Jump to content

100 c4 проблем с парното


audi_lover

Recommended Posts

та прибрирам се вечер няма проблеми,духаше си топло нагласил съм го на 24 сичко точно.сутринта паля и го пускам и духа само отгоре откъм челното стъклко и около краката ми.оптред не духа,отпред имам предвид сичките тези духалки където се закачат ароматизаторчета на амби пур примерно.незнам как се казва затова така го пиша.та едно приятелче ми каза че е някаква настройка от самия климатроник натискам ауто,изключвам компресора и натискам копчето между двете стрелки да духа срещу мене но не става :blackey::( имате ли идея от какво може да е.неможе току така да се прецака до вчера работи изведнъж не :D :D :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така става. Аз както си карах видях един позна и спрях да си полафиме. Като се качих не ще да пали. Бензин да се одавиш, ток да те прибие ама неще. Чисто новата бензинова помпа блокирала :)(на 4 месеца) . Айде нова щото сме паралии и сме ги начукали, ама така е в БГ с тоо убав бендзин.

Най вероятно ти е заседнало нещото, което насочва струята каде да духа и ще трябва да се разваля нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 01с изписва сега прверих 11.5 и 08.7 като грешки.и двете мигат !!!

11.5-Централна клапа-постоянно блокирала

08.7-Клапа за регулиране на температурата-непостоянно блокирала

понеже не съм запознат какво значат тези двете твърдения,как се отсртанява този проблем??

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже не съм запознат какво значат тези двете твърдения,как се отсртанява този проблем??

Ремонт на старите блокирали моторчета или нови такива. :angry:

Цената на ново такова е около 300 лева... с ДДС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен това ми е интересно.бачка си без ама без никакъв проблем,и и зведнъж бам сичко умира а и сега идва и зима и не ми се мисли.пак затопля ама бая бая по бавно :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега му е дошло времето да се развали :respekt: Ослушай се когато натискаш средното копче между стрелките,за обдухване на средната линия, дали изобщо штрака нещо?Ако не, значи моторчето се е прецакало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е заседнала клапата просто поразгледай и опитай да разглобиш приводния механизъм и да го раздвижиш и при мен бяха заседнали клапи и се оправиха по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се свали приводния механизъм и да се обслужи - почистване на колектора на ел. моторчето, гресиране на зъбните предавки на приводния механизъм, напръскване с контактен спрей на потенциометъра отчитащ текущата позиция. Работа за 30 мин. (разрови се във форума има и снимки как се почиства). Има само едно неприятно нещо - за да се свали въпросния приводен механизъм си трябва яко разглобяване - 4-5 часа, не питай от къде знам B) . Този приводен механизъм е на общо тяло с този за обдухването на предното стъкло, който така или иначе също ще ти откаже скоро (пак не питай от къде знам :respekt: ) - така, че като ги сваляш направо обслужи и него. Неприятно е, но на тези годинки се налага. Моите и 2-та прриводни механизма са Бош, но правени във Франция - вероятно затова са сдали багажа. Успех ;) Мой съвет е да не си губиш времето с раздвижвания и т.н., а направо да ги обслужиш ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...