Jump to content

Пак за носачите на А4 Б5


didoya

Recommended Posts

Никога не ми е било ясно

Някой ще обесни ли - как точно се вършат тия неща, рециклират се, като се налива нова течност/полиуретан около шарнирните болтове и на мястото на напуканите гумени маншони се слагат нови...това ли е врътката?

 

И рециклажа зависи от пресата и от твърдостта на полиуретана/пластмасата, която се налива в шарнирния болт.

 

Между другото, това с рециклирането не е толкова въшкарски въпрос, защото е практика и извън България, с тая разлика че се прави вероятно много качествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 624
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Искрено пожелавам на всичките колеги с рециклирани носачи , да не се изкорми някой шарнир със 130-140  :bia: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам си достатъчно техническа култура , просто с времето се е доказало, че където мине майстор инж. Бай Ганев, после е... нямам думи :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че най-добре е с ОЕМ-ски носачи за 2000лв.....но едва ли някой ще вложи толкова......

На ценовото дъно са китайските носачи......и въпросът се свежда до - дали един китайски носач е по-здрав от рециклиран оригинален?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не се знае дали LMOто не са китайски :). В порше е имало партиди, ОЕМски носачи - турски. Печати и етикети по желание на продавача...Китаеца и Турците каквото им дадеш това ще произведат, както ти го искаш.А тука номера, че каквато инсталация за производство да сложат колкото и автоматизирана е инж. Ганев , ще се опита да я подобри.

 

Аз съм на мнение че по-добре да е ново в пакета от колкото , да го е барал чич Колю от кварталния гараж, ако ще по-здрави от чисто нови Оригинални да ги прави...

Редактирано от spitfire924
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделът е на 18 години, възможно е Порше вече  да продават и нещо различно от трв и лемфьордер.

За мен дилема дали да рециклирам оригиналния носач (този, за първоначално вградждане, с който е излязла колата от завода) или да го заменя с нещо от комплектите  по $100 не съществува.

Досега съм рециклирал в Жизет срещу окръжна болница за две коли и все още няма разхлопване, а са минали по 30-40к км.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега spitfire924, понякога чичо Колю от кварталния гараж е по-добре да ги направи отколкото бай Китаец........Не знам дали си виждал китайски лагер или да си разглабял китайски велосипед за да видиш за какво става на въпрос..... :)

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моделът е на 18 години, възможно е Порше вече  да продават и нещо различно от трв и лемфьордер.

За мен дилема дали да рециклирам оригиналния носач (този, за първоначално вградждане, с който е излязла колата от завода) или да го заменя с нещо от комплектите  по $100 не съществува.

Досега съм рециклирал в Жизет срещу окръжна болница за две коли и все още няма разхлопване, а са минали по 30-40к км.

Колега би ли споменал за цени на рециклиране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С китайски купени от форума, горните прави се разбиха : десния на 8000 км.  левия на 12000..................и това е при каране с 195/65/15 чисто нови гуми. Китайска работа.....ще си спестя коментара. добре че старите оргинални бяха добре та ги върнах отново тях. Другите засега карат 20к км. Не е нормално да се разтропа нов носач на 8к км. ........... Подържам колата си в доколкото е възможно безупречно състояние но оригинални нови ми се струва малко пресилено за кола над 10 г. И аз мисля да рециклирам като дойде време.

Редактирано от astrapower
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе най-хубавото е, че този майстор не може да запомни имената на клиентите си - те идват само по веднъж wink.gif

 

 

Какви са тия оплювания на рециклираните носачи  и то от хора дето не са виждали такъв.И  цени от 30 лв за брой си е много.Рециклирах преди повече от 50000км в Хасково за 72 лв ВСИЧКИ долни и два горни носача.Единия прав изкара до декември,когато видях ,че му е скъсан маншона.Това при положение ,че бяха смесени някои от тях с афтърмаркет.При взимането ми каза,че оригиналните изкарват по-дълго при рециклаж от менте рециклаж. Смених и двата горни Ибейски на около 40000км.Другите още са си наред.В тоя ГАРАЖ ги знам още от дядо ми ,че работят поне  от 20 години и как не са изтрепали народа и ги търсят още не знам.

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кое не е вярно - като карат толкова километри, би следвало да не си вижда често клиентите, нали?

 

Аз изразявам мнение и не убеждавам никой.. за себе си съм решил. че искам да карам АУДИ, а не купе от АУДИ с части от всякакви изобретатели..

 

То нито вози както Ауди, нито върви като Ауди с разните "подобрения", за които чета от време на време...!

 

Все едно да си лепнеш на Жигулата емблема на Ауди, че да си фукаш с нея, а не с качествата на самата кола.

И ако мислите да ми кажете, че китайските и рециклираните са същите като истинските - по-добре да спрем преди началото ;)

 

Аз не съм някакъв паралия - като нямам пари за оригиналната част и колата стои в гаража, докато събера.

Ако много дълго стои в гаража, значи съм се надскочил и съм заприличал на онези хора, които всички знаем - дето имат само 1 анцуг, 1 маратонки, но карат S класа, а децата им ходят със скъсани обувчици. Всеки познава такива.

Ако това ми се случи я продавам на мига колата и си взимам такава по джоба.. ама да си махна биалетките за 40 лева , щото тропат, да ми наваряват в гараж със стени с плакати Плейбой части, от които ми зависи живота..  ми не, благодаря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не отрича че е най-добре с оем части, въпроса е че има изключения и ти явно не успяваш да проумееш това. Какво предлагаш? За кола дето продажната й цена е 3-4к да се купуват носачи за по 1к единия ли? И като се рециклират оригиналните носачи викаш тва не е Ауди вече :wacko:

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, разбира се, че има изключения.. макар да съм съжалявал за всяко, което съм правил.

 

Например никога не бих дал 1200+ лева за оригиналните ксенони.

 

Но водната ми помпа в Порше е 120 лева - ами много здраве на китайците и арабите с техните за 70-80 лева, нали?

 

От друга страна производителитя трябва да наблегнат на програми за коли на 7+ години.

Видях наскоро такава програма на WV - трябва и Ауди да помогнат на клиентите си.

 

Но едно искам да кажа на всички колеги - обадете си в офиц. сервиз и проверете цената на оригиналната част, преди да се занимавате с глупости!

Понякога ще останете много учудени от разумните цени, а ако частта е много скъпа, то ще се чувствате още по-напред, когато си купувате китайците от Полша, Турция и т.н.

И последно - ако на кутията пише някаква марка, то това значи само, че това е отпечатано, а не че частта е от тази фирма.

Търсете надеждни доставчици, а не гледайте какво пише на кутиите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Например никога не бих дал 1200+ лева за оригиналните ксенони.

 

Но водната ми помпа в Порше е 120 лева - ами много здраве на китайците и арабите с техните за 70-80 лева, нали?

 

От друга страна производителитя трябва да наблегнат на програми за коли на 7+ години.

Видях наскоро такава програма на WV - трябва и Ауди да помогнат на клиентите си.

 

Водната помпа за 120лв е рециклирана. Явно никога не си сменял помпа заради повреда, а само профилактично. Щеше да знаеш, че в случая оригиналната водна помпа може да те остави много неприятно на пътя, поради конструктивен дефект - "пластмасова" турбина със склонност към откачане от оста.

 

В дарукар също има програма 7+.

 

Понеже са ми изтрили коментара ще напиша какво имах предвид:

За подобна позиция (как ако нямаш пари, трябва да изчакаш и как "неоригиналните" части превръщат колата в жигула) трябва да си или технически неграмотен (а ти явно не си) или да използваш колата и за друго, освен за средство за придвижване:).

Като преодолееш момента с "премиум марката" и като натрупаш малко опит, ще разбереш, че в автърмаркет частите няма нищо лошо, дори напротив - понякога са за предпочитане - примерно за спирачната система се предлагат много по-добри от ОЕМ-ските решения.

 

Лонглайф програмата за 1.8т твърдя, че е разрушителна за мотор и турбина. За мен е безумно решението бензинов турбо  мотор (на който с лекота му светва турбината) с 3 литра масло да се кара по 25-30к км между смените.

 

Безумно е решението маслото на автоматите да се води "лайфтайм".

 

Това са само примери, че стара кола се поддържа с малко мислене, което е по-важно от купуването на оригинални ненормално скъпи части.

 

 

ПП Проверявал ли си цената на нова турбинка К03 (нова, не рециклирана) в Порше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм доволен от рециклирането на носачите.

При мен за 4 долни и 2 горни с монтажа ми взеха 240лв. и сега съм на 35хил. и смятам да ги сменям след 2-3 хил. защото почват да хлопат от двете страни и предполагам че всичко ще се развие доста бързо като темпове.

Сега съм намислил да се пробвам с цял нов комплект на BESA Турски.

Дали ще има още колеги които да потвърдят че се изкарвало по 40хил + и най-важното как да си ги поръчам директно от Турция не от БГ.

Аз карам с BESA в момента съм на 14 000км и за сега няма проблем

Редактирано от Don Ceci
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,от 2 год и аз съм с мооg,минах най-много 30к и пак започша да тропа,какшо да купушаме вече не знам?????

о4ебник пу балгарзки можеби :les:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пак да питам, че се чеша озадачено по китарата:

Някои са слагали турски носачи AS Metal

(твърди се, че се продават и като Besa).

Преди няколко години питахме директно завода, казаха, че

алуминиеви носачи за Ауди не правят-само кормилни накрайници.

Днес пак се разрових.

В сайт на български вносител на AS Metal - за Ауди - само накрайници.

В турския сайт на AS Metal - за Ауди - само накрайници.

В руския им сайт - за Ауди - пак само накрайници.

Какви са тези носачи, в крайна сметка?

Кой ги продава и какво продава, щом не фигурират в асортимента на производителя

и официално фирмата не ги предлага никъде на клиентите си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...