Jump to content

A4 Вибрация на двигател


Recommended Posts

Здравейте приятели,

имам един въпрос който ме мъчи от доста време. Преди 6 месеца си купих Ауди А4 1.9TDI-98г. Още при огледа на колата видях че има вибрация на двигатела, но си помислих че е от тампоните на двигатела, но в последствие са разбра че не е от там. проблема е че вибрацията се появява от 1800 до 2200 оборота,няма значение на коя скрост съм, след това изчева, но по време на вибрацията цялата кола тресе. Ходих на "майстор" и той ми каза че тази вибрация може да е от вътрешни карета,сменихме ги но същата работа.

Моля приятели ако някой е имал същият проблем или знае разрешаването му да ми помогне....предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така както го описваш,щом няма връзка със съответна скорост........,наистина като че ли единственото място за вибрации е двигателя.Но пък от друга страна само в движение........А ако изключиш от скорост в движение и форсираш пак ли вибрира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
така както го описваш,щом няма връзка със съответна скорост........,наистина като че ли единственото място за вибрации е двигателя.Но пък от друга страна само в движение........А ако изключиш от скорост в движение и форсираш пак ли вибрира?
Не, само когато съм на скорост,
Не, само когато съм на скорост,
Имаш ли идея от какво може да е? Редактирано от Zarko Moskov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, само когато съм на скорост, Имаш ли идея от какво може да е?

никаква,така описано се изключват един друг фактите.За да е при едни и същи обороти на ДВИГАТЕЛЯ,без да има връзка със скороста,значи съединител/диск/лагер,или първичен вал на скоростната кутия,това остава като варианти.Това са чарколаците,които се въртят (при включена коя да е от скоростите) заедно с двигателя,т.е. винаги с една и съща скорост.

Резонанс, свързан с турбото ?

добре,но САМО ПРИ ВКЛЮЧЕНА коя да е скорост ли???

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е чул добре :hilezh: . То вярно логиката е да е скороста кутия, ма човека пише двигател, а турбото е по-близичко, а и горе-долу тогава влиза в действие доколкото съм карал тди. Ако е съединител е по-скоро стържене и се усеща и по купето.

Редактирано от Archetype
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е чул добре :hilezh: . То вярно логиката е да е скороста кутия, ма човека пише двигател, а турбото е по-близичко. Ако е съединител е по-скоро стържене и се усеща и по купето.

само при включена коя да е скорост и в движение ,това конкретизира ясно мястото много ясно(естествено ако информацията е коректна) ,вярно,че може да е турбо и/или изпускателен тракт,но къде е връзката с включена скорост и кола в движение?

За мен вниманието към скоростната кутия,но все пак да я покара колата някой,който разбира,не да се сменят така напосоки чаркове.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако имате други мнения моля споделете ги, а на онези които вече са го направили БЛАГОДАРЯ МНОГО....:hilezh:

Както каза NIKO най-добре да качиш някой, който ги усеща тия неща, ама да е доверен.
Да ти кажа чесно нямам никакъв човек на когото да се доверя за това се обръщам към вас за помощ!!! Редактирано от Zarko Moskov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имате други мнения моля споделете ги, а на онези които вече са го направили БЛАГОДАРЯ МНОГО....:hilezh: Да ти кажа чесно нямам никакъв човек на когото да се доверя за това се обръщам към вас за помощ!!!

Откъде си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А стига се карахте ве а пича с вибрациите да отиде на една диагностика и да се подготви психически за един маховик ;)

сърце не ми даде да го спомена....,ма може ли да си толкова жесток..... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Отстрани ли проблема колега? При мен са същите симптоми. Ходих в сервиз смениха опорния лагер на кардана, защото беше заминал, но проблема си остана. Смятах да взема 2 полуоски от някоя морга за проба понеже в сервиза се съмняват за евентуален проблем в тях. Но като прочетох темата вече се съмнявам да е проблема в тях. Моля някой ако е имал същия проблем и вече е отстранен да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа,от скоро и аз съм със същите симптоми.Появиха се тези вибрации почти изведнъж,за два три дни.Когато ускорявам плавно и по равно или в спускане няма проблем,когато оба4е я настъпя и то в баир вибрира яко около 2000 оборота.Бях пуснал тема за мека връзка за6тото незнам да ли б4-ката има такава и незнам какво е състоянието на фланеца с пружините който трябва да предодвратяват вибрации.1з няма демфер и съединителя ми е на 10к километра.

Мисля си че ако не е нещо по генерацията ще е от управлението на двигателя и помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
проблема е че вибрацията се появява от 1800 до 2200 оборота,няма значение на коя скрост съм, след това изчева, но по време на вибрацията цялата кола тресе. Ходих на "майстор" и той ми каза че тази вибрация може да е от вътрешни карета,сменихме ги но същата работа.

Моля приятели ако някой е имал същият проблем или знае разрешаването му да ми помогне....предварително благодаря.

Имах същия проблем.Оказа се външно каре. Странното е,че не се чуваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,тези симптоми са на маховика за съжаление.Не винаги ако маховика е разбит има вибрации на свободен ход.Заслушайте се в диапазона на оборотите когато тресе дали има и леко звънтене или по-точно жужене в скоростите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...