Ерик Миновски Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Нови снимки и видеота - http://audi.er4o.org/S1/picnvideo/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Много сериозен автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Колата е брутална, но нямаше късмет в неделя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 що ? дай повече инфо де.Нещо флякна по енджина или кофти гуми за непреценен weather или нещо 3-то ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 (Редактирано) В събота не го гледах, а в неделя още първия манш имаше някакъв проблем и чак на втория се разбра, че е съединителя щот се спраска.За третия манш оправиха всичко(има снимки в разглобено състояние) но на старта вместо на първа тръгна на трета и изгасна, има клипче...иначе има записано най-добро време от събота 02:07.08, мисля, че никои не свали под това време. Имам и времената без последния манш само, трябва да сканирам и ще ги кача... Редактирано 18 Април 2010 от kkris Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 (Редактирано) Ето една снимка И инфо за колата http://www.facebook.com/topic.php?uid=1101...55&topic=70http://www.facebook.com/pages/Prospeed-Mot...92356555?ref=ts Редактирано 18 Април 2010 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ерик Миновски Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Ето и времената - http://audi.er4o.org/S1/vremena/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 kkris - благодаря за подробния отговор за такива сефтета не съм фен на сравнения на нов участник с масовката. Щото както се вижда има още някакви неща за донастройване.даденото време 02:07.08 и че няма друг под него за мен е показателно за потенциала на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Уникален автомобил не съм си и представял че ще има такъв автомобил в България, връщам си думите на зад и на следващото състезание ще се отиде. Браво на проспеед за труда и работата по колата и успех в следващите състезания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) на старта вместо на първа тръгна на трета и изгаснаТова да го направиш с ръчни скорости иди-доди, ма със секвенциални..... priceless! Колата има потенциал. Остава (очевидно) да има кой да я кара и картинката ще е пълна. Редактирано 19 Април 2010 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Преди няколко дена го видях наживо. Мина покрай техническия и му щракнах няколко снимки, да си го имам за спомен . Ако искате ще ги кача, въпреки че са с лошо качесто. Само телефона ми беше подръка... Не очаквах докато ходя на лекции да има нещо за снимане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 В събота гледах тренировките и колата вървеше уникално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Ами моята логика е, че "секвенционална скоростна кутия" е такава, която предавките винаги се редят една след друга. Сиреч не можеш да включиш от 3та на 5та, примерно. Ако не съм тотално объркан и говорещ глупости, то по тази логика автоматично правозъба (и също примерно DSG) скоростна кутия директно е секвенционална.Не си залагам главата - поправете ме ако греша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Как работи правозъбата? Ще се радвам да ми внесеш яснота относно каква е разликата м/у секвенционална и правозъба! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staniola Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Принцип на работа на автоматична трансмисия (English):http://auto.howstuffworks.com/automa...ansmission.htmПринцип на работа на ръчна трансмисия (English):http://auto.howstuffworks.com/transmission.htmПринцип на работа на секвенционална трансмисия (English):http://auto.howstuffworks.com/sequential-gearbox.htmизвадено от тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coupefan Публикувано 22 Април 2010 Доклад Share Публикувано 22 Април 2010 Интервю с Николай Златков ДЕБЮТЪТ на невероятната реплика на Ауди S1 от80-те години на миналия век, направена от Проспийд и Ники Златков (на снимката) ще бъде тази събота в официалните тренировки за първото планинско състезание от шампионата за 2010 г. Златков ще стартира с №52 и това ще е първото му състезание от 2008 г. насам.Пилотът на Проспийд не крие, че намерението му с атрактивния Ауди S 1 да привлече вниманието главно вниманието на зрителите, но и на медиите.Колата е правена от екипа на Златков в продължение на близо три години. През това време около този проект се шумеше непрекъснато в „електронните седенки”. Но Ники изобщо не бързаше.Крайният резултата е такъв, че направено наистина не само изглежда уникално. Всичко по колата е „пипнато” така, както това биха направили и други препаратори на запад от България, но с много повече финансов и технологичен ресурс. Ако не в друго и друг, то поне в това и Ники Златков е стигнал англичаните.ГОЛЯМАТА МЕЧТА: БЯЛО, ЖЪЛТО, ЧЕРВЕНО И ЧЕРНОНА ЕДИН от стъклените рафтове в магазина на Продпийд е поставен мащабен модел на легендарното Ауди S1 . Автомобилчето все още в пластмасовата опаковка, в която е продадено. „Подариха ми го приятели”, отбелязва между другото пилотът посочвайки, че цял живот е искал да кара автомобил, който е по-силен от него. Сега неговата мечта е материализирана и стои само на метър от мястото, където разговаряме. Между началото и края на този дълго одумван проект на пилота лежат почти три години труд.»ПЪРВАТА S1 … Николай Златков показва подареният от приятелите модел на Ауди, който стои в една от продажбените витрини в офиса на неговата фирма.снимка: rallyxpress- Кога стартира проектът за този автомобил?- На 15 октомври 2007 г. вкарахме в гаража автомобила-донор, за да започнем да я разглобяваме на това същото място. Това е стартът на проекта. Ако приемем първият тест за финал – макар и че в момента колата претърпява някои допълнителни промени – завършен е на 23 март. Тогава направихме тестове на пистата Серес в Гърция.- Колко тестови километри направи в Гърция?- Точно 58 км. Там във всеки кръгъл час се карат 20 минути. Общо с тестовете на дракона – около 250 км.- Колата е на Шмид Моторспорт?- Да, това е колата, вкарана в България от Стоян Колев. Познатото жълто Ауди отпреди 20 години. След това колата беше собственост на Павел Жеков.»ДОНОР… Колата на Шмид Моторспорт е вкарана в двора на Проспийд, предстои й да се превърне в реплика на един от най-популярните автомобили в световния рали спорт.снимка: проспийд- Защо точно това Ауди? Харесваш го, красиво е, символ е… кое по-точно.- Колите от ерата група В са две – по-точно три, но към две имам по-особени чувства: Ауди S1 и Делта S4 на Ланча. Защото Пежо-то 205 Т16 също не беше лошо. Но Ауди S1 е единственият автомобил от група В, който е изграден на базата на реално шаси на автомобил. Другите два са на тръбна рама с монокок от композити и много повече приличат на бъги, отколкото е реален автомобил. Тези автомобили са много трудни за репликиране по простата причина, че създаването на пространствени рами не е тесният профил на моята работа. Проспийд ние създаваме спортни автомобили, конструираме двигатели и трансмисии, но създаването на една такава рама е проблем. Първо трябваше да намеря много точни чертежи и спецификации, второ – да разчитам на допълнителни подизпълнители, което исках да избегна.»ДОВОЛЕН… Ники Златков сочи дигиталното табло на новия си автомобил. То е една от „пречупените през призмата на технологиите” части, вложени в Ауди S1.снимка: rallyxpress- Ако правилно се разбира, всичко е направено само от теб?- Всичко сме правили тук, в Проспийд, този екип. По автомобила са работили освен мен това са Юлиян Телийски , Васко Орешков , Димитър Атанасов , Велислав Кирлиев , Марин Мачков , инж. Деян Заяков и Ивайло Николов. По един или друг начин, всички които работят тук имат принос.- Какво е вложено и произведено само от Проспийд?- Много са. По-лесно ще ми бъде да кажа, кои не са произведени тук. Няма точна статистика, но поръчаните и внесените от компании в Англия и Германия неща извън Проспийд не надхвърлят 30 на сто. Те са конструирани от нас, но са изработени извън нашата фирма. Примерно карданът е карбонов, което изисква много сериозни технологични възможности, които в България не съществуват.- Кой произведе кардана?- Английската компания Трок Лайн, която прави единствено карбонови кардани. Дадохме параметрите и размерите – те го изработиха. По същият начин прътите за полуоските изпратихме чертежите в Англия – направиха ни ги. Нашите технологични възможности не са достатъчни, за да произведем такъв детайл. Конструирано е от нас, но е произведено в Англия. Работи ли сме с Джуди Хед Сървиз, Екстрийм Тунинг и ВН Студио. Целта беше да сведем до минимум подизпълнителите.- Такъв автомобил в България няма. А в Европа?- Събирал съм много информация преди да започна проекта. Близо две години. Това е първата рали-кола, която е тествана в аеродинамичен тунел. Този футуристичен външен вид не е, за да бъде по-екстравагантна. Сега, когато правихме тестовете, се видя, че всички тези аеродинамични елементи работят и работят добре. Запази ли сме външния вид на автомобила, запазена е концепцията за разположението на двигател, неговият тип, скоростна кутия. Но всичко останало е различно и пречупено през технологичните възможности на XXI век. Прототипът на S1 излиза през 1985.- Четвърт век.- За времето си е невероятен автомобил.- Колко тежи тази реплика?- 992 кг, но сега е повече, защото нямаше пожарогасител и още 2-3 неща. Чакам нови джанти. Сега е около тон, но ще се върне на 990 кг. Без горивото.- Правил ли си замервания на скоростта?- Не, не съм правил. Засега. Трябва да върнем хората на трасетата. Това може да стане със силни и атрактивни автомобили – силни и интересни, които те не виждат всеки ден. Заради това започнах да правя това Ауди.- Основната причина?- Една от причините. Другото е, че искам да карам автомобил, който е по-силен от мен. Исках да провокирам колегите. Когато видят, че тази кола е предпочитана, снимана, че се интересуват от нея, за да питат къде ще я карат, за да дойдат и да я гледат, това ще ги провокира. Ето – Даниел Живков направи Ланча-та 600 „коня” и 1000 кг. Идват тук колеги и викат: „Ей, ама ти ще ги убиеш с тази кола!” Първо не е сигурно дали ще ги убия, и, второ - целта е да не съм сам. Маршавелов вероятно ще идва на планински, Тихомир Златков – колата му вече е много добра, Любо Мечков е направил реплика на Форд WRC.Източник :rallyxpress Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) В доппълнение към горното интервю и взети от същото място ,няколко снимки Редактирано 23 Април 2010 от Wizi На снимките има някакво странно лого. Sorry. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Пускам нови да компенсирам предните...Link към галерията със снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 Видях колата преди няколко дни на магистрала Тракия. Уникална е!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Май 2010 Доклад Share Публикувано 11 Май 2010 (Редактирано) Гледайте какво става http://news.automedia.bg/read/9436.htmlБаба Lancia Delta Intagrale и дядо Audi quattro S1 направо разказали играта на младежите Mitsubishi Lancer i Subaru Impreza Редактирано 11 Май 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Май 2010 Доклад Share Публикувано 26 Май 2010 Николай Златков ще чупи рекорди на "Дракон" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 Тази статия е писана от някой пълен клес,нямащ си грам понятие от този спорт,пилотите и автомобилите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 27 Май 2010 Доклад Share Публикувано 27 Май 2010 За съжаление голяма част от автожурналистите са пълни инвалиди на тема автомобили (на колко статии и ревюта съм се смял) и изобщо не трябва да се занимават с това, но пък не само в тази област е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 28 Май 2010 Доклад Share Публикувано 28 Май 2010 Николай Златков ще чупи рекорди на "Дракон" Ауди F1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2010 Някой има ли представа Аудито S1 дали ще се пуска на ралито в Русе тази събота и неделя-24-25.07.2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване