Tanplast Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 (Редактирано) .............. Редактирано 28 Февруари 2012 от Tanplast Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilko Публикувано 1 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2012 Ето това са различните нива на оборудване и различните модули на волана колеги.LowlineВолани: Стандартен волан (4 спици)Функции: Бордови компютърOEM номер: 8E0 953 549 F, 8E0 953 549 SMidlineВолани: Стандартен волан (4 спици), Спортен волан (3 спици), Мултифункционален воланФункции: Бордови компютър, Темпомат, МултифункцииOEM номер: 8E0 953 549 L, 8E0 953 549 NHighlineВолани: Стандартен волан (4 спици), Спортен волан (3 спици), Мултифункционален воланФункции: Бордови компютър, Темпомат, Мултифункции, Отопление на воланаOEM номер: 8E0 953 549 M, 8E0 953 549 P, 8E0 953 549 Q, 8E0 953 549 RМодули подходящи за Бордови компютър8E0 953 549 F, S, L, N, M, P, Q и RМодули подходящи за Темпомат или Мултифункция8E0 953 549 L, N, M, P, Q и RМодули подходящи за Отопление на волана8E0 953 549 M, P, Q и R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motochamp125 Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Здравейте, има ли как да разбера какъв е модула на кормилотослед като му е паднало етикетчето и няма номер.. там където се включва буксата отзад от 4 то 7 краче ги няма, значи ли това че модула не става за тампомат или ок? има ли как да го проуча ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 10 Март 2012 Доклад Share Публикувано 10 Март 2012 Здравейте, има ли как да разбера какъв е модула на кормилотослед като му е паднало етикетчето и няма номер.. там където се включва буксата отзад от 4 то 7 краче ги няма, значи ли това че модула не става за тампомат или ок? има ли как да го проуча ?Закачаш го на колата и закачаш диагностиката. За буквите накрая ти е ясно вече.Другия вариант е да го разглобиш и ще разбереш - модулите с букви F и S нямат пинове на мястото на буксата за темпомата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kappa Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 здравейте моя волан е с 3 спици и от по горе написаното излиза ли 4е може да му се сложи темпомат без да се сменя модула незнам на кои букви завършва защото още не съм я закачал на ВАГКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 здравейте моя волан е с 3 спици и от по горе написаното излиза ли 4е може да му се сложи темпомат без да се сменя модула незнам на кои букви завършва защото още не съм я закачал на ВАГКОМАко можеш да надникнеш да я видиш буквата, ще разбереш без да я закачаш, но за тази цел трябва да свалиш горната кора над волана.Другия начин е с VAG-COMа - просто влизаш в модула и го виждаш кой номер е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kappa Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Ако можеш да надникнеш да я видиш буквата, ще разбереш без да я закачаш, но за тази цел трябва да свалиш горната кора над волана.Другия начин е с VAG-COMа - просто влизаш в модула и го виждаш кой номер е Може би утре ще я закача и ще видя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kappa Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 Закачих я на компа и излезна 4е модула ми завършва на "S" това означава ,че няма да мога да сложа автопилот . Някой може ли да ми каже колко струва да си зема модул , който поддържа темпомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2012 Между другото с 5-6 по-дълги прехода из България се убедих, че всяка стотинка, дадена за темпомата, е дадена заслужено! Още повече като се вземе предвид прехода по магистрала. По мое лично мнение с употребата на темпомата горивото се задържа доста по-дълго време в резервоара! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papaone Публикувано 28 Август 2012 Доклад Share Публикувано 28 Август 2012 (Редактирано) Привет, да допълня темата - днес монтирах Темпомат на A4 2001г 1,9 TDI с модул 8E0 953 549 К - същия е с подгряване на волана и монтажа мина безпроблемно, с изключение на скапания датчик на съединителя!Лостчето закупих ново от тук за 55 лв: http://www.avtosklad.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%87%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8/car/audi-a4-2000-11-2004-11/page/1 Редактирано 28 Август 2012 от papaone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xterm Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Как стоят нещата с ауди а3 1.9 tdi 2000 година ALH мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 11 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2012 ЗдравейтеИдеята на нашите коли за монтиране на темпомат е невероятна.Исках да споделя един сайт от който има лостове на много добри цени.За пример цената за лост за А3 е 37 лв (след запитване в сайта)това е сайтаhttp://www.avtosklad.bg/product/id/52284не съм му рекламодател или нещо.. просто дори и в форума тук и по моргите ми искат 2 пъти повече за лосче което ще е оригинално но на 15 години )Благодаря дано съм бил полезен.Ако се счита за реклама нещо изтриите мнението ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nemak Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 ЗдравейтеИдеята на нашите коли за монтиране на темпомат е невероятна.Исках да споделя един сайт от който има лостове на много добри цени.За пример цената за лост за А3 е 37 лв (след запитване в сайта)това е сайтаhttp://www.avtosklad.bg/product/id/52284не съм му рекламодател или нещо.. просто дори и в форума тук и по моргите ми искат 2 пъти повече за лосче което ще е оригинално но на 15 години )Благодаря дано съм бил полезен.Ако се счита за реклама нещо изтриите мнението ми Хиляди благодарности! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantamaniaka Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 Един въпрос.Преди малко сканирах с ваг кома за този модул дали го имам и с каква букса е накрая.Възможно ли е изобщо да го нямам?Защотото ваг кома ми изписва съобщение че няма отговор от контролера ?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 12 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2012 (Редактирано) Ако като натиснеш съединителя не спира автопилота, си провери машинката на педала =) Това за б6 Редактирано 12 Септември 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Ако като натиснеш съединителя не спира автопилота, си провери машинката на педала =) Това за б6или си прекодирай колата на ръчни скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 14 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2012 Един въпрос.Преди малко сканирах с ваг кома за този модул дали го имам и с каква букса е накрая.Възможно ли е изобщо да го нямам?Защотото ваг кома ми изписва съобщение че няма отговор от контролера ?БлагодаряАуди А3 8L няма такъв модул. Ти май беше с дизелак, за тях имаше решение - беше писано из темите във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Колеги помагайте.Монтирах си темпомат-модула и лостчето.Извършвам кодирането както е описано на първа страница,но стигна ли до кодирането на АБС-а вкарвам логина,а на кодинга не ми дава да впиша кода и прекъсва връзката с АБС-а.Сега ми светят ESP-то,ABS-а и BRAKE.Aко може някой да помогне със съвет какво да направя за да извърша кодирането правилно.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Прочети внимателно и следвай стъпка по стъпка!И аз уж всичко правих както е описано, пък все не се получаваше, докато накрая си намерих грешката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Прочети внимателно и следвай стъпка по стъпка!И аз уж всичко правих както е описано, пък все не се получаваше, докато накрая си намерих грешката...ОК утре ще пробвам,ако ще и 100 пъти.Докато успея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Здравейте колеги.Моля за помощ,защото не мога да кодирам автопилота след монтажа.Извършвам стъпките от първа страница,но стигна ли до кодирането на АБС-а връзката с контролера се разпада и се налага да изключа и след това да включа контакта за да се свърже пак със АБС контролера.В момента ЕКУ-то на колата не разпознава ЕКУ-то на АБС-а.Колата е АУДИ А4 Б6 2.0АЛТ 2002г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bidjito Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 (Редактирано) Аз да питам, в Благоевград или региона има ли някой от форума, който може да ми монтира, инсталира темпомат. Ауди А4 B6 1.9TDI Quattro '04 год AVF двигател, но модула на каква буква завършва незнам. Редактирано 2 Октомври 2012 от bidjito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Здравейте колеги.Моля за помощ,защото не мога да кодирам автопилота след монтажа.Извършвам стъпките от първа страница,но стигна ли до кодирането на АБС-а връзката с контролера се разпада и се налага да изключа и след това да включа контакта за да се свърже пак със АБС контролера.В момента ЕКУ-то на колата не разпознава ЕКУ-то на АБС-а.Колата е АУДИ А4 Б6 2.0АЛТ 2002г. Пробвай с друг кабел и комп, т.е. на друга система дали пак така ще прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Пробвай с друг кабел и комп, т.е. на друга система дали пак така ще прави.ОК колега.Пробвах с един и същ кабел на PC и лаптоп,но няма промяна.Случайно да не бъркам тук-След като стигна до Adaptation Channel 081,като въведа 00111 давам test след това save,но като проверя дали се е записала стойността 00111 виждам,че пак си е 0.Другото при кодиране на АБС-а въвеждам стойности 09275 за login и 04575 за coding,защото колата ми е Ауди А4 2.0 бензин със 17" джанти ръчни скорости.Веднага след като опитам да въведа coding-а връзката с АБС-прекъсва и за да се свържа отново трябва да изключа и включа контакта.Ако може кажи ми като по-разбиращ дали имам грешка при въвеждането тези стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 -> wiki.ross-tech.com -> Steering Angle SensorAdaptation Channel 081: Vehicle Data Learning To start the process for vehicle data (VIN) learning, enter/save 00111 as new value.Нищо не пише за Адаптация на 081 канал на ABS-модула...-> wiki.ross-tech.com -> ABS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts