Jump to content

Проблем с АУДИ 80 помагайте.


ganio

Recommended Posts

Колата е Ауди 80 1,8s 90 к.с. , имам следният проблем:

Като я паля цялата кола трепери ,оборотите играят дори падат до 0 и гасне ,от ауспоха като подавам гас излиза

много черен пушек ,че дори и сажди хварля,като позагрее и спира да го прави това обаче докато стане това 30 мин.

Но и тогава прави номера придарпва яко на моменти сякаш се дави,в един момент нещо сякаш се отпушва и варви като пушка.Мирише на не изгорял бензин.

П.С. Смених свещите сложих някакви BOSCH Super4, сащо и бензиновият филтър ,въздушният и него скоро го сменях.

Проблема си остана, аз се самнявам в сервото ,като припонпвам спирачката и оборотите играят.

Незнам вецхе от какво ще е , ако някой е имал подобен проблем или знае отговора да каже.

Предварително благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карб или моно

нито едно от двете-пълна механичка инжекция,братчето на ДЗ :)

тва нешо да не от ламбда сонда,температурен датчик,палец,кабелите на свещите,кофти свещи

иди на една диагностика и им обясни проблема

газ имаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите които са за този двигател са NGK или Bosch три полюсни с дългия електрод. Иначе според мен може да ти е шибъра за въздух, той седи за всмукателните колектори откъм акумулатора. Зареди него е в тоя филм бях аз http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65442&hl= иначе изцяло подкрепям колегата akulata.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те свешите може и да са тези,но аз лично си взех от Коко champion ЕОN 5/по каталог тея даваха за моя двигател/ еднополюсни,но съм доволен

иначе колега час по-скоро да отива на диагностика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи кабелите са здрави проверих ,старите свещи (шампион 3 полюсни)и те сигурно са здрави обаче бяха натрупани с черни сажди и затова повечето не работиха , аз си викам щом дими черно вероятно няма достъп на въздух нз.

Ще я закарам на диагностика и ще пиша после кво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи кабелите са здрави проверих ,старите свещи (шампион 3 полюсни)и те сигурно са здрави обаче бяха натрупани с черни сажди и затова повечето не работиха , аз си викам щом дими черно вероятно няма достъп на въздух нз.

Ще я закарам на диагностика и ще пиша после кво е станало

Интересното е че като загрее и колата се оправя нито прекъсва нито дими черно ,(следователно няма да са запушени дюзи или пак инжекцион -мое мнение)възможно ли е смукателя да прави проблем или да има вода в резервоара.

Редактирано от ganio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е че като загрее и колата се оправя нито прекъсва нито дими черно ,(следователно няма да са запушени дюзи или пак инжекцион -мое мнение)възможно ли е смукателя да прави проблем или да има вода в резервоара.

Абсолютно същите симптоми има и моята.

При мен го прави и на газ и на бензин което ме навежда на мисълта, че е нещо по токовете.

Както казва акулата, замери си темп.датчик,виж си палеца и капачката на делкото, и я запали на тъмно и огледай кабелите на свещите да не са пробили. Не знам имаш ли стъпково моторче или някакъв регулатор на оборотите, може и той да е за смяна /почистване/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз су6то карам jn и примене трепери като я запаля и като дигне на 60 градоса заспижа и не мога да открия проблема аз све6ти кабели капа4ки палци абе изоб6то вси4коо сум сменил и центрожка сум напражил след това

мн 6те сум радостен ако се открие проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,това на снимката е ст. моторче/поне на такова ми мяза/

според мен е невъзможно всички тея проблеми да идват от стъпковото моторче.Но за всеки случай може да пробва да го свали и почисти

като ходиш на диагностика да ти замерят и налягането в инджекцията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при един майстор и ми каза че имало някаква клапа под въздушният филтър прецакана и нямало оправия ,да карам така.

Как ше карам така то ми гори по 10 литра бензин на 20 км,яко кади черен пушек.И колата прехлъцсва яко ,оправя се пак се прецаква и така, той няма елко за диагностика и ше тарся някой друг.

Редактирано от ganio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове намерих една тема със същият проблем като моя , там проблема са го решили като са почистили дистрибуторната капачка,само разликата е че моята за сега пали а на човека не е палила изобщо и неговият двигател е PM.

Сега ще видя дали ще се оправи.

темата я намерих в ауди емоушън форум.

Редактирано от ganio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове намерих една тема със същият проблем като моя , там проблема са го решили като са почистили дистрибуторната капачка,само разликата е че моята за сега пали а на човека не е палила изобщо и неговият двигател е PM.

Един последен въпрос , дистрибуторната капачка има ли каналчета там дето минава палеца или мойта е издала багажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не стана банален ама ,без кола съм като без ръце.

Та ходих при един приятел който ми каза че ,възможните причини за този проблем(давене на колата,черен пушек,предърпване,играене на оборотите ,мириз на неизгорял бензин и др.) може да са в :

(Термо датчик ,потенциометър на дебитомерите ,ламбда сонда истината е някаде там.)

ПП: Забелязах още че като помпя спирачката и колата заработва добре и после като спра пак падат оборотите до 400-500 ,после като загрее се оправя но пак предърва от време на време.Междувремено смених дистрибуторна капачка палец,кабели ,свещи проблема си остана.

Та може ли някой да сложи снимки на горепосочените детайли каде се намират .

Благодаря предварително и дано темата е полезна на много колеги.

Редактирано от ganio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не стана банален ама ,без кола съм като без ръце.

Та ходих при един приятел който ми каза че ,възможните причини за този проблем(давене на колата,черен пушек,предърпване,играене на оборотите ,мириз на неизгорял бензин и др.) може да са в :

(Термо датчик ,потенциометър на дебитомерите ,ламбда сонда истината е някаде там.)

ПП: Забелязах още че като помпя спирачката и колата заработва добре и после като спра пак падат оборотите до 400-500 ,после като загрее се оправя но пак предърва от време на време.Междувремено смених дистрибуторна капачка палец,кабели ,свещи проблема си остана.

Та може ли някой да сложи снимки на горепосочените детайли каде се намират .

Благодаря предварително и дано темата е полезна на много колеги.

един тьп вьпрос ама може ли от прекалено голям аванс да прекьсва и пуши все пак тьрсим проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е от аванса това чудо , имало и някакъв датчик на хол може и той да прави проблема ,

много хора са решили подобен проблем като са сменили температурните датчици за водата или за въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е от аванса това чудо , имало и някакъв датчик на хол може и той да прави проблема ,

много хора са решили подобен проблем като са сменили температурните датчици за водата или за въздуха.

и двата датчика сьм сменил разлика няма и ламбда сондата е сменена и нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може проблема да идва от главата на инжекциона , ако е протекла ще дави колата, дигни капака на въздушния филтър и виж дали има мокро петно върху филтриращия елемент, ако има значи изпуска бензин от ол пръстена на лостчето, това е често срещан проблем за тези автомобили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оправя леко като помпя спирачката ,което ме навежда на мисълта че може да е нещо свързано с вакум.

Има един вакумен регулатор, той по принцип за какво служи,ясно че има някаква клапа дето отваря и затваря и прави някъкъв вакум.А може и от сервото да прави мизерии.Ама щом като загрее се оправя незнам вече кво да мисля.

Сега в един сервиз ми казаха съвсем друго ама нямам възможност да го изпробвам:

Да сменя комутатора(бобината).Или гумения тампон дето идва от въздушният филтър(да го огледам за пукнатини).

Редактирано от ganio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега смени маркучите които се намират насмукателния колектор ,преди маркуча за сервоусилвателя.Този със тройника го огледай за пукнатини.При мене мененето на обороти студена беше от там.Процедурата е бърза и коства 2-3лв. за нов маркуч.Надявам се да има успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес мойта тотално сдаде багажа вече неще и да запали а ако запали на мька дьржи 100/200 оборота и неще да се изворсира като подам малко газ гльхне пуши и се дави яко моля кажете добьр диагностик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...