен и е около 5х лева , страдат от проблеми с електрониката 800 евро между другото, турбото, не казвам че веднага ще се наложи но пък стигне ли се до там даже и не може да я продадеш. АКо бързо искаш ауди с4 а6 96-7 куатро е по-добрия вариант и от към здравина и финанси всичко е много по-евтино и колата е невероятно по-здрава :hilezh: то ако с5 беше наполовина толкова кола да нямаше конкуренция за годините и цената си. Друг вариант е е39 5-ца сектантите ще ме анатемосат но колата си е просто по-добра .........особено погледнато като разходи по подръжка и возия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм на мнение че Е39 е по- добро от А6 С5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нищо лично, но като те гледам си за С4(няма да съжаляваш)... :steinigung:

П.П. slav4o струва ми се караме сходни автомобили :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм на мнение че Е39 е по- добро от А6 С5.

Кое му е по доброто? По- тясно е. Фабричната им музика е под всякаква критика. а ако говорим за тдс пукат главите между клапаните.

С задното зимата ги гледам баварките че им е мъка. Базовата версия на Ц5 има повече екстри от Е39-базово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е по доброто? По- тясно е. Фабричната им музика е под всякаква критика. а ако говорим за тдс пукат главите между клапаните.

С задното зимата ги гледам баварките че им е мъка. Базовата версия на Ц5 има повече екстри от Е39-базово.

брат съгласен съм с теб, но си е до лично разбиране и вкус

аз съм фен на ауди вече 3-та а6-ца карам, беше ми скимнало по едно време да си взема е39 фейс с 163коня мотор и стептроник, качих се покарах го, безспорно е много добра кола, но не ме изкефи и си оставих а6-цата

първата ми а6-ца беше афб, третата пак ми е афб и отгоре на всичко е с типтроник, питай ме дали ми е зле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между е39 и ц5 не е толкова голяма и е въпрос на вкус. И двата модела си имат косурни двигатели - при е39 са никасиловото чудо и 525тдс, при ц5 2.5тди. Но ако поападнеш на гледана кола може и да не се опариш ама не знам останали ли са такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между е39 и ц5 не е толкова голяма и е въпрос на вкус. И двата модела си имат косурни двигатели - при е39 са никасиловото чудо и 525тдс, при ц5 2.5тди. Но ако поападнеш на гледана кола може и да не се опариш ама не знам останали ли са такива.

Мойта беше гледана, докато не я подбарах аз :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта беше гледана, докато не я подбарах аз :rolleyes: .

много правилно казано, за съжаление важи за много голяма част от случаите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я "подбарваш" като чужда булка ясно че ще и разбиеш фасона и предницата :rolleyes:

Моята я взех обслужена отлична и все още е такава. Много хора от форума я знаят, а някои са си търкали дупетата на кожените седалки.

Колата е неописуема като кеф и возия. За скорост - 230 км/ч мах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да е куатро и да не е 2.5 150к.с. Всеки друг мотор, като 155,163,180 е по-добре. С обслужването отиди да ти направят профилактика на турбината и да ти сменят филтъра на отдушника за картерните газове. От там насетне не би трябвало да имаш проблеми. Имам едни 50-60000 км на такова и съм доволен, като цяло от динамиката и разхода. В общи линии ти трябват към 3-4 отгоре от цената на колата. За регистрация, пълно обслужване,застраховки , данъци, гуми и някой дребни неща.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да е куатро и да не е 2.5 150к.с. Всеки друг мотор, като 155,163,180 е по-добре. С обслужването отиди да ти направят профилактика на турбината и да ти сменят филтъра на отдушника за картерните газове. От там насетне не би трябвало да имаш проблеми. Имам едни 50-60000 км на такова и съм доволен, като цяло от динамиката и разхода. В общи линии ти трябват към 3-4 отгоре от цената на колата. За регистрация, пълно обслужване,застраховки , данъци, гуми и някой дребни неща.

единственият проблем в това което каза е, че при 163кс мотор няма quattro, за 155 не съм сигурен

като фен на ауди обожавам quattro, но искам да попитам колегите с quattro в какъв процент от времето което карат го използват пълноценно? говоря за нормално каране, а не да ходиш и да правиш глупости по улиците, нищо против, но колата харчи повече, малко по-тромава е ако е с някой от малките двигатели и има интересни сумички при смяна на масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единственият проблем в това което каза е, че при 163кс мотор няма quattro, за 155 не съм сигурен

като фен на ауди обожавам quattro, но искам да попитам колегите с quattro в какъв процент от времето което карат го използват пълноценно? говоря за нормално каране, а не да ходиш и да правиш глупости по улиците, нищо против, но колата харчи повече, малко по-тромава е ако е с някой от малките двигатели и има интересни сумички при смяна на масло

quattro- то съм склонен да не се съглася разхода не е определящ за тая кола то подръжката е по-скъпа от горивото :steinigung: при 20х км год

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 150 к.с. АФБ и каквото и друго да е все си е на късмет приятел , не махнеш ли найлона ти вс. е ала бала , да ме прощават всики противници на АФБ 150 к.с. ама досега (4 г.) съм дал половината пари не по ремонти а за салони , ксенони , Нави , Босе ..........все гъзарийки ама щото ми е кеф да си я карам и тя се отплаща . Няма лошо АУДИ , има лошо отношение . Казвам го защото карам доста по-скъпи сл. коли и изводите ми не са от вчера .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

quattro- то съм склонен да не се съглася разхода не е определящ за тая кола то подръжката е по-скъпа от горивото :flipoff: при 20х км год

определящ или не, факт

И 150 к.с. АФБ и каквото и друго да е все си е на късмет приятел , не махнеш ли найлона ти вс. е ала бала , да ме прощават всики противници на АФБ 150 к.с. ама досега (4 г.) съм дал половината пари не по ремонти а за салони , ксенони , Нави , Босе ..........все гъзарийки ама щото ми е кеф да си я карам и тя се отплаща . Няма лошо АУДИ , има лошо отношение . Казвам го защото карам доста по-скъпи сл. коли и изводите ми не са от вчера .

затова съм напълно съгласен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много правилно казано, за съжаление важи за много голяма част от случаите :respekt:

Това беше шега разбирасе, гледам я само с оригинални части, но много я ръчках и и заминаха валовете. Вече я карам бавно, ще и сменя валовете и пак ще е във форма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше шега разбирасе, гледам я само с оригинални части, но много я ръчках и и заминаха валовете. Вече я карам бавно, ще и сменя валовете и пак ще е във форма

не визирах теб специално :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Моят съвет е вземи си 6-ца до 1997. Според общото мнение испоред опита са добри машини. По новите машини не търпят компромиси от рода "не съм някой с много пари" няма да са уместни. А пък после - ще се хвърлим на 6-ца, 3.0 TDI... Ама като му дойде времето!

:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...