beko5511 Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 -> wiki.ross-tech.com -> Steering Angle SensorНищо не пише за Адаптация на 081 канал на ABS-модула...-> wiki.ross-tech.com -> ABSТова за 081 канал се отнася за [16] Steering Wheel.Ако може да ми обясниш подробно какво означава това-To start the process for vehicle data (VIN) learning, enter/save 00111 as new value ще съм ти много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Мисля,че открих грешката,която допусках.Сега остава само да пробвам.Благодаря за помощта колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 4 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2012 Всичко е ОК.Темпомата успях да го активирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2012 Еее, Честито! Казах ти, че бъркаш някъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siderson Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Колеги търся вещ човек от Варна за активиране на Темпомат и Мулти волан на Б7 Авант.Мисля че всичко необходимо вече е при мене.Нчкакви идеи - Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilko Публикувано 22 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Да допълня малко темата. Модулите от A6 не работят на А4, но от А4 стават за А6. Ето и разликите в пиновете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siderson Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Някой има ли опит дали лостa на темпомата от А6/4F е ОК за А4/8E ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilko Публикувано 24 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2012 Някой има ли опит дали лостa на темпомата от А6/4F е ОК за А4/8E ?Вече знаеш, че става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 29 Март 2013 Доклад Share Публикувано 29 Март 2013 Ето един линк който би помогнал при кодирането http://dl.dropbox.com/u/8970502/VAG-CODING/cruise-dis-activation.htmlтам има и как се кодира и ново табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 (Редактирано) Здравейте - и аз от днес вече съм с темпомат. Модула завършва на Q. Всичко мина общо взето без излишни драми - единствено с АБС кодирането имаше малък проблем, но успях да се справя - проблема беше по-скоро в мен, защото аз не го правих както трябва. Благодаря много на автора на темата за описанието Бих искал да добавя нещо , което със сигурност ще е полезно на тези, които като мен решат да си монтират темпомата собственоръчно. Осигурете си инструмент за гайката на волана - като еврейска звезда е, но с повече шлици - води се М 12. При мен почти да се провали начинанието, точно заради липсата му, но за късмет успях да го намеря в събота, когато бях разхвърлил вече колата. Редактирано 8 Април 2013 от VBI Коригиране на пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 За да не отварям нова тема искам да попитам за кодировката. Аз успях да сложа темпомата и лост за чистачките с управление за борда. Всичко мина както е описано, но сега имам следния проблем. Като отключих борд компютъра всичко си работи от лостчето, но ми се появява на таблото че символа че нямам течност за чистачки, защото най-вероятно нямам такъв сензор. Разходих се по каналите но не можах да открия от къде се изключва. Молбата ми я ако някой я правил процедурата и знае на кой канал се изключва сензора за течноста моля да сподели. И нещо по темата, аз си поръчах нов лост за темпомата от VW, цената му към днешна дата е 74лв с ДДС, ако някой има опция да ползва отстъпка ще е и още по евтино. В кутията имаше освен лоста, болчетата необходими за монтажа му, кабел с пинове за буксата, ако липсва. Точка 15 от първи пост в темета:"15. Проверете дали имате кабел на 5-ти пин на черната букса за модула на кормилната колона. Трябва да е в цвят СИН+ЗЕЛЕН. Ако имате пропуснете следващите точки до точка 21"Модули които завършват на F обикновено имат този кабел и няма нужда от допълнително окабеляване. Ако си търсите само модул от автоморга хубаво е да се знае че няма значение от каква кола е и за каква ще бъде, само буквата накрая е от значение. Пример аз си взех модула от кабрио /завършваше на "N"/, а моята кола е комби/завършваше на "F"/. Въпреки това при мен всичко си работи нормално включително задната чистачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 (Редактирано) Прочети тази тема-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44138 :zustimm:/>Монтаж и оживяване на борд компютър. Редактирано 9 Април 2013 от beko5511 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 (Редактирано) благодаря, видях къде ми е пропуска. Редактирано 9 Април 2013 от vladimirnn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Колеги, някои знае ли от къде може да се вземе модул, който да поддържа темпомат/мултиволан (освен нов от VW group)? Съответно - след като модула е един за темпомата и мултиволана ... някакви идеи за мултиволан ? В смисъл - някои от клуба/форума или в автоморгите ли да се търси, има ли ги въобще? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Има ги по моргите, аз примерно моя го взех от колегата gogotzanovsf Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Колеги, а някой знае ли как вървят цените на модула и на мултиволана ориентировъчно? В случай, че някой предлага може да пише на ЛС да се разберем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Между другото, тук някъде из този топик беше описано, че има значение ЗА А4-ката дали модула е ОТ А4 или А6. А има ли значение дали колата е произведена за европейски пазар или за американски пазар. В смисъл модула ако е от А4-ка само че от USA дали пак ще е ок ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 Днес проверявах моя модул и излезе с буква Н накрая. Със спортен трилъчев волан съм(ако има значение). Някой с предположение дали поддържа темпомат или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 Всички освен букви F и S поддържат темпомат. Твоя би трябвало да е с буква "N". Значи ти трябва само лостче и ваг-ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 (Редактирано) Ето това са различните нива на оборудване и различните модули на волана колеги.LowlineВолани: Стандартен волан (4 спици)Функции: Бордови компютърOEM номер: 8E0 953 549 F, 8E0 953 549 SMidlineВолани: Стандартен волан (4 спици), Спортен волан (3 спици), Мултифункционален воланФункции: Бордови компютър, Темпомат, МултифункцииOEM номер: 8E0 953 549 L, 8E0 953 549 NHighlineВолани: Стандартен волан (4 спици), Спортен волан (3 спици), Мултифункционален воланФункции: Бордови компютър, Темпомат, Мултифункции, Отопление на воланаOEM номер: 8E0 953 549 M, 8E0 953 549 P, 8E0 953 549 Q, 8E0 953 549 RМодули подходящи за Бордови компютър8E0 953 549 F, S, L, N, M, P, Q и RМодули подходящи за Темпомат или Мултифункция8E0 953 549 L, N, M, P, Q и RМодули подходящи за Отопление на волана8E0 953 549 M, P, Q и R Интересно .... какво мислите по този въпрос в пост #59 - ред 1 - според който модул "N" не става за мулти волан. Дали е заради разлика между S4 и А4 B6? Освен това в този пост е споделено и какви парт номера са блутуут и антена за РНС-Е и как се управляват от мулти волан. Дано да е полезно "....elec control module for mfsw: 8e0953549-R (old one off non-mfsw b6 s4 had -N designation, and missing pins in module)....." http://www.audizine.com/forum/showthread.php/262590-RS4-steering-wheel-install?p=3382745&viewfull=1#post3382745 Редактирано 14 Август 2013 от fantancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 Колеги, да имате идея с какво може да се изреже долната кора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 30 Август 2013 Доклад Share Публикувано 30 Август 2013 Да споделя и аз - вече и аз се снабдих с темпомат - модула завършва на Q - монтирах си го сам - най-трудното за мен бе да сваля долната кора на волана Програмирането мина лесно.Най-интересното е, че преди това имах проблем с отчитането на оставащите км до зареждане.След интервенцията с темпомата - вече ми показва коректно!Та ако някой има подобен проблем (да показва 2000км до зареждане постоянно) и няма темпомат - ще направи с 1 куршум - 2 заека Поздрави на колегата написал темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 30 Август 2013 Доклад Share Публикувано 30 Август 2013 Аз го имах този проблем и все още го имам де, сложих темпомат, но все още ми показва 2000 км. до зареждане постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 30 Август 2013 Доклад Share Публикувано 30 Август 2013 Малка подробност - първоначално бях кодирал модула на волана [16] Steering Wheel БЕЗ борд. компютър.След това го забелязах, че нямам разходомер и го кодирах с борд.компютър.Може и от това да е, знам ли.Нищо не ти пречи да пробваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gop86 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Изчетох темата , но не разбрах тези букви накрая идентични ли са за А6 С6 ( S6 ) защото утре мисля да я чета в ВАГ и да знам дали да вземам и лостче , макар че колата е истинско S6 и би от волана се сменят предавките , би трябвало да има и модулите , даже ми беше мн странно че е без темпомат. ( не изключвам варианта някой да е пипал преди това и да го е свалил ) ? Има ли някой идеи прав ли съм , и има ли опит с такова нещо. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts