kolio kioravoto prase Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 отговориха ми , че е най добре да се купят нови шайби да се преправят до нужния размер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rocket Motorsport Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 Някой направи ли въпросната операция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 25 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2010 все още не му е дошло ред ... скоро! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2018 Вдигам стара тема, но от няколко дена чета за този мод и искам да го права.Проблема е че съм с 02x кутия за която няма готови шайби.За старите кутии има 1 от чуждите форуми който ги продава по 50 долара, но размера е различен от този за мойта кутия.Така и не разбрах дали шайби 1 и 4 се сменят със същия размер, но друг материал или се сменят с различна дебелина шайби.Най-доброто инфо което намерих е че могат да се ползват шайби LS3047, но на какъв размер са неможах да разбера.Ако са като оригиналните имам го СПИСЪКА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 21 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2018 Роман ти го е написал по-горе кои шайби на какъв размер се преправят и къде де слагат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2018 29 minutes ago, Audi V6 said: Роман ти го е написал по-горе кои шайби на какъв размер се преправят и къде де слагат... Ако имаш впредвид това: Quote във линка ще видите реалните размери и материал на втулките използвани във дифовете като също така ше видите заместителите им , които могат да се купят от INA или FAG с парт номер LS3047, което на практика е размера на шайбата , която купувате демек - 30мм / 47мм с 3мм дебелина, та купувайки тези шайби /2броя трябва да са / трябва да ги преработите на по малки размери а именно 30мм / 43мм на 1,47мм дебелина !! то нестава.Това е за фейслифтова кутия на A4 B5.При мен кутията е 02x и размерите са различни.По схема като гледам сега обаче за 01е кутията от следния цитат виждам че шайба номер 4 е същия размер.Тоест заменя оригиналната Тефлонова шайба със шайба ИНА преработена до същия размер.Обаче на шайба номер 1 дебелината не е 1.47, а 1.94. Ето и снимката за сравнение на размерите на шайбите на 2та вида кутии.Шайбите които се сменят са номер 1 и номер 4.Различни са по цвят от останалите, защото са с тефлоново покритие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 26 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2018 А Кольо направил ли го е? Много ми е интересен резултата и снимков материал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 27 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2018 Никой нищо не е направил досега.Накрая ще направа една заварка на средния диф и ще махна предните полуоски да се знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 31 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2021 Здрасти на всички. Моят торсен е с два ролкови лагера в двата края, м/у двете големи събни колела има две стоманени шайби и м/у тях има една месингова с прорези за смазване. Ауди А4 Б5 1.8 турбо куатро 1996-та АЕБ мАтор. На сняг, когато навия волана докрай, става като кола на задно, но само тогава. Въпроса ми е, с тоя тунинг, кога започва да предава момента основно към задните колИла. Много ми е съмнителна цялата тая работа, защото наистина мисля, че симетричността на всички елементи в моя торсен е именно защото е 2:1 или 50 на 50. Какво ще се случи като се подложат тея шайби? И ако се случва нещо различно, защо? п.с. торсена е смъкнат и винаги мога да ви го снимам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 26 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2021 На 31.01.2021 г. at 23:34, ByColt написа: Здрасти на всички. Моят торсен е с два ролкови лагера в двата края, м/у двете големи събни колела има две стоманени шайби и м/у тях има една месингова с прорези за смазване. Ауди А4 Б5 1.8 турбо куатро 1996-та АЕБ мАтор. На сняг, когато навия волана докрай, става като кола на задно, но само тогава. Въпроса ми е, с тоя тунинг, кога започва да предава момента основно към задните колИла. Много ми е съмнителна цялата тая работа, защото наистина мисля, че симетричността на всички елементи в моя торсен е именно защото е 2:1 или 50 на 50. Какво ще се случи като се подложат тея шайби? И ако се случва нещо различно, защо? п.с. торсена е смъкнат и винаги мога да ви го снимам. Просто ми стана интересно,че при мен на сняг или мокро като дам повече газ и колата се държи все едно е само със задно!А си е куатро,нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 На 26.02.2021 г. at 21:08, anto1 написа: Просто ми стана интересно,че при мен на сняг или мокро като дам повече газ и колата се държи все едно е само със задно!А си е куатро,нормално ли е? Ми не, не е нормално. Когато потегляш с прав волан, трягва да врътне малко и да дръгне почти като на сухо. Виж все пак EDS-а дали бачка (то ако не бачка, ще имаш некъв проблем с ABS-a) Когато волана е навит до край, тогава се държи, сякаш е на задно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 Какво е "EDS"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване