Jump to content

катализатор


Recommended Posts

Здравейте на всички,

днес ходих да ми махнат катализатора,но когато момчето, сряза тръбата и погледна с една лампа,каза че няма да ми го изкупят,защото бил с някакви метални чаркове вътре и нямало нищо ценно :nixweiss: Възможно ли е да е така ? Колата е Б3 1.8 NE. И въпроса ми е да заваря ли само срязаното, или да го махна нацяло това гърне и да му сложа тръба,как ще е по-добре? (в момента седи срязана и бучи мн. кофти)

Мерси

Редактирано от paneca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз така мислех да го махна,защото според мен този 20-годишен катализатор надали изпълнява функциите за които е предвиден, но на колата как ще се отрази? позитивно или негативно? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го махам в петък , пък катализатора ще си го прибера както казваш.

Незнам дали си внушавам,но наистина ми се струва тромава колата,имам чувството ,че кадета ми набираше по-добре беше 1.6mi 75

Ще си покаже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом си решил да го махаш не слагай просто тръба на негово място

сложи резонаторно гърне.

но си купи такова с изход и вход на 50 мм,колкото всъщност е големината на генерацията ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря ви,

в утре ще отида да ми направят колицата,че като не и е фред нещо и съм като болен и само за нея мисля :P

Днес я взимам от друг сервиз

Редактирано от paneca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Моля за мнение

някой който си е махнал катализатора и си е сложил обикновенна тръба,колата става ли много по-шумна?

Или да сложа резонаторно гърне както са казали колегите по-горе?

Редактирано от paneca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай резонатор.Тя колата и с него ще стане малко по-шумна,но пък само с тръба шума ще е още по-осезаем.Даже,ако успееш да се спазариш,им оставяш катализатора и резонатора и ремонта ти излизат безплатно,а и гаранция да им искаш.Аз така направих,като при мен се наложи и прехвърляне на ламбда-сондата,но пък вече шеста година всичко си работи. :2gunsfiring_v1:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

пиша за да ви кажа как се прецаках и да спестя на някой друг тези главоболия. Саямо си рязах здравото гърненце :) Ако катализатора ви представлява това ,, изобщо не се занимавайте с глупости да го махате и т.н.т.

1 - Свалих го и погледнах навътре. Представлява една надупчена цилиндрична тръба,която няма как да се ЗАПУШИ,защото е малко по-тясна от ауспуховата система около 40мм горе долу и няма никакви по тесни прегради,гледа се спокойно от другата страна.

2- няма да ви дадат нищо за него.Вътер нямало нищо ценно.(поне така ми казаха) Един колега от форума даваше 10 лв :bia:

Сега си го заварих пак и количката ми мърка отново :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а ти от къде си сигурен че някой не го е избушил вече?
Ами нали го свалих целия, нямаше никакви следи от избушване,нито рязане, нито кърпене, как да са го избушили :lol:

А дали имат NE-то или нямат катализатори това вече незнам, просто се доверих на "майстора" и му дадох да го среже,след което каза "ами тва нестава ле пич,няма нищо ценно в него" :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...