cyberhill Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 То с всички коли е така... само ремонти За това е важно поне да те кефи...120к.с на 147 са перфектни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 2 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 (Редактирано) И мислиш да скачаш на Алфа? Няма хубаво и евтино. Погледни астрите.Приятел , имам предвид , че тва подобие на Б4 дето имам е по-голям бирник от тая алфа.Може би за 3-ти път в тая тема ще кажа , че в БГ обстановката всичко се чупи, никой и нищо и никоя сила на този свят не може да ме убеди , че има кола която не се чупи и няма нужда от 700-800 лева на месец само за най-основните неща като изключвам обсужването от тази сума.Като ще давам пари по-добре да е за 2000-2002 година кола отколкото за Б4 ... А3 е хубава кола но до алфата нещо не ми седи хубава Редактирано 2 Ноември 2009 от Михаил Радославов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 И мислиш да скачаш на Алфа? Няма хубаво и евтино. Погледни астрите. Все пак има тема по която да сме на едно мнение. Така - 1,6TS е може би най-загубения двигател. Ако искаш алфа която поне да те накара да бъдеш щастлив откъм вървеж - вземи си 1,9 jtd mjet - 150 коня. Гори малко, върви мнооого. Не дай си боже да се разваля...Но иначе от моя досег до алфа мога да ти кажа - бягай наделеч,освен ако не си алфа манияк, или обикновен мазохист. Носачите са кекави (също са алуминиеви, но нямат нищо общо с тези на А4), ел. инсталацията е кошмар, колата скърца отвсякъде, неразбираемо откъде. На една алфа 147 сменихме цялото предно окачване + амортисьори, макферсони... - всичко и пак скърца гадината му с гадина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 ...Може би за 3-ти път в тая тема ще кажа , че в БГ обстановката всичко се чупи, никой и нищо и никоя сила на този свят не може да ме убеди , че има кола която не се чупи и няма нужда от 700-800 лева на месец само за най-основните неща като изключвам обсужването от тази сума....батко.. къде отиде ти.. тук заблудата ти е доста голяма.да ти кажа нито quattroto, нито 100-тицата, нито А4-ката ми е поглъщала такива суми.. може би единствено 200-тицата имаше способността да ми ебава мамата финансово (но да ти кажа то при нея си беше resurection, това което исках да направя) А4-ката дори ако си разхвърлям и застраховките по месеци (на кола 25 000лв, не са толкоз малка сума), посмъртно неможе да се доближи до тези граници, дори с включване на масла+накладки и т.н. Виж ако си разхвърлям и S4 пакета, може и да го докараме, ама пак трудно.. пък и не е редно да влиза в таз сметка.в този ред на мисли.. майната и на марката, ама гледай колата да си личи че е поддържана и да е в добро състояние.. иначе си става това което писах по-горе - операции тип resurect, обикновенно не водят до нищо освен изтъняване на портфейла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Пич защо се спря на алфа? Като гледам ти искаш кола която да не ти тежи на джоба. Алфа въобще не отговаря на този критерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 2 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 (Редактирано) астра бате ... няма да подкарам ако ще България още 500 години под робство да падне ... ми освен да стегна б4-то да стане вечно мое и това ще е Редактирано 2 Ноември 2009 от Михаил Радославов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Ми земи си една шкодичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Б4 не беше ли последната здрава или бъркам нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 абе да е здрава, да е здрава.. колко да е здрава?незнам дали е здрава, ама на B2/B3 quattro всички гуменяци отдоу + шарнирите се сменят за няма и 200лв. Иначе да.. тампони на носачи се сменят всяка година биалетките си се разбиват (въобще незнам що са преустановили онази концепция, дето стабилизатора е вързан към носача с тампон), но като че ли не е всяка година, шарнирите също си карат по 2 години.. ба ли го.. нямат много проблеми.. виж радиаторче на парното си е класика в жанра и си е**ло мамата за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 и да това че са евтини чаркалаците за мен е плюс.на 3 месеца каране тука всяка кола си е с нещо заминало или тръгнало да си заминава ... и аз не споря, явно вие сте в друга България и там при вас дупки няма ...Дупки има навсякъде, но ти в случая не знаеш какво купуваш изобщо. Имаш някаква информация от форуми в ионтернет, а там нещата далеч не са обективни. По форумите всеки колата му гори малко, на истински км е и почти нищо не се чупи. И на мен за Ягуара ми разправяха, скъпи части това-онова, сега гледам и хора потенциаллни купувачи изказват същите съмнения и това било пречка за тях да си го купят. Реално се оказва, че не са скъпи, а и не се чупи, но в цифрово изображение, първоначалната инвестиция е сериозна, вече не чак толкова. Като питам колко струва окачването и ти казват 500лв носача...Да ама е един и супер здрав . И за почти година не е мръднало нищо , освен тампоните на амортисьорите, но те са по 80лв броя и старите бяха оригиналните. Има много такива примери, но няма да се разпростирам. едната кола предлага надежност, а другата евтини части, но почти под формата на консуматив, защото се сменят често. Просто във времето излиза същото, че и по-скъпо да имашп евтин или ниско-бюджетен автомобил. Това ти го казвам, понеже съм имал и Форд...ама това е колата излязла ми най-скъпо през живота. За 7 месеца надмина като ремонти себестойността си. А цената на труда също влиза в сметката и дори и да са евтини частите, броя на ремонтите + цената за труд води до едно доста сериозно финансово бреме. Избора е твой ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Б4 не беше ли последната здрава или бъркам нещо Здрава е само че да попаднеш на читава , а тази на колегата както той самия каза в една тема е била смазана отпред и е с някакъв друг двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mumak Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Някой беше споменал в друга тема, че стикера на Алфа-форума е Lisan Servis... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Мухахаха убихте детската мечта в момчето ве аи няма се обаждам и аз на тема алфа, че ше стане още по-мътна и кървава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Тези Алфи имат едно много гадно алуминиево окачване. Приятел го смени цялото , но не помня за какви пари. Интересното е че не успяха да сменят някакви криви биалетки ,щото били на недостъпно място. После дойде ред на двата лагера на главините- 200лв парчето. Когато ме качи да ме повози в новата придобивка пробвах да отворя жабката и дръжката ми остана в ръката. Сега оглеждам моргите за такъв гроб че съм му обещал да му купя дръжка. Ключа с имото и дистанционното за централното сработва веднъж на пет опита и то ако си поне на десетина метра от колата. Отблизо не ще!! Трябва да отчетеш и факта че само определени майстори се захващат да ремонтират Алфа, а пък части втора ръка е почти невъзможно да се намерят. Наистина са красиви и вървят прилично , но не са практичен избор за човек на когото поддръжката на Б4 му идва тегава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 не ми се пише много по теми които са изчерпани предварително, като си решил - вземи си ! Аз не си взех. Като си купувах колата, гледах А4 avant 1.8T (искаше ми се quattro ама не намерих читава на добра цена), намерих B5 1,8Т седан, но Audi седан не исках. Гледах BMW E46 320d или 3 Series coupe около 2000 год., погледнах и една Alfa147 2.0 twinspark скоростна кутия selespeed с 10 Аirbag, кожа и т.нт. и оборудване за което другите автомобили които гледах можеха само да сънуват, да порадвах и се, но не я взех, защото послушах разума, а не емоцията. Взех си нещо съвсем различно от това което гледах и търсих, а именно колата от подписа ми и те така те се започна една голяма любов.p.s.: сменям Audi само за друго Audi ( бензин + turbo + quattro), а може и със Subaru - това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dbk73 Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 Алфата е бела на главата . Което и да е audi е смного по-малко проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 баси колко алфисти тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_KINGPIN_ Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 Ако 100% си решил да е алфа поне вземи дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 3 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 (Редактирано) НЕЕеееее ще си купя колело ... 2 кебапа на 100 ще ми гори и няма да се чупи (поне не много) ... и ще мога сам да го ремонтирам ???И пак казвам, вие ме изкарахте някой паляк дето няма 2 лева в джоба и подръжката на б4 му се вижда много ... тука сте грешка - казвам , че подръжката специално на моето ми идва много, ако някой не вярва може да му го дам за 2 месеца да се убеди сам ... че просот предния собственик му е ебал майката от където и да погледеш, тва моето за да стане на б4 трябват поне 2000 лева ... иначе на визия ... спор няма запазено ми е ... но външността на колата е като тази на жената ... сещате се .. Редактирано 3 Ноември 2009 от Михаил Радославов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 2 кебапа на 100 ще ми гориама да са немски, щото няма се развалят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 ...p.s.: сменям Audi само за друго Audi ( бензин + turbo + quattro), а може и със Subaru - това е!Давай да ги сменяме тогава... аз откак покарах по-дълго време Поло осъзнах предимствата на по-малката кола в Сф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyberhill Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 http://autoreader.net/?p=1002&pid=953 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 3 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 а зимам я няма проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 B3 quattro всички гуменяци отдоу + шарнирите се сменят за няма и 200лв.Я дай пак..... и евентуално ако мое напишеш за кои аджеба гуменяци стаа дума.. както и производители на частите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 (Редактирано) Я дай пак..... и евентуално ако мое напишеш за кои аджеба гуменяци стаа дума.. както и производители на частитеНе спори ве, даже за 2.20 и то сичките, от...до. ОрЕгенални при тва с доживотна гаранция/минимум 270 години/ Ей обичам го тоя форум ве, винаги има некой да премине набърже през нЕкоя тема и да се изока качествено. Редактирано 3 Ноември 2009 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване