Jump to content

Въпрос за Ауди А8 4.0 ТДИ


RR_91

Recommended Posts

Здравейте на всички ауди фенове. Бих искал съвет , понеже съм решил да ходя до Германия и от както падна акциза съм хвърлил око на А8 4.0 тди , за 4.2 нямам нужните парични средства, може ли да ми разясните как стоят проблемите с Двигателя , надежден ли е и горе-долу колко му е подръжката ,

:в момента карам МБ е220 цди 2003 и 4.0 ми се вижда като Изтребител . мерси предварително .

Link to comment
Share on other sites

В друга тема в същия подфорум се коментираше,че 4.2 бил доста по-добър от 4.0,но какви точно са проблемите не запомних.Едва ли е много назад-потърси за подробности.

Link to comment
Share on other sites

Не мога да кажа нищо в детайли,но определено 4.0ТДИ го сочат като неслопучлив.Най-малкото се замисли над факта,че вече никъде не се вгражда и държи относително ниска цена.

Защо не се насочиш към 3.0ТДИ ?

Edited by Raino
Link to comment
Share on other sites

Ами не е ли малък за тва купе , търся нещо по мощно и дизелово , но ако 4.0 не го бива ще се насоча към 740д на бмв .... или ако изпадне 4.2 тди по евтино , 4.2 бензиновия на ауди ми идват големи разходи по гориво .

Link to comment
Share on other sites

Е това не трябваше да го казваш - сега кво ше те правят... :lol:

Тука има неписано правило, че щом караш А8 следователно си масон и разхода няма значение :unsure:

Има доста писано че заради спейс фрейма 8цата не е по тежка от 6цата, която е оборудвана в по високия си вариант с 3.0tdi - Така че не знам дали ще е "малко"...

Виж тези данни от ауто.ру за ориентир

3.0tdi 0-100 - 7.8s

4.0tdi 0-100 - 6.7s

4.2tdi 0-100 - 5.9s

Link to comment
Share on other sites

Ами не е ли малък за тва купе , търся нещо по мощно и дизелово , но ако 4.0 не го бива ще се насоча към 740д на бмв .... или ако изпадне 4.2 тди по евтино , 4.2 бензиновия на ауди ми идват големи разходи по гориво .

ами не

не забравяй, че А8 е с алуминиеви части

което го прави на килограмите на А6, та в някои случаи и по - малко

това ще рече, че А8 с този мотор си е съвсем прилична за каране

4.0тди е по - стара версия

води се с проблемни области

освен това е доста по - лаком, дори повече от 4.2тди

в крайна сметка е важно за какво ще ползваш колата / смешно изказване - за какво може да се ползва А8 /

но щом казваш, че ти идва малко, значи имаш и по - спортни мераци

аз лично бих предпочел трилитровия турбодизел,

като с леки интервенции задминава характеристиките на по - големите

Link to comment
Share on other sites

Здравейте на всички ауди фенове. Бих искал съвет , понеже съм решил да ходя до Германия и от както падна акциза съм хвърлил око на А8 4.0 тди , за 4.2 нямам нужните парични средства, може ли да ми разясните как стоят проблемите с Двигателя , надежден ли е и горе-долу колко му е подръжката ,

:в момента карам МБ е220 цди 2003 и 4.0 ми се вижда като Изтребител . мерси предварително .

Аз подкрепям мнението на Raino и също бих се огледал в 3.0TDI, особено след факта че идваш от E220CDI. Чувал съм и чел същите неща за 4.0TDI. За 4.2TDI мога да дам мнение от първо лице ед.число - от чисто нова до 220 000 км - абсолютно никакви драми по мотора. Страхотен двигател - много силен с нисък разход на гориво. 740d също е много приятен мотор и доста силен. Каквото и да избереш ще направиш приличен upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Рядко има проблеми с мотора. Разхода не знам. В момента се продава една А8 2006 4,2 тди на цена 42 х. евра, на истинки 62 000 км. Фирма е собственик и имат още 2 такива. 4,0 дизел е вграждан за около 2 -3 год., и после е изместен от наследника 4,2 тди. Няма съществени различия, освен кубатурата, управлението на някои механизми, като турбините примерно. Отстранени са забелязаните недостатъци на 4,0 д. Като заключение ще спомена че просто 4,2 е един свръхнадежден мотор, много по рядко посещаващ сервиз от 3,0 д, но цената на частите по мотора е по висока около 2 пъти. Пример - всмукателна тръба на 3,0 дизел е 700 лв., на 4,2 и 4,0 д. е около 1500 лв. Турбина за 3,0 д. е 3 бона, на 4,0 и 4,2 дизел между 4 и 5 бона. Дебитомер за 4,0 д. е 280 лв. и т.н. Подгревни свещи на всички са по 35-40 лв. парчето. Масло събира около 10,5 -11 литра срещу 8,2- 9,2 л. за 3,0 д.

Link to comment
Share on other sites

Мерси много за изчерпателните отговори. Няма да е 4.0 тди ще се огледам за 4.2 или за 3.0 . А при бензиновите как стоят нещата ? някакъв разход да ми кажете и горе долу пак цена на части и поддръжка . :birthday:

Link to comment
Share on other sites

Аз подкрепям мнението на Raino и също бих се огледал в 3.0TDI, особено след факта че идваш от E220CDI. Чувал съм и чел същите неща за 4.0TDI. За 4.2TDI мога да дам мнение от първо лице ед.число - от чисто нова до 220 000 км - абсолютно никакви драми по мотора. Страхотен двигател - много силен с нисък разход на гориво. 740d също е много приятен мотор и доста силен. Каквото и да избереш ще направиш приличен upgrade.

За 740Д 3.9 V8 32V 259кс.и 600 НМ ли имаш в предвид? Данните му са като на 3.0Д на Ауди 0-100 за 7,4 ?!

RR_91 ако си почитател на мощния дизел защо не потърсиш инфо за ФВ Файтон 5.0 ТДИ на много прилични цени са,също и МБ Е400 CDI .

Link to comment
Share on other sites

За моя кратак 18 годишен живот и аз дори знам ,че В10 на VW е проблемно чадо. 4.2 е велик но ми идва доста над цената на а8 4.0 ,740 и с400 цди. Търсенето продължава....

Link to comment
Share on other sites

Само мога да ти кажа че 4.0tdi с чип става самолет! Варвежа е иникален на тази кола прави страхотни ластици на A8 4.2, S500 за бензиновите BMW-та да не говорим, също така бие A8 6.0 до 150km/ч ако не и на горе даже :hilezh: За проблеми по двигатела незнам само искам да ти кажа че върви доста :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

За 740Д 3.9 V8 32V 259кс.и 600 НМ ли имаш в предвид? Данните му са като на 3.0Д на Ауди 0-100 за 7,4 ?!

RR_91 ако си почитател на мощния дизел защо не потърсиш инфо за ФВ Файтон 5.0 ТДИ на много прилични цени са,също и МБ Е400 CDI .

Много си далече от истината конкретно за тва сравнение :flehan:

Само мога да ти кажа че 4.0tdi с чип става самолет! Варвежа е иникален на тази кола прави страхотни ластици на A8 4.2, S500 за бензиновите BMW-та да не говорим, също така бие A8 6.0 до 150km/ч ако не и на горе даже :hilezh: За проблеми по двигатела незнам само искам да ти кажа че върви доста :hilezh:

Кои са тия бензинови БМВ-та дето падат от 4.0tdi :lol:740-745- 750-760 :bia: или S500 .БМВ имат и 745Д които е 330 кс и прави тоя мастодонт да върви все едно е лек като перце но тва друга тема :owned:

Edited by optimist
Link to comment
Share on other sites

И какво излиза , че 4.0 не е читав двигател , 3.0 бил хубав а ако искам мощност и здравина ми трябва 4.2 .Не разбрах при бензиновите как стоят нещата?

Link to comment
Share on other sites

За 740Д 3.9 V8 32V 259кс.и 600 НМ ли имаш в предвид? Данните му са като на 3.0Д на Ауди 0-100 за 7,4 ?!

прости ми, глупав съм, с новите и старите означения съвсем си оплетох съзнанието - имах предвид 745d това е верния дизелов мотор на BMW от предишната 7Series (E65 LCI) . Дори при новата 7Series (F01) с 306 к.с. и двете турбини просто няма толкова power колкото 745d. Старата S-class 400CDI, която е 250 к.с. ако не ме лъже паметта не е толкова сила btw. 420CDI е по-интересния двигател, но пак остава зад 4.2TDI в класацията. A8 с това върви много диването.

RR_91 - при бензиновите класиката в жанра 4.2i. Има на доста прилични цени вече.

Edited by Sir T
Link to comment
Share on other sites

Oще преди 2-3 години мои приятели от водещи сервизи ми се хвалеха, че живеят благодарение на 4.0 TDI, който едва ли не ги бил позлатил. Неслучайно има сериозна разлика в цената на 4.2TDI и 4.0TDI при едни и същи други условия. И неслучайно този мотор изчезва доста бързо от продуктовата линия.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Здравейте на всички фенове на audi, имам проблем и се надявам с ваша помощ да го разреша. Както пътувах по магистралата колата влезе в спортен режим и се смъкна ниско долу. Някой има ли представа как да я оправя в нормалния и режим, пробвам от конзолата, но не иска.Немога да изкарам изобщо режимите на airmatic. Благодаря.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...