pandeka Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 (Редактирано) Привет колега ,Колега,ако колата ти няма друг проблем а само този звук,тогава ще те посъветвам да си провериш всички гърнета и тръби отдолу.След турбината ако има и минимална дупчица се получава звука,който си описал.При смяна на предавките--(виещо ехо).Огледай внимателно всичко след турбото,около катализатора,може би имаш дупка,цепнатина или нещо скъсано.На мен ми се е случвало....успех!НЕ ЦИТИРАЙ ЦЕЛИЯТ пост на който отговаряш....МОЛЯ!!!!оттук надолу (и в други теми ако намеря) ти скривам всички постове в които я има въпросната аномалия. Редактирано 15 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Звука се появява при смяна на предавките като натискаш съединителя,оборотите падат и точно тогава--все едно че пада бомба.Нещо такова ли е?Ако е това мисля,че съм прав! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 14 Май 2010 Доклад Share Публикувано 14 Май 2010 Звука се появява при смяна на предавките като натискаш съединителя,оборотите падат и точно тогава--все едно че пада бомба.Нещо такова ли е?Ако е това мисля,че съм прав!Колега учудващо прав си! Проблема е абсолютно същия,кажи как я излекува твойта,да ме насочиш по-конкретно,ще ти бъда много благодарен.Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kukera Публикувано 14 Май 2010 Доклад Share Публикувано 14 Май 2010 Колега учудващо прав си! Проблема е абсолютно същия,кажи как я излекува твойта,да ме насочиш по-конкретно,ще ти бъда много благодарен.Мерси предварително.Взимаш два парцала и яко тъпкане в ауспусите,ама да ги оставиш да си стърчат.Палиш и гледаш отдолу.Ако обаче няма дупчица някъде по генерацията ще изхвърчът като тапи от шампанско .Поздрави и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 14 Май 2010 Доклад Share Публикувано 14 Май 2010 Взимаш два парцала и яко тъпкане в ауспусите,ама да ги оставиш да си стърчат.Палиш и гледаш отдолу.Ако обаче няма дупчица някъде по генерацията ще изхвърчът като тапи от шампанско .Поздрави и успех.колега,ти сериозно ли?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 14 Май 2010 Доклад Share Публикувано 14 Май 2010 Колега учудващо прав си! Проблема е абсолютно същия,кажи как я излекува твойта,да ме насочиш по-конкретно,ще ти бъда много благодарен.Мерси предварително.Просто отиди някъде където правят гърнета да я видят.Ако има нещо го заварят и готово! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 14 Май 2010 Доклад Share Публикувано 14 Май 2010 quote name='pandeka' date='May 14 2010, 22:03' post='1209160']Просто отиди някъде където правят гърнета да я видят.Ако има нещо го заварят и готово!разбира се ,при пьрва вьзможност!поздрави и лека! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 19 Май 2010 Доклад Share Публикувано 19 Май 2010 Тоя номер го знам Иво,обаче километража ми трябва щото са ми тежки обувките Сега сериозно....като го откача няма тресенето но се получава дърпане при превключване на скоростите.Трябва ми една Б4ворка да вадя от нея и да пробвам .същата работа е при мен... мислех да сменям карета (вътрешни) с надеждата да е от тях...то май само те останаха да се сменят. Другото което мисля да сменя и съм сигурен че ще има резултат на 100 % е ..... Колата :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 21 Май 2010 Доклад Share Публикувано 21 Май 2010 От къде го откачате точи километраж? Любопитствам просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 22 Май 2010 Доклад Share Публикувано 22 Май 2010 от скоростната кутия. Има два датчика, единия за задна, другия за скоростомер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2010 Бригада ,темата е за 1.9 тди с променлива геометрия на турбото ,моля не засягайте други двигатели. Една информация, килкото е по концентрирана толкова е по полезна.Вчера на колегата divak, забиване на мотора след 130-140,просто сменихме няколко мъркучета от вакум управленията и колата не забива ,поне по първи данни.Мотор AFN A4 .Проверих геометрията като визуално прецених хода на лостчето което я управлява,за целта с мъркуч се закачаш на клапана който движи геометрията ,смучеш и гледаш хода на лоста, който е чистил геометрия спокойно може да прецени дли се движи свободно и в пълния си ход.Ще чакаме колегата да коментира . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HELLBOY Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Аз пък, знаете ли какво си мисля да направя , така или иначе, маркуча на ЕГРа съм го откачил само и съм го затапил с болтче откъм ел клапана и механичния също, тоест не е направено, както си трябва да бъде, но както и да е. Не знам, в какво състояние е останал клапана, отворен ,затворен, запекъл ли е, откакто съм го откачил този маркуч не усещам промяна във вървежа, все тая си е.Обаче, мисля на своя глава ,без да свалям клапана да го напръскам яко отвътре, като махна винтчето с W40D, после да закача пак маркуча и да палим моторЯ Та въпроса ми е следния, дайте предположения ,какво би станало, откъде ще мине цялата смрад и гняс и какво би се прецакало , най вече ме интересува дали този клапан има гумена мембрана,защото ВДто че я изяде!?!ПП. Сори ,ако нещо съм оспамил темата на колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Радо ,да те ..... манафите, като те знам с колко си сръчен ,молим те не барай колата .Каквото и да направиш с ЕГР се отнася основно и предимно за екологията.По скоро гняста в смукателния колектор ти е проблема.Или вакумите са поостарели и напукани и не управляват турбото след 150 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HELLBOY Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Поне ще ми се лъснат малко и клапаните, същи мисля да пръсна и на въздушния филтър, да е двустранен ефекта , нищо нема да и стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Сичко щи се изсипе в мотора ВД с ръждата.Не си рпави експерименти ,а го свали и изчисти.Клапаните можеш да ги изчистиш с вода в колектора ,но има смисъл след като колектора и ЕГР-а са изчистени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
larss Публикувано 13 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2010 A 4,AFN...,след 3000 оборота спира,значи смених Н75,почистих дебитомера..има само временен резултат,понякога тръгва след рестарт,лостчето на турбината се движи леко и нормално,затова не съм я чистил,вакуумните маркучета са сменени,катализатора съм го махнал..мембраната на другия клапан е здрава,възможно ли е този клапан да дава ядове,но не постоянно,а само отвреме навреме,чудя се дали да го сменя или да почистя търбината,въпреки че има свободен ход на лостчето...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2010 Важно е не че се движи а колко е хода на това движение на лостчето .Случи се нещо много интересно .Закачих ВАГ на мотора ,така или иначе сега всичко е в норните и си казвам да изтрия старите грешки ,като се има в предвид че колата преди да почистя геометрията забиваше по 20 пъти на ден ,и изненада няма записни никакви грешки !!!!!Как по дяволите е станало така?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoncho1987 Публикувано 16 Август 2014 Доклад Share Публикувано 16 Август 2014 Колеги имам проблем при мен до 2000 оборота колата е като чист дизел грам не върви а като мине 2000 оборота все едно някой я ритва отзад.Днес махам катализатора и сменям меката дръзка че е скъсана.Колата е 1.9 131 AVF? Закачах я на диагностика няма никакви грешки по двигателя.Откачах буксата на дебитомера и вървежа се влоши още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krusev Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 колеги здравейте. Тук е описано как точно се регулира клапана на вакума на турбото при турбини с променяща се геометрия! надиавам се да ви помогне! Аз поне така си го регулирах когато си свалиах турбото да го чистя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 Аз пък имам проблем с прекален вървеж! Върви като идиот на всички предавки и обороти!!! Карах я няколко пъти вече в Порше даже ме намразиха вече май!....Не била чипвана! Нито има софтуерна намеса!Да ама колата не е както трябва,от 140 до 220-230 всичко става за норматив а колата е дават максимална скорост 205!?Дали не е прецакан километража? Но все пак се усеща прекалено вървеж! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) В зависимост от гуми и самият километраж обикновенно над 100 има разлика - при някои 10км/ч при други по-голяма.Ако държиш да видиш точната скорост пробвай с някоя навигация или някое безплатно приложение,има много в Гугъл магазин. Редактирано 2 Октомври 2014 от Reroll Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) Виж колко съм проС вярно....аз имам навигация още днес ще тествам!Иначе бях със 17 ки 235 45...сега съм с 16 ки 205 55 даже имам чувството,че още по леко върви но това е обяснимо...Все пак карал съм и други 1.9 определено тук има нещо гнило и е факт,че дадох сума ти пари на тия от Порше и нищо...стокова си била колата и всичко си и било ок! тва е дай 50 лева и чао! П.с Мисля да я кача на Дино и там ще си каже всичко! Редактирано 2 Октомври 2014 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 Е ти май си първи в този форум дето да се оплаква от много вървене. Бах мааму, хората пари дават да им вървят печките, ти се плашиш и ходиш в Порше.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) Просто си я искам стокова на 100% Хич ми не пука кой кви пари дава за чипове,ремапове и прочие...Който не вярва колата е в Пловдив може да покара... Още повече съм карал и други на наши колеги и има голяма разлика а техните коли си бяха ок!П.с И да не разбера не е фатално така или иначе имам мерак на B7 3.0 печка пак... Редактирано 2 Октомври 2014 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Диното определено ще ти даде отговор на въпросите. Имай предвид, че от кола до кола втора ръка има разлика. Новите автомобили също не са клонинги на 100%, може да ми вярваш, има нещо на което му казват производствен толеранс. Колко е голям при Ауди не се знае със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване