mitsubishi galant Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) Никъде не открих такава тема, а предполагам този въпрос вълнува много от колегите. Как да поддържаме правилно кожения салон да автомобила и да го съхраним максимално през годините ? Всеки препоръчва различни методи, като вариантите са много крайни. От използване само на вода, до козметика за тяло, тоалетни млека, силиконови спрейове и какво ли още не...Много от тези варианти са крайно неприемливи и дори и да почистват водят до напукване и втвърдяване на кожения салон, гланцирането му и вместо здравия и естетично приятен леко матов и гладък вид, кожата започва да изглежда мазна, излъскана и нацепена. Макар и предпочитан от много , кожения салон е капризен и изисква много повече грижи спрямо другите , а когато такива липсват , резултата е състарен и захабен салон, който едва ли някой иска да вижда в автомобила си. Ако някой знае за препарат който да омекотява кожата и да я запазва по-дълго време без да я гланцира и кой е точно правилния метод на поддръжка, моля да сподели. Редактирано 23 Април 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) Аз ползвам само този препарат. Много съм доволен от него и не изпитвам нужда да търся по-добър (ако има такъв)Carplan Leather Valetкупувам си тубичката отдясно. Субстанцията е с гъстотата на кисело мляко. Цвят:слонова кост.Има и приятен аромат.Лично аз си третирам салона на следните периоди:-за кожата в корите на вратите - един път на 3 месеца.-задните седалки - един или два пъти месечно-предните седалки - всяка седмица.Салонът ми е цвят "amareto brawn"Нанасям с малка гъбичка и размазвам докато не останат следи от бялата течност. На другата сутрин кожата изглежда перфектно. Няма бръчки и вълнички, няма отразяваща повърхност, а седи матова и красива.После измивате гъбичката с чиста вода. Важно е да не третирате в студено време, защото течноста се сгъстява и не успява да попие в кожата и остават бели следи като изсъхне по шевовете или в по-недостъпните места.Кожата се захабява предимно лятото и на слънце. Значи тогава по-често трябва да се третира. Зимата може и да не се минава.Тук уточнявам, че вътрешно само аз си почиствам колата, така че този препарат освен да поддържа и омекотява ми служи успешно и за почистване на кожата. Ако видите, че дунапренът на гъбата се зацапва (кожата пуска мръсотия) сменяте с друга. После миете както по-горе съм написал.Този препарат се продава в мистър Бриколаж или подобни вериги. Струва около десетина лева. Една туба ми стига за около 1,5 година за салон като на моята кола и доволно често използване. Редактирано 23 Април 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) Абе има доста изписано, но интересното е че и аз сега не мога да намеря тези темиМене също живо ме интересува всичко свързано с третирането на кожения салон, но след като гледах тая серия на Dealers Whelers, ми призля окончателно и за пореден път почнах да се изнервям от нещастната българска действителност и свития ни пазар на услуги и продукти! Въпреки, че малко се поразтърсих и намерих едни хорица, които претендират за можене и грамотност (ноухау). Нямам отзиви за работата им от първа ръка, но снимките изглеждат меко казано впечатляващи (ако са истина).Ако някой има отзиви за работата им да споделя...Влади, филма да поддържаш нов кожен салон е съвсем друг от филма да се мъчиш да върнеш старата слава на вече изпял си песеннта такъв Редактирано 23 Април 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVV Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Изпелият песента си се съблича и се претапицира за около 1000 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 23 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) Абе има доста изписано, но интересното е че и аз сега не мога да намеря тези темиВлади, филма да поддържаш нов кожен салон е съвсем друг от филма да се мъчиш да върнеш старата слава на вече изпял си песеннта такъв Това което си показал е реставриране на кожен салон. При мен или е много добре поддържан или вече реставриран, но няма забележки от сорта на нацепване, напукване и т.н. Аз за това питам как да го поддържам, за да остане в този си вид. Дори и след реставриране и връщането в състоянието му близко до заводското, пак е необходимо да се третира с нещо за да се запази така. Темата е за това. Редактирано 23 Април 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Всяка седмица ?В упътването на препарите на MAFRA, които ползвам пише веднъж на няколко месеца, аз го правя на 2-3, зависи кога има време, че напоследък трябва да се грижа за повече коли... Не казвам, че мойто е най-правилното, но веднъж на седмица да не се окаже малко прекалено. Препаратът какво казва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) Изпелият песента си се съблича и се претапицира за около 1000 лв.За около 1200лв ми предложиха да ми претапицират само протекторите по седалките, подлакътника, волана и скоростния лост.Добра цялостна работа е поне 2к. За 1000лв може да се претапицира всичко ма с изкуствена кожа.А и аз не искам да ми се претапицира с нова кожа. На мен ми харесва оригиналната ми кожа, просто искам да се рестврира малко. Редактирано 23 Април 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 23 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 Ако го беше поддържал нямаше да стане парцаЛ и да се нуждае от реставрация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) Ако го беше поддържал нямаше да стане парцаЛ и да се нуждае от реставрация.Така я взех , аз все пак я имам от 3 години, а преди това 9 години се е била пекла на талянското слънце, без слънцезащитно фолио, каквото сложих, като я купих...Иначе, да. Ако се поддържа една кожа, още повече, ако не е огрява слънце, може и след 20 години да е като нова! Така са доста английски возила. Там слънце не пече, а и са си педанти. Редактирано 23 Април 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 23 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) Все си мисля, че и по автомивките и собствениците полагат повече грижи от забърсване с влажен парцал и омазване(замазване) със силикон да блесне, както е на почит тук. Не е само слънцето фактор. Рекарото на С4та се предполага да е на 14-15 години, а е все едно влизам в В6 . За това и ще се опитам да го запазя в този му вид. По автомивките само вдигат рамене като ги питам какво се прави за кожата за да се подържа еластична и да се предпази от напукване. Добре, че съществува форума. Редактирано 23 Април 2010 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditu Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 (Редактирано) И за мен темата е интересна...сменил съм доста марки докато си намеря нещо което наистина има ефект сега от доста време ползвам Gliptone leather cleaner и Gliptone leather conditioner, ефекта е поразителен английски са и са по 5 паунда за 250ml...не зная дали се продават тук,но ако някой се заинтересува мога да постна снимки на продукта Редактирано 23 Април 2010 от auditu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 23 Април 2010 Доклад Share Публикувано 23 Април 2010 едни хорица, които претендират за можене и грамотност (ноухау).И мен много пряко ме вълнува този въпрос с поддръжката на кожата Пробвал съм доста препарати , но си е тегаво....А относно услугите на тази фирма мисля ,че те са уникални и естествено пак в София За момент си помислих как отивам и салона става чисто нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dri Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 едни хорица, които претендират за можене и грамотност (ноухау). Нямам отзиви за работата им от първа ръка, но снимките изглеждат меко казано впечатляващи (ако са истина).Ако някой има отзиви за работата им да споделя.Момчето работи перфектно. Седалките се демонтират, почистват, боядистват, изпичат и монтират в рамките на деня. Аз правих само предни седалки, цвета се съобръзява спрямо задните. Двете седалки и подлакътника - 280 лева, волан - целия с ербега - 60 кинта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 На моята сьм без кожен салон,но точно вчера си приказвах с едни приятел за тожа какви препарати се използват.Та тои ми каза,че е пробвал много видове и наи доволен бил от една паста на казабланка тези които са за домашна употреба вьпреки,че на опаковката пише че става и за кола.А този ми мои приятел няма друг педант като него даже не иска да си изкара колата да не я изцапа а кожата му по моя ппреценка е перфектна ама пьк мажел всяка седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVV Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 За около 1200лв ми предложиха да ми претапицират само протекторите по седалките, подлакътника, волана и скоростния лост.Добра цялостна работа е поне 2к. За 1000лв може да се претапицира всичко ма с изкуствена кожа.А и аз не искам да ми се претапицира с нова кожа. На мен ми харесва оригиналната ми кожа, просто искам да се рестврира малко.Ха! Те могат да ти предложат и за 10К лв да ти претапицират салона. Аз ако искаш ше ти предложа за 20К да ти го претапицирам.С изкуствена кожа не 1000 а, 400-600 лв. Тук:http://www.avtointerior.bg/index.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Момчето работи перфектно. Седалките се демонтират, почистват, боядистват, изпичат и монтират в рамките на деня. Аз правих само предни седалки, цвета се съобръзява спрямо задните. Двете седалки и подлакътника - 280 лева, волан - целия с ербега - 60 кинта.Хммм... определено ще се заинтересувам лично! Цените са агресивни, харесва ми. Дано и качеството да е на ниво.Ха! Те могат да ти предложат и за 10К лв да ти претапицират салона. Аз ако искаш ше ти предложа за 20К да ти го претапицирам.С изкуствена кожа не 1000 а, 400-600 лв. Тук:http://www.avtointerior.bg/index.htmlПриятелю, достатъчно инфо имам, достатъчно съм питал лично за услуги, достатъчно хора познавам, които са ги ползвали, включително и от форума.Цената, която бех цитирал горе само за страниците/протекторите ми беше обявена ТОЧНО от Автоинтериор!За 400-600лв, може да се направи нещо в някое родопско село, но така че ще разбират, че е правено дори полицаите преди да те спрат за проверка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Тук има леко дублиране на имена.Предполагам си говорил с момчетата в Гео Милев?Понеже тези от линка са други.Те ми правиха 3 коли и се справиха прекрасно. Цените им са такива, каквито цитираш, но според мен си заслужават.Факт е, че има и по- изгодни предложения, но нямам преки впечатления. Единствено волана на Стилян май съм виждал, правен при друг майстор изгодно и ми допадна като качество на работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVV Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Има два автоинтериора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dri Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 хахаха. Тези, за които говоря аз са в Горубляне на улица Урвишка крепост номер 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Тук има леко дублиране на имена.Предполагам си говорил с момчетата в Гео Милев?..Да. С тези в гео милев съм говорил. Стори ми се доста сериозна цената. Мисля, че по-малко би ми стъпило даже при Наско Вилнер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 26 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Темата няма нищо общо с реставрация и съживяване на мъртъвци, а с това как да не се стига до там. Ако искате си отворете нова , ако толкова искате да обсъждате такива въпроси. С други думи говорим за козметика, а не за реанимация... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 (Редактирано) Темата няма нищо общо с реставрация и съживяване на мъртъвци, а с това как да не се стига до там. Ако искате си отворете нова , ако толкова искате да обсъждате такива въпроси. С други думи говорим за козметика, а не за реанимация...Мноо се палиш, ве Редактирано 26 Април 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 26 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Спокоен съм, но вместо нещо полезно да излезе, се получи поредната боза от спам и неадекватни мнения. А реално ме интересува този въпрос и вместо да ставаме клиенти на обирджии-тапицери , по-добре да се научим как да не се стига до там. Мисля разбираш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djack_ Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 А някой колега знае ли откъде можем да си вземем такива бои за освежаване и боядисване на кожения салон? Ще бъде много полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 26 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Намерих и една по-стара тема...http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=34968 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване