cvetan83 Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Вече навъртях около 2000 км с работеща помпа и KJ-емулатора и впечатлението е, че карам коренно различен автомобил, доста по пъргав от преди при рязко подаване на газ което се забелязва осново на градско, пали от 4-върт всеки път, оборотите са бетон винаги с две думи съм повече от доволен. Единственото и най важно условие за да се ползва KJ-емулатора е всичко по инжекциона да работи в норма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
myro Публикувано 12 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2010 моя го изхвърлиха защото ми изгоря помпата а нещо по компютара и като я оправяха ми спряха помпата като карам на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
androalex Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 Аз само чета ама да се обадя от (коневръза), не виждам проблем че върти помпата , не знам колко струва нова и от автоморга , но я приемаме за консуматив и готово. И колко струва качествен KJ- емулатор(стоп),и каква марка? И колко струва тоя ( консуматив) ЕПН-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Помпата струва 250лв (Чешки Бош) и изкарва 2 години обикновено. При положение, че караш на газ според мен не е оферта да се сменя толкова често Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 ейййййййй защо не написахте това в събота един приятел продаде резервоар за АВК с помпата за 50 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 На АБК помпата е с друго налягане, не става за мех. инжекцион, така че не съжалявай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 (Редактирано) Темата е стара, но мисля че точно в нея е мястото да попитам някой може ли да сподели (или да предложи схема) как точно е изграден KJ-емулатора (или KJ-stop, не знам как е по-правилно). До колкото разбирам тази приставка се слага с цел да захрани ЕРН с ток около 70 mA. с поляритет на затваряне за да се задържи налягането на бензина в горната камера на инжекциона под прага на задействане на механичните инжектори. Та въпросът ми е какво точно представлява като схема емулатора, предполагам не е обикновенно реле което при подаване на сигнал за сработване просто захранва бобината на регулатора с необходимия поляритет на затваряне, а може би някаква електроника изградена като генератор на ток с цел поддържане на тези 70 mA върху бобината на ел. магнита (виждам че има и тример за настройка) и необходимият поляритет , или просто един по-мощен резистор с точно подбрана стойност Предполагам за това става въпрос:http://www.lpg-bg.com/images/articles/emul_e08b.jpgPS. Ще се радвам по-запознатите да ме поправят ако нещо съм сгрешил в разсъжденията си Редактирано 29 Март 2012 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 (Редактирано) Ако говорим за KJ-stop:Прави точно това, което пишеш, но и "емулира" (с някакъв резистор) наличие на ЕРН към ЕКУ-то на колата за да не записва грешка, когато е на газ. Не съм отварял такова за да видя какво има в него, но дори и реле с двойни превключващи контакти и два резистора биха свършили работа. Единия резистор е за да подаде необходимия ток към ЕРН, а втория свързан паралелно към веригата за ЕКУ-то за да го "лъже" че ЕРН го има докато караш на газ. Общо взето е елементарна работа, но трябва да се комутират двата кабела от и към ЕРН. Редактирано 29 Март 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 Ако говорим за KJ-stop:...............Да точно това имах предвид, но ми беше интересно да видя хардуерно как е направено, и по-точно как са изпълнили "комутацията" към ЕРН така че в момента на изключването му, и включването на "лъжливия" резистор управляващият блок да не регистрира грешка. Може би първо спаралелват "лъжливия" резистор към веригата на ЕРН, и тогава отсъединяват и пренасочват бобината на регулатора .... Търсих и в руските сайтова, но без успех. Там ЕРН май го водят ЭГРД. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 Да на руски е ЕГРД. При ЕРН може да не записва грешка веднага - трябва да се провери с ВАГ-КОМ. Все пак ако се свърже в паралел резистора и самия ЕРН ЕКУ-то би трябвало веднага да запише грешка защото тока от управлението ще нарастне двойно . Ако някой колега ползва KJ-stop може да го отвори и снима да видим какви карантии има вътре . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirogabi Публикувано 30 Май 2012 Доклад Share Публикувано 30 Май 2012 След като смених дюзи, ел.регулатор, и още няколко неща реших да се възползвам от K-j емулатора и включих помпата по време на газ. Като резултат в сравнение с предишната схема (Тема) (K-J емулатор+спряна помпа и допълнителен потенциометър който да компенсира олекването на клапата) колата сега пали винаги от първият път и на газ и на бензин,по-рязко реагира при подаване на газ, оборотите се бетонираха (преди след 20-30 км на газ клапата тотално олекваше и при движение имаше клатене с около 150 об/мин, а ако коригирам повече от допълнителния потенциометър оборотите след преминаване от бензин на газ бяха много високи) сега преминаването бензин-газ и газ-бензин е почти не забележимо, при включване на всички възможни консуматори няма клатене или падане на оборотите ( при предишната схема винаги имаше колебание според товара на консуматорите и особено климатика), с две думи сега и на двете горива колата работи идентично.П.П. Причината да спра помпата преди време бе, че при рязко подаване на газ понякога гърмеше защото от дюзите пускаше бензин, но след като ги смених реших да пусна помпата ефекта е поразителен, но е важно дюзите и ел.регулатора да са 100% изправни за да не пускат бензин.колега ще ми кажеш ли все още ли използваш kj stop със включена бензинова помпа и има ли някакви проблеми или рискове да се прецака по бързо регулатора за налягане.Чудя се дали да слагам kj stop защото през 20 км. ми омръзна да превключвам на бензин за малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Е това вече и мен ме интересува??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wagen Публикувано 9 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2021 Подробно обяснено тук AEB 377 Понеже и аз доста я търсих дано е полезна .... С малко уточнение или корекция по мое измерване постоянотоковото съпротивление на ЕГРД е 20 ома при последователно свързан 100 ома тока в този клон се получава да е 0,12 Ампера което води до пад от 2,4в на ЕГРД и 12В на съпротивлението -> мощноста разсейвана върху резистора е 1,4Вата а върху ЕГРД е 0,288вата -> съпротивленията по 100 ома от схемата трябва да бъдат по 2 вата тук не е ясно тези 0,288вата или 120мА през ЕГРД дали са пагубни за него ? сглобих тази схема но със 120 ома резистори така тока е 100мА на сухо ( извадени дюзи в бурканчета ) и грам не пуска бензин блокирано реле за бензин ръчно вдигам дебитомера до край и не пуска , но като запаля и мина на газ тресе и се дави от някъде все пак влиза и бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване