SLAF Публикувано 31 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2005 БРАВО НА ЯВОР И ПРОСПИЙД ЗА СУПЕР УСПЕХА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 31 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2005 Честито на Явор и всички Аудисти!!!!! Особенно втория старт без нитро беше уникален........ Яворе, още веднъж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 31 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2005 След като диджеят ми опъна нервите с глупостите си, реших да се намръзна на финала, точно до техниката за отчитане и никак не съжалявам за тази снимка Ама, много мърда тоя Явор и не мога да го хвана достатъчно добре, хахахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 31 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2005 След като диджеят ми опъна нервите с глупостите си, реших да се намръзна на финала, точно до техниката за отчитане и никак не съжалявам за тази снимка Ама, много мърда тоя Явор и не мога да го хвана достатъчно добре, хахахаха ←снимката е мноо якаевалата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 31 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2005 И от мен една огромна честитка Снимките на чудото Ауди са в другия подфорум - темата за срещата на 30.10.2005. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 31 Октомври 2005 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2005 ... туко виж аватара и изречението от подписа ти започнали да си правят дружинка :] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 1 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2005 А чете ли за GTR 34. До година ще е нещо много трудно, ако тръгне Нисана. Дано Явор да успее да направи колата 9++ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 1 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2005 А чете ли за GTR 34. До година ще е нещо много трудно, ако тръгне Нисана. Дано Явор да успее да направи колата 9++ ←Нисанчето тепърва ще го тестват и чак другия сезон ще се пуска Освен това да направиш кола с време 9.хх секунди не е просто постижение, а направо да сложиш тенекиите на даден модел върху драгстер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uni Публикувано 1 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2005 Нисана е доста як ама........AUDI AUDI и пак AUDI !!!!!!! Те така виждам аз нещата!←Нисан-а наистина ще излезе сериозна бегачка,но аз нямам намерение цяла зима да спя зимен сън.Така че като пукне пролет ще видим кой какви ги е свършил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 2 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2005 Това Порше което беше на финала с теб пак ли е на Дончеви? За Нисана съм сигурен както и за Ево-то.......дано имаш финансовата възможност да се противопоставиш на Нисана догодина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 2 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2005 Дончеви спецялно за събитията на Божурище имат Нисанчето и едно Мицубуши EVO VII, което в момента дава великолепни времена, а тепърва ще започва да върви истински. Ако не се лъжа в момента единственото Порше във фамилията е един черен Кайен Турбо с красиви черни джанти, той е повече за cruse'n от колкото за нещо друго.Иска ми се от сърце да може аудито на Явор да бъде и за напред победител, но този Нисан ако му нагласят МоТеК-а........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 2 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2005 Колко е потенцияла на мотора на аудито на Явор до етап когато нещата вече стават безбожно скъпи - 650-750 к.с. на гумите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 2 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2005 ... и едно Мицубуши EVO VII, което в момента дава великолепни времена ... Освен, ако скоростната кутия вече не е оправена И ще бъде Уекинко пребоядисано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 2 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2005 Кайена е ясен + другите две...........но понеже Поршето имаше също регистрация 1991 се питах дали и то е тяхно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 2 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2005 Кайена е ясен + другите две...........но понеже Поршето имаше също регистрация 1991 се питах дали и то е тяхно?←Тц... Не е. То е на председателя на БФДР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pikaso Публикувано 2 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2005 днес на срещата ми напълни душата как само се изстреля ←и мен.даже го сънувах.ИЗРОДИЯ. ЕВАЛА,ЯВОРЕ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uni Публикувано 2 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2005 Колко е потенцияла на мотора на аудито на Явор до етап когато нещата вече стават безбожно скъпи - 650-750 к.с. на гумите? ←Колата е много силна в момента но реве с цяло гърло за скоростна кутия А иначе има какво още да се направи преди да се стигне до големите пари-още е с оригиналните валове и електроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M_sub Публикувано 3 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2005 Мерси за информацията... вече спокойно всички Ауди фенове може да чакаме следващата година защото S2 ще покаже още наколко реда зъби Коолега дано успееш със следващия сетъп на машината. Щом чупиш ск скоростна кутия за 600 н.м. както си писъл да му мисли конкуренцията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 3 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2005 Брей,аз съм много изостанал тип !!!Честито Яворе,догодина пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 9 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2005 Колата е много силна в момента но реве с цяло гърло за скоростна кутия А иначе има какво още да се направи преди да се стигне до големите пари-още е с оригиналните валове и електроника ←И оригиналният си колянов вал - 2.5, 2.5, 2.5 УРААААААА GT42RS УРААААА, TOTAL-SEAL RINGS УРААААА Накрая знам какво ще ми се случи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 9 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2005 Колко е потенцияла на мотора на аудито на Явор до етап когато нещата вече стават безбожно скъпи - 650-750 к.с. на гумите? ←Те и сега не са евтини. С тоя сетъп на желязото 650-680 на вала е макс. От там следва строкър кит, по-голяма турбина, валове и електроника...Ама ще видим... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 (Редактирано) малко оффтопик ама имам едно въпрос4е към Явор-от кои квартал си защото два дни подред те виждам на една автомивка във моя квартал-срещу цирк МОНТЕ КАРЛО- зонаб-5 там ли живееш или прсото си я оставил там лубопитно ми е даже мисля и 4е се видяхме но ще се изясним по нататъкП.П и 4естито за победата надяваме се успешно да защитиш титлата и догодина и тя отново да е във нашиа лагер Редактирано 11 Ноември 2005 от AuDi_RuLzz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uni Публикувано 12 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 малко оффтопик ама имам едно въпрос4е към Явор-от кои квартал си защото два дни подред те виждам на една автомивка във моя квартал-срещу цирк МОНТЕ КАРЛО- зонаб-5 там ли живееш или прсото си я оставил там лубопитно ми е даже мисля и 4е се видяхме но ще се изясним по нататъкП.П и 4естито за победата надяваме се успешно да защитиш титлата и догодина и тя отново да е във нашиа лагер← Ей не мога да я скрия тая кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vassil.velichkov Публикувано 12 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 Те и сега не са евтини. С тоя сетъп на желязото 650-680 на вала е макс. От там следва строкър кит, по-голяма турбина, валове и електроника...Ама ще видим...←Е, докато Явор чупи скорости, аз не ги чупя, ама след 7000 оборота не влиза втора, а трета хърка. Двигателят може да се развърта до 8500/8800 ама като не мога да включа и всичко отива по дяволите - попадам в турбо-дупката и сбогом ускорение. Иначе нищо особено - смятат ми правозъба кутия с подходящи предавки и отделно чакам да приключим няколко коли на клеинти за да ми сложи Адаша Мотека и да ходиме да лъзгаме... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 12 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 Ей не мога да я скрия тая кола ←въпроса ми беше дали някаде там живееш щото аз съм от този квартал.а ако не се лъжа даже се и видяхме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване