skype68 Публикувано 5 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78752&page=2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Знам, прочтох внимателно.С още 18 кинта се сдобих с правилният патрон. Избегнах посещението на ключар, тъй като си смених само задницата, като избих това щифтче и сега съм със старият патрон и новото "дупе". Драмата приключи... В събота ще се върна към нормално палене с оригиналният ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Явно че проблема е всеобщ та за това и аз след смяна на два патрона и 3 клемореда съм решил да си сложа бутон за паленето , ако има някой които си е сложил ще се радвам да сподели как става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Епа имеше една схема с реле и бутон със защита от повторно развъртане на стартера, ама ми убягня някъде... Търсачката изкарва глуости. Докато дирех решение за моя проблем попаднах на нея, ама нейсе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 Явно че проблема е всеобщ та за това и аз след смяна на два патрона и 3 клемореда съм решил да си сложа бутон за паленето , ако има някой които си е сложил ще се радвам да сподели как ставаИмам и такъв,ма ми го сложи жичкаджията,ако си от софето,можем да се видим и да ти покажа как става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 От кюстендил съм , а този начин на свързване показан по надолу на схемата дали е правилен и още нещо отбелязаното с /Х/ на жиците означава ли че са напълно прекъснатиhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=88871&hl=%2B%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BE%D0%BD+%2B%D0%B7%D0%B0+%2B%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 И при мен колата тръгна да гасне със закъснение след завъртане на ключа. Бил се е напукал клемореда. След няколко седмици ми пострада и опашката на патрона. Сега сложих нов клеморед и нова опашка на моя патрон, за да мога да ползвам старя ключ.Намерих мнения по форума как се пренарежда новия патрон по стария ключ. Има и клипове на Youtube-а. Знае ли някой как се отваря патрона за да може да се пренареди? Вижда се че трябва ключа в патрона да е завъртян почти до края, за да може да излезне средната част из патрона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Патрона се отваря като се среже черната конусна "шапка", която е в предната му част. Тя държи секрета. Между нея и тялото на ключалката има пружинен пръстен (зегерка), който е плосък и няма вадене без да се среже конуса. След пренареждането на патрона по ключа се прави същия конус по размерите стария и патрона се затваря.Много ще ми е интересно какво ще е мнението на ключар за пренареждането на този патрон и дали има някакъв пиниз за отваряне без да се реже тоя детайл и после да се прави нов?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Да повдигнем малко темата,защото и аз стигнах до този проблем.Ето малко матрял от руски форум със снимки и обяснения.Колата е Ауди 100,но като гледам механизма и технологията на разглобяване са идентични с Ауди 80 Б4.http://www.drive2.ru/l/288230376152097873/Който разбира,руски,да чете,който не чатка рашъна да гледа картинки.Обаче не знам дали не трябва регистрация,аз имам и виждам статията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 20 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2014 Писането на кирилица е задължително.Пружината се намира в клемореда и трябва него да смениш.Трябва да свалиш таблото с километража - ето тук може да погледнеш как: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=48175&page=1След това ще видиш клемореда. Откачаш буксата дето влиза в него. Клемореда е закрепен с два малки болта. Те са заляти с боя, ако до сега не са пипани. Разхлабваш ги с малка (часовничарска) отверка, не е нужно да ги махаш. Хващаш клемореда и го дърпаш към двигателя. Слагаш новия и всичко обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emodi 84 Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 https://www.dropbox.com/s/dklrkfwwyjwntk2/CAM00538.jpg?dl=0За всички, които се чудят къде да пробият за да извадят патрона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Публикувано 6 Август 2016 Доклад Share Публикувано 6 Август 2016 Дупнат патрон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aby1 Публикувано 2 Август 2018 Доклад Share Публикувано 2 Август 2018 Темата е стара, но днес минах по този път. Извиках ключар. За 20 Мин извади патрона без да разглобява почти нищо. За 40лв не си заслужава гърбенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Август 2018 Доклад Share Публикувано 5 Август 2018 При мен пък не избутва пружина някаква и не мога да вкарам ключа в ключалката. С малко разместване освобождава. Къде да се насоча към патрон или клеморед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentinhan Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 (Редактирано) Първата стъпка при подмяна на контактният ключ е махането на гумената тапа при ключа Махането става като се сложи показалеца върху ключа и с показалеца започва да се издърпва полека. Описаните Стъпки може да ги видите в аудибг.ком https://audibg.com/forum/index.php?/topic/48175-%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D1%81-%D1%83%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5/ Следваща стъпка е е развиването на ПВЦ капака над волана (винтчетата са „плюсови” и отворите се намират от долу и отстрани под волана) След махането на капака се развиват „плюсовите” винтове на таблото. След развиването на винтовете се хваща таблото и се накланя горната част леко на вътре и се издърпва леко дясната част до такава степен, че да можеш да откачиш синият куплунг от таблото след което белият от ляво и най накрая жълтия. Куплунгите се махат по ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕН начин: Следва махането на волана. ВАЖНО: Някои коли имат „Въздушна Възглавница и следващите стъпки не са препоръчителни за Ауди 80 Б4 2.0Е с АБК мотор това не важи 🙂 Това става като се сложи ръка в единя ъгъл на клаксона и започва да се дърпа с ръка/ръце. Това действие трябва да се повтори и за четирите ъгъла на клаксона.ВНИМАТЕЛНО при издърпването на клаксона под него има 4-тери пружини и късо кабелче което при рязко дръпване може да се отскубне (аз го удължих за всеки случаи за да нямам проблем при следващото разглобяване) Това става като се сложи ръка в единя ъгъл на клаксона и започва да се дърпа с ръка/ръце. Това действие трябва да се повтори и за четирите ъгъла на клаксона.ВНИМАТЕЛНО при издърпването на клаксона под него има 4-тери пружини и късо кабелче което при рязко дръпване може да се отскубне (аз го удължих за всеки случаи за да нямам проблем при следващото разглобяване) Преди да развийте и махнете клаксона се уверете че волана и гумите са изправено положение без никакво усукване или наклон, защото при зглобяване е възможно да бъде усукан волана и да не е в изправно положение След като се махне клаксона под него се вижда болт с шайба. Болта е 24 т.е. ще ви трябва здрава тресчотка с удължител и „камък” Но: 24. Развива се волана и се отстранява и вече имате достъп до контактният ключ. ПРЕПОРЪЧВАМ при смяната САМО на контактният ключ да не се развива нищо повече от горе описаното. Следва същинската част при махането и слагането на контактният ключ 🙂 Стъпката е елементарна и се използва същият добре познат инструмент от ГЛАВА „Подмяна и смяна на контактен ключ Ауди 80 Б4” един добре изтъпен и изтънен пирон 🙂 а и едни тънки и дълги клещи за да се издърпа поставеният контактен ключ. Ако ЛИПСВА дупка направете си такава на снимката се вижда къде да се дупчи в дупката на таблото има място за малък винтоверт. (При мен тази процедура се прави за 2-ри път така че имам отвор и ми е лесно да сваля патронника) Пирона се слага в дупката и се натиска пружената на контактният ключ и посредством клещи от другата страна се издърпва. Новият Контактен Ключ се слага в обратно и се натиска леко докато издаде метално щракване на пружинката му. П.П. Част от снимките с таблото са взети от линка по горе тъй като забравих да снимам докато разглобявам. УСПЕХ Редактирано 11 Ноември 2019 от valentinhan Разместени снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts