ninkopinko Публикувано 22 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 Странно,поне за мен!Тая сутрин на 2 пъти го направи...Беше си вече загряла на 90 градуса...Първия път си викам:"А,кво се ошашави тоя индикатор за газта в купето,що светна червената лампа,(т.е. че в момента карам на бензин),иначе копчето ми е цъкнато на газ и не се пипа и допреди едно мощно "напиняне" си карах културно на газ? ".Втория път нарочно я изпържих по нанагорнище,тръгвайки от 1-ва(ул.Свети Наум: долу от светофара->нагоре към Семинарията).Не видях на 2-ра предавка към колко оборота беше,но прехвърли(сама!) на бенз. и се едно некой ми откачи въображаемото ремарке,пълно с павета .Евентуални причини?П.С. газов инжекцион БРЦ,пали само на бензин и при 40 гр. или 2000 оборота си прехвърля сама на газ!п.с.чесНо,не търсих с търсачката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 22 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 не би било лошо колегата Машийн да се "обади"в тая скромна темичка ...дано не е коментирано 1000 пъти преди мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 22 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2009 в 1:50 часа май нема смисъл от ъп-че,ма да пробвам,че утре пак може да го напра'Й номера и не знам дали е за графа"особено притеснително"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 На мен ми прави от време на време същото - сменя газ/бензин непрекъснато на около 1700-2000 оборота най-често. Причината не ми е известна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 (Редактирано) И аз съм с ГИ-Стефанели онзи ден в най големия студ сутринта го направи 3 пъти около 3000 оборота при настъване от около 1800, това до към 15 км изминали, днес веднъж на 10-тия километър. Миналата година приятели със същия ГИ, само че на АДР мотор и един мерцедес са имали такъв момент в голям студ.На мен ми прехвърля на 50 градуса, бутилката във всички от случаите е била пълна. Редактирано 23 Декември 2009 от mashsh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 Няма нищо притеснително. Просто отиди в някой газ сервиз да ти вкарат малко въздух в бутилката. За да не се получава повече това , особено при по-големи студове , никога не изцеждайте бутилката до край. Винаги зареждайте преди да ви е свършила газта! Ако продължи да го прави и след вкарването на допълнително налягане, трябва да се подменят филтрите на газовата и да се провери за запушване по системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 И на мен ми направи така 2 пъти ама термометъра показваше -10 и реших че просто при тоя студ газта не може да поддържа необходимо налягане при ръчка. Нали при по-ниска температура е необходимо по-ниско налягане за да остане газта течна. А и бутилкта ми е в легена, така че няма и надежда да се стопли както ако беше в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 Мдам... другия вариант е да се вдигне налягането от редуктора с около 0,1 - 0,2 бара...Не е притеснително това - просто се срива налягането в системата и ГИ решава, че свършва газта и връща на бензин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 А когато газовата уредба е обикновена, а не ГИ? Тогава защо сменя газ/бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 А когато газовата уредба е обикновена, а не ГИ? Тогава защо сменя газ/бензин?Лоши спойки в ключа или хлабав кабел за импулсите от бобината/ите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Мдам... другия вариант е да се вдигне налягането от редуктора с около 0,1 - 0,2 бара...Не е притеснително това - просто се срива налягането в системата и ГИ решава, че свършва газта и връща на бензин... Това няма да реши проблема. Машината лично вдигна налягането на моя Ловато изпарител на максималното възможно за него преди време. Тези дни и аз имах същия проблем защото ми свърши газта и като нямаше от къде да заредя изцедих всичките изпарения и останалото налягане от бутилката. Всичко се оправи след като при пълна бутилка вкарах и достатъчно въздух в нея. Този проблем лятно време /поради интензивното изпарение на газта/ не съществува. Предполагам има нещо общо и с нужното съотношение пропан/бутан което никога не е точно. Това обаче могат да кажат химиците! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Взимам си бележка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninkopinko Публикувано 28 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2009 Хммм...абе не ги вдявам тия газови много,ма засега едно е ясно-не е заради ниските температури навън!Днес беше +5 по Целзий,и го направи пак и на 2-ра,и на 4-та предавка,и то като я настъпя повечко от "раз"(а не е кой знае кво настъпване,,да кажеш,видиш ли че я мъча!не!).От 6 месеца не е оставала без газ в бутилката.Като че ли има нещо затлачено и компа вика:"Я,на бензин!".И след 10 сек.пак си мине на газ... Айде,моля,отново компетенцията,да вземе отношение,а!?филтри,нещо?п.с.Къде ми е иконката със"зъбатия РЕСПЕКТ"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 28 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2009 Е, филтрите също пречат на дебита, да Този преди дюзите (изпарената фаза) се сменя на 15к , тогава се чисти и този на течната, а той (на течната) се сменя на 30к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
myro Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 и на мен ми го прави този номер с обикновенна газова съм оказа се от ключа бяха нагорели кабелите защото майстора дето я слагал е сложил тънки сигорно за икономия и по голяма печалба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 9 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2010 Това е различен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 4 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2011 ... Всичко се оправи след като при пълна бутилка вкарах и достатъчно въздух в нея.Колега, би ли обяснил как при пълна бутилка се вкарва допълнително въздух? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 4 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2011 Газаджиите я надуват с компресор през зареждачката. И аз трябва да отида тия дни да я духнат, че оня ден като се прибирах на 1/3 пълна бутилка превключваше на бенз като натисна яко газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване