Saint_ Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Някой може ли да сподели каква е разликата между A4 1.8T B6 (code engine - BFB vs BEX). Първият е 163 к.с. а вторият 190 к.с. Разликата от софтуера ли е или има и конструкционни разлики?Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Не е само в софтуера. BEX е единственият 1.8Т с различен "хардуер" от тези, които се монтират на B6. Всъщност вътре в самия мотор няма разлики, но дюзи, турбина, кулер и др. са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saint_ Публикувано 29 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2009 Това значи ли, че по-наточения BEX е и по-чуплив? Всъщност някой притежава ли този мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saint_ Публикувано 29 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2009 От всичко което изчетох и намерих в интернет мога да кажа, че единствената разлика която виждам по хардуера е разлика в интерклулерите. Изчеток ЕТКА-то и сравних всеки от главните компоненти и само това забелязах като разлика. Ето и снимков материял: - BEX - 190 hp - BFB - 163 hpДруго което ми направи впечатление е, че самият блок е еднакъв от 1.6 до 2.0 без значение дали е с турбо или не. или Всички други компоненти като колянов вал, разпределителен вал, охладителна система, тубото, горивна система е еднакво.Другата разлика от двете коли е в ръчната скоростна кутия, едната е със 5 степенна а другата с 6 степенна. От гледна точка на теорията това на пръв поглед, сега да каже някои от страна на практиката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 30 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2009 избързал си с теорията btw.. не е вярно че едната е с 5, другата със 6 скорости - моята е BFB със 6 скорости разликите са както посочи в интеркулерите, едната е с 1, а другата с 2. Разлика има и в биели, инжектори, турбина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
utresteb Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Hora Molq za pomo6t iskam da razbera za moq dvigatel ot skoro go imam Audi-to i e 1.8 T dvigatela e AEB i nz kakva modifikaciq e ? imam mnogo komentari za toq dvigatel i malko sumneniq iskam da nay4a kakuv e su6tnost. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 (Редактирано) Hora Molq za pomo6t iskam da razbera za moq dvigatel ot skoro go imam Audi-to i e 1.8 T dvigatela e AEB i nz kakva modifikaciq e ? imam mnogo komentari za toq dvigatel i malko sumneniq iskam da nay4a kakuv e su6tnost.Нерде BFB нерде AEB,нерде шльокавица шрифт .Принципно е първото изобретено 1.8 Т 150 к.с . и прародител на BFB и BEX,за които става въпрос в темата,но твоя може да е няква специална разработка на военните ,иначе въпроса ти звучи като Иване как се казваш Редактирано 26 Април 2010 от 4ring avus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ni1K Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Турбото е К03s спрямо К03Колекторите са различни.Дюзите също.Маховика е различен.Спирачките са 312мм, на 163кс са 288мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Аз съм с BFB и фабрично съм с 312мм. дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ni1K Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/509903-BEX-Engine-Information-Thread Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 15 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 Турбината на BEX e K03-073. A на 163-коньовата версия е К03-029. Разликите в двете е по-голямото компресорно колело на 073. Това знам аз като разлика относно турбо. Другите неща като дюзи и софт не знам колко точно се различават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milkonti Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 (Редактирано) На 28.07.2009 г. at 16:33, Saint_ написа: Някой може ли да сподели каква е разликата между A4 1.8T B6 (code engine - BFB vs BEX). Първият е 163 к.с. а вторият 190 к.с. Разликата от софтуера ли е или има и конструкционни разлики? Мерси предварително! Здравейте, имам BEX мотор, главата съвместима ли е с BFB, ако може да помогнете. Благодаря. Редактирано 18 Ноември 2020 от Milkonti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Съвместима е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milkonti Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 (Редактирано) Здравей, оказа се, че главата е от AEB 058103373 има EGR Аудито е 2004г., за нея би ли ми дал съвет.Благодаря. Редактирано 20 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 АЕВ няма егр(по-точно е SAI система), а твойта има. Според мен трябва да търсиш глава от AVJ, BEX, BFB, това са надлъжните мотори. Стават и от напречен, примерно AUM, ARX, AUQ, ARY. Те са със SAI система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milkonti Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 (Редактирано) Интересно е че свалих егр от главата има отвор но е доста по-малък от отвора на егр, възможно ли е . Редактирано 20 Ноември 2020 от Milkonti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 21 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 Да, така са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milkonti Публикувано 21 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 (Редактирано) Извинявай, не разбрах ще стане ли за моя двигател тази глава, след като е с тази система SAI. Преди 6 часа, Онуфри написа: Да, така са. @Milkonti Редактирано 21 Ноември 2020 от Milkonti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 21 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 Главата от АЕВ няма SAIсистема, ако я монтираш тази система няма да работи. Иначе може да се монтира, съвпада към блока, валове, колектори и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milkonti Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Извинявай, дано не ти досадя, наистина гледах доста АЕВ глави и нямат такъв отвор за SAI система, но тази конкретно АЕВ с номер 058103373 ИМА, което ме озадачава доста, понеже не съм се интересувал досега. От нея свалих EGR и има отвор, (всъщност затова я взех, видях EGR на главата) но отвора е доста по -малък от отвора на клапана, за което ти каза , че е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Ако има отвор ще работи, въпреки че аз не съм виждал АЕВ със SAI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milkonti Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 В момента съм с ARY , понеже вече смених една глава, това ще е втора смяна на глава след 40 000 км., колата е на газ, и отново на 4 цилиндър няма компресия. Според теб, какъв е възможния проблем, все на 4 цилиндър се прецаква,нещо в цилиндъра ли да търся, в инжектори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Клапаните ли изгарят? Ако е така, нищо чудно да пикае бензинова дюза и да вдига температурата в цилиндъра. При работа на газ също ще изпуска ако не се спира помпата при превключване на газ. Би трябвало да притриса ако му е повечко горивото на този цилиндър. Свещта на четвърти цилиндър с различен цвят ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milkonti Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 (Редактирано) Все още не съм свалил главата, карам я така, претриса на обороти и най-вече до 1700-2000, след това не се усеща толкова, но грешките са на 4 цилиндър, ( misfire detected cylinder 4), мерих компресия - 8 и малко, при 11 и нещо на останалите, свещта е опушена определено. Редактирано 22 Ноември 2020 от Milkonti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 22 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2020 Ако ти се занимава размени бензиновите дюзи преди да разглобиш, като преди да ги размениш бележи коя е от четвърти цилиндър. Покарай и виж дали на друг цилиндър свещта ще промени цвета си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване