Jump to content

100 C4 Problem


Riminats

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Искам да ви попитам мога ли да сменя задния ляв калник на моето ауди 100 авант 1993г.

понеже е ударено много лошо и мисля , че ако отида някаде да ми го поправят няма да стане

много добре. Познавам някой друг приятел по сервизи , но и хора които са си патили от тях.

Ако познавате някой който може да ми свърши работа и е от бургас или областта дайте ми

някакфа връзка с него.

благодаря предварително :( :( :eusa_silenced:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е едно от най-неприятните за оправяне места, моята Б4-ка (авант) имаше близка среща с една мантинела точно в задния калник, много дълго време се чудех дали да го сменям или да се оправя, но благодарение на мой приятел, тенекеджия и бояджия, калника беше оправен. За целта от вътрешната страна рязахме едни ламарини за да има достъп. Разбира се не се мина и без прилично количество кит и много много шкурене, но резултата е че сега само аз и авера знаем че там е удряно. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а колко ти костфаше работата по калника като сума , дали не е по добре да се смени калника незнам аз съм мн раздвоен.. мисля си че ако го изправят понеже е мн смачкан ще е мн трудно и ще си личи ... незнам до колко е бил смачкан тфоя но моя е до неузнаваемост..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смяната на панела винаги е по скъпо от изчукването му,трябва ти добър тенекеджия.Гледай тенекеджията и бояджията да са различни хора,иначе ще скрие голяма част от кривото с кит.Може да се смени само част от панела(веждата или около стопа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото казаха ми че врати не се изправят вярно ли е това и ако е вярно какфо да правя моята тя е съвсем малко драсната е иска си малко кит но не е в толкова окаяно състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а колко ти костфаше работата по калника като сума , дали не е по добре да се смени калника незнам аз съм мн раздвоен.. мисля си че ако го изправят понеже е мн смачкан ще е мн трудно и ще си личи ... незнам до колко е бил смачкан тфоя но моя е до неузнаваемост..

Като работа ми излезе без пари, понеже сме приятели, само материалите си купих, а беше смачкан толкова че ръба на калника с горната част на дъгата, беше по средата на гумата (10-15см на вътре) отделно беше смачкано при стопа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя е до една педя преди задния стоп от ляво на дълбочина е горе doly 3/4 santa веждата е в окаяно състояние вратата е осуркана но се отфаря като хладилник и най гадното бронята е счупена само до ръба- тоест удължението на калника и за това трябва да купя нова ...

знаеш ли дали броня от 95ta A6 avant става на 100тарка avant разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето горе долу какво беше положението при мен:

Само, че го бях дръпнал калника на ръка, колкото да мога да се прибера, че гумата опираше в него.

s5000002.th.jpgs5000007.th.jpgs5000021m.th.jpgs5000004o.th.jpg

И ето резултата след намесата на много добър приятел, който е и много добър майстор:

24102009291.th.jpg26012010362yd.th.jpg

Никакви ламарини не съм сменял, всичко и изчуквано и изправяно. Всичко зависи от това, кой го прави!

знаеш ли дали броня от 95ta A6 avant става на 100тарка avant разбира се

предполагам че става, но нека все пак да каже някой по запознат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип такива удари се издърпват с едно приспособление, което лепи(заварява) нещо като гвоздеи по калника и после чрез тях се издърпва калника където е нужно. След като се изправи гвоздеите падат много лесно и почти не остават следи от тях. По този начин няма нужда нищо да се реже и е удобно за работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заварява се планка (кука) с ухо, за което се закача обратен чук (може би това ще да е приспособлението) и се изчуква на вън, но при толкова сгънато няма как да се използва, защото силата необходима да се издърпа ламарината е доста голяма и тя се къса (или ламарината или заварката). Има и една друга хитринка която съм чувал да се използва но тя много зависи от конкретния случай, ако има достъп от вътре (в кухината) се пъха бутилка от безалкохолно и се надува с компресора, но това е пак казвам ако има възможност и само грубо дапридаде форма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://riminatss.snimka.bg/automobiles/10-...491819.18231277 тука има малко снимки колеги

Че ти на тва МНОГО ЛОШО ударено ли му викаш :rolleyes: ?Ще стане калника няма нужда от смяна,ама каква е таз пружина отдясно отвътре на колелото отзад дето се вижда :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам, положението е както беше при мен, че може би и малко по-леко. Махай кората от вътре и напълно ще се изясни картинката, но според мен може да се направи, без да се сменя панела, а на вратата ако не и се е "извадил" ръба и тя ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятел не ме питай относно ходовата част на колата хал - хабер си нямам :rolleyes:

вратата е като на хладилник колега вятър да я духне ще се слепи но е надраскана малко съответно и те ще иска малко изчукване и кит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятел не ме питай относно ходовата част на колата хал - хабер си нямам :hilezh:

вратата е като на хладилник колега вятър да я духне ще се слепи но е надраскана малко съответно и те ще иска малко изчукване и кит

Спокойно бе човек,този който ще я прави колата ще изпъне и стикова линията на вратата и калника и ще ги подготви и двата детайла за боядисване.....Ще стане колата не е сериозно ударена :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам се .. сега остана въпроса с ходовата част и щангата която се е накъдрила до неознаваемост

и понеже лявото колело се разхожда на ляво на дясно без проблеми се чудя дали не е скапан целия мост

дясната и няма нищо но лявата играе

и при удара волана ми се изкриви смисъл на 6 без 10 е когато колата върви в права линия дали е нещо сериозно или е просто изкривен от самия удар и иска някакфо регулиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам се .. сега остана въпроса с ходовата част и щангата която се е накъдрила до неознаваемост

и понеже лявото колело се разхожда на ляво на дясно без проблеми се чудя дали не е скапан целия мост

дясната и няма нищо но лявата играе

и при удара волана ми се изкриви смисъл на 6 без 10 е когато колата върви в права линия дали е нещо сериозно или е просто изкривен от самия удар и иска някакфо регулиране

Как се случи този инцидент в смисъл , колата в движение ли беше и как се е получило да се повредят калника отзад,гредата на задния мост отдолу и окачването отпред едновременно :rolleyes: ....доста странно и нелепо.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отпреде колата не е удряна

засече ме един див селянин с някакъф пикап докато се опита да избегне дупка , счупих волана на дясно и ми удари задницата колата ми се завъртя и ... не видях нито номера нито нищо само че беше пикап краислер .. прането да не му изсъхне никога дано :rolleyes: когато ме удари аз карах с 6/70 км а той сигурно с 100 и нагоре

та предницата не можа да я удари но волана ми сега е леко на ляво като карам в права линия

удара го пое джантата 80 процента сигурно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отпреде колата не е удряна

засече ме един див селянин с някакъф пикап докато се опита да избегне дупка , счупих волана на дясно и ми удари задницата колата ми се завъртя и ... не видях нито номера нито нищо само че беше пикап краислер .. прането да не му изсъхне никога дано :rolleyes: когато ме удари аз карах с 6/70 км а той сигурно с 100 и нагоре

та предницата не можа да я удари но волана ми сега е леко на ляво като карам в права линия

Значи щом не е имало удар в окачването отпред,в следствие на удара отзад е променена сходимостта на колелата и за да държиш колата да върви направо ти се налага да държиш волана завъртян на позицията за която говориш,но като се оправи окачването на задния мост и се регулира,което между впрочем е нужно да извършиш първо преди да опрвяш вратата и калника,всичко ще си дойде на място.Струва ми се от снимките,че десния заден амортисьор ти е скъсан и моста ти отзад е посукан .....Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси на всички за информацията евалата админите може да закл. темата :hilezh::flehan: :flehan:

Редактирано от Riminats
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...