Pumpel Публикувано 5 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2009 Привет колеги,Колата е A4 B6 2000 ALT. От няколко дни както си карам и всичко е наред, колата загасва и светва EPC. Като изчета компа, грешката е следната:Control Module Part Number: 8E0 909 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0003 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 633511 Fault Found:16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/CommunicationКато се опитвам да запаля неще и на три пробвания накрая запалва и EPC-то изгасва. Колата си работи нормално няколко дена и пак се повтаря същото. Според мен е хлабава връзка с този датчик... Някой знае ли къде се намира буксата? Имали ли сте подобни проблеми?Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dully Публикувано 5 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2009 Ето какво дават за тази грешка.http://wiki.ross-tech.com/index.php/16706/P0322/000802На мен ми звучи като прецакал се сензор. Цената му е доста солена. По добре отиди при Жоро на диагностика, ако може да се измисли нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pumpel Публикувано 8 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 То там нищо не пишат. Аз разбрах къде е този датчик и ще го борй тези дни, че положението е непоносимо. Колата забива, гасне абе ужас... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Като карах 2.0 АЛТ изведнъж почна да пали много тегаво и като запали светва ЕСПто.Смених датчик на разпледелителния вал и за 2 месеца не ми направи повече проблем,след това вече не беше моя.Идеята ми е,смени си speed sensor-а и на 99% ще се оправи колата,не вярвам да е от нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Добре е да се измери датчика в момента на проблема. Ако си мени параметрите, смяна. Иначе на по новите имат проблем със софтуера и записва същата грешка. Добре е едно шаси да качиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 ауто датата дава за 16706 и Ро322 проблен с датчика койти следи въртенето на коленовия вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pumpel Публикувано 14 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2009 В, всичко со оказа така, както си ги мислехме. Оказа се датчика на коляновия вал. Смених го и всичко заспа. :-)))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoyanov Публикувано 15 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 (Редактирано) Привет,При мен има някакъв подобен проблем, доста съм се опитвал да разбера от какво е, но все още не ми е ясно."Dynamic headlight range control faulty1" - Този уарнинг ми светва много често и винаги и само в градско.Моля ако някой има представа на какво се дължи или как да се оправи да ми пише, много ще му бъда благодарен.Аудито е 1.9TDI Avant 131hp 2004 края.Само да вмъкна, че при палене се вижда, че механизма който движи фаровете нагоре и надоло работи, та предполагам, че не е проблема в него.Само да вмъкна, че при палене се вижда, че механизма който движи фаровете нагоре и надоло работи, та предполагам, че не е проблема в него.Само да вмъкна, че при палене се вижда, че механизма който движи фаровете нагоре и надоло работи, та предполагам, че не е проблема в него. Редактирано 15 Юни 2009 от S.Stoyanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 15 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2009 Значи добре е на тестер да се закачи, вероятно имаш нивомерен датчик за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chymera Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 (Редактирано) И аз да се включа като потърпевш от този проблем. Моята кола също е А4, с ALT мотор от 2002г. Зимата имах същите симптоми... трудно палеше, от 3-я или 4-я път и когато ми запалеше оставаше да свети EPC, както и лампичката Check Engine. Обикновено ако затриеш всички записани грешки с VAG-com после изобщо не иска да запали за няколко часа. Според мен като даде бъг този датчик... колата пуска някакви свои си настройки и влиза като в авариен режим, тъй като има разлика и в мощността и работата на двигателя когато е светнала вече лампата.Въпросите ми са следните... 1. Защо свети и EPC-то в този случай. Има ли връзка този датчик с ABS-а, защото са ми изкачали някакви предопредителни лампи, както и ESP-то докато е имало проблем с въпросния Engine Speed Sensor?2. Тъй като от няколко дни имам споменатия проблем отново... чудя се възможно ли е този датчик да се скапал за 6 мес. и пак да трябва да го сменявам или просто може да не е бил сложен както трябва и да му се е разхлабила буксата през тази половин година?3. Понеже имам газов инжекцион може ли той да предизвиква тези проблеми и респективно увреждането на датчика (ако разбира се пак е за смяна)? Редактирано 23 Август 2010 от chymera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts