batela Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Това е ясно но се притеснявам че ще почне да скърца после ако не я напасна както трябва и затова искам да махна само кората... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Няма да скърца, на Б6цата ми помня че съм я махал поне 3-4 пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 и за да не пускам и аз нова тема, когато купих колата миналата година, видях че жабката е ремонтирана, но си работеше добре, заключваше се, не скърцаше като на колегата Райно (много е печен), сложих едно устройство за четене на MP3 от USB, и от тогава спря и да ми се заключва, и оная вечер в Понеделник нещо ръчках, натиснах по-силно, и хоп, счупи се дясното краче пак, та май ще трябва и аз да разглобявам, мамка му и прасе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Крачето се чупи заради амортисьорчето, не се ли реши там проблема няма спасение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAGI_BG Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Какво се прави по амортисьорчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Сменя се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radosab Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Аз мойто го раздвижих и си бачка вече 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Здравейте, аз имах същия проблем със жапката на б6. До колкото си спомням вав амортисьорчето има едно гумено уплатнение което махнах, а дясната панта я разпробих сас една малка бургия и навих една видия и така повече от 6 години никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
operator Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 аз му смазах стеблото с течна грес(спрей) и вече 1 година работи.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Преди да попадна на тази тема и да я прочета, не знаех, че има толкоз "екстри" жабката на В6 . Моята кола от както съм я купил жабката не се отваря плавно, не свети нищо в нея и не духа студено през лятото. Вчера я поогледах по-обстойно и забелязах, че вътре има плафон, около него има няколко отвора (дупки), които предполагам са за охлаждането през лятото и двете панти са ми здрави, но жабката ми не се отваря плавно. В нея имам оригинален чейнджър, който е свързан към BOSSE-то. Питането ми е, осветлението и охлаждането на жабката свързани ли са по някакъв начин или влияят ли се от този прословут амортисьор на дясната панта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Никой ли не може да каже нещо по въпроса???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Общо имат само амортисьорчето и осветлението, на него са контактните пластини за осветлението. Като отвориш, те дават контакт. Намират се в долния му край. За охлаждането трябва маркуч от жабката до една тапа в кутията на парното и климатика която е. На жабката отвор няма, трябва да се изреже. Ако има маркуч, като резервна част, не е проблем да се върже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Благодаря ти колега, а защо тогава са тези дупки вътре в жабката, след като няма заготовка за охлаждането, доста тъпа история май !? А това амортисьорче продава ли се отделно и къде да го търся? Някой занимавал ли се е с монтажа на тези неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 За вентилация предполагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване