Vaudi_6 Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Привет колеги.Въпросът ми е,къде се намира датчика за включване на перките на радиатора.Сега зимата не е проблем,но лятото я карах със страх да не я прегрея.Пустите перки никога не се пускат.Може ли самият въпросен датчик да е здрав,но да ги включва при по- висока температура.Но това няма как да стане,ако термостата си е наред.Иначе самите перки работят като пусна климата.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Кажи с кой мотор си колега, че боба свърши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IRON MAN Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Мисля,че е на самия радиатор.Като застанеш пред колата от лявата страна/ниско доло/.А до колкото знам има и още един отгоре на главата.Лятото редовно си ми се пускат перките,особено като спра на място.Зимата по-рядко се случва но е много относително каква е температурата навън.Щом вентилаторите се включват при пускането на климатика,значи повредата почти сигурно ще е в датчика.Не е скъп и е елементарен за смяна така,че го смени а не чакай да си прегрееш мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 (Редактирано) Привет колеги.Въпросът ми е,къде се намира датчика за включване на перките на радиатора.Сега зимата не е проблем,но лятото я карах със страх да не я прегрея.Пустите перки никога не се пускат.Може ли самият въпросен датчик да е здрав,но да ги включва при по- висока температура.Но това няма как да стане,ако термостата си е наред.Иначе самите перки работят като пусна климата.Благодаря предварително.Ако както от друг пост разбрах си със 5- цилиндровия ААТ-116 к.с. ,имаш един двускоростен ел.вентилатор гледано отпред на двигателя в ляво и получава команда за работа по температура на двигателя 92С и от задействан старт на компресора на климатика , а другия вентилатор не е електрически , а вискозен съединител с перка , като работата му зависи от температурата на двигателя Редактирано 7 Март 2010 от комбито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaudi_6 Публикувано 7 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 (Редактирано) Мотора е 2.0 16V 143 ACE Редактирано 7 Март 2010 от Vaudi_6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Мотора е 2.0 16V 143Ами сори ,за твоя мотор ще се изкаже някой друг колега.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaMc Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 (Редактирано) като застанеш с лице към мотора датчика е долу вдясно под маркуча сменя се лесно. Аз моя го смених това лято 4-5 пъти, но пустите перки продължават да не се включват като хората и карам със зацепени на късо бързи перки Редактирано 7 Март 2010 от MitakaMc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emilhariev Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 крайно,но много ефктивно решение е тва с "на късо".имах на времето вектра и така я продадох. а за къде е датчика...си нямам ни идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geshata86 Публикувано 15 Март 2010 Доклад Share Публикувано 15 Март 2010 Температурния датчика за пускането на перките ти се намира в долната част на радиатора. Ако застанеш срещу колата ти се пада отдясно. Няма как да го сбъркаш - в него влиза букса (виж дали и тя прави добър контакт). Развива се с обикновен гаечен ключ, не помня какъв размер беше, но е голям и за твое удобство може да бръкнеш с раздвижно ключе. "Бъркането" най - лесно става през решетчицата на бронята и дори няма нужда да източваш водата изцяло. Просто слагаш някакъв съд отдолу, развиваш го и докато тече водата веднага навиваш новия. Стягаш новия датчик, слагаш му буксата, изсипваш водата (антифриза) от съда обратно в казанчето и палиш да видиш като загрее дали ще се пуснат перките. Иначе 100% от него ти е проблема. Смени си го -10 - 20лв е. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 16 Март 2010 Доклад Share Публикувано 16 Март 2010 Само още незнам за кой мотор става дума, иначе всичко е ясно. Ако е АЦЕ мотора и съм си погледнал колата правилно датчика е на термостата. Не съм много сигурен, но ако колегата каже че има АЦЕ ще му снимам....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване