Jump to content

Темпомат (Cruise control) A4 B6


stilko

Recommended Posts

-> wiki.ross-tech.com -> Steering Angle Sensor

Нищо не пише за Адаптация на 081 канал на ABS-модула...

-> wiki.ross-tech.com -> ABS

Това за 081 канал се отнася за [16] Steering Wheel.Ако може да ми обясниш подробно какво означава това-To start the process for vehicle data (VIN) learning, enter/save 00111 as new value ще съм ти много благодарен. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги търся вещ човек от Варна за активиране на Темпомат и Мулти волан на Б7 Авант.Мисля че всичко необходимо вече е при мене.Нчкакви идеи - Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Ето един линк който би помогнал при кодирането http://dl.dropbox.com/u/8970502/VAG-CODING/cruise-dis-activation.html

там има и как се кодира и ново табло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте - и аз от днес вече съм с темпомат. Модула завършва на Q. Всичко мина общо взето без излишни драми - единствено с АБС кодирането имаше малък проблем, но успях да се справя - проблема беше по-скоро в мен, защото аз не го правих както трябва.

Благодаря много на автора на темата за описанието :flehan:

Бих искал да добавя нещо , което със сигурност ще е полезно на тези, които като мен решат да си монтират темпомата собственоръчно. Осигурете си инструмент за гайката на волана - като еврейска звезда е, но с повече шлици - води се М 12. При мен почти да се провали начинанието, точно заради липсата му, но за късмет успях да го намеря в събота, когато бях разхвърлил вече колата.

Редактирано от VBI
Коригиране на пост.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема искам да попитам за кодировката. Аз успях да сложа темпомата и лост за чистачките с управление за борда. Всичко мина както е описано, но сега имам следния проблем. Като отключих борд компютъра всичко си работи от лостчето, но ми се появява на таблото че символа че нямам течност за чистачки, защото най-вероятно нямам такъв сензор. Разходих се по каналите но не можах да открия от къде се изключва. Молбата ми я ако някой я правил процедурата и знае на кой канал се изключва сензора за течноста моля да сподели.

И нещо по темата, аз си поръчах нов лост за темпомата от VW, цената му към днешна дата е 74лв с ДДС, ако някой има опция да ползва отстъпка ще е и още по евтино. В кутията имаше освен лоста, болчетата необходими за монтажа му, кабел с пинове за буксата, ако липсва. Точка 15 от първи пост в темета:

"15. Проверете дали имате кабел на 5-ти пин на черната букса за модула на кормилната колона. Трябва да е в цвят СИН+ЗЕЛЕН. Ако имате пропуснете следващите точки до точка 21"

Модули които завършват на F обикновено имат този кабел и няма нужда от допълнително окабеляване. Ако си търсите само модул от автоморга хубаво е да се знае че няма значение от каква кола е и за каква ще бъде, само буквата накрая е от значение. Пример аз си взех модула от кабрио /завършваше на "N"/, а моята кола е комби/завършваше на "F"/. Въпреки това при мен всичко си работи нормално включително задната чистачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети тази тема-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44138 :zustimm:/>

Монтаж и оживяване на борд компютър.

Редактирано от beko5511
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги, някои знае ли от къде може да се вземе модул, който да поддържа темпомат/мултиволан (освен нов от VW group)? Съответно - след като модула е един за темпомата и мултиволана ... някакви идеи за мултиволан ? В смисъл - някои от клуба/форума или в автоморгите ли да се търси, има ли ги въобще? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а някой знае ли как вървят цените на модула и на мултиволана ориентировъчно? В случай, че някой предлага може да пише на ЛС да се разберем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, тук някъде из този топик беше описано, че има значение ЗА А4-ката дали модула е ОТ А4 или А6. А има ли значение дали колата е произведена за европейски пазар или за американски пазар. В смисъл модула ако е от А4-ка само че от USA дали пак ще е ок ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес проверявах моя модул и излезе с буква Н накрая. Със спортен трилъчев волан съм(ако има значение). Някой с предположение дали поддържа темпомат или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички освен букви F и S поддържат темпомат. Твоя би трябвало да е с буква "N". Значи ти трябва само лостче и ваг-ком. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това са различните нива на оборудване и различните модули на волана колеги.

Lowline

Волани: Стандартен волан (4 спици)

Функции: Бордови компютър

OEM номер: 8E0 953 549 F, 8E0 953 549 S

Midline

Волани: Стандартен волан (4 спици), Спортен волан (3 спици), Мултифункционален волан

Функции: Бордови компютър, Темпомат, Мултифункции

OEM номер: 8E0 953 549 L, 8E0 953 549 N

Highline

Волани: Стандартен волан (4 спици), Спортен волан (3 спици), Мултифункционален волан

Функции: Бордови компютър, Темпомат, Мултифункции, Отопление на волана

OEM номер: 8E0 953 549 M, 8E0 953 549 P, 8E0 953 549 Q, 8E0 953 549 R

Модули подходящи за Бордови компютър

8E0 953 549 F, S, L, N, M, P, Q и R

Модули подходящи за Темпомат или Мултифункция

8E0 953 549 L, N, M, P, Q и R

Модули подходящи за Отопление на волана

8E0 953 549 M, P, Q и R

 

Интересно .... какво мислите по този въпрос в пост #59 - ред 1 - според който модул "N" не става за мулти волан. Дали е заради разлика между S4 и А4 B6?

 

Освен това в този пост е споделено и какви парт номера са блутуут и антена за РНС-Е и как се управляват от мулти волан. Дано да е полезно :)

 

"....elec control module for mfsw: 8e0953549-R (old one off non-mfsw b6 s4 had -N designation, and missing pins in module)....."

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/262590-RS4-steering-wheel-install?p=3382745&viewfull=1#post3382745

Редактирано от fantancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да споделя и аз - вече и аз се снабдих с темпомат - модула завършва на Q - монтирах си го сам - най-трудното за мен бе да сваля долната кора на волана :blush:

Програмирането мина лесно.

Най-интересното е, че преди това имах проблем с отчитането на оставащите км до зареждане.

След интервенцията с темпомата - вече ми показва коректно!

Та ако някой има подобен проблем (да показва 2000км до зареждане постоянно) и няма темпомат - ще направи с 1 куршум - 2 заека :dance:

 

Поздрави на колегата написал темата :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка подробност - първоначално бях кодирал модула на волана [16] Steering Wheel БЕЗ борд. компютър.

След това го забелязах, че нямам разходомер :) и го кодирах с борд.компютър.

Може и от това да е, знам ли.

Нищо не ти пречи да пробваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Изчетох темата , но не разбрах тези букви накрая идентични ли са за А6 С6 ( S6 ) защото утре мисля да я чета в ВАГ и да знам дали да вземам и лостче , макар че колата е истинско S6 и би от волана се сменят предавките , би трябвало да има и модулите , даже ми беше мн странно че е без темпомат. ( не изключвам варианта някой да е пипал преди това и да го е свалил ) ? Има ли някой идеи прав ли съм , и има ли опит с  такова нещо. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...