Jump to content

Сваляне ключалката за запалване, монтаж на нов патрон


Recommended Posts

Нещо се прецака ключалката на запалването .Развих всички джаджи но самият патрон опира отстрани и не може да излезе.

Четох че често дава тоя дефект но не намерих нищо за това как се сваля.

post-18187-1271682942.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сваляне на клемореда: погледни тук.

За сваляне на патрона с цялото рамо: отвива се един болт (еврейска звезда с дупка по средата), които държи целия мезанизъм за заключване на волана и патрона към кормилната конзола. Самия патрон се вади като се прави прорез в кожуха му, но как и къде... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еврейската звезда съм я свалил.Клемореда е ясен.

Обаче патрона опира отстрани и не може да се издърпа докрай да излезе от волана.

Каде се прави тоя разрез ????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се развие еврееца с дупката, пак не стига хода да излезе, трябва да се развие конзолата на кормилния прът (май два болта бяха и се виждат като се погледне през дупката дето е таблото.Даже и таблото бях развил отстрани за да поосвободи малко и то. А за ваденето на самия патрон така ме е яд, че не направих снимки като го вадих. Помня със сигурност че дупчицата (ф2-ф4) трябва да се направи на едно такова издадено като "площадчица". Помня също че не трябва да е в средата, а в единия край. Целта на дупчицата е да се стигне плоска пружинка, която трябва да се натисне и патрона излиза. Дори и да се сбърка положението на дупчицата не е фатално, ако първата е грешна, то през нея ще се изясни положението и втората ще е на място. Пластинката която трябва да се натисне е около 3-4мм и като се има предвид, че площадчицата не е много голяма шанса да се уцели е голям! :respekt:

Аз дълго го въртях из ръцете си и умувах и накрая взех че уцелих от първия път.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се прецака ключалката на запалването .Развих всички джаджи но самият патрон опира отстрани и не може да излезе.

Четох че често дава тоя дефект но не намерих нищо за това как се сваля.

Мерси пич

видях двата болта отивам да пробвам.

Колега може и да не развиваш колонката дръпни малко по-сериозно тази мукава напред и ще излезе (свалил съм стотици )и вкарването ще е по лесно след това натискаш мукавата навътре с длан и си 6+

Редактирано от babuka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Патрона на пасата май е същия, само че външното тяло(корпуса) в който се пъха е гладък, а при Б4-ката има "площадката за която споменах така че поне се знае къде се дупчи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, отиди на ключар да ти го направи. Аз си бях купил нов патрон, но се оказа от ваген и имало разлика в ъгъла на завъртане и се наложи да го върна.

Редактирано от binev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той ако искаше да ходи на ключар човека, нямаше да пуска тема и щеше да отиде! Нали за това е форума, да си помагаме, и ако можем да си спестяваме излишни ходения при разни майстори!

Аз си бях купил нов патрон, но се оказа от ваген и имало разлика в ъгъла на завъртане и се наложи да го върна.

Патрона си има номер и като отидеш с него в магазина, ти дават това което търсиш (не че няма изключения). А клемореда в оригиналния му вид е спрян от производство не знам си коя година и има заменка, която има лека външна разлика, защото пружината е вече вътре, а не като на оригиналните отпред където цепи пластмасата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а самия патрон разглобява ли се? При мен нещо взе тегаво да върти. Не е от клемореда.

Та се чудя дали може да се почисти евентуално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А за ваденето на самия патрон така ме е яд, че не направих снимки като го вадих. Помня със сигурност че дупчицата (ф2-ф4) трябва да се направи на едно такова издадено като "площадчица". Помня също че не трябва да е в средата, а в единия край. Целта на дупчицата е да се стигне плоска пружинка, която трябва да се натисне и патрона излиза. Дори и да се сбърка положението на дупчицата не е фатално, ако първата е грешна, то през нея ще се изясни положението и втората ще е на място. Пластинката която трябва да се натисне е около 3-4мм и като се има предвид, че площадчицата не е много голяма шанса да се уцели е голям! ...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за съветите

извадих го с 200 зора след като свалих двата болта заедно с шпилките.

Оказа се че е счупена тая пишка дето върти клемореда.

Ето че се оправихме и без ключари и други "майстори".Не е голяма философия стига да имаш време и малко помощ от съфорумци.

А иначе клеморед в ауто+ --- 60 кинта.

Редактирано от bateice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кой знае каква трудност или философия,трябва само да се решиш да го започнеш и след това...щеш не щеш го завършваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Помагайте колеги.Не мога да го откача тоя патрон от кормилният прът.Клемореда го свалих,обаче е счупена и джижавката на патрона която влиза в него.Къде се намира тая еврейска звезда която трябва да се развие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтчето с еврейската звезда се развива за да се демонтира цялата конзола заедно с патрона и клемореда, а за да извадиш патрона се пробива корпуса, прочети внимателно темата от начало и ще откриеш каквото те интересува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май само питаш без да се загледаш дори малко в темата по-горе! Погледни снимките от пост #9, там се вижда дупчицата. И още по-горе в пост #4 съм обяснил приблизително къде се пробива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги в крайна сметка ще може ли да си ползувам старият контактен ключ?

Ти май само питаш без да се загледаш дори малко в темата по-горе! Погледни снимките от пост #9, там се вижда дупчицата. И още по-горе в пост #4 съм обяснил приблизително къде се пробива.

Ами колега моята площадка за разпробиване е двойно по широка от твоята,стига до черния опръстан и за това св чудя в средата ли да пробивам,или от долния край?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ако ти е счупена "пишката" дето върти клемореда, може да се смени само тя, аз така направих. Избива се едно щифтче, което я държи и се слага нова. Така патрона си остава същия. Може и да се пренареди патрона, но играта е по-голяма и първия вариант е по-удачен. Лошото е, че въпросната "пишка" не се продава отделно, а е комплект с нов патрон, на който не помня цената точно, но беше такава, че не ми хареса и си купих втора ръка.

Ами колега моята площадка за разпробиване е двойно по широка от твоята,стига до черния опръстан и за това св чудя в средата ли да пробивам,или от долния край?

Има снимка на ипатрона след като е изваден, виж къде е пластинката която го държи. По-към долния край трябва да се дупне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го купих барабар с конзолата и с един ключ. Едва ли някой в моргата ще тръгне да ти вади само патрона. :bgdev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, ако ти е счупена "пишката" дето върти клемореда, може да се смени само тя, аз така направих. Избива се едно щифтче, което я държи и се слага нова. Така патрона си остава същия. Може и да се пренареди патрона, но играта е по-голяма и първия вариант е по-удачен. Лошото е, че въпросната "пишка" не се продава отделно, а е комплект с нов патрон, на който не помня цената точно, но беше такава, че не ми хареса и си купих втора ръка.

Има снимка на ипатрона след като е изваден, виж къде е пластинката която го държи. По-към долния край трябва да се дупне.

Колега,а с колко мм.да го пробия,има ли значение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...