Riminats Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Здравейте колеги.Искам да ви попитам мога ли да сменя задния ляв калник на моето ауди 100 авант 1993г.понеже е ударено много лошо и мисля , че ако отида някаде да ми го поправят няма да станемного добре. Познавам някой друг приятел по сервизи , но и хора които са си патили от тях.Ако познавате някой който може да ми свърши работа и е от бургас или областта дайте минякакфа връзка с него.благодаря предварително :( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Това е едно от най-неприятните за оправяне места, моята Б4-ка (авант) имаше близка среща с една мантинела точно в задния калник, много дълго време се чудех дали да го сменям или да се оправя, но благодарение на мой приятел, тенекеджия и бояджия, калника беше оправен. За целта от вътрешната страна рязахме едни ламарини за да има достъп. Разбира се не се мина и без прилично количество кит и много много шкурене, но резултата е че сега само аз и авера знаем че там е удряно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 12 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 а колко ти костфаше работата по калника като сума , дали не е по добре да се смени калника незнам аз съм мн раздвоен.. мисля си че ако го изправят понеже е мн смачкан ще е мн трудно и ще си личи ... незнам до колко е бил смачкан тфоя но моя е до неузнаваемост.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 смяната на панела винаги е по скъпо от изчукването му,трябва ти добър тенекеджия.Гледай тенекеджията и бояджията да са различни хора,иначе ще скрие голяма част от кривото с кит.Може да се смени само част от панела(веждата или около стопа) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 12 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 (Редактирано) жив здрав колега мерси за инфото :bia: Редактирано 12 Април 2010 от Riminats Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 може разбира се,то на бусове ги сменят та на кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 12 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 между другото казаха ми че врати не се изправят вярно ли е това и ако е вярно какфо да правя моята тя е съвсем малко драсната е иска си малко кит но не е в толкова окаяно състояние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 всичко се изправя,от алуминии които са не ги правят навсякаде но твойте стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 а колко ти костфаше работата по калника като сума , дали не е по добре да се смени калника незнам аз съм мн раздвоен.. мисля си че ако го изправят понеже е мн смачкан ще е мн трудно и ще си личи ... незнам до колко е бил смачкан тфоя но моя е до неузнаваемост..Като работа ми излезе без пари, понеже сме приятели, само материалите си купих, а беше смачкан толкова че ръба на калника с горната част на дъгата, беше по средата на гумата (10-15см на вътре) отделно беше смачкано при стопа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 12 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 моя е до една педя преди задния стоп от ляво на дълбочина е горе doly 3/4 santa веждата е в окаяно състояние вратата е осуркана но се отфаря като хладилник и най гадното бронята е счупена само до ръба- тоест удължението на калника и за това трябва да купя нова ...знаеш ли дали броня от 95ta A6 avant става на 100тарка avant разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 Ето горе долу какво беше положението при мен: Само, че го бях дръпнал калника на ръка, колкото да мога да се прибера, че гумата опираше в него.И ето резултата след намесата на много добър приятел, който е и много добър майстор:Никакви ламарини не съм сменял, всичко и изчуквано и изправяно. Всичко зависи от това, кой го прави! знаеш ли дали броня от 95ta A6 avant става на 100тарка avant разбира сепредполагам че става, но нека все пак да каже някой по запознат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 12 Април 2010 Доклад Share Публикувано 12 Април 2010 По принцип такива удари се издърпват с едно приспособление, което лепи(заварява) нещо като гвоздеи по калника и после чрез тях се издърпва калника където е нужно. След като се изправи гвоздеите падат много лесно и почти не остават следи от тях. По този начин няма нужда нищо да се реже и е удобно за работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Април 2010 Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 Заварява се планка (кука) с ухо, за което се закача обратен чук (може би това ще да е приспособлението) и се изчуква на вън, но при толкова сгънато няма как да се използва, защото силата необходима да се издърпа ламарината е доста голяма и тя се къса (или ламарината или заварката). Има и една друга хитринка която съм чувал да се използва но тя много зависи от конкретния случай, ако има достъп от вътре (в кухината) се пъха бутилка от безалкохолно и се надува с компресора, но това е пак казвам ако има възможност и само грубо дапридаде форма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 13 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 мерси за информацията колеги по късно ще направя снимки и ще ги кача Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 13 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 http://riminatss.snimka.bg/automobiles/10-...491819.18231277 тука има малко снимки колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 13 Април 2010 Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 http://riminatss.snimka.bg/automobiles/10-...491819.18231277 тука има малко снимки колегиЧе ти на тва МНОГО ЛОШО ударено ли му викаш ?Ще стане калника няма нужда от смяна,ама каква е таз пружина отдясно отвътре на колелото отзад дето се вижда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Април 2010 Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 Така като гледам, положението е както беше при мен, че може би и малко по-леко. Махай кората от вътре и напълно ще се изясни картинката, но според мен може да се направи, без да се сменя панела, а на вратата ако не и се е "извадил" ръба и тя ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 13 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 приятел не ме питай относно ходовата част на колата хал - хабер си нямам вратата е като на хладилник колега вятър да я духне ще се слепи но е надраскана малко съответно и те ще иска малко изчукване и кит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 13 Април 2010 Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 приятел не ме питай относно ходовата част на колата хал - хабер си нямам вратата е като на хладилник колега вятър да я духне ще се слепи но е надраскана малко съответно и те ще иска малко изчукване и китСпокойно бе човек,този който ще я прави колата ще изпъне и стикова линията на вратата и калника и ще ги подготви и двата детайла за боядисване.....Ще стане колата не е сериозно ударена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 13 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 надявам се .. сега остана въпроса с ходовата част и щангата която се е накъдрила до неознаваемост и понеже лявото колело се разхожда на ляво на дясно без проблеми се чудя дали не е скапан целия мост дясната и няма нищо но лявата играе и при удара волана ми се изкриви смисъл на 6 без 10 е когато колата върви в права линия дали е нещо сериозно или е просто изкривен от самия удар и иска някакфо регулиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 13 Април 2010 Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 надявам се .. сега остана въпроса с ходовата част и щангата която се е накъдрила до неознаваемост и понеже лявото колело се разхожда на ляво на дясно без проблеми се чудя дали не е скапан целия мост дясната и няма нищо но лявата играе и при удара волана ми се изкриви смисъл на 6 без 10 е когато колата върви в права линия дали е нещо сериозно или е просто изкривен от самия удар и иска някакфо регулиранеКак се случи този инцидент в смисъл , колата в движение ли беше и как се е получило да се повредят калника отзад,гредата на задния мост отдолу и окачването отпред едновременно ....доста странно и нелепо..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 13 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 отпреде колата не е удряна засече ме един див селянин с някакъф пикап докато се опита да избегне дупка , счупих волана на дясно и ми удари задницата колата ми се завъртя и ... не видях нито номера нито нищо само че беше пикап краислер .. прането да не му изсъхне никога дано когато ме удари аз карах с 6/70 км а той сигурно с 100 и нагоре та предницата не можа да я удари но волана ми сега е леко на ляво като карам в права линияудара го пое джантата 80 процента сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
комбито Публикувано 13 Април 2010 Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 отпреде колата не е удряна засече ме един див селянин с някакъф пикап докато се опита да избегне дупка , счупих волана на дясно и ми удари задницата колата ми се завъртя и ... не видях нито номера нито нищо само че беше пикап краислер .. прането да не му изсъхне никога дано когато ме удари аз карах с 6/70 км а той сигурно с 100 и нагоре та предницата не можа да я удари но волана ми сега е леко на ляво като карам в права линияЗначи щом не е имало удар в окачването отпред,в следствие на удара отзад е променена сходимостта на колелата и за да държиш колата да върви направо ти се налага да държиш волана завъртян на позицията за която говориш,но като се оправи окачването на задния мост и се регулира,което между впрочем е нужно да извършиш първо преди да опрвяш вратата и калника,всичко ще си дойде на място.Струва ми се от снимките,че десния заден амортисьор ти е скъсан и моста ти отзад е посукан .....Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 13 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 диагностика му е майката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Riminats Публикувано 13 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2010 (Редактирано) мерси на всички за информацията евалата админите може да закл. темата :flehan: Редактирано 13 Април 2010 от Riminats Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts