Jump to content

силикон за гарнитура


Recommended Posts

колеги имам проблем с гарнитура на капака на АБТ.

купих си гарнитура от прослолутата марка"виктор реинс" комплект със шпилките и първия ден немаше нищо а и не карах колата много.

на другия минах некаде 300 км и видях че има теч около шпилката коят осе намира най- отпред в дясно ( като се седи в колата ) зад агренажния ремък. сменя е майстор "УЖ". та какво ще ме посъветвате и това открих като решение за сега.

да кажа гарнитурата е гумена с алуминий в нея неква смесена . открих некви силикони и най- интересното ми е на същата марка великата течна гарнитура(за която мисля силно да се въздаржа) очаквам отговори и на Лс ми е по- удобно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам проблем с гарнитура на капака на АБТ.

купих си ..................

почти нищо не ти се разбира.Сменил си гарнитура на капак-на кой капак(на клапаните ли),после си видял теч около предна шпилка,после си забелязал и силикон ли?Притеснява те силикона,теча,вида на гарнитурата(която си е баш такава,каквато трябва да си бъде,с метална вложка между пластовете),или и трите заедно?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти нищо не ти се разбира.Сменил си гарнитура на капак-на кой капак(на клапаните ли),после си видял теч около предна шпилка,после си забелязал и силикон ли?Притеснява те силикона,теча,вида на гарнитурата(която си е баш такава,каквато трябва да си бъде,с метална вложка между пластовете),или и трите заедно?

колега като се замислиш малко поне според мен има само един капак зад агренажния ремък и то е този на клапаните.

а въпроса ми е да пребягвам ли до слагането на силикон или НЕ за да спра теча. ИЛИ да пробвам с друга гарнитура.

също приемам и препоръка за евентуална марка силикон, която е тествана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да донатегнеш първо, ако не помага сложи силокон на Victor Reinz малката тубичка е 5.60лв, но в умерени количества, за да не падне в маслото, може да е крив капака на клапаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

силикон не слагай само приплъзва гарнитурата няма ефект гарнитурата я стягай както е последователноста на стягане болтовете на главата спираловидно тези работи прави при положение че капака не е крив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега като се замислиш малко поне според мен има само един капак зад агренажния ремък и то е този на клапаните.

а въпроса ми е да пребягвам ли до слагането на силикон или НЕ за да спра теча. ИЛИ да пробвам с друга гарнитура.

също приемам и препоръка за евентуална марка силикон, която е тествана

по нов,излязал от завода двигател на гарнитурата на капака на клапаните никога няма да видиш силикон,"херметик",или каквото и да било друго уплътняващо средство.Вариантите ти са следните,калпава гарнитура,крив капак,или и двете.А,има и още един-неправилен монтаж,т.е. неизчистени и неподготвени контактни повърхности и попаднали чужди тела(боклуци :hilezh: ) по контактните повърхности.(аз сменях преди десетина дни моята гарнитура и за мое огромно разочарование съм прищипал една пластмасова скоба отзаде зад главата и докато разбера излях мнооого масло :huh: ).Ако имаш възможност свали си сам капака,провери си го за кривини,ако е добре,няма ударено,наранено или криво,изчисти си много добре капака,главата и гарнитурата(обезмасляват се дори) и си ги събери без силикони.Ако пак тече....,по-горе колегата е споменал един от вариантите за марка.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все повече почвам да я мразя тази марка " Виктор Рейнц" или може би на нашия пазар са ментета. При мен нови гарнитура капак клапани и три семеринги на разпр. валове, си протекоха мъжката още на 2- рия ден. ;):lol:;):dance: Сега пак ще ги сменям , но мисля вече само "ЕЛРИНГ" да купувам, те са по- добре. А за силикон има един на "локтайт" червен издържа на 350 градуса ( най- доброто на пазара) и го дават вместо гарнитури да се хака, само ,че струва 20 лв тубичката, ако някой го интересува ще напиша точното му наименование.

Редактирано от LiuboG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако все пак стигнеш до варианта запечатка на гарнитурата,препоръчвам ти това: http://www.alibaba.com/product-gs/20357385..._ADHESIVES.html ,не знам дали в Бг някой го внася,но го има в гърция,върши перфектна работа,включително и под главата.Не го гледай че е китайско. :dance:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-бруталното нещо, което съм лепил с горепосочения силикон беше картера на една калибра внос от Германия, корозията беше до такава степен, че се отделяха люспи ръжда от картера и на места беше толкова изтънял, че течеше :dance: Успях да го залепя с този силикон, така както си капеше :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се бъхти да го намира този силикон, като може да вземе този" LOCTITE 5920" който споменах в предния си пост, дават го да става даже и вместо гарнитура на изходящи колектори, смятай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се бъхти да го намира този силикон, като може да вземе този" LOCTITE 5920" който споменах в предния си пост, дават го да става даже и вместо гарнитура на изходящи колектори, смятай!

така е определено,въпроса е,че стигне ли се до търсене та "силикон" ситуацията е уеееко извън контрол.Но ше стане де,силикона му е майката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно се е изкривил капака на клапаните... както казаха колегите, силикона върши работа в този случай, но в умерени количества. Между другото аз много държа на силикона при ремонтите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно се е изкривил капака на клапаните... както казаха колегите, силикона върши работа в този случай, но в умерени количества. Между другото аз много държа на силикона при ремонтите.

мдааа,за съжаление често се прибягва до тая "патерица" при ремонт,не веднъж съм виждал да се монтира глава с измятане повече от 3-4 десети и то със старата гарнитура!!!! :hilezh: ,все неща които логиката не ги побира,но факт.

Едно време имаше т.нар. "Херметик",една червена, гъста и миришеща на катран консистенция,с която се мажеха (често картонени :hilezh: ) Ладовите гарнитури,сега сме модерни,имаме силикони.

Друг е въпроса,че си има специални адхезии с които производителя си обработва повърхностите преди да сдружи глава с картер,или капак с двигател,но едно че сервизите не ги купуват,защото са скъпи и второ,че е лесно да се заместят с евтинките и достъпни "силикони".

Ама за нашите условия където сме далееееч от истинското двигателостроене и ремонти ,всякакви технологии са добре дошли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно се е изкривил капака на клапаните... както казаха колегите, силикона върши работа в този случай, но в умерени количества. Между другото аз много държа на силикона при ремонтите.

Не е задължително да е изкривен капака, просто повечето гарнитури които ги продават са от некачествена гума, аве шит с една дума, при мен старите гарнитури не течаха, смених ги профилактично уш за по-хубаво, а то обратното стана. :hilezh: Затова най- добре ако старата гарнитура не е скъсана, да се почисти, после хубав силикон и готово.

Редактирано от LiuboG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да е изкривен капака, просто повечето гарнитури които ги продават са от некачествена гума, аве шит с една дума, при мен старите гарнитури не течаха, смених ги профилактично уш за по-хубаво, а то обратното стана. ;) Затова най- добре ако старата гарнитура не е скъсана, да се почисти, после хубав силикон и готово.

КОЛЕГА НАЛИ И АЗ ЗА ПРОФИЛАКТИКА УЖ ДА НЕ СЕ ИЗДЪНИ ПО ПЪТ НЕЩО та си го набутъх едно хубаво.

та зех нова гарнитура само че коркова и силикон МАГ специално за двигатели ще го снимам колеги да го видите.

вчера разглобих старата май монтажа е неправилен стори ми се че е прещипана но днеска ще слагам другата САМ НЕЩА МАЙСТОР ДА ВИДЯ ВЕЧЕ :dance:

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то за главата не е хубаво да се слага силикон принципно, ама за другите гарнитури няма лошо. :dance:

Колкото до качеството на новите гарнитури - и това е вярно - не стават повечето, но вероятно има и добри марки и модели...

Така или иначе много се ядосвам ако се разтече някоя нова гарнитура. За това силикончето се явява презастраховане ;)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то за главата не е хубаво да се слага силикон принципно, ама за другите гарнитури няма лошо. ;)

Колкото до качеството на новите гарнитури - и това е вярно - не стават повечето, но вероятно има и добри марки и модели...

Така или иначе много се ядосвам ако се разтече някоя нова гарнитура. За това силикончето се явява презастраховане ;)

най-кофтито е,че всичко в авто частите стана чиста лотария,ако си вземал части от доказан доставчик до вчера,днес вече може и да се опариш и то без самият доставчик да знае за промяната в качеството.Затова колкото и да съм сигурен в марката,доставчика и качеството винаги треперя докаго не се уверя във вече монтираната част и не мине критическия период след ремонта и се уверя в истинското качество на чарка.Ето днес приятел ми звъни да го дърпам,преди месец му сменяхме комплекта помпи на съединителя както и маховика, диска и лагера,снощи останал на едно кръстовище и се съмнява за изпочупени ламели на НОВИЯ едномесечен диск от РЕНОМИРАН производител и доказан вносител,наш добър приятел.Така че да играем тото :respekt: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все повече почвам да я мразя тази марка " Виктор Рейнц" или може би на нашия пазар са ментета. При мен нови гарнитура капак клапани и три семеринги на разпр. валове, си протекоха мъжката още на 2- рия ден. :flehan::flehan::flehan::respekt: Сега пак ще ги сменям , но мисля вече само "ЕЛРИНГ" да купувам, те са по- добре. А за силикон има един на "локтайт" червен издържа на 350 градуса ( най- доброто на пазара) и го дават вместо гарнитури да се хака, само ,че струва 20 лв тубичката, ако някой го интересува ще напиша точното му наименование.

Колега,

искам само да споделя мнение,а не да "ръся" акъл.Преди почти 2 години ми изпусна гарнитурата на капака на клапаните.Купих си Viktor Reinz от Аутохелп и до сега нямам проблем с нея,разбира се смених също и шпилките.Майстора,който ми направи ремонта ми сподели,че течове от тази гарнитура са често срещани при Ауди.И досега като ходя по повод на други ремонти при него я поглежда и ми казва,че съм "оцелил" на гарнитура.

Между другото гарнитурата на двигателя ми също е от тази марка и засега е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

искам само да споделя мнение,а не да "ръся" акъл.Преди почти 2 години ми изпусна гарнитурата на капака на клапаните.Купих си Viktor Reinz от Аутохелп и до сега нямам проблем с нея,разбира се смених също и шпилките.Майстора,който ми направи ремонта ми сподели,че течове от тази гарнитура са често срещани при Ауди.И досега като ходя по повод на други ремонти при него я поглежда и ми казва,че съм "оцелил" на гарнитура.

Между другото гарнитурата на двигателя ми също е от тази марка и засега е наред.

Значи си оцелил качествена стока, обаче като се замисля и майсторите ги преебават доста често, щото затягат много и затова протичат и ние после викаме менте било, абе върви разбери от какво става така.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета утре ще е ясно ко съм направил!!!

смних гарнитурата с корковата както писах вчера, новата гарнитура "гъотзе" или нещо такова сложих и минимално количество силикон. утре вечерта ще е ясно аджаба ще бъде ли или нема да бъде. на гарнитурата която свалих видях че или е била защипана или просто е имала дефект до едната шпилка зад ремъците. утре ще пусна снимки на силикона на маг да се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета както обещах да снимам силикона който използвах нещо неможах да се справя със снимането и го потърсих в нета.

резултат :http://www.mag.co.ae/

става дума за силикона в червена тубичка с черна опаковка.

казаха ми много тънко да го нанеса много тънко (прозрачен слой) ,като казват "филм" и така познатото стягане по схемичката.

забелязах и разлика в гарнитурите извивката която е зад ролката на ремъка е много по-тънка, и беше леко прещипана.

И ЕДНО ЛИЧНО МНЕНИЕ:без силикон според мен спилките който вървят с гарнитурата на рейнц немогат да уплатнят хубавокакто уплатниха оригиналните с корковата гарнитурата на ГЪОТЗЕ.

ЧУКАМ НА ДЪРВО И ПРАЗНА ГЛАВА ДА Е ДОБРЕ НАДЯВАМ СМЕ ДА СМЕ ПОМОГНАЛИ И НА ДРУГИ КОЛЕГИ!!!

ОЩЕ ЕДНО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вчера сменихме на брат ми на Аудито гарнитурата, с коркова като сложихме и силикон (червен), беше късно и не палихме колата.И така тази сутрин палим да видим как е и познай-взе да тече и то доста.След което последва споменаване майката на гарнитурата и силикона :hilezh: (незнам дали имат), ходене до магазина и взимане на гарнитура Victor Reinz.Махнахме корковата и сложихме новата и за сега всичко е наред :P Ако пак протече ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вчера сменихме на брат ми на Аудито гарнитурата, с коркова като сложихме и силикон (червен), беше късно и не палихме колата.И така тази сутрин палим да видим как е и познай-взе да тече и то доста.След което последва споменаване майката на гарнитурата и силикона :hilezh: (незнам дали имат), ходене до магазина и взимане на гарнитура Victor Reinz.Махнахме корковата и сложихме новата и за сега всичко е наред :P Ако пак протече ще пиша.

интересно,а спазвахте ли необходимата хигиена и ОБЕЗМАСЛИХТЕ ли първо всички контактни повърхности(включително и на гарнитурата) преди да затворите капака?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно,а спазвахте ли необходимата хигиена и ОБЕЗМАСЛИХТЕ ли първо всички контактни повърхности(включително и на гарнитурата) преди да затворите капака?

Всичко си спазвахме както трябва, включително най-вече обезмасляването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...