Jump to content

100/A6-C4 2.6 V6


MosT_WanTeD

Recommended Posts

Да всъщнос най ми се иска да е Швейцарско.

Vorsprung durch не съм доволен от ТДИ-то на 160-000км(РЕАЛНИ) не прегряван,подържан е супер строго,и тече батко като лейка.:Х Повече дизел с турбина само кола на 2-3г ше взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз па с 2.5 ТДИ-то много обичам да изненадвам 2,6 на вървеж и разход :eusa_silenced:

Хайде всички шофЕри с печки да се изкензат по веднъж в темата на човека и да я заключват.

Ако имаше награда за спамер на годината със сигурност щеше да я отнесе някой с АФН.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз па с 2.5 ТДИ-то много обичам да изненадвам 2,6 на вървеж и разход :eusa_silenced:

За разхода може да изненадаш някой, ама за вървежа..... незнам как ще стане сигурно от 0 до 60кm/h.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не погледнеш на Емо офертите има доста добри,има една 2.8,4.2, и 2.2Т.4.2 ми се вижда най лачена,разхода няма да е много над 2.6 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.6 няма с какво да бъде изненадан.

2.6 е спокоен двигател, за спокойни хора.

Честно да ви кажа, с ужасен кеф бих изгледал сеира на някой

дето се пъне и се репчи от сфетофар .. до сфетофар.

Халал да му е пол позишъна на следващия светофар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да всъщнос най ми се иска да е Швейцарско.

Aз се качих от Германка на Швеицарка и разликата е огромна. Няма течове, няма толкова ръжди, общото състояние е много по-добро и въпреки , че мотора е на малко повече км. от предишния, състоянието му е много по-добро. Автомобила е имал двама собственици, като от първия, важните моменти по обслужването в книжката дори са подчертани . Втория собственик е в последните две години .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми те колегите ти казаха общо взето е това на пръв поглед според мен - течове на масло, гарнитури,сонди и ако можеш да разбереш дали гори масло.

И виж дали колата има волан :birthday: ,че да не си тръгнеш само с читав двигател и после да инвестираш за други неща

:birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Технически данни:

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/565.html

Справка във форума през гугъл:

http://www.google.bg/#hl=bg&q=site%3Aa...8b28b113c10d049

Лични впечатления:

Моето мнение като собственик на такъв двигател е положително като цяло. Двигателят създава малко проблеми. С по 2 клапана на цилиндър е, 150 коня и 225 НМ въртящ момент. Определено не е за спортно ориентирани шофьори, малко трамав е при стартиране, но от 2-ра предавка и 1500-2000 оборота вече се усеща мощността. Идеален за дълъг път, а най-големия кеф е по разни стръмни планински пътища, по които се кара почти на една предавка, тъй като е супер еластичен, почти няма обороти на която и да е предавка, при които да липсва мощност. Един пример - веднъж качвам Петрохан и по едно време гледам оборотомера, че оборотите са много ниски, поглеждам скоростния лост и гледам, че съм на 5 предавка, забравил съм кога съм я включил, явно не е имало нужда да превключвам доста дълго време. Причината за това е плавната крива на въртящия момент, чийто максимум е на 3500 оборота. 0-100 км/ч ги прави за малко около 9-10 секунди.

Надеждността му е много висока и междуремонтния пробег е доста дълъг. Не че не се налага да се сменят някои неща, но това става при положение, че така или иначе трябва да се отвори по някаква причина; ако е добре поддръжан и експлоатиран с качествено масло, вероятността от проблеми е минимална.

За поддръжката вярно е малко по-скъпа - имаш масло 5.3 л, 2 ламбда сонди, шест свещи, шест кабела. Смяната на ангренажен ремък се правимежду 60 000 и 90 000 км, при което се сменят 2 ролки и водна помпа. Примерните им цени са: 74 лв и 90 лв двете ролки, 55 лв ремък, 125 лв. водна помпа, 70-100 лв за труд.

Естествено разхода не е много нисък - 13-15/100 градско, 7.5-9/100 извънградско в зависимост от бензина който слагаш и скоростта. Много зависи къде, колко е растоянието и задръстванията. През великденските празници като нямаше движение градското ми беше 11-12. При скорост около 120-140 км/ч (макс. въртящ момент) разхода е около 7.5-8.5 литра. Даже при поддържане на 140 и на моменти до 180-190 не ми е давал разход над 9. Последно пак я засякох 20 км магистрала и 40 км пресечена местност плюс малко почти черен път - 7.5/100. Напоследък слагам предимно 100 октанов бензин. С бензините с добавки като В-пауър 95 разхода е малко по-нисък. Разхода много зависи от качеството на бензина и коректната работа на датчиците на инжекционната система - ламбда сонди, датчиците за температурата на въздуха и антифриза. Инжекционната система е пълна инжекция Мотроник MPFI Multi point fuel injection на Бош. Компютърът е произведен от фирмата Хела. За огледа има значение двигателят да работи спокойно и равномерно на празен ход и на ваг-ком работата на датчиците да е наред.

Чужди мнения:

Значи какво имаме:

Данните са от списание Test & Technik от 1992г.

Обем 2,3 срещу 2,6

Цил 5 в линия срещу V6

Мощност 133к.с. срещу 150к.с.

Върт.мом 186Нм срещу 225 (при 4000 срещу 3500об/мин)

Ускорение

0-80км/ч 7,3 срещу 7.0

0-100км/ч 11.0 срещу 9.8

0-160км/ч 32.0 срещу 27,5

Макс.ск 205 срещу 209км/ч

Аз съм карал и двата мотора, но на купето на na audi 100, според горните данни моторите са почти с идентични характеристики, но нещото което моментално прави впечатление и е ФРАПИРАЩО е еластичността, повярвайте ми разликата е наистина огромна

60-100км/ч на 4-та ск: 13,1 срещу 9,5

80-120км/ч на 5-та ск: 19,5 срещу 12,6

Като килограми двигателите тежат почти еднакво около 160кг.

като разход 2,6 харчи малко повече, но наистина малко (според заводските данни)

За поддръжка ???? според зависи

Като здравина 2,3 е пословичен (един от най яките двигатели), но 2,6 също е много издръжлив и същевремено некапризен двигател.

Пак ти казвам, че еластичността и доускорението на 2,6 са в ново измерение спрямо 2,3. Колата се кара буквално като автоматик, извънградско пердаши на 5-та без никакъв проблем в диапазона между 40 и 240км/ч.

Да не говориме за изпреварване, просто даваш газ на 5-та и ако си над 60-80км/ч мотора си изтегля без никакво замисляне и си има завидно ускорение

Другото което прави впечатление е кривата на въртящият момент, при 2,3 е начупена докато при 2,6 описва почти перфектна парабола

Именно поради тези факти, при 2,6 няма накъсване на мощността както при 2,3. т.е от 2000об/мин до 6000об/мин ускорението (тягата) е абсолютно еднаква, без спадове или чуствително прииждане на мощ при дадени обороти.

Просто 2,6 е наследникът на класиката 2,3

Автор Verter

Аз лично считам, че ABC е един много приятен двигател за каране.

От скоро карам такъв, не обръщам много внимание на разхода, може би е някъде около 16 градско.

Преди няколко дена колега на ЛС ме помоли да му споделя впечатленията си от мотора. Бих го помолил да ги постне тук за да не пиша целия ферман още веднъж.

В крайна сметка, бих обобщил моето мнение, че ABC е мотор за спокойни хора. Такава му е динамиката просто. Така е проектиран и с такава скоростна кутия е комплектован. Бавно развъртащ се двигател, но с достатъчно мощ във високите обороти. Определено е мислен за кротко, лимузинесто каране на дълги разстояния. Насочен е към категория хора, преминали възрастта на светофарните стартове и търсещи удоволствието от спокойното каране. Поне аз така го усещам.

Друг е въпроса, че рацерите, просто гледат на този мотор от съвсем друга точка и имат много по-различни изисквания към него. Спортни изисквания, които той не притежава още от чертожния си лист. Към вас господа, състезатели, просто този двигател не е това, което очаквате. Към различен от вашия манталитет и светоусещане е насочен той. Нищо лично към никого разбира се.

Повечето от вас ме познават и знаят, че аз карам и "прехваления" петак .. И за него ще кажа същото, перфектен мотор, леко агресивен, доста мощен като усещане в скоростите. Но и той е насочен към определена група потребители, такива с малко повече бензин в кръвта.

Всичко в крайна сметка зависи от това с каква нагласа се качваме в автомобила си и какво оочакваме от него познавайки двигателя му. Останалото са неподходящи сравнение,направени с неподходящи доводи, придружени от неправилни изводи от неудовлетворени изисквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...