Jump to content

4:1 High Bias center diff ?


Recommended Posts

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много интересно. Кой ще се жертва да тества този мод?

Аз имам предположения кой ще си свали дифа :)

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме отзиви с нетърпение :) Ако може да се премахне гадното недозавиване с този мод ще е супер.

Между другото кви пари върви един диф втора употреба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то хубаво ама аз съм с 01Е -6 степенна кутия за който не говорим в темата и при мен нещата най вероятно ще са коренно различни , така че няма да е мерило честно казано ... но пак ще е нещо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ее със сигурност няма такъв мод за задния , но обаче този мод на средния за да стане 4:1 много добре се получавало ако се сложи отзад Quaif дифф /1000$ е/ ... който диф е затворен , но е само за драг на писта , за пътни гонки и ежедневно каране не ставал ..., щото както знаеш при А4/S4 поне предени заден са отворени дифове с ЕДЛ.....

има и ЛСД задни , но куаифа били по добри и не искали подръжка!

та хората дават евентуален ъпгреид /чрез преправяне обаче/ за A4/S4 заден диф от Ауди V8 към 1990година :rolleyes: или от Порше 968 или 944...

та да ти се намира некой затворен диф заден от V8 ;)

;)

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та ... промяната на биас рейтиото на 4:1 - 20/80 е напълно възможна , но тя се отнася само , когато колата почва да губи сцепление или някакъв друг вид аномалия в тракшъна и докато колата се движи в права линия си е 2:1 - 50/50....та целта е да се направи така, че централния дифф да прехвърля до 80% от въртящия момент на задната ос ...и така Ауди да намалят недозавиването карайки колата да се държи като кола със задно предаване в изхода на завоите с по висока скорост....но ....

Аз ще помоля за малко разяснение.

След мода при движение направо и в завой (без загуба на сцепление) какво ще е съотношението преден/заден мост?

При наличие на мод, какъв % ще отива на предния мост при затъване в преспа примерно, т.е. след мода ще се загуби ли част от зимната проходимост на куатрото?

та да ти се намира некой затворен диф заден от V8 :rolleyes:

Имаше един в Стара Загора....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато няма нужда от прехвърляне на въртящ момент при спокойно каране , то простно колата си е 50/50 , но когато почне да има нужда може да се прехвърли до 80% на задния мост ... тенденцията е да се предаде торк на задния мост за да се намали недозавиването!

Това което пишат е, че зимата немало проблеми .... и колата се чувствала , както преди.. по конкретно не мога да ти отговоря за съжаление...

току що прочетох , че няма да го бъде за сега задния диф ше си седи отворен , щот от V8 преправянето било доста сериозно.... но със комплект туниг стабилизиращи щанги ставала пак ралтата... разбира се + спортно окачване!

The STaSIS high bias torsen provides a dramatic improvement in negotiating a turn quickly and efficiently. Now your car can be 3 cars in one( front, all and rear wheel drive):

Hard Braking, Leading Into A Turn

Car acts like a front wheel drive – torsen acts like an open differential when its not under power. Wheels turn independently and car control is improved.

Mid Corner, Throttle On

Car acts like an all wheel drive – torsen delivers equal amounts of power to front and rear wheels. This maximizes grip, allowing more power to be applied at this stage of a turn.

Corner Exit, Hard Acceleration

Car acts like a rear wheel drive car – front wheel slip is reduced because the torsen delivers up to 88% of the engine torque to the rear wheels where the most traction is.

http://www.stasisengineering.com/Admin/Mor...nfo_torsen.html

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ее със сигурност няма такъв мод за задния , но обаче този мод на средния за да стане 4:1 много добре се получавало ако се сложи отзад Quaif дифф /1000$ е/ ... който диф е затворен , но е само за драг на писта , за пътни гонки и ежедневно каране не ставал ..., щото както знаеш при А4/S4 поне предени заден са отворени дифове с ЕДЛ.....

има и ЛСД задни , но куаифа били по добри и не искали подръжка!

та хората дават евентуален ъпгреид /чрез преправяне обаче/ за A4/S4 заден диф от Ауди V8 към 1990година :bia: или от Порше 968 или 944...

та да ти се намира некой затворен диф заден от V8 :bia:

:)

За теб ще намеря ;) ,ако трябва ще савля единия :rolleyes: ,задния торсен го дават 30/70 така че маи няма смисъл от мод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така го разбрах. Но какво подобрява това "заводското положение" за 75% към моста с по-голямо сцепление?

Колата трябва да загуби сцепление за да се усети ползата от мода. Т.е. до тогава пак ще има недозавиване.

"Новият" торсен 40:60 не работи ли с 60% постоянно към задния мост? Ако е така не е ли по-добре да се плати за преработване на стария торсен за съотношение 40:60...

Абе много митична материя, много въпроси :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото разбрах 40/60 няма възможност този дифф да се преработи!!

прехвърля се 88% реално на заден мост не 75! и може и да има недозавиване, но то ще е драматично по малко!

ето тоя линк на стейсис обеснява всичко по добре !

реално тоя мод не променя нищо друго освен % на торка към преден заден мост!!

http://www.stasisengineering.com/Admin/Mor...nfo_torsen.html

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за торсен, като осев диф.

Като междуосев, мисля че няма разлика в пътя на двата моста по време на завой, за да се задейства торсена.

Мисля, че съм срещал оферта за преработка 40:60 или друго сътоношение по заявка на клиента. Ще потърся пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че съм срещал оферта за преработка 40:60 или друго сътоношение по заявка на клиента. Ще потърся пак.

Нещо подобно click

Ъъъъ само да попитам, вие вЕрно ли мислите, че тия "ъпгрейди" има кой да ги направи в БГ? В смисъл, че няма да се разлетят и разпаднат на 10-тия километър...............?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това ми обясни един пич на ЛС , че не можеш да го объркаш нищо до като сглобяваш иначе нема да моеш да го сглобиш...

аз ше го направя споко , ше пиша кто стане със снимки...щото в обявата на стейсис цената е 500$ има го и за 250$ , но трябва да изпратиш твоя да ти го преправят и реално цената е за преправянето , ако искаш да купиш готов от тях цената е +650$!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но трябва да изпратиш твоя да ти го преправят и реално цената е за преправянето , ако искаш да купиш готов от тях цената е +650$!!

Е и при 034 е същата схемата, Хамериканците явно така го правят. Там има кат за твойта кутия/по-точно само за А4/ са тия ъпгрейди. Иначе тия ъпгрейди са много яки, ще следя кво ще се получи с интерес. Аз преди бях полудел да слагам и заден торсен, ма нещо загубвАх ищак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах схемата е че стейсис са го направили първи тоя мод и после всички други дето продават части са си го присвоили и го правят по евтино от стейсис..абе мамата си ебало////имаше една тема даже се псуваха по тоя въпрос ... :hilezh:)

инак се прокрадват няколко мнения ,че по старите дифове не могат да станат повече от 3:1 поради не знам каква причина..... но пак 3;1 е по добре от 2;1 за 2 шайби и 50-100лв ралта макс!!

аз първо трябва да установя моя диф къв е щот са 2 варианта Т1 и Т2 ама немога данамеря свестен вин декодер да проверя деа

http://jhmotorsports.com/shop/catalog/jhm-...10ebfeea7ca3056

тук също има инфо....

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко въпросчета към колегата kolio kioravoto prase …

По тази схема http://torsen.com/fsae/012000_washer.htm обозначението с номер 2 са вид лагери, а 3,4 и 1 са стандартните шайби? И идеята е 1 и 4, да се сменят с по-големи, един вид да се

„натегне” торсена в долната част по схемата( под долната част се има предвид задната или)? Това за торсен с „не разглобяем” корпус, а при този случай(с разглобяем корпус

http://audizine.com/forum/showthread.php/1...d-for-20-80-TBR ) се вижда, че заменят горната и долната шайба!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност промяната на разпределението на въртящ момент може да стане по 2 начина:

- чрез промяна на ъгъла на "зъбите" на червяците

- чрез промяна на материала на въпросните шайби

както се разбира първия вариант е доста сложен за направия, за това реално изпълним е 2ри вариант! ние реално не променяме големината на шайбите, напротив правим ги същата големина , но от друг материал , който създава по малко или повече фрикция към съответната страна....

това че могат да бъдат закупени шайби от ИНА с парт номера е просто идея за точния материал шайби , които лено могат да се преправят към нужния рамер...

все още не мога да отговоря по конкретно , но като разглобя моя дифф и го направя тогава ще мога да дам повее инфо...

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А последно , няма ли да стане както тия викат да се изгори някакво тефлоново покритие на тез шайби и да се промени триенето ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...