bokouser Публикувано 11 Март 2009 Доклад Share Публикувано 11 Март 2009 За и против спортното окачване при А4, моля за мненияЗа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirou Публикувано 9 Април 2009 Доклад Share Публикувано 9 Април 2009 (Редактирано) Някой може ли да ми каже, аз сега като съм с нормално, мога ли да сменя на спортни пружини и да слезе колата на доло без да барам амортеиорите. Доло на снимката ми се вижда ква е вирната на горе. Мисля че ако падне малко ще изглежда добре. Редактирано 9 Април 2009 от Mirou Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 9 Април 2009 Доклад Share Публикувано 9 Април 2009 На моя авант със заводско спортно окачване сложих нормално високи пружини от седан , всичко пасна и колата се повдигна колкото твоята. Предполагам че и обратния вариант ще стане без проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanmar Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 Със спортното окачване ли си остана накрая колега? Ако си от Варна ще ми е интересно да ги сравним с моята, че аз съм се засилил да я втвърдявам, но с минимално сваляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 (Редактирано) Ако има излищтни 2к лв да пробва. А "спортно" сток няма 1BE Sports suspension/shock absorption и моето..... Редактирано 13 Април 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 ЗА - много по-стабилна е колата.ПРОТИВ - да ама не по нашите кратери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 До колкото си спомням нормалното сток окачване е 1BA а спортното 1BE . Спортното е супер но по хубави пътища, за съжаление неможем да му се нарадваме пълноценно тук в БГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gelko Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 аз съм със спортно на моя авант и няма грешка: стойка и устойчивост на пътяпроблем е градското, но малко по-внимателно по полегналите полицаи и дупките и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 аз съм със спортно на моя авант и няма грешка: стойка и устойчивост на пътяпроблем е градското, но малко по-внимателно по полегналите полицаи и дупките и така ... и по-внимателно по "перфектните" ни магистралки, че не е много приятно със 160км/ч да прелетиш над гърбица... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 ... и по-внимателно по "перфектните" ни магистралки, че не е много приятно със 160км/ч да прелетиш над гърбица... Ужас , магистралата ни е под всякаква критика. Забелязъл съм ,че в лявата лента пътя е по добър а в дясната с това окачване все едно на влак се возиш и усещаш там където са свързани релсите. Най ми е кеф отсечката Оризово - Ст. Загора , там най добре се усеща комфорта на спортното окачване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makiavelli Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 Не бих заменил спортното с Stock Аз съм със спортни амортесиори и е супер стабилна.Влизал съм с 80км/ч в завои и не мърда...Да не си посмял да пипаш спортните прожини,че ще те бия Колега, нали знаеш че тази скорост не е критерий? С доста повече съм влизал в завой(зависи разбира се какъв е той) и пак не ми е мърдала колата. Аз мисля, че за нашите пътища спортното окачване не е добре нито за бъбреците нито за колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 ... и по-внимателно по "перфектните" ни магистралки, че не е много приятно със 160км/ч да прелетиш над гърбица... Виж си амортисьорите . Макар и стари кочинките се държат доста добре при 160км/ч по километраж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tuchev Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 (Редактирано) Аз съм "За" за окачването, но не и за нашите пътища както спомена един колега по-горе. Моята не знам с какво окачване е - не знам точно как да проверя, но е доста ниска и вече 4-5 пъти чупих кората под двигателя и сега карам без такава и нямам ядове. Направи ми впечатление един път докато бях в сервиза, че момчето, което ми оправяше нещо по колата (не си спомням какво точно) ме попита: "Ти да си сменял амортисьорите или пружините?", а аз му викам че така сме я взели от Германия... А някъде по амортисьорите дали има лепенка, по която да се разбере какви са или пък някъде другаде по купето? На снимката се вижда колко е ниска - предните гуми са почти до калниците и хода на амортисьора е около 5-6 сантиметра... Редактирано 15 Април 2009 от sseexxyy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 (Редактирано) и аз съм със супер нисък задирам чат пат на легнали полицай но пък за разлика от дугите на хубав прав път сам много доволен от поведението и.Според мен ако има доста неравности по който минаваш ежедневно махай спорното но ако не недей Е верно че голф 2-ките ми се смеят като решим да ходим на балкан ама аз им го връщам на хубавият път и по завоите Редактирано 15 Април 2009 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 15 Април 2009 Доклад Share Публикувано 15 Април 2009 Е как да си сложа "кукилите" ? Това е с 16-ки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 .... - не знам точно как да проверя, ....В багажника при резервната гума на листа с кодовете в дясната долна част трябва да имаш нещо от сорта на 1ВА,1ВЕ.... едното е стандартно другото спортно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gelko Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 Миналата седмица си смених спортните пружини с обикновени. Колата е като лодка.... иначе не намирам голяма разлика в самата возия, освен че се клати по завоите малко повече. Вече ми липсва готината стойка и устойчивост на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 И аз искам да слагам спортно окачване.Знам за плюсовете, знам и минусите.Някой с 1.9ТДИ или 1.8Т Б6 седан ако е със спортно окачване и иска да мине на нормално да ми пише да ги разменяме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin13 Публикувано 8 Август 2011 Доклад Share Публикувано 8 Август 2011 Колеги и аз имах б5 фейслифт със спортно окачване и биах много доволен да дълго колата е като залепена за асвалта.Та имам един въпрос понеже съответната кола вече я кара майка ми и искам да я вдигна малконе можах да разбера може ли да мина само с нови пружини(мойте са залени на цвят)или трябва и амортесиори?А и някой ако иска батрер може да се разберем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване