dido79 Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 Имам проблеми с клапана които управлява системата на ЕГР. /H 75 или H 18 не съм сигорен-вакумен/. Смених вече втори и пак на там вървя май.- колата загубва мощност в ниските обороти /постепено/- турбото започва да вклучва се на по видоки обороти- започва и да пуши и да не върви.Немога да го смениям през 3 месеца от къде се прецаква ?album_thumbnail.php.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 (Редактирано) Имам проблеми с клапана които управлява системата на ЕГР. /H 75 или H 18 не съм сигорен-вакумен/. Смених вече втори и пак на там вървя май.- колата загубва мощност в ниските обороти /постепено/- турбото започва да вклучва се на по видоки обороти- започва и да пуши и да не върви.Немога да го смениям през 3 месеца от къде се прецаква ?ooo приятелю По темата,незнам дали има общо,според мен има,но ти не си с масло отговарящо на спецификацията за този тип мотор.Трябва да е 505 01,не само 505 00. Редактирано 26 Март 2009 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 26 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 Здрасти бате малко се съмнявам че е от маслото. Изчетох доста по този проблем и никои не казва от какво се прецаква този клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 26 Март 2009 Доклад Share Публикувано 26 Март 2009 Проблемът ти няма нищо общо с маслото...Този клапан който си показъл му е черна шапката и той е на ЕГРа- Н18, а онзи който му е бяла шапката е Н75 и е за управлението на турбото...Купи си го от оторизираните сервизи и би трябвало да се реши проблемът, ако не са започнали и те да продават ментета... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 27 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2009 (Редактирано) И аз така мисля че е Н18 !!! Сменях го вече два пъти в Bosh сервиз в Варна . Ако не се лъжа на него пише PIERBURG Germany . Незнам дали е оригинален май не е, но доколкото знам тази фирма е немска и е от добрите. Ходих да правя рекламация даже, но ми го смениха на половин цена. Незнам сега е напът да се скапи пак Немога да разбера какво го прецаква??? Сега ми го смениха с един които целия е бял да не би да са го объркали с Н 75 Редактирано 27 Март 2009 от dido79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samm Публикувано 27 Март 2009 Доклад Share Публикувано 27 Март 2009 Колега имам сходен проблем от 2-3 седмици - вдига обороти но колата набира мнооого бавно, след 3к обороти започва малко по-добре да върви, ще я водя на майстор другата седмица, обаче да те попитам - след като си го сменил ( клапана ) първия път колата вървеше ли нормално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 27 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2009 Като го смених веднага стана както преди, лети си !!! И след 3-4 месеца пак така се спъна Краиния стадий започва да пуши като печка и на баир едвам лази Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Март 2009 Доклад Share Публикувано 27 Март 2009 Има логика в това,че е добре да го купиш оригинален.Отиди в Порше и си го вземи от там.Дано да се оправят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 28 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2009 Днес ходин на друг сервиз там ми казаха че мие заминал дебитомера Незнам вече тази кола .............................Можело така да се кара просто няма да върви както преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SACHO7803 Публикувано 28 Март 2009 Доклад Share Публикувано 28 Март 2009 според мен ако дебитомера ти е заминал колата не би трябвало да пуши.когато дебитомера дава ниски стойности то компа пуска и по-малко гориво.колата не върви но и не пуши.поне така мисля.ако си от варна потърси колегата ifidik--той на 100процента ще ти диагностицира проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 28 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2009 (Редактирано) Тя колата в момента съвсем леко изпушва и то ако я настъпиш на високи обороти, но определено няма тяга в ниските обороти и се замисля като дам пълна газ. Кои му е сервиза на "ifidik", къде се намира и как се казва този човек ? Редактирано 28 Март 2009 от dido79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 28 Март 2009 Доклад Share Публикувано 28 Март 2009 Тя колата в момента съвсем леко изпушва и то ако я настъпиш на високи обороти, но определено няма тяга в ниските обороти и се замисля като дам пълна газ. Кои му е сервиза на "ifidik", къде се намира и как се казва този човек ?0897980526 -Иво се казва, звънни му и той ще ти каже къде му е сервиза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido79 Публикувано 6 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2009 Направих рекламация и се върнах в сервиза на Bosh!!!Защо аз трябва да им обясняяам кои клапан за къде е и кое упраялява (Н 75 и Н 18). Според тях били заимно заменяеми. Как ще са заменяеми, като единия е черен а другия бял и единиа управлява Турбото а другиа ЕГРа и са с разли4ен номер и код. Първия път даже ми срязали кабела за да монтират другия клапан, защото дори и буксите не са еднакви. И сега най-после ми поеха сичко и ми поръчаха оригиналния клапан за ЕГРа, а не този които го има наличен за Турбото. Нямам думи дано сичко се нареди и това да е причината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 6 Април 2009 Доклад Share Публикувано 6 Април 2009 На мен Мишо като ми смени клапан н75 почисти и провери и разни мъркучета и клапанчета. За дебитомера съм сигурен че и него почисти с някакъв спрей, доста гняз излезе от него. И го направи само веднъж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RUCKO Публикувано 9 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2009 КАДЕ СЕ НАМИРА Н75 И КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
troyaneca Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 (Редактирано) КАДЕ СЕ НАМИРА Н75 И КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА?Автора на темата го и снимал и го е показал в началото. А каде се намира то е различно зависи от модела на колата погледни турбо пътя на вакума или погледни тука : Редактирано 10 Юни 2009 от troyaneca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Затапвай ЕГР-а!Много често правят проблеми.След това само да ти замерят налягането.Ако не е "чипната" трябва да е около 1 бар! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samm Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 КАДЕ СЕ НАМИРА Н75 И КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА?На 2,5 ТъДъИ-то, като отвориш капака - горе в ляво, до горивния филтър... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RUCKO Публикувано 14 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2009 (Редактирано) Автора на темата го и снимал и го е показал в началото. А каде се намира то е различно зависи от модела на колата погледни турбо пътя на вакума или погледни тука :горе е посочен N 18 ЗАТОВА ПИТАХ БЛАГОДАРЯ ТИ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪДЕЙСТВИЕТО Редактирано 14 Юни 2009 от RUCKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 14 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2009 Затапвай ЕГР-а!Много често правят проблеми.След това само да ти замерят налягането.Ако не е "чипната" трябва да е около 1 бар!На ПД не се затапва туко така ЕГР, защото почва да пищи за грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване