Nikieva Публикувано 11 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2009 Абе Валъо,как да го вкара този бензин,като е спряна помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 (Редактирано) Говоря за случая, когато караш на бензин и се спускаш по наклон на скорост - тогава без ППХ (както си откачил 2-ро краче на ЕКУ-то) през дюзите минава бензин, който в последствие дави двигателя и гасне или се получават детонации (припуква в ауспуха). Когато си на газ няма как да вкарва бензин при спряна помпа стига да са изправни дюзите - да затварят. Редактирано 12 Септември 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 ИМа един единствен недостатък,малко затруднява паленето на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Е, то не може това в онова и душата в рая . Може би с нов потенциометър ще е най-добре, но като няма трябва да се приспособи някак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Е то и с чисто нов ,пак има нужда от емулатор,иначе клапата "олеква" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2009 ИМа един единствен недостатък,малко затруднява паленето на бензин Глупости,объркал съм се,беше се разтекъл силикона и запушил дупката на байпаса към ст.моторче.Колеги няма ли някой друг ,който да ползва въпросния емулатор,да напише отзиви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 11 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2009 При мен не се получи с тази схема , поне ефект никакъв не усетих. Не знам дали е нормално маса (на двигателя) спрямо средно краче да дава -0.62V ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2009 Точно това е идеята - 06.В стабилизирани от прехода на диода при ниски обороти, без значение в какво състояние е потенциометъра (имам впредвид износване) . При обороти различни от ниските би трябвало това напрежение да варира в зависимост от положението на клапата на дебитомера и потенциометъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 12 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 това добре, но като "олекна" клапата - пак си угасна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 Така е, когато олекне клапата се вдига много нагоре и съответно опорното напрежение от потенциометъра преодолява 0.6В от прехода на диода. С една дума работи точно така както трябва. Тази схема се слага обикновено ако двигателя се кара на бензин и потенциометъра е доста износен в долния край - т.е. клапата не "олеква" и всичко си работи нормално. При газ обаче нещата са други. Тъй като въздуха я увлича много нагоре, просто няма начин да се спазят показанията в норма. Единственото решение за това (може би защото още не съм го пробвал) е да се монтира потенциометъра на дроселовите клапи - т.е. да се командва от педала на газта. По този начин, обаче може да има има странични ефекти при рязко подаване на газ на бензин - трябва да се експериментира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 12 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 явно грешно съм разбрал какво прави тоя делител на напрежение ... при мен потенциометъра е в чудесно здраве, само не знам как да измисля това олекване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 В това е въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 12 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 с емулатора,който се слага на ел регулатоеа на налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 12 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 Или моя вариант с допълнителния потенциометър, до сега съм минал около 10 000 км, а колата е гаснала само няколко пъти което в сравнение с предишното гаснене на всяко трето спиране е много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 да,ама твоя вариант ограничава в целия диапазон,с което се променя цялостно работата,макар и незабележимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 13 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 схемата с потенциометъра при мен не работи, а какъв е този емулатор на ел. регулатор на налягането ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 13 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 Ами регулира посредтвом подаване на ток,около 70мА ел хидравличния регулатор да е в такова положение,че да не пуска бензин към дюзите,така клапата не улеква.Струва към 25 кинта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 След като смених дюзи, ел.регулатор, и още няколко неща реших да се възползвам от K-j емулатора и включих помпата по време на газ. Като резултат в сравнение с предишната схема (Тема) (K-J емулатор+спряна помпа и допълнителен потенциометър който да компенсира олекването на клапата) колата сега пали винаги от първият път и на газ и на бензин,по-рязко реагира при подаване на газ, оборотите се бетонираха (преди след 20-30 км на газ клапата тотално олекваше и при движение имаше клатене с около 150 об/мин, а ако коригирам повече от допълнителния потенциометър оборотите след преминаване от бензин на газ бяха много високи) сега преминаването бензин-газ и газ-бензин е почти не забележимо, при включване на всички възможни консуматори няма клатене или падане на оборотите ( при предишната схема винаги имаше колебание според товара на консуматорите и особено климатика), с две думи сега и на двете горива колата работи идентично.П.П. Причината да спра помпата преди време бе, че при рязко подаване на газ понякога гърмеше защото от дюзите пускаше бензин, но след като ги смених реших да пусна помпата ефекта е поразителен, но е важно дюзите и ел.регулатора да са 100% изправни за да не пускат бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 Това е ефекта от KJ-емулатора , единственото неприятно нещо е, че върти и помпата на инжекциона, когато си на газ и се износва. Другото нещо е ел. регулатор на налягането (ЕРН), в зависимост от тока, който минава през него, когато си на газ (за да не пуска бензин по дюзите) се натоварва и има вероятност ако самия KJ-емулатор не е разчетен добре да изгори (ЕРН-то). Тези две неща мен лично ме спират да поставя KJ-емулатор. Просто сега като покарам по-дълго време и "олекне" клапата на дебитомера превключвам за 1 минута на бензин и после пак връщам на газ и няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 "олекне" клапата на дебитомера превключвам за 1 минута на бензин и после пак връщам на газ и няма проблеми.И това е вариант, но когато жена ми кара колата не и е удобно да следи момента в който да мине на бензин за малко и все кара на бензин заради неудобството, сега обаче нещата се промениха лошото е, че не се знае колко ще изкара помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 колега, от къде мога да си поръчам KJ емулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 Предполагам, че по газ сервизите ги има,а на моята кола е слаган преди 10 год в Италия още при монтажа на газовата и според мен със него механичния инжекцион се държи много по прилично на газ, само остава проблема със амортизирането на помпата, но според мен си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 1 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 тва за помпата е малко спорно,според мен.Ако нямаш газ и си караш на бензин нали пак върти ,то е ясно че има живот и се скъсява,ама,,,,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 Е да де, върти, но поне караш на бензин . Сега ще върти докато караш на газ ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 Е да де, върти, но поне караш на бензин . Сега ще върти докато караш на газ ...Ех да можех да си каркам на бензин щеше да е най добре ама кога ли ще мога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване