Jump to content

Повдигане на A4 B5 quattro


Todir

Recommended Posts

Зимата си идва колеги и сериозно се замислих, че е крайно време да вдигна курника на кокили :respekt: Аз съм с заводско спортно окачване 1BE мисля, че беше. В момента мисля да сменя само пружините та се чудя дали тези амортисьори ще имат достатъчно ход? И някой ако може да ми каже горе долу как вървят цените новите пружини за комби кватро?

А този завод има ли отзиви евентуално да се обърна към тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм със същия проблем. Много ниско това окачване...

Мисля зимата да я вдигна като мина от 205/55/16 на 205/60/16. Това е с около сантиметър нагоре. Незнам дали ще е достатъчно.

Иначе ако сменям пружини не бих се доверил на такива произведени в с.Крън :rolleyes: Предпочитам втора ръка, но оригинални.

Ако някой колега го е правил това упражнение нека сподели...Трябва ли да се сменят и амортисорите или става само пружините...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица я свърших тая - смених само пружините (моята не е куатро)

Амортисьорите са сменяни преди 2 месеца, но ми писна от нашите лунни пейзажи :rolleyes:

Според мен стана много добре - дигна се около 4 см. и сега минавам по-спокойно през места на които допреди това закачах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица я свърших тая - смених само пружините (моята не е куатро)

Амортисьорите са сменяни преди 2 месеца, но ми писна от нашите лунни пейзажи :blackey:

Според мен стана много добре - дигна се около 4 см. и сега минавам по-спокойно през места на които допреди това закачах...

Пак ли същите пружини сложи, като размери ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица я свърших тая - смених само пружините (моята не е куатро)

Амортисьорите са сменяни преди 2 месеца, но ми писна от нашите лунни пейзажи :lupe:

Според мен стана много добре - дигна се около 4 см. и сега минавам по-спокойно през места на които допреди това закачах...

Какви пружини и от къде сложи колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

edinak наистина сподели по-подробно какво точно си направил и ако не е проблем кажи колко ти излезе :rolleyes:

GLS аз пък повече бих се доверил на пружина правена в с. Крън отколкото на някоя омекнала 10 годишна "оригинална". Фирмата я намерих в офф-роуд форума и гледам, че има хора дето си правят на джипките пружини и казват, че са добри, но ме интересуваше някой от нашия форум дали е взимал от там.

Намерих и още една българска фирма http://www.prugini.com

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да отговоря, че снощи много ми се спеше и бързах да лягам.

Колата е А4 1.9 TDI -110 коня автоматик. Пиша го защото има разлика в пружините за колите с автоматична и нормална скоростна кутия.

Като дължина новите пружини видимо са по-дълги от старите.

Аз купих чисто нови, 4 броя, фирмата е Леджефорс ( идея нямам дали я пиша правилно и как точно се пише, ако някой го интересува ще проверя точно и ще кажа), като задните са усилени.

Мерихме колата преди и след интервенцията - разликата, както написах е 4 см.

Според мен стана много добре- А4 -ката се вдигна доста приятно, без да е грозно. Не намирам разлика за сега в стабилността - днес имам задачки извън София, та довечера ще имам по-подробни впечатления.

Цялото "удоволствие" - пружини, труд и реглаж на предница след това ( не съм сигурен, че е необходим, но аз държах) ми излезе малко под 600лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също подмених оригиналните спортни пружини с пружини втора употреба от нормално окачване. Амортисьорите си останаха старите и няма никакъв проблем със стабилността. Колата е А4 1.8Т куатро, авант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие с тез аванти се оплаквате ... а аз с седана кво да кажа и аз съм с спортно заводско окачване тип 1BE ако не се лъжа с гуми 205/55/16 закача здраво и то на дребни височини даже трябва да сваля някой ден стабилизиращата щанга и да поизправя ухото или издувката до нея че е подкривено добре.

Мисля сега зимата да сложа джанти 15-ки с гуми 195/65/15 и дано малко се повдигне (предполагам 1см.) и дано да нямам проблем от там където реша да мина ... защото пък 4-5см по висока ако реша и аз да сменявам пружини и т.н ми се вижда пригрозничко ... незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля зимата да я вдигна с около сантиметър нагоре.

:lol:

Клиренса на моята 100-тица е 22 сантиметра в средата :hilezh:

Със зимните гуми ше скокне още малко

Редактирано от Freestyler
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и мен ме е страх да не стане грозно като я дигна... Това 4см ми се вижда доста...

Мисля че разликата м/у оригиналното спортно и нормално окачване е около 3 см...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, ама в крайна сметка как да разбера какво ми е заводското окачване. Не съм наясно, а ми се струва, че вози доста твърдо. Благодаря предварително! :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205/55/16 закача здраво и ...........

Мисля сега зимата да сложа джанти 15-ки с гуми 195/65/15 и дано малко се повдигне (предполагам 1см.)

Колега това което мислиш да правиш няма да промениш абсолютно нищо. Разликата м/у диаметъра на двата размера е точно 3мм, аз лятото карам с 205/55/16, а зимата с 215/55/16. Тук вече разликата е 11мм което не е малко и колата ще показва 99км при реални 100. Вярно е че за зимата е по добре с по тесни гуми но аз така я взех с този размер на 16" и съм доволен. Другия вариант е 205/60/16, но там разликата е вече е 21мм и километража ще лъже повече 97км при реални 100, а и този размер е вече по скъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе варианта с гумите е възможно най-скъпия и с най-малък ефект. По принцип нашите километражи така или иначе показват с ~5 км отгоре при 100 км/ч , така че с по-големи гуми даже ще показва точно ама пък мене 1-2 см хич не ме уреждат. Грам не ми пука как щяла да изглежда колата на кокили и без това съм с 195/65/15 на железни джанти... То и със спортното окачване седи смешно. Даже си мисля за нормални пружини + подложки за още по-висока кола ако амортисьора може да го понесе. Тия 3-4 см дето ги говорите ми се виждат адски малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:steinigung: Аве вие тези сантими за ко сави кат Софето е еб..ти курника 1-3 санта неса от значение за БГ така че брамчете на кори и картери маи е по евтино . Редактирано от nikolaivw
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това което мислиш да правиш няма да промениш абсолютно нищо. Разликата м/у диаметъра на двата размера е точно 3мм, аз лятото карам с 205/55/16, а зимата с 215/55/16. Тук вече разликата е 11мм което не е малко и колата ще показва 99км при реални 100. Вярно е че за зимата е по добре с по тесни гуми но аз така я взех с този размер на 16" и съм доволен. Другия вариант е 205/60/16, но там разликата е вече е 21мм и километража ще лъже повече 97км при реални 100, а и този размер е вече по скъп.

Е да колега ама аз си взех и джанти 15-ки тъй че ... нито смятам да подлагам тампончета и други тъпизми на амортисьорите ... нито смятам да сменям пружини и т.н да я вдигам във въздуха нито гуми високи ... слагам и 195/65/15 и гледам да не я катеря там дето не може и това е ... другото вече е който си има пари да си прави интервенциии да си прави ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Аве вие тези сантими за ко сави кат Софето е еб..ти курника 1-3 санта неса от значение за БГ така че брамчете на кори и картери маи е по евтино .

Аз поне по-селско изказване от това не бях чел скоро :);)

Иначе по темата:купувате 4 пружини от НЕспортно окачване от моргата за 100-на лева и вдигате кенефа.Със труда за смяната да излезе максимум 200лв.цялата процедура

Редактирано от Dorian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поне по-селско изказване от това не бях чел скоро :hilezh:;)

Иначе по темата:купувате 4 пружини от НЕспортно окачване от моргата за 100-на лева и вдигате кенефа.Със труда за смяната да излезе максимум 200лв.цялата процедура

[/

Момчето с ниското кенефче да не пиши за неща, който не е опитал а като се дигнеш ко става по завоите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а като се дигнеш ко става по завоите ?

Абсолютно нищо не става по завоите - в смисъл разлика аз поне не откривам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми проблем може да има по завоите с 200+ ;) Ако не си надценяваш шофьорските умения и възможностите на колата няма проблеми ако ще и уазка да караш ;) В противен случай и с порше да си пак ще се размажеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по-големите легнали полицай и качването на бордюри и влизането в подземни гаражи например. А зимата като навали сняг ще се сурне по корем в коловозите щото кварталните улици в Ляолин се сещат да ги чистят на 27-ми Март. И така като замръзне тоя сняг все едно се сурка по асфалт. Там където другите минават без проблем аз винаги задирам :bia: Пред блока ми има 3 легнали полицая от големите и меката ми връзка вече стана на гъз от тях а да не говорим, че ако мина с повече от 5 км в час ще оставя и картера. Да не ти разправям пък какво става по черните пътища като ида на риба :rotcol: Просто искам да е по-висока талигата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...