buzzi Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 Като новобранец по черни облаци,започнах да събирам инфо за 1.9 тди,но уви никакви диагностикине ми помогнаха да разбера защо мотора забиваше около 3000-3200 оборота.Няма да споменавам имена само ще кажа че тези хора ги знам от форума като доказани специалисти.Интересното е че и двамата дадоха диагноза зацапана геометрия на на турбото.Ок,казвам си и се подготвям за процедурата.Случайно се сетих за един разбойник чиито съвети през годините винаги са били верни и реших да му се обадя. :hilezh: Първи въпрос,-Чичовото защо забива кокошаника ми около 3000 оборота или след 120-130км/ч?-мълчи и пита,като не знае че го питам за 1.9 дизел,-тая кола има ли дебитомер,отговарям- да -дизел 1.9 тди.Продължавам да питам без да дочакам продължението на предишното изречение.-да си затапя ли ЕГР?-отговор -аз такива глупости не правя,питам нали било по добре без ЕГР ,и го слагали само за екология-отговор - много харесвам хора които са по умни от немците,но аз такова нещо не правя.Продължавам когато загрява колата аспуха започва да свири лекичко и колата пуши доста малко и на място и по време на каране.Казаха ми че ЕГР не работел правилно не затварял напълно и тнПомълча малко после каза;-Една кола за да работи правилно и трябват няколко неща ,чист път по който да минава въздуха,достатъчно бензин и чист път по който да излизат изгорелите газове,другото са подробности.ЕГР най вероятно не работи правилно защото изгорелите газове излизат бавно и се създава налягане което бута ЕГР-а,от там дебитомера не работи верно заради ЕГР и колата забива ,остават кюнците,нещо свири ли казваш и почна да ми се смее.и така след 2 минути един приятел подаваше газ,а моя милост блъскаше с един чук не много голям по задното гърне и о боже ,моето дизелово ауди можело да пуши.!Не знам как да определя количеството сажди на парчета и като прах но не беше хич малко.Ефекта ,бах мааааа--ми тоя кораб можел и да се сърди като го настъпиш.Голям кеф.Та скоро ще свалям всичкото кюнец да продухаме трасето Опитах се да намеря нещо за конструкцията на дизеловите гърнета но не попадам на нищо интересно засега,ако някой има нека допълни темата с подробности за кюнците като решения подобрения и тн.Дано съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 Едно от първите неща на тва дизелче е да му махнеш убития катализатор. Мога да те уверя че няма да пуши повече отколкото и сега с тая разлика че мотора ще диша по леко и колата ще тръгва една идея по-лесно.Избива се с нещо дълго и здраво ако ли не реже се вадиш боклука и се затваря ако ти е запушен няма да си познаеш колата после щe ти викат "малкият олроуд" тва е препратка майтап към колегата Corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 Нямам катализатор,имазаварена мека китка ,пардон връзка и после тръба.А ма какви парчетии хвърчаха от аспуха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plesho1912 Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 при мен е същата работа,колата забива след 120-130км/ч.Ама не пуши изобщо!!!от дебитомера ли е цялата работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 прочети пак поста ...ама по бавно,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 4 Март 2010 Доклад Share Публикувано 4 Март 2010 Може да е полезно на някой - "Диагностициране на проблеми с мощността (влизане в осакатен режим)". А тук го има попреведено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Може да е полезно на някой - "Диагностициране на проблеми с мощността (влизане в осакатен режим)". А тук го има попреведено.Чудесно допълнение ,мерси братко много ми хареса, сега да намерим и конструкцията на гърнетата ще е екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Аз трябва да сменям крайно гърне и старото може да бъде жертвано. Само не знам кога точно ще се случи това Подозирам обаче, че ще има съществени различия между такова на 80 и на А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Panta77 Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 Нямам катализатор,имазаварена мека китка ,пардон връзка и после тръба.А ма какви парчетии хвърчаха от аспуха...От коя година е колата ти? Катализатори има отдавна Един приятел монтьор си купи преди някъде 5 години беше форд ескорт от 98-ма. Стария собственик вика, ще ти го дам ефтино защото нещо турбото не работи. Той го купи и след 2 часа пипане тук там и тестване му махна катализатора и колата тръгна като нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 От коя година е колата ти? Катализатори има отдавна ....Което ще рече, че най-вероятно на тази вече е махнат и проблема не е бил в наличието му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobrin90 Публикувано 11 Март 2010 Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 (Редактирано) Някой може ли да ми обясни по-просто или с картинки къде се намира катализатора на A4 1.9 TDi 131коня. Заинтересувах се, защото искам да разбера дали имам или вече е свален.Я вижте. На мястото на меката връзка ли се намира? Ако не е, по каква причина се сменя? По моя преценка, меката връзка е сменена.Това е примерна снимка... Редактирано 11 Март 2010 от dobrin90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2010 Катализатора е това от неръждавейката с дупката.Сега една простотия ама.....СТАР дърт камионджия ми каза че в чужбина ги карали да си мият аспусите на камионите с пароструйка,естествено тези които позволяват това.И разбира се забих пароструйката в кюнеца и олеллллле каква чернилка изтече само .Процедурата се прави на работещ мотор и се пазете че цапа яко .Сега аспуха не свирирука както преди .Разлика във вървежа на намирам ,може би в ниските оборотите е по натопорчена и турбината не се чува така както преди нтервенцията.Давайте отзиви . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cLwNg Публикувано 7 Април 2010 Доклад Share Публикувано 7 Април 2010 Момчета кажете на кое гарне тряя да чукам че да се оправят работите Имам същия проблем колата варви но до 3хил оборота след това много жалка история пък да не говорим колко и се моля след 140км/ч ... Това дебитомер как може да се чисти и дали може да е от него ? или да си търся проблема в саждите и турбото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 VW форума има всичко което те интересува,блъсках по последното гърне и пароструката там, ходи на диагностика .Проблема е комплексен,възможни причини ,вакуми,променлива геометрия,турбо пътища,дебитомер,кюнци-катализатор,филтър на горивото,задръстен смукател-чистене на ЕГР,соленоидни клапани........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 8 Април 2010 Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 прочети пак поста ...ама по бавно,, :bia: Паднах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cLwNg Публикувано 8 Април 2010 Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 Някой да може да ме насочи за Варна къде мога да отида и да ми кажат колата ти не варви защото ,а не да пипне и да каже това е наред за другите неща не мога да кажа ? Днеска хоих блъсках по гърнетата няма промяна . И все пак да питам защото мога да си внушавам при мен като пусна съединителя и като подам газ до ламарината няма гуми няма нищо турбото почва там да се разварта ко праи тяга има ама не би ли трябвало нещо да изтъркам малко гумите ? Да не говорим сега два дена вече ходя на магистралата на 5-та от 80 до 180 НЯМА тяга няма нищо колата дори няма желание да върви ( след 3к оборота е МОР ) ... пък си спомням на времето като я взех от чужбина, че точно най-голям кеф ми доставяше на 5-та в диапазона 80-180 как се разварта със желание за вървене . И да другото е че като подам рязко газ НЯМА ПУШЕК ... какво е това дизелак без черен дим.... Единствено съм сменял въздушен филтър и сякаш турбото почна да свири повечко и по приятно за ушите ми .. Слагам съм от време на време добавки дето УЖ чистели инжекторите. Оня ден сложих керосин ( газ за осветление ) по 100мл на 10л гориво казаха че много хубаво прочиствало, но за 200-тата км дето съм минал сякаш няма кой знае какви промени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 8 Април 2010 Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 ...Мисля, че ifidik беше във Варна. Той ако не може да помогне, не знам кой би могъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 8 Април 2010 Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 И моята кола днеска заби..ходих на сервиз и свързаха някакво мини компютърче,на което пишеше audi & VW с 1 малък дисплей и изписа,че турбото пренадува.Утре ще ми чистят турбото и да видим какво ще стане.Освен,че ще олекна с 60 лв.Нямам катализатор,горивния е сменен преди 5000 км. вакумите са проверени.Остава да е турбината,а и колата взе да гори много с 20 литра 200 километра.Няма тяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 (Редактирано) И моята кола днеска заби..ходих на сервиз и свързаха някакво мини компютърче,на което пишеше audi & VW с 1 малък дисплей и изписа,че турбото пренадува.Да, от всичко което съм изчел до момента тази грешка най-често опира до чистене на променливата геометрия, обърни внимание на клапана който я регулира, освен че трябва да е изправен -да държи вакум и да не задира при движението напред назад на лостчето-има и реглаж.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=107605Дано не изисква регистрация за да прочетеш темата.Напиши как са се развили нещата. Редактирано 8 Април 2010 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 Днеска ми почистиха турбината и имаше страшно много нагар.Лопатките едвам се мърдаха.Сега колата се изстрелва доста повече..пробвах я да я настъпя да видим колко ще направи,но нещо на 170-180 спича като чели.Отдавам го на неравния път,по който я пробвах имаше надолнища и нагорнища.Ще пробвам на прав участък да видим какво ще направи.Преди това вървеше 200.Значи трябва пак 200-210 да направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 10 Април 2010 Доклад Share Публикувано 10 Април 2010 Колеги след почистване на турбото вътре в колата взе да мирише на изгоряло масло.Майстора ми каза,че това ставало заради това,че сме свалили маслените пътища.До кога ще мерише така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 11 Април 2010 Доклад Share Публикувано 11 Април 2010 Колеги след почистване на турбото вътре в колата взе да мирише на изгоряло масло.Майстора ми каза,че това ставало заради това,че сме свалили маслените пътища.До кога ще мерише така ?Колко ти взеха за тази профилактика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 11 Април 2010 Доклад Share Публикувано 11 Април 2010 65 лв.Не смятам,че са много парите за тази процедура. 2-3 часа работа има.А пак на други места взимат още повече, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 11 Април 2010 Доклад Share Публикувано 11 Април 2010 На мен ми взеха 250лв.Диагностика,демонтаж,чистене и монтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Това сериозно ли е колега ?Тази сума ми се струва адски нереална за процедура от този вид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване