bori Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 колеги и аз да попитам нещо,добре ли е да се сложат тези клапанчета превантивно като предпазна мярка,за да се удължи живота на помпата моята има оригинално два на обратната нафта може да се сложи и на входящата,не знам просто като някаква мярка така да се каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 (Редактирано) По повод на гумената помпичка, която си купих да кажа:+ Взема се горивен маркуч 8мм и се режат парчета 2х5см, взема се половин метър горивен маркуч 12мм (може и да е малко повече, за да може да се извие по-добре), 8-милиметровия се нанизва на гумената помпичка, няма нужда от скоби дори, 12-милиметровия маркуч се нанизва на изхода на помпичката. Може да се сложат скоби, или да се напъхат максимално маркучите един в друг - това пособие е необходимо на всеки, който кара 2.5TDI ! Обезвъздушава идеално, изпълва се системата с нафта, когато е необходимо - ремонти, проблеми и т.н. Колата пали след 3х15 секунди въртене след напълно изсушена система.При отвити тръбички към дюзите и помпане, системата се обезвъздушава, защото тръгва нафта от тях, което малко ме учуди - от къде стига до там горивото при ГНП в покой.- Не може да седи постоянно, защото от топлината под капака гумената помпичката омеква и от смученето на на ГНП се вдлъбва в себе си, което не ми харесва и не знам дали не затруднява дебита на горивото, отделно че сечението се стеснява от ф12 на ф8мм. Редактирано 10 Април 2012 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 колега не знам дали ще има проблем от тази помпичка като седи там мисля че,не защото на френските бангии си е там и няма проблем само че,техните са по твърди и не се смачкват от налягането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 колега не знам дали ще има проблем от тази помпичка като седи там мисля че,не защото на френските бангии си е там и няма проблем само че,техните са по твърди и не се смачкват от наляганетоБори, кои френски са с такива помпички? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Предимно пежа и техните са далеч по-качествени от тия дето се продава масово за 10-на лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 колега optimist е на писал вече и най вече на моторите 1.9тди отиваш в София франс.ауто и си купуваш и си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Предимно пежа и техните са далеч по-качествени от тия дето се продава масово за 10-на лвВсъщност почти всички дизели със старо ГНП, което само си изтегля горивото от резервоара имат такава...без ВАГ! Колегата е прав, че помпичка за 10-на лв не върши работа (както описах по-горе), но е добро попълнение към задължителния сервизен КИТ в багажника, ако карате 2.5ТДИ - спестява много време, акумулатор, мъка на ГНП и други. Предполагам има и други помпи, които ще се сработят и могат да стоят постоянно, вързани в горивната циркулация, ама с тоя капризен мАтор и помпа не искам да експериментирам.Между другото благодарение на тази помпичка успях да установя пропускане в най-високата точка на горивната система - пробката на горивния филтър и вече 2-ри ден не ми се връща нафтата в резервоара - много чест проблем, особено за тези, които поне проверяват защо не ще да пали техния душегуб. (дано не съм избързал с изказването...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 (Редактирано) ! Не слагайте клапан на обратната нафта.====================================================Снимки на клапаните на входяща (възвратен) и изходяща (електромагнит)Поздравhttp://www.snimka.bg/?album;aid=668128==================================================Като спре да работи, търси от къде да избие и започва нафтошуртене. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=112164&view=findpost&p=1829648 Редактирано 10 Май 2012 от bparvanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 23 Май 2012 Доклад Share Публикувано 23 Май 2012 (Редактирано) И аз имам подобен проблем,мотора е ААТ 2.5 петак....Сутрин пали след 5-7 секундно въртене на стартера,след първото палене е чакмак..проблема се появи след като върнах аванса в норми според VAG COM-а,през зимните месеци майстора който ми сменя ангренажа,беше бутнал аванса та по лесно да пали,и независимо от температурата навън ,палеше лесно.Сега след като регулирах аванса,както е по книга сутрин се мъчи.Според ВагКома,стойноста за темп.на входящата нафта е над 200,на загрял мотор,което отговаря на около 90 градуса,което е извън всякакви норми.Вероятно това е причината за проблемния първи старт.Разбрах,че датчика който мери горивната темп.се намира в ГНП-то,питането ми е само той ли е,или има и друг,къде се намира,лесно ли се ремонтира,подменя и въобще възможно ли е....п.с. Имам печка Вебасто и сутрин като я пусна да поработи пали от раз.Проблема е от седмица и засега това са ми наблюденията.Утре сутрин ще мерим стойноста за темп.на нафтата,преди първи старт,да видим какво ще покаже..... Редактирано 23 Май 2012 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Май 2012 Доклад Share Публикувано 24 Май 2012 Тази температура на нафтата, която се вижда при центровката и при мен е извън скалата. При това смених този датчик и пак е така. Явно не е от това. Иначе на канал 7 дава нормални стойности.Това доколкото знам не оказва влияние на паленето. Пробавай с откачен температурен датчик, но без да чакаш подгряването как ще пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 24 Май 2012 Доклад Share Публикувано 24 Май 2012 Тази сутрин пробах така,но изчаках няколко секунди да подгрее,запали, много лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Май 2012 Доклад Share Публикувано 25 Май 2012 Добре, поне се знае, че не е от връщане на горивото.А на колко ти е аванса на канал 4? Пробвай пак без датчик, но не чакай подгряването. Върти веднага като ти угаснат лампите за имобилайзера и еърбега. Да разберем дали то оказва влияние или само аванс е достатъчен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen 88 Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Здравейте при здрви свешщи не връща гориво пак пали трудно стутрен апак при миносови тепрератури 6-тия път а налявата глава 1/3 трета свещ са като нови някакви идей от какво може да е сменил съм и кабелите на свещите с нови и пак греда.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване