Jump to content

Темпомат (Cruise control) A4 B6


stilko

Recommended Posts

Колеги моля за малко помощ. Вчера монтирах нов модул и лосче за темпомат но нещата  не се получиха и цялата кола свети. Трябва ли да пускам допълнителен кабел?

post-80964-0-68317700-1435487703_thumb.j

post-80964-0-40003000-1435487705_thumb.j

post-80964-0-18338600-1435487707_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен монтиране трябва и кодиране на модула. За кабелчето сам трябва да си отговориш, защото не се вижда много, цитирам:15. Проверете дали имате кабел на 5-ти пин на черната букса за модула на кормилната колона. Трябва да е в цвят СИН+ЗЕЛЕН. Кодирането и калибрирането не се получава от първия път, от личен опит! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега. Сега ще ходя за кабел и после ще го вържа и кодирам. Много ти благодаря за отговора

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Въпреки, че по-лесно се намира модул от А6, за съжаление не става на А4. Обратното обаче се получава успешно: от А4 на А6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги момчето от което закупих модула твърди че е свален от А4 така че някой ще каже ли ще стане или няма да стане за да знам дали да го слагам изобщо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя модул мисля, че беше на обява в прееБалник-а и наистина в описанието пишеше, че става за А4.Ама като видях номера и ми стана ясно, че не става.Колегата по-горе ти е писал вече, че не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те затова за Б6 модулите държат цена, търсят се и нямат заместители от по-високия клас А6, А8, където темпомата е почти винаги наличен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги имам следният въпрос:имам ауди А4 Б6 2.4 номера на модула е 8E0 953 549 F мога ли да го сменя от на А6 номера му е (4F0953549A)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратко и ясно - НЕ!

 

А8 и А6 могат да ползват модула от А4, обратното НЕ!

 

И ако се беше загледал в началото на тази страница, щеше да видиш, че е писано вече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не е само зелен. Зелено-син е, но ако е малко тъмно като го гледаш, лесно ще сбъркаш.

Така или иначе щом го има цвета му не е от такова значение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,изникна ми следния проблем:

 
16952 - Cruise Control Switch (E45) 
            P0568 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1344 /min
                    Torque: 156.0 Nm
                    Speed: 53.0 km/h
                    Load: 36.1 %
                    Voltage: 13.53 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 1.0
Cruise control си работеше нормално,сега не иска да се включи,до колкото прочетох е някаква разкачена връзка??? 4F е моделът,някой ако е имал подобен проблем,моля да сподели решението.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно е да намериш друга ръчка за проба. За тази модула казва, че сигнала е "неприемлив". Т.е. може да подава повече от една команда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте,

 

С 3 лъчев волан(кожен) съм с превключване на скоростите от волана. Имам ли модул за темпомат? Кората ми е такава, че няма отвор за друга ръчка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората с дупка за ръчката идва в комплекта на темпомата. 

 

Вероятно при теб т. нар. "спирала" на волана - управляващата електроника за функците на волана и другите ръчки, поддържа темпомат.

 

 

Със сигурност могат да ти отговорят единствено в Порше запад, които ще проверят по номера на рамата. Имай ендо на ум, защото на мен първо ми казаха, че ще стане, но после се оказа, че няма да стане (аз обаче нямам мултифункц. волан). В крайна сметка се оказа, че колите в мултифункц. волан имат заготовката и за темпомат.

 

В Порще запад, за Ауди 8К 1.8 TFSI, ръчка, ми взеха 900 лева за смяна на спиралата (комлект заедно с ръчките за чистачки, мигачи, темпомат и кората), труда и програмирането. Хубавото е, че регистрираха темпомата в системата на ауди в Германия и ако се наложи да се пипа по компа, тази кола вече излиза с темпомат и няма шанс да се прецакат настройките. Дават и гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави го А4 В8 настрани, щото общото с В6-В7 е само А4, и толкова!

Сега към колегата - щом има каквито и да било копчета по волана, значи модула е правилния и ще минеш само с лостче и изрязване на кората, ако не намериш готова. После активиране и готово!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се пита в официалния представител поне дали кората не се продава няма да навреди, според мен. А и не би трябвало да е скъпа.

Иначе и аз казвам, че ако е с мултиф. волан би трябвало да стане без смяна на модуа.

Редактирано от SpaceBo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...