Jump to content

Проблем с включването на перките на радиатора на ц4


Vaudi_6

Recommended Posts

Привет колеги.Въпросът ми е,къде се намира датчика за включване на перките на радиатора.Сега зимата не е проблем,но лятото я карах със страх да не я прегрея.Пустите перки никога не се пускат.Може ли самият въпросен датчик да е здрав,но да ги включва при по- висока температура.Но това няма как да стане,ако термостата си е наред.Иначе самите перки работят като пусна климата.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че е на самия радиатор.Като застанеш пред колата от лявата страна/ниско доло/.А до колкото знам има и още един отгоре на главата.

Лятото редовно си ми се пускат перките,особено като спра на място.Зимата по-рядко се случва но е много относително каква е температурата навън.

Щом вентилаторите се включват при пускането на климатика,значи повредата почти сигурно ще е в датчика.Не е скъп и е елементарен за смяна така,че го смени а не чакай да си прегрееш мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.Въпросът ми е,къде се намира датчика за включване на перките на радиатора.Сега зимата не е проблем,но лятото я карах със страх да не я прегрея.Пустите перки никога не се пускат.Може ли самият въпросен датчик да е здрав,но да ги включва при по- висока температура.Но това няма как да стане,ако термостата си е наред.Иначе самите перки работят като пусна климата.Благодаря предварително.
Ако както от друг пост разбрах си със 5- цилиндровия ААТ-116 к.с. ,имаш един двускоростен ел.вентилатор гледано отпред на двигателя в ляво и получава команда за работа по температура на двигателя 92С и от задействан старт на компресора на климатика , а другия вентилатор не е електрически , а вискозен съединител с перка , като работата му зависи от температурата на двигателя Редактирано от комбито
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като застанеш с лице към мотора датчика е долу вдясно под маркуча сменя се лесно. Аз моя го смених това лято 4-5 пъти, но пустите перки продължават да не се включват като хората и карам със зацепени на късо бързи перки

Редактирано от MitakaMc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Температурния датчика за пускането на перките ти се намира в долната част на радиатора. Ако застанеш срещу колата ти се пада отдясно. Няма как да го сбъркаш - в него влиза букса (виж дали и тя прави добър контакт). Развива се с обикновен гаечен ключ, не помня какъв размер беше, но е голям и за твое удобство може да бръкнеш с раздвижно ключе. "Бъркането" най - лесно става през решетчицата на бронята и дори няма нужда да източваш водата изцяло. Просто слагаш някакъв съд отдолу, развиваш го и докато тече водата веднага навиваш новия. Стягаш новия датчик, слагаш му буксата, изсипваш водата (антифриза) от съда обратно в казанчето и палиш да видиш като загрее дали ще се пуснат перките. Иначе 100% от него ти е проблема. Смени си го -10 - 20лв е.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само още незнам за кой мотор става дума, иначе всичко е ясно. Ако е АЦЕ мотора и съм си погледнал колата правилно датчика е на термостата. Не съм много сигурен, но ако колегата каже че има АЦЕ ще му снимам....... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...