Jump to content

Питане за ауди 100-А6


zaro

Recommended Posts

Здравейте колеги

Имам няколко въпроса за 100-цата и първите А6-ци съжелявам,но не намерих нищо с търсачката.

1.С алуминиевите носачи ли са?

2.Кои двигатели от бензиновите и кои от дизеловите са най-надежни?

3.Какво ви е мнението като цяло за тези модели?

Благодаря предварително

ПОЗДРАВИ

ето няколко снимки на идеала ми за кола от този модел:

Редактирано от zaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 не

2 Поддържаните . 2,3 -2,6-2,8 бензини и 2,5 ТДИ без значение 115 или 140 кс сили ако взимаш такава кола 4х4 е доста пожелателно като се има предвид че са вече стари и не са скъпи а поведението им е коренно различно от талигите с предно :owned:

3. Попрочети има теми да искаш за точно тия коли .

Сентенцията е че ще караш здрава добре направена и сравнително евтина за подържане кола с малко недостатъци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.С алуминиевите носачи ли са?

2.Кои двигатели от бензиновите и кои от дизеловите са най-надежни?

3.Какво ви е мнението като цяло за тези модели?

1. Не

2. Силно субективно е, зависи какво очакваш от колата. На мен дизеловите агрегати в този модел ми се струват леко тромави, но говоря хипотетично, не съм карал достатъчно такъв, за да дам меродавно мнение.

Бензиновите са от 115 до 200+ коня. АБК- то се среща рядко, има и ААД, ако не се лъжа. 16 клапановия 2.0 АСЕ създава грижи, основно от лоша подръжка и износени писти на дебитомера, на газ си е руска рулетка да се кара.

2.3 е друга бира- ако е обгрижван редовно, този мотор е добър избор.

6- таците АВС (2.6) и ААН (2.8) са съответно 150 и 174 коня. АВС е спорен- развърта се след 3000 оборота, на старт е бавен, но пък е голям кеф да се кара, особено на дълъг път, но забрави за гонки по светофарите. 2.8 е по- пъргав, по- бързо се развърта, но е по- старо поколение, има дебитомер на Хитачи. 6 цилиндровите са скъпички за качествена подръжка, горят си градско 12-13-15.

2.2 турбо мотора на моделите S4 няма какво да го коментирам, мога само да кажа: :huh::flehan:

Трябва да кажеш по- конкретно какво очакваш от колата, за да ти се даде съвет какъв мотор да търсиш.

3. Тези коли се славят като последните истински аудита. Като го купих моето, за месец похарчих 3000 лв за дреболии и се хванах за главата- 'бах'ти и истинското Ауди' :lol: Факт е, че има някои недомислици по колата, че частите са скъпи и, че ако си перфекционист, ще се охарчиш в началото, за да стегнеш колата. Но после идва хубавото- голям кеф е да се карат моделите от типа Ц4- возят приятно, широки са, пътуването на дълъг път не изморява изобщо. И са много красиви :wub:

Дали ще наливаш пари в толкова стара кола- въпрос на избор- понеже ме попритиснаха обстоятелствата и може да се наложи да пусна моята за продажба, смятах колко съм налял в нея- двуцифрена е сумата :owned: А колата я купих за около 6000. Сам си прави сметката колко пари може да глътне :hilezh: За мен Ц4 си заслужава! Съветвам те да си търсиш куатро- там возията е още по- приятна от колите само на предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от моята ACE, монтирана ми е обикновена газова уредба Ренцо Ланди- вярно не я карам в града но вече близо 145 000км ми служи вярно и не ми е създавала грижи.Широка и много удобна е в сравнение с по новите А6, мисля че от към свободно пространство в купето е по добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като най безпроблемен залагам на 2.3 , голям ще ми е проблем когато реша да сменям моята с какво да я сменя ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2.0- ААД 115 кс и съм много доволен вече 6-та година, никакви ядове :hilezh: Но ако следващата кола пак е Ц4 ще се кача на 2,6 или 2,8 :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателите няма да ги коментиран,но не очаквай от почти 2 тона кола да е "резачка",с какъвто и мотор да е :respekt:

Обаче ....като караш,наистина имаш чувство за комфорт ,сигурност и надеждност!!!

И както е казал Иво Динков-мноооого красива кола!

Особено ако е "свалена"-няма кола с такава линия :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава кола. Бих казал много здрава и безпроблемна. Моята беше дизелов AEL. Доста години, доста километри...... и на моменти ме обзема носталгията за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателите няма да ги коментиран,но не очаквай от почти 2 тона кола да е "резачка",с какъвто и мотор да е :bia:

Обаче ....като караш,наистина имаш чувство за комфорт ,сигурност и надеждност!!!

И както е казал Иво Динков-мноооого красива кола!

Особено ако е "свалена"-няма кола с такава линия :bia:

има и по"екзотични двигатели"колега ,4.2,и 2.2т,карал съм с атмосверния и си е резачка да ти кажа честно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките които си постнал са на 100 С4.

Аз карам 100 С4 с двигател 2000кб.115кс,вървежа :flehan: (ако мога така да го нарека) е безмислено да го коментирам.

Разхода на газ ми е 9-10л извън и 12-15градско.Монтира се обикновена газова.

Мотора събира 3л масло,масления филтър ти е от 6 до 12лв,въздушния около 12-15лв,горивния май беше около 30лв.Като цяло е сравнително евтин,лесен и удобен за обслужване и ремонт двигател.

А да ползвам и аз темата на колегата и да ви питам какво ви е мнението за 2,8 мотора на купе А6/С4+куатро?

И колега Динков ако обичаш кажи нещо повече за 2,6 двг.По точно кое не ти харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май пропускате ADR двигателя? Да се чуствам засегнат ли? Колега, ако чуеш за 1.8 20 V по-добре го пропусни. Може би само разхода на гориво ме удовлетворява, за разлика от поддръжката и вървенето. Само аз ли съм попаднал на такава екзотика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с ADR.За 40 000 км освен консумативи не ми се е наложило нищо да сменям.Ясно е ,че 125к.с. са малко за това купе, но на дълъг път не е толкова зле освен ако не си рацер.Разхода при мен е около 12-15 /100 в зависимост от стила на каране.Смятам,че това е доста надежден двигател и си струва ,ако се ползва за семеен автомобил.Колкото до здравината, комфорта и удобството на С4- мисля,че безспорно са се доказали.

Просто класика в жанра.Особено ако е авант и куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме 100 2.3 (без газ) от 2000г. От тогава (10г. и 130 000+ км) тая кола не е влизала в сервиз за ремонт, освен за обслужване ! Преди около месец трябваше да й се смени някакъв маркуч към стъпковия мотор и това й беше. Разход - 9 - 9,5/100 смесено, на дълго около 7,5 (при спокойно каране).

От лятото имам и А6 2.5тди аел. За сега съм повече от доволен ! Върви добре без да създава ядове и разхода е повече от добър за това което дава колата...смесено 6,5/100.....дълго 5,6 - 5,8/100 ! Учудващо маслото не спада грам ! За обслужване - каквото и да вземеш, ако не е направено преди покупката - приготви си между 500 и 1000лв (за АЕЛ-а в София за ролки, ремъци и водна помпа + труд - 730лв ).

Аз доста пристрастен, НО аз залагам на дизела с две ръце, но краен случай и 2.3 бензин изобщо не е лош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с ADR.За 40 000 км освен консумативи не ми се е наложило нищо да сменям.Ясно е ,че 125к.с. са малко за това купе, но на дълъг път не е толкова зле освен ако не си рацер.Разхода при мен е около 12-15 /100 в зависимост от стила на каране.Смятам,че това е доста надежден двигател и си струва ,ако се ползва за семеен автомобил.Колкото до здравината, комфорта и удобството на С4- мисля,че безспорно са се доказали.

Просто класика в жанра.Особено ако е авант и куатро.

100% съгласен колега, дано само не ти се наложи да се запознаеш със задния ангренаж и обтегача на веригата м/у валовете, особено ако е електрически като при мен. Иначе разхода който даваш ми се вижда малко висок. Интересно как се чувстваш при задминаване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията.От няколко дни съм горд собственик на AUDI A6 avant, модификация C4, двигател ADR - 1.8/125к.с.+газов инжекцион BRC+чип,1995г.,намерих го тук в форума :rolleyes:

Уникално комфортен автомобил е :puke:

ПОЗДРАВИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията.От няколко дни съм горд собственик на AUDI A6 avant, модификация C4, двигател ADR - 1.8/125к.с.+газов инжекцион BRC+чип,1995г.,намерих го тук в форума :flipoff:

Уникално комфортен автомобил е :blackey:

ПОЗДРАВИ

Да не забравиш да постнеш снимки да видим красавицата! Да си жив и здрав да я караш безаварийно! Автомобила ина че е просто прекрасен :rolleyes::o:o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка с ужасяващите ями които са се отворили по пътищата със стърчащи даже в тях арматури (на моста от към летището вчера на един човечец му беше паднала цялата предна броня от зверски удар в кратер без дъно плюс спукани предни гуми криви джанти и незнам.....) :hilezh: та искам да попитам кои А6-С4 са със алуминиеви носачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Вече рядко влизам в тоя форум..... Сега видях, че Заро се е похвалил и се радвам, че колата му харесва - на мен все още ми е малко мъчно за нея имайки предвид, че сега карам Фиат и Форд :flipoff: но живота е радост и тъга, както казва Шишо-Бакшишо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...