Jump to content

За и против спортното окачване при А4


A4Fena

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Някой може ли да ми каже, аз сега като съм с нормално, мога ли да сменя на спортни пружини и да слезе колата на доло без да барам амортеиорите. Доло на снимката ми се вижда ква е вирната на горе. Мисля че ако падне малко ще изглежда добре.

Редактирано от Mirou
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя авант със заводско спортно окачване сложих нормално високи пружини от седан , всичко пасна и колата се повдигна колкото твоята. Предполагам че и обратния вариант ще стане без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със спортното окачване ли си остана накрая колега? Ако си от Варна ще ми е интересно да ги сравним с моята, че аз съм се засилил да я втвърдявам, но с минимално сваляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има излищтни 2к лв да пробва. А "спортно" сток няма :unsure:

1BE Sports suspension/shock absorption

и моето..... :unsure:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням нормалното сток окачване е 1BA а спортното 1BE .

Спортното е супер но по хубави пътища, за съжаление неможем да му се нарадваме пълноценно тук в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм със спортно на моя авант и няма грешка: стойка и устойчивост на пътя

проблем е градското, но малко по-внимателно по полегналите полицаи и дупките и така :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм със спортно на моя авант и няма грешка: стойка и устойчивост на пътя

проблем е градското, но малко по-внимателно по полегналите полицаи и дупките и така :hilezh:

... и по-внимателно по "перфектните" ни магистралки, че не е много приятно със 160км/ч да прелетиш над гърбица... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и по-внимателно по "перфектните" ни магистралки, че не е много приятно със 160км/ч да прелетиш над гърбица... :hilezh:

Ужас , магистралата ни е под всякаква критика. Забелязъл съм ,че в лявата лента пътя е по добър а в дясната с това окачване все едно на влак се возиш и усещаш там където са свързани релсите. Най ми е кеф отсечката Оризово - Ст. Загора , там най добре се усеща комфорта на спортното окачване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих заменил спортното с Stock :lol: Аз съм със спортни амортесиори и е супер стабилна.Влизал съм с 80км/ч в завои и не мърда...Да не си посмял да пипаш спортните прожини,че ще те бия <_<

Колега, нали знаеш че тази скорост не е критерий? С доста повече съм влизал в завой(зависи разбира се какъв е той) и пак не ми е мърдала колата. Аз мисля, че за нашите пътища спортното окачване не е добре нито за бъбреците нито за колата :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и по-внимателно по "перфектните" ни магистралки, че не е много приятно със 160км/ч да прелетиш над гърбица... :rolleyes:

Виж си амортисьорите :). Макар и стари кочинките се държат доста добре при 160км/ч по километраж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм "За" за окачването, но не и за нашите пътища както спомена един колега по-горе. Моята не знам с какво окачване е - не знам точно как да проверя, но е доста ниска и вече 4-5 пъти чупих кората под двигателя и сега карам без такава и нямам ядове. Направи ми впечатление един път докато бях в сервиза, че момчето, което ми оправяше нещо по колата (не си спомням какво точно) ме попита: "Ти да си сменял амортисьорите или пружините?", а аз му викам че така сме я взели от Германия... А някъде по амортисьорите дали има лепенка, по която да се разбере какви са или пък някъде другаде по купето? На снимката се вижда колко е ниска - предните гуми са почти до калниците и хода на амортисьора е около 5-6 сантиметра...

Редактирано от sseexxyy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм със супер нисък задирам чат пат на легнали полицай но пък за разлика от дугите на хубав прав път сам много доволен от поведението и.Според мен ако има доста неравности по който минаваш ежедневно махай спорното но ако не недей :respekt: Е верно че голф 2-ките ми се смеят като решим да ходим на балкан ама аз им го връщам на хубавият път и по завоите :hilezh::flehan:

Редактирано от Lex_Luthor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... - не знам точно как да проверя, ....

В багажника при резервната гума на листа с кодовете в дясната долна част трябва да имаш нещо от сорта на 1ВА,1ВЕ.... едното е стандартно другото спортно :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Миналата седмица си смених спортните пружини с обикновени. Колата е като лодка.... иначе не намирам голяма разлика в самата возия, освен че се клати по завоите малко повече. Вече ми липсва готината стойка и устойчивост на колата. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да слагам спортно окачване.Знам за плюсовете, знам и минусите.

Някой с 1.9ТДИ или 1.8Т Б6 седан ако е със спортно окачване и иска да мине на нормално да ми пише да ги разменяме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имах б5 фейслифт със спортно окачване и биах много доволен да дълго колата е като залепена за асвалта.

Та имам един въпрос понеже съответната кола вече я кара майка ми и искам да я вдигна малко

не можах да разбера може ли да мина само с нови пружини(мойте са залени на цвят)

или трябва и амортесиори?А и някой ако иска батрер може да се разберем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...