Bobu Публикувано 11 Май 2013 Доклад Share Публикувано 11 Май 2013 Никога не ми е било ясноНякой ще обесни ли - как точно се вършат тия неща, рециклират се, като се налива нова течност/полиуретан около шарнирните болтове и на мястото на напуканите гумени маншони се слагат нови...това ли е врътката? И рециклажа зависи от пресата и от твърдостта на полиуретана/пластмасата, която се налива в шарнирния болт. Между другото, това с рециклирането не е толкова въшкарски въпрос, защото е практика и извън България, с тая разлика че се прави вероятно много качествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 Разкапсулова са шарнира.Шлайфа се ябълката и се сменя тефлоновата чашка с подходящ размер.После се капсулова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 Искрено пожелавам на всичките колеги с рециклирани носачи , да не се изкорми някой шарнир със 130-140 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 Ако имаше малко техническа култура, нямаше да напишеш такова "пожелание". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 (Редактирано) Имам си достатъчно техническа култура , просто с времето се е доказало, че където мине майстор инж. Бай Ганев, после е... нямам думи Редактирано 12 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 Разбира се, че най-добре е с ОЕМ-ски носачи за 2000лв.....но едва ли някой ще вложи толкова......На ценовото дъно са китайските носачи......и въпросът се свежда до - дали един китайски носач е по-здрав от рециклиран оригинален? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 (Редактирано) То не се знае дали LMOто не са китайски . В порше е имало партиди, ОЕМски носачи - турски. Печати и етикети по желание на продавача...Китаеца и Турците каквото им дадеш това ще произведат, както ти го искаш.А тука номера, че каквато инсталация за производство да сложат колкото и автоматизирана е инж. Ганев , ще се опита да я подобри. Аз съм на мнение че по-добре да е ново в пакета от колкото , да го е барал чич Колю от кварталния гараж, ако ще по-здрави от чисто нови Оригинални да ги прави... Редактирано 12 Май 2013 от spitfire924 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 (Редактирано) Моделът е на 18 години, възможно е Порше вече да продават и нещо различно от трв и лемфьордер.За мен дилема дали да рециклирам оригиналния носач (този, за първоначално вградждане, с който е излязла колата от завода) или да го заменя с нещо от комплектите по $100 не съществува.Досега съм рециклирал в Жизет срещу окръжна болница за две коли и все още няма разхлопване, а са минали по 30-40к км. Редактирано 12 Май 2013 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 (Редактирано) Колега spitfire924, понякога чичо Колю от кварталния гараж е по-добре да ги направи отколкото бай Китаец........Не знам дали си виждал китайски лагер или да си разглабял китайски велосипед за да видиш за какво става на въпрос..... Редактирано 12 Май 2013 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 Моделът е на 18 години, възможно е Порше вече да продават и нещо различно от трв и лемфьордер.За мен дилема дали да рециклирам оригиналния носач (този, за първоначално вградждане, с който е излязла колата от завода) или да го заменя с нещо от комплектите по $100 не съществува.Досега съм рециклирал в Жизет срещу окръжна болница за две коли и все още няма разхлопване, а са минали по 30-40к км.Колега би ли споменал за цени на рециклиране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 35лв/брой, 30лв за повече бройки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astrapower Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 (Редактирано) С китайски купени от форума, горните прави се разбиха : десния на 8000 км. левия на 12000..................и това е при каране с 195/65/15 чисто нови гуми. Китайска работа.....ще си спестя коментара. добре че старите оргинални бяха добре та ги върнах отново тях. Другите засега карат 20к км. Не е нормално да се разтропа нов носач на 8к км. ........... Подържам колата си в доколкото е възможно безупречно състояние но оригинални нови ми се струва малко пресилено за кола над 10 г. И аз мисля да рециклирам като дойде време. Редактирано 15 Май 2013 от astrapower Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 (Редактирано) Абе най-хубавото е, че този майстор не може да запомни имената на клиентите си - те идват само по веднъж Какви са тия оплювания на рециклираните носачи и то от хора дето не са виждали такъв.И цени от 30 лв за брой си е много.Рециклирах преди повече от 50000км в Хасково за 72 лв ВСИЧКИ долни и два горни носача.Единия прав изкара до декември,когато видях ,че му е скъсан маншона.Това при положение ,че бяха смесени някои от тях с афтърмаркет.При взимането ми каза,че оригиналните изкарват по-дълго при рециклаж от менте рециклаж. Смених и двата горни Ибейски на около 40000км.Другите още са си наред.В тоя ГАРАЖ ги знам още от дядо ми ,че работят поне от 20 години и как не са изтрепали народа и ги търсят още не знам. Редактирано 15 Май 2013 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Че кое не е вярно - като карат толкова километри, би следвало да не си вижда често клиентите, нали? Аз изразявам мнение и не убеждавам никой.. за себе си съм решил. че искам да карам АУДИ, а не купе от АУДИ с части от всякакви изобретатели.. То нито вози както Ауди, нито върви като Ауди с разните "подобрения", за които чета от време на време...! Все едно да си лепнеш на Жигулата емблема на Ауди, че да си фукаш с нея, а не с качествата на самата кола.И ако мислите да ми кажете, че китайските и рециклираните са същите като истинските - по-добре да спрем преди началото Аз не съм някакъв паралия - като нямам пари за оригиналната част и колата стои в гаража, докато събера.Ако много дълго стои в гаража, значи съм се надскочил и съм заприличал на онези хора, които всички знаем - дето имат само 1 анцуг, 1 маратонки, но карат S класа, а децата им ходят със скъсани обувчици. Всеки познава такива.Ако това ми се случи я продавам на мига колата и си взимам такава по джоба.. ама да си махна биалетките за 40 лева , щото тропат, да ми наваряват в гараж със стени с плакати Плейбой части, от които ми зависи живота.. ми не, благодаря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 (Редактирано) Никой не отрича че е най-добре с оем части, въпроса е че има изключения и ти явно не успяваш да проумееш това. Какво предлагаш? За кола дето продажната й цена е 3-4к да се купуват носачи за по 1к единия ли? И като се рециклират оригиналните носачи викаш тва не е Ауди вече Sent from my Nexus S using Tapatalk 2 Редактирано 16 Май 2013 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Да, разбира се, че има изключения.. макар да съм съжалявал за всяко, което съм правил. Например никога не бих дал 1200+ лева за оригиналните ксенони. Но водната ми помпа в Порше е 120 лева - ами много здраве на китайците и арабите с техните за 70-80 лева, нали? От друга страна производителитя трябва да наблегнат на програми за коли на 7+ години.Видях наскоро такава програма на WV - трябва и Ауди да помогнат на клиентите си. Но едно искам да кажа на всички колеги - обадете си в офиц. сервиз и проверете цената на оригиналната част, преди да се занимавате с глупости!Понякога ще останете много учудени от разумните цени, а ако частта е много скъпа, то ще се чувствате още по-напред, когато си купувате китайците от Полша, Турция и т.н.И последно - ако на кутията пише някаква марка, то това значи само, че това е отпечатано, а не че частта е от тази фирма.Търсете надеждни доставчици, а не гледайте какво пише на кутиите.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Съгласен съм с всичко, което написа в този пост Sent from my Nexus S using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 На B6-ца слагам само Лемфьордер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Май 2013 Доклад Share Публикувано 17 Май 2013 Например никога не бих дал 1200+ лева за оригиналните ксенони. Но водната ми помпа в Порше е 120 лева - ами много здраве на китайците и арабите с техните за 70-80 лева, нали? От друга страна производителитя трябва да наблегнат на програми за коли на 7+ години.Видях наскоро такава програма на WV - трябва и Ауди да помогнат на клиентите си. Водната помпа за 120лв е рециклирана. Явно никога не си сменял помпа заради повреда, а само профилактично. Щеше да знаеш, че в случая оригиналната водна помпа може да те остави много неприятно на пътя, поради конструктивен дефект - "пластмасова" турбина със склонност към откачане от оста. В дарукар също има програма 7+. Понеже са ми изтрили коментара ще напиша какво имах предвид:За подобна позиция (как ако нямаш пари, трябва да изчакаш и как "неоригиналните" части превръщат колата в жигула) трябва да си или технически неграмотен (а ти явно не си) или да използваш колата и за друго, освен за средство за придвижване.Като преодолееш момента с "премиум марката" и като натрупаш малко опит, ще разбереш, че в автърмаркет частите няма нищо лошо, дори напротив - понякога са за предпочитане - примерно за спирачната система се предлагат много по-добри от ОЕМ-ските решения. Лонглайф програмата за 1.8т твърдя, че е разрушителна за мотор и турбина. За мен е безумно решението бензинов турбо мотор (на който с лекота му светва турбината) с 3 литра масло да се кара по 25-30к км между смените. Безумно е решението маслото на автоматите да се води "лайфтайм". Това са само примери, че стара кола се поддържа с малко мислене, което е по-важно от купуването на оригинални ненормално скъпи части. ПП Проверявал ли си цената на нова турбинка К03 (нова, не рециклирана) в Порше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_vw Публикувано 18 Май 2013 Доклад Share Публикувано 18 Май 2013 здравейте,от 2 год и аз съм с мооg,минах най-много 30к и пак започша да тропа,какшо да купушаме вече не знам????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 18 Май 2013 Доклад Share Публикувано 18 Май 2013 (Редактирано) Аз лично съм доволен от рециклирането на носачите.При мен за 4 долни и 2 горни с монтажа ми взеха 240лв. и сега съм на 35хил. и смятам да ги сменям след 2-3 хил. защото почват да хлопат от двете страни и предполагам че всичко ще се развие доста бързо като темпове.Сега съм намислил да се пробвам с цял нов комплект на BESA Турски.Дали ще има още колеги които да потвърдят че се изкарвало по 40хил + и най-важното как да си ги поръчам директно от Турция не от БГ.Аз карам с BESA в момента съм на 14 000км и за сега няма проблем Редактирано 18 Май 2013 от Don Ceci Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2013 Доклад Share Публикувано 18 Май 2013 .................. пак започша да тропа,какшо да купушаме вече не знам?????Новия модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 18 Май 2013 Доклад Share Публикувано 18 Май 2013 здравейте,от 2 год и аз съм с мооg,минах най-много 30к и пак започша да тропа,какшо да купушаме вече не знам?????о4ебник пу балгарзки можеби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marty979 Публикувано 18 Май 2013 Доклад Share Публикувано 18 Май 2013 За начало.... Sent from my LT26i using Xparent BlueTapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 19 Май 2013 Доклад Share Публикувано 19 Май 2013 Колеги, пак да питам, че се чеша озадачено по китарата:Някои са слагали турски носачи AS Metal(твърди се, че се продават и като Besa).Преди няколко години питахме директно завода, казаха, чеалуминиеви носачи за Ауди не правят-само кормилни накрайници.Днес пак се разрових.В сайт на български вносител на AS Metal - за Ауди - само накрайници.В турския сайт на AS Metal - за Ауди - само накрайници.В руския им сайт - за Ауди - пак само накрайници.Какви са тези носачи, в крайна сметка?Кой ги продава и какво продава, щом не фигурират в асортимента на производителяи официално фирмата не ги предлага никъде на клиентите си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване