Jump to content

Проблем с клапан Н 75 или H 18


dido79

Recommended Posts

Имам проблеми с клапана които управлява системата на ЕГР. /H 75 или H 18 не съм сигорен-вакумен/. Смених вече втори и пак на там вървя май.

- колата загубва мощност в ниските обороти /постепено/

- турбото започва да вклучва се на по видоки обороти

- започва и да пуши и да не върви.

Немога да го смениям през 3 месеца от къде се прецаква ?

album_thumbnail.php.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблеми с клапана които управлява системата на ЕГР. /H 75 или H 18 не съм сигорен-вакумен/. Смених вече втори и пак на там вървя май.

- колата загубва мощност в ниските обороти /постепено/

- турбото започва да вклучва се на по видоки обороти

- започва и да пуши и да не върви.

Немога да го смениям през 3 месеца от къде се прецаква ?

ooo приятелю :flipoff:

По темата,незнам дали има общо,според мен има,но ти не си с масло отговарящо на спецификацията за този тип мотор.Трябва да е 505 01,не само 505 00.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът ти няма нищо общо с маслото...

Този клапан който си показъл му е черна шапката и той е на ЕГРа- Н18, а онзи който му е бяла шапката е Н75 и е за управлението на турбото...

Купи си го от оторизираните сервизи и би трябвало да се реши проблемът, ако не са започнали и те да продават ментета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И аз така мисля че е Н18 !!! Сменях го вече два пъти в Bosh сервиз в Варна . Ако не се лъжа на него пише PIERBURG Germany . Незнам дали е оригинален май не е, но доколкото знам тази фирма е немска и е от добрите. Ходих да правя рекламация даже, но ми го смениха на половин цена. Незнам сега е напът да се скапи пак :respekt: Немога да разбера какво го прецаква???

Сега ми го смениха с един които целия е бял да не би да са го объркали с Н 75

Редактирано от dido79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам сходен проблем от 2-3 седмици - вдига обороти но колата набира мнооого бавно, след 3к обороти започва малко по-добре да върви, ще я водя на майстор другата седмица, обаче да те попитам - след като си го сменил ( клапана ) първия път колата вървеше ли нормално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го смених веднага стана както преди, лети си !!! И след 3-4 месеца пак така се спъна :steinigung: Краиния стадий започва да пуши като печка и на баир едвам лази :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходин на друг сервиз там ми казаха че мие заминал дебитомера :lol: Незнам вече тази кола .............................

Можело така да се кара просто няма да върви както преди :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен ако дебитомера ти е заминал колата не би трябвало да пуши.когато дебитомера дава ниски стойности то компа пуска и по-малко гориво.колата не върви но и не пуши.поне така мисля.ако си от варна потърси колегата ifidik--той на 100процента ще ти диагностицира проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тя колата в момента съвсем леко изпушва и то ако я настъпиш на високи обороти, но определено няма тяга в ниските обороти и се замисля като дам пълна газ.

Кои му е сервиза на "ifidik", къде се намира и как се казва този човек ?

Редактирано от dido79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя колата в момента съвсем леко изпушва и то ако я настъпиш на високи обороти, но определено няма тяга в ниските обороти и се замисля като дам пълна газ.

Кои му е сервиза на "ifidik", къде се намира и как се казва този човек ?

0897980526 -Иво се казва, звънни му и той ще ти каже къде му е сервиза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Направих рекламация и се върнах в сервиза на Bosh!!!

Защо аз трябва да им обясняяам кои клапан за къде е и кое упраялява (Н 75 и Н 18). Според тях били заимно заменяеми. Как ще са заменяеми, като единия е черен а другия бял и единиа управлява Турбото а другиа ЕГРа и са с разли4ен номер и код. Първия път даже ми срязали кабела за да монтират другия клапан, защото дори и буксите не са еднакви. И сега най-после ми поеха сичко и ми поръчаха оригиналния клапан за ЕГРа, а не този които го има наличен за Турбото.

Нямам думи дано сичко се нареди и това да е причината :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Мишо като ми смени клапан н75 почисти и провери и разни мъркучета и клапанчета. За дебитомера съм сигурен че и него почисти с някакъв спрей, доста гняз излезе от него. И го направи само веднъж :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
КАДЕ СЕ НАМИРА Н75 И КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА?

Автора на темата го и снимал и го е показал в началото. А каде се намира то е различно зависи от модела на колата погледни турбо пътя на вакума или погледни тука :post-23207-1244665694_thumb.jpg

Редактирано от troyaneca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затапвай ЕГР-а!Много често правят проблеми.След това само да ти замерят налягането.Ако не е "чипната" трябва да е около 1 бар!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на темата го и снимал и го е показал в началото. А каде се намира то е различно зависи от модела на колата погледни турбо пътя на вакума или погледни тука :post-23207-1244665694_thumb.jpg
горе е посочен N 18 ЗАТОВА ПИТАХ БЛАГОДАРЯ ТИ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪДЕЙСТВИЕТО Редактирано от RUCKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затапвай ЕГР-а!Много често правят проблеми.След това само да ти замерят налягането.Ако не е "чипната" трябва да е около 1 бар!

На ПД не се затапва туко така ЕГР, защото почва да пищи за грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...