Jump to content

Чип или прекъсвач???


Recommended Posts

Та за тези които незнаят колата е Ауди А4 1.9 тди 131коня 2002година. Попринцин на старото ми Ауди като стигна червената зона на оборотомера (на която и да е скорост) (примерно 2ра или 3та) ми изключва и немога да подам газ докато не предприема други действия.

Та на колата червената зона започва на 4500оборота, обаче вчера на 3та скорост стигнах до 5200-300 оборота което е странно.

Дали колата е с чип или й е махнат прекъсвача. Възможно ли е когато се поставя чип да се изключи прекъсвача или винаги е така? Как мога да разбера колата ми дали е чипосвана???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да намеря някой колега с ваг-ком за да видим тая работа така ли? Иначе като услуга колко ще струва в някой сервиз? Пътувам постоянно Бургас - Варна, така че ако има някой колега който да помогне ще съм му много благодатен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Попринцин на старото ми Ауди като стигна червената зона на оборотомера (на която и да е скорост) (примерно 2ра или 3та) ми изключва и немога да подам газ докато не предприема други действия.

....

Това не е било нормално - да ти се вкл. прекъсвача в началото на червената зона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможахме да се засечем. Някой ако може повечко да ми обясни по въпроса ще е супер. Сега съм за 2 седмици във Варна, дано има някой който да помогне :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от това което казваш най-вероятно някои ти е бъзикал по софтуера и тва че е махнал прекъсвача въобще не е хубаво. Не забравяй че тва все пак е дизел и не обича обороти а 5300 оборота са едва ли не точно пред аборт :)

Както и да е да имаш чип не означава да нямаш прекъсвач оправи го тва щото ще се заиграеш някъде и моторът ти ще си замине, нещо което няма да се случи ако софта е нормален( в него има едни таблички и явно някои спец е качил оборотите до бензинови такива :flehan: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами колега, напълно ми е ясно какво казваш. Винаги съм бил с нагласата, че като стигна червените обороти, прекъсвача си върши работата. Та затова направих темата, че някой да помогне.

Както ти ми предлагаш, така и аз искам да си го оправя, за да си нямам ядове. Тези 5300 оборота ги вдигнах само 1 път защото исках да проверя точно това :flehan: .

Кажете какви варианти имам и някой съфорумник може ли да помогне.

Редактирано от dobrin90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както ги виждам Аз нещата ако не искаш да я караш така :

1 Отиваш и ти слагат сток софтуер на ЕКУ-то би трябвало да не ти вземат кой знае кви пари

2 слагат Ти друг оптимизиран софтуер плащаш си като за нов и така не е кои знае колко

Предполагам ,че щом сега не е сток няма да ти хареса как върви ако стане стоковица.

ако си от София пусни на лични да те насоча към едни мой приятели мисля, че ще се справят с твоя проблем :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...