Jump to content

Сваляне ключалката за запалване, монтаж на нов патрон


Recommended Posts

дупчицата (ф2-ф4)

Май пак си чел през ред! :bgdev:

няма значение, въпроса е да може през нея да се натисне пластинката и да освободи патрона :huh:

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега.Ще разпробия с 4мм.Избинявай за разсеяността но хем до колата ходя хем до компа и ме изнерви тая еврейска звезда докато я открия скрита под една гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
Избива се едно щифтче, което я държи и се слага нова. Така патрона си остава същия.

Някой има ли идея, дали става опашка на патрон от някой друг ВАГ, в мазето имам май от Голф2, а днес моята успя да се счупи и си останах на контакт, добре, че бях спрял на наклон, та успях да запаля и да се прибера <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея, дали става опашка на патрон от някой друг ВАГ, в мазето имам май от Голф2, а днес моята успя да се счупи и си останах на контакт, добре, че бях спрял на наклон, та успях да запаля и да се прибера :respekt:

Минах по този път и в магазина ми казаха ,че били еднакви на старите ФВ и Ауди,но като знам какви некомпетентни продавачи има-.............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея, дали става опашка на патрон от някой друг ВАГ, в мазето имам май от Голф2, а днес моята успя да се счупи и си останах на контакт, добре, че бях спрял на наклон, та успях да запаля и да се прибера :rolleyes:

Нямат нищо общо.Има разлика дори между audi 80 и audi 80B4!

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам такова предложение: някой който е правил процедурата да използва снимките по-горе и да пусне нова тема във вид на ръководство как става тази операция. Стъпка по стъпка, като се означат на снимките със стрелки точните места "тук се пробива", "тук се натиска" и т.н. Ще е много полезно за всички и няма да има излишни въпроси :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях клемореда купих си нов 23 лв от Еврокар и всичко ми се нареди :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз трябва да сменя патрона или поне опашката му, ако подлежи на смяна, за да не пренареждам целия патрон. След малко се хващам и ще гледам да направя и снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз трябва да сменя патрона или поне опашката му, ако подлежи на смяна, за да не пренареждам целия патрон. След малко се хващам и ще гледам да направя и снимки.

call me ако имаш нужда от помощ :rolleyes: 0899183108

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат нищо общо.Има разлика дори между audi 80 и audi 80B4!

Не е вярно,лично на моята В4-ка съм сложил такова от В3-ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето в общи линии как се процедира: Сваля се таблото(километражът) , волана и конзолата зад волана

57967245.jpg

Вече има достъп до въпросната еврейска звезда с пъпка по средата (... ако нямате такъв инструмент е малка боргия става съвсем обикновена звезда :)

25279725.jpg

За да се извади патрона, трябва да се развият двата болта отстрани на арматурното табло, за да има малко ход в страни.

70191163.jpg

Вижда се колко трябва да мръдне, за да може да излезе патрона.

45611278.jpg

48038419.jpg

Точното място за разпробиване

79670395.jpg

Вади се шпилката на задната част на патрона

88598030.jpg

Взимате някакво върло куче за 20 лв, взимате му задната част и по обратния път.

35448662.jpg

Моят патрон беше този:

clipboard02cx.jpg

...

Благодаря, колежа, но май всичко мина по план ;)

П.С. От голф 2 патрон не става

Редактирано от vilik
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,ама трябва да се смени и клемореда.

Абсолютно еднакви са клеморедите,първо карах с комплекта от В3-ката,и като се счупи клемореда си сложих нов 16 лв-това беше преди година и половина.Аз като правих този ремонт не съм развивал болтовете на таблото отстрани

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се развият двата болта на таблото, се стига до снимката от началото на темата, поне при Б3.

Ами доста се поизмъчих :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Колеги накратко ще ви покажа какво става с нашите патрони,и кога може би подлежат на смяна. В случая става въпрос за В4,предполагам и за В3,С3,С4.

Първия патрон ми се счупи пред блока.Оказа се че съм имал спукан корпус на клемореда и счупено зъбче,което влиза в самия клеморед.

2563278239651574831316254633VtOq8lLPj6kupcZ3O0xK.JPG

20500639429504622161316254636clrdjP0DwIXOwBaBHMla.JPG

788182743259520841316254639oBZ6JA9QUBrCGISOTCLV.JPG

77213167716451277271316254642GlQ8ErGcHbHdwCEbsxJI.JPG

60028413715975244961316254684jdL55JoEu6jTJmhBEVl3.JPG

89377455211335482621316254690KSrNvtVksYNd5oZu5GfV.JPG

179549553211510009001316254648wLtWTnSNNk6u2Ief631x.JPG

798919541450024900131625465467Oi3fWGKNBFVFkEmEsl.JPG

За да се смени клемореда НАЙ УДОБНО трябва първо да се махне волана /гидория с камък 24/,после трябва да се махнат пластмасовите кори,които прикриват механизма на лостовете за чистачките и мигачите/съжалявам че не съм го снимал/.Откриват се две черни видии,с които е завито приборното табло.Като се развият,много внимателно таблото се издърпва напред.Отзад има закачени 3 букси,синя,бяла и жълта,Синята и жълтата се откачат по много специфичен начин,трябва много да се внимава,за да не се счупят.Първо се издърпва една малка пластмаска,която е по средата на буксата и после се вади цялата букса,за да е по удобно да се вади клемореда,без да се накъсат кабели по инсталацията.Клеморедът /животното с бялата пластмаса,може и черно да е/е завит с две малки винтчета към корпуса на патрона. Самият патрон

8175996337498280791316254644wnjXoK4OAmkxJJDebcD4.JPG

се вади малко трудничко-слага се ключа в патрона върти се малко надясно и се дърпа рязко.Пластинката,обградена с червено го държи да не излиза.

4460306047610790491316254660HrOLN2FgJcxKhvI1AuO1.JPG

Нов патрон с 2 бр .ключове струват 8 лв на магазините с някаква отстъпка.Да си направиш дубликат на ключ-пак 8 лв. Най интересното е че ключа на стария ми патрон и ключа на новия са почти еднакви,и като си направих експеримент,се оказа,че и с двата ключа мога да паля

11466490247199517711316254676pNRHLCXA5aMSeV3FIxaY.JPG

Така,че ако някой има ключ с чип или имобилайзер е най добре да отиде в магазина,да изкарат всичките е възможни патрони и да пробва докато уцели.Иначе всичко излиза доста скъпо.

Сглобяването става в обратниа ред,като задължително самият патрон трябва да се намаже с грес. И!!!не въртете рязко ключа,като палите мотора,така се поврежда сплавта на патрона и тя се троши!!!

Симптомите за повреден патрон са:

1. Стартерът започва да върти,когато ключа е в най дясно завито положение и ходът му е много малък

2. Изключваш рязко от контакт и гасиш колата,но тя изгасва с много малко закъснение-това значи че вече е закъсана сплавта или напукан корпус на клемореда,който струва около 16 лв.

Искаше ми се да приложа много повече снимков материал,но фотоапарата ми го донесоха,когато бях сглобил вече всичко.

Ето го гадняра

2186074085930535881316259051vDUCFLSXpo9XuXqSPRXw.JPG

765188332176843520213162590577l8wa6xCQq9270arW4m0.JPG

Ако някой намери къде се продава това нещо да пише

60191026912870016491316259170IqwM4EVmZuWH0TNP0c08.JPG

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си минал"по беднос".На А6-Ц4 96г. отвора на клемореда е малко по широк и го има само оригинал който е 65 левчета,тъй че който има да прави на А6 клеморед да знае ,че няма ментета от тях само оригинал!!!Обиколих половин София няма и няма и накрая 65лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Да изкажа голяма благодарност на колегите за снимковия материал,който ми свърши чудесна работа вчера. :respekt:

Цена клеморед от евро 07-27лв с отстъпка 23лв.,цена патрон от най-близкия отворен магазин за части-45лв и 2лв на един ключар на който не му се занимаваше с процедурата,но му ползвах бормашината да разпробия въпросната дупка. Крайна цена 70лв,много пот пред блока и доста студена биричка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Много добра тема полезна за ремонта на так проблемни дефект в Ауди80 !!!
За съжаления не се показват по голяма част от снимките - изобщо не се зареждат ...  :icon_sad:  :icon_sad:  :icon_sad:  ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко информация по темата...

Та оня ден в най-сублимната ситуация ми се случи случка: Въртя на контакат (ОК) -> стартер... шнур?! Вадя ключа, а лампите по таблото си светят все едно съм на контакт. Дойдоха двама души, бутнаха ме, запалих колата. Естествено се сещате, че не бих рискувал да "угася" колата, щот можех да извадя ключа и най-много да се пребия, щото ми се е заключил волана... Междувременно си купих клеморед за 17.20 лв. Та както и да е. Дойде вереме да изгася двигателя. Веднага отворих кората около волана, махнах таблото и извадх клемореда. Угасна. Махнах волана, еврейската звезда с пъпка ("тампер" и викат), естествено трябваше да се развият и двата болта на кормилната колона с ключове (2 бр) 13 мм, за да излезне цялата ключалка, която иначе опира в таблото и не излиза. Та откачих клемореда от ключалката, закачих го пак и с една отвер(т)ка се опитах да запаля колата. Успех. С отверката я угасих без проблем също. Така я карам засега. Но все пак си имам и чисто нов клеморед (добре, че някои магазини работят и в неделя). И гледам - накрайника на патрона - счупен. ЦАМ - не се заварява. Греда. Днес (понеделник) Отивам в друг магазин (по-горе имаше адреси май) и за 9.70 лв. си купувам патрон с 2 ключа. Естествено накрайника на патрона беше различен от оригиналният и трябваше да внедря новият патрон. НО! За да влезне новият патрон в патронника трябваше да препиля една засечка, но накрая се счупи една друга засечка в оригиналният патронник, но нещата се получиха. Донякъде. След толкова борба се оказа, че новият патрон измества позицията на клемореда с около 45 градуса по часовниковата стрелка, с което автоматично забравяте позиция "P" на клемореда (още незнам точно точно за какво е, но мисля, забележете: мисля, че е за момента, в който като няма ключ на таблото и има мигач то свети съответният габарит като "паркинг светлина", но не знам със сигурност). Позиция "P" е ключ завъртян до упор обратно на час. стрелка (м/у другото и има контакт с клема "30", което от своя страна е пстоянен "+" от акумулатора). Та смятам да монтирам новият клеморед с новият патрон като съм наясно, че като извадя ключа няма да имам "+" на позиция "P" на клемореда. Освен това вече ставам с 2 ключа - един за вратите и багажника и един за палене. Отделно под секрет споменавам, че конструкцията на новият патрон е малко по-различна от стария, но влиза в патронника. На новият "пишката" му излиза още като вкарам ключа, а на стария чак след като завъртя "на контакт". Дали трябва да намеря друг патрон или мога да си карам и така? Какво мислите колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си коректния клеморед и коректния патронник и не се занимавай с глупости. Всеки автоключар ще ти пренареди патронника за да станат твоите ключове. През клемореда минава голяма част от ел. инсталацията БЕЗ предпазители и от едно "късо" може да пламне ел. инсталацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемореда ми е точен, а патрона явно е от пасат или голф. Ще ходя днес в друг магазин за точният патрон. Дано е същият, че само пишката отзад да сменя и да не търся ключар да пренарежда нещата. И все пак... Някой знае ли как да разглобя самият патрон или не може човек да разбира от всичко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...