Jump to content

информациЯ във връзка с vag-com


Recommended Posts

Да! Цъкаш и аФтоматично ги сменя! Можеш да го правиш до два пъти седмично, щото по-често износва системата за аФтоматична смяна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Цъкаш и аФтоматично ги сменя! Можеш да го правиш до два пъти седмично, щото по-често износва системата за аФтоматична смяна :)

Не е само едно цъкване, колега.

Трябва първо да я вдигне колата на крик и тогава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само едно цъкване, колега.

Трябва първо да я вдигне колата на крик и тогава :)

Само на А6! На А8 е по развита и няма нужда от вдигане на крик :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли функция в vag 805-3 за смяна на задни накладки на ауди А6 иА8 2006г

Да ама менн ме интересува какво точно трябва да се направи. Точно на кое място да се отиде и какво да се натисне!

или си Тенев и ни вземаш на бъзик,или си си шегаджия по природа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли функция в vag 805-3 за смяна на задни накладки на ауди А6 иА8 2006г

Какво стана след смяната, DIS-а грешка ли дава? Пак ли реве за brake pads? Такива с датчик ли си сложил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накладките се сменят без намесата с ваг ком.това , че ръчната е с ел моторчета не означава , че може и да прибира цилиндрите.с ваг ком можеш да я изключиш или включиш.както при всяка кола условието е да не се е задействала сама преди започването на операцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
накладките се сменят без намесата с ваг ком.това , че ръчната е с ел моторчета не означава , че може и да прибира цилиндрите.с ваг ком можеш да я изключиш или включиш.както при всяка кола условието е да не се е задействала сама преди започването на операцията.

:unsure::hilezh::flehan:

Освобождават се с тестер, затварят се с тестер. Иначе може да счупиш нещо. Освен това се въвеждат данни за новата дебелина на накладките като се има в предвид и износването на спирачния диск за да може компа да изчисли кога да ти светне лампа за износени накладки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освобождават се с тестер, затварят се с тестер. Иначе може да счупиш нещо. Освен това се въвеждат данни за новата дебелина на накладките като се има в предвид и износването на спирачния диск за да може компа да изчисли кога да ти светне лампа за износени накладки

ти си правил тези операции лично,имаш оборудването(тестера),знаеш как се работи с него и си освобождавал,затварял и настройвал дебелини на накладки не веднъж?Така ли е?

(и за да изразиш несъгласие ще помоля да не ползваш точно тази имотикона,има си по-удачни и по-малко вулгарни за целта.Благодаря)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и няма да я ползвам вече

Благодаря ти за разбирането.

А ще може ли да обясниш и опишеш в детайли уреда,който спомена,начина на свързване с автомобила,процедурите които се извършват стъпка по стъпка ,възлите и агрегатите на автомобила,които участват в настройките и естествено крайния резултат от цялата работа?Ще бъде много интересно за всички с проблема "смяна на накрадки" и "манипулации и настройки на спирачната система чрез тестер".Няма да те затрудни предполагам?

Евентуално темата може да се пинне горе като крайно полезна.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно, Уотсън,

За А6:

Влиза се в 53 Parking brake,

Добре е да няма грешки

Basic settings 7 издърпва електромотора и може да се сменят накладките

Basic settings 6 затваря мотора при вече сменени накладки

Натискаш крачната спирачка, дърпаш и пускаш ръчната за да се донаместят

На А8 е друга процедурата, има датчици на Хол вътре и се въвеждат и дебелина на накладките. Там обаче може да се сговнясат работите и е добре да се прави от човек който може да потърси помощ.

Веднъж видях един ABS, разбъзикан от "майстори" с тестер, опитвали да отворят накладките. Та вече втора година се кара с този комп., да си свети

:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я малко ми го разясни като на лаик. Значи задаваш дебелина на накладките/диска. И след това много сложната електроника следи износването. Я да попитам какво става като сложа по-меки/по-твърди накладки от очакваните от производителя? Освен това електрониката как точно измерва с какво усилие натискам спирачката та да знае точно колко износвам дисковете?

Относно ABS-а. Доколкото ми е известно (пак като един лаик) за целта си има много хубави зъбчета на самите полуоски и съответния датчик. Като пълен лаик знам, че на ABS-а му дреме точно на .... какви са накладките и се интересува точно от тоя магически датчик и сензора за натиснат педал на спирачката. Ма може пък от BOSCH да са измислили нещо ново...

И понеже съм пълен лаик (ко да го праиш - проЗт инженер!) знам че датчика за износване на накладките се слага в феродото и при износване просто прекъсва една нишка. От там липса на сигнал и една хубава ораЖНева ламБа на таблото. Или и тук са измислили сложна система с микрометърчета та да може да се потроши по-лесно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Niko пича май работи в АУДи :flehan:

подразбра се,никой не подценява колегата,въпроса е в кое "Ауди" точно :rolleyes:

Елементарно, Уотсън,

благодаря Ви Холмс!(нямаше нужда от "скритата" ирония,аз бях напълно сериозен в написаното).

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като прост лаик и енжилер, какъвто за съжаление и аз съм, да внеса малко пояснение:

1. Задава се дебелина на накладката, която може да се коригира ако диска има голям ръб ( кат меня ), т.е. вместо да зададеш дебелина кат за нови накладки, задаваш с " -1" или "-2" корекция за да може да покаже навреме индикация, а не когато ръба вече е опрял в желязото на накладката. Тази корекция е по желание, не е задължителна

2. От Бош май не са измислили нищо ново под слънцето. На ABS му дреме на пат.... какви накладки слагаш, меки , твърди , маркови или от на бай Али сервизчето

3. Основно се ползват споменатите от тебе жични датчици. Не и в А8 за задни накладки. Там с датчици на Хол се изчислява текущата дебелина на феродото и ако кажеш, че не ползваш ръчна, и за това е помислено. На всеки 1000 км. след гасене на мотора се дава команда да се адаптират моторите към феродото и да сметнат текущата дебелина. Виж ако караш до Мюнхен без да спреш може да учудиш компютъра. :rolleyes:

И за последно, Ауди са направили твърде сложна система, компютъра даже може да изчисли температурата на накладките ( предполагам ако са оригинални).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я малко ми го разясни като на лаик. Значи задаваш дебелина на накладките/диска. И след това много сложната електроника следи износването. Я да попитам какво става като сложа по-меки/по-твърди накладки от очакваните от производителя? Освен това електрониката как точно измерва с какво усилие натискам спирачката та да знае точно колко износвам дисковете?

Относно ABS-а. Доколкото ми е известно (пак като един лаик) за целта си има много хубави зъбчета на самите полуоски и съответния датчик. Като пълен лаик знам, че на ABS-а му дреме точно на .... какви са накладките и се интересува точно от тоя магически датчик и сензора за натиснат педал на спирачката. Ма може пък от BOSCH да са измислили нещо ново...

И понеже съм пълен лаик (ко да го праиш - проЗт инженер!) знам че датчика за износване на накладките се слага в феродото и при износване просто прекъсва една нишка. От там липса на сигнал и една хубава ораЖНева ламБа на таблото. Или и тук са измислили сложна система с микрометърчета та да може да се потроши по-лесно ...

незнам що се правиш на много умен

след като май не си

момчето ви казва че за смяна на задни накладки на А6 и на А8 се ползва тестер или ВАГКОМ за да освободи задните апарати

вие обаче извадихте от 100 кладенеца вода

който и по грамотен майстор да попитете ще ви потвърди че само и единствено това е правилния начин за смяна на задни накладки на тези модели на Ауди

бахти тиквите сте

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като прост лаик и енжилер, какъвто за съжаление и аз съм, да внеса малко пояснение:

И за последно, Ауди са направили твърде сложна система, компютъра даже може да изчисли температурата на накладките ( предполагам ако са оригинални).

:) Холмс.

На базата на какви данни се изчислява иначе температурата на накладките,това също е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега и яко някой каже кое точно правило наруших, че ми беше затрит поста ще съм много благодарен! Още по станно е че отговорите на въпросите които съм задал стоят!

@Модовете: Ако целта ви е да останат 5 потребителя във форума които са съгласни с всяка глупост написана (то с умните работи ясно, че ще са съгласни) давайте все така! Това е правилния начин.

А по темата няма да пиша да не ви създавам повече работа ... ваши височества с гумичката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

аз карам А4 авант 1.8 турбо куатро 97г. - при мен лампата също свети но на накладките няма кабел. спирачната течност е на макс поплавака го давам накъсо и пак си свети :respekt: маи компа играе някаква роля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тебе случая е коренно различен. Нищо общо с обсъжданата тема за а6/а8 след 2006.

Ако не се справиш пусни едно лс и ще ти оправим спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно, Уотсън,

За А6:

Влиза се в 53 Parking brake,

Добре е да няма грешки

Basic settings 7 издърпва електромотора и може да се сменят накладките

Basic settings 6 затваря мотора при вече сменени накладки

Натискаш крачната спирачка, дърпаш и пускаш ръчната за да се донаместят

На А8 е друга процедурата, има датчици на Хол вътре и се въвеждат и дебелина на накладките. Там обаче може да се сговнясат работите и е добре да се прави от човек който може да потърси помощ.

Веднъж видях един ABS, разбъзикан от "майстори" с тестер, опитвали да отворят накладките. Та вече втора година се кара с този комп., да си свети

:)

Точно така е както го е описал колегата.И на А6 и А8 също светва лампата за накладки когато се износят задните!,а пък те нямат кабел сещай те се от каде черпят инфо.....не е от казанчето за течноста.А когато е извършван само ремонт на спирачната уредба и се е наложило разглобяване по дисковете,и апаратите и се ползват старите накладки също е зададено като опция,колко да излязат буталата.затова който се е захванал с това да чете внимателно какво го пита тестера.По въпроса на Петар Киров да всички тестери или ваг програми с версия след 2006г могат да извършват тази "операция".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накладките се сменят без намесата с ваг ком.това , че ръчната е с ел моторчета не означава , че може и да прибира цилиндрите.с ваг ком можеш да я изключиш или включиш.както при всяка кола условието е да не се е задействала сама преди започването на операцията.

Единствения начин без програма е директен ток към моторчето.Но още май никой не го е пробвал :) Така че предложи да смениш на някой накладките и пиши какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...